Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII

Vierailija
09.01.2019 |

uusi ketju

Kommentit (6113)

Vierailija
2721/6113 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että täällä tänään Taffel-naisia ja rupi-Taffel miehiä

Vierailija
2722/6113 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siirryn mietiskelemään ja fantasioimaan aina kaikkia muita siinä vaiheessa kun muistan, että tällä yhdellä on taso vi tun peruna :D

Mikä on perunataso?

Perunan näköisiä muijia, sopis jonnekin pellolle pakertaan

Etköhän säkin oo sitä samaa perunatasoa 😀

En ole, siksi en enää alentuisikaan koskemaan moiseen rupikulliin.

Ok, silti haaveilit siitä äsken täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2723/6113 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panen sua vielä ja kovemmin kuin kukaan koskaan.

Entä hellemmin ja rakastavammin?

Sitäkin, koska siitäkään sulla ei ole vielä kokemusta. Varma tieto.

Vierailija
2724/6113 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siirryn mietiskelemään ja fantasioimaan aina kaikkia muita siinä vaiheessa kun muistan, että tällä yhdellä on taso vi tun peruna :D

Mikä on perunataso?

Perunan näköisiä muijia, sopis jonnekin pellolle pakertaan

Etköhän säkin oo sitä samaa perunatasoa 😀

En ole, siksi en enää alentuisikaan koskemaan moiseen rupikulliin.

Ok, silti haaveilit siitä äsken täällä.

Kyllä, koska hetkeksi unohdin karun todellisuuden.

Vierailija
2725/6113 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on kaikki tieto ja koordinaatit jos kosketustani kaipaat.

Tiedätkö sä mun koordinaatit? Tuu mun luo? Milloin vain voit tulla.

Vierailija
2726/6113 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tämmöinen ole mistään kotoisin. Arpoo vaan itsekseen omassa mielessä ja jossain vauva-palstalla, että mahtaako hänellä olla tunteita lainkaan tai jopa samanlaisia, ja olisiko hän siinä tapauksessa kuitenkaan valmis mihinkään ja jos, niin mihin, ja miten asian saisi etenemään ja plääh. 

Oikeasti, pitäisi tavata ja jutella ja jos niikseen tulisi, viettää vaikka yö yhdessä. Mutta ennen kaikkea jutella sittenkin. Himputin nainen, kun olet niin sellainen. Muunlaiset unohtaisin. Mutta kaikkien todennäköisyyslaskelmien valossa mun on panostettava sille, että talo voittaa aina, eli eipä sinua voisi pahemmin hetkauttaa mitä minä ajattelen ja tunnen. Omaa mielikuvitustani kaikki tyynni, tai kyvyttömyyttä unohtaa ohimenneitä mahdollisuuksia ja hassunhauskoja yhteensattumia, jotka sinulle ehkä olivat enemmänkin hetken hupia vailla suurempaa aikomusta mihinkään. 

Vierailija
2727/6113 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän aikaa kuluu, sen epätodennäköisempää saada tavata sut. Toivon niin paljon, että laittaisit mulle viestiä, sinisilmäinen mies. 

Miksi annat vaan ajan kulua etkä itse laita hänelle viestiä? Jos odotat vain hänen liikkujaan, voit jossain vaiheessa huomata että myöhäistä on kaikki.

Vierailija
2728/6113 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän aikaa kuluu, sen epätodennäköisempää saada tavata sut. Toivon niin paljon, että laittaisit mulle viestiä, sinisilmäinen mies. 

Miksi annat vaan ajan kulua etkä itse laita hänelle viestiä? Jos odotat vain hänen liikkujaan, voit jossain vaiheessa huomata että myöhäistä on kaikki.

Tämä

Vierailija
2729/6113 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nainen jo katsellut minua salaa sillä silmällä ja haluaisit tutustua lähemmin mutta et tiedä miten tehdä aloitetta. Anna anteeksi ja aikaa. En tiedä itsekään miten tekisin aloitteen ja olen miehenä kokenut seksuaalisia traumoja joista paraneminen vie aikansa. Toivottavasti maltat odottaa, ymmärrän myös jos et.

Vierailija
2730/6113 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet nainen jo katsellut minua salaa sillä silmällä ja haluaisit tutustua lähemmin mutta et tiedä miten tehdä aloitetta. Anna anteeksi ja aikaa. En tiedä itsekään miten tekisin aloitteen ja olen miehenä kokenut seksuaalisia traumoja joista paraneminen vie aikansa. Toivottavasti maltat odottaa, ymmärrän myös jos et.

Minkälaisia traumoja

Vierailija
2731/6113 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa että täällä tänään Taffel-naisia ja rupi-Taffel miehiä

Rupi-Taffelin suutelu prinssiksi muuttumisen toivossa on varmasti miellyttävämpää kuin rupikonnan suutelu..

Vierailija
2732/6113 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Himputin nainen, kun olet niin sellainen."

Himputin mies kun olet niin sellainen. Muunlaiset unohdan heti

Vierailija
2733/6113 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia traumoja

Epäonnisia kokemuksia naisista ja ensimmäisessä seurustelusuhteessa kumppanina oli isänsä seksuaalisen hyväksikäytön uhriksi joutunut nainen jolla oli oma toipumisprosessi vasta alussa. Olen herkkä ihminen enkä saanut apua ajoissa. Olen nyt aloittanut oman terapiani.

Vierailija
2734/6113 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet siis selvännäkijä?

Vierailija
2735/6113 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos siitä kahvittelusta nyt alottais.

Tule tänne työpaikkani kahvioon niin minä tarjoan.

Suomessa on pari kahvilaa, mihin niistä?

Vierailija
2736/6113 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis selvännäkijä?

Melko

Vierailija
2737/6113 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei me tiedetä, mikä tilanne hänellä on. Voihan olla, ettei hänellä ole miehen numeroa. Esim. eräällä toisella on minun numeroni, mutta minulla ei ole hänen. Vähän vaikeaa minun olisi yhteyttä ottaa kun hänen numeronsa ei edes ole julkinen. 

Vierailija
2738/6113 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia traumoja

Epäonnisia kokemuksia naisista ja ensimmäisessä seurustelusuhteessa kumppanina oli isänsä seksuaalisen hyväksikäytön uhriksi joutunut nainen jolla oli oma toipumisprosessi vasta alussa. Olen herkkä ihminen enkä saanut apua ajoissa. Olen nyt aloittanut oman terapiani.

Oke

Vierailija
2739/6113 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panen sua vielä ja kovemmin kuin kukaan koskaan.

Entä hellemmin ja rakastavammin?

Sitäkin, koska siitäkään sulla ei ole vielä kokemusta. Varma tieto.

Sul iha väärät tiedot. Sä mitään tiedä.

Vierailija
2740/6113 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia traumoja

Oke

”Oke”?!?!?!?

Ei tollaseen vastata OKE! Tahditon mursu.

Ketju on lukittu.