Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siirryn mietiskelemään ja fantasioimaan aina kaikkia muita siinä vaiheessa kun muistan, että tällä yhdellä on taso vi tun peruna :D
Mikä on perunataso?
Perunan näköisiä muijia, sopis jonnekin pellolle pakertaan
Etköhän säkin oo sitä samaa perunatasoa 😀
En ole, siksi en enää alentuisikaan koskemaan moiseen rupikulliin.
Ok, silti haaveilit siitä äsken täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panen sua vielä ja kovemmin kuin kukaan koskaan.
Entä hellemmin ja rakastavammin?
Sitäkin, koska siitäkään sulla ei ole vielä kokemusta. Varma tieto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siirryn mietiskelemään ja fantasioimaan aina kaikkia muita siinä vaiheessa kun muistan, että tällä yhdellä on taso vi tun peruna :D
Mikä on perunataso?
Perunan näköisiä muijia, sopis jonnekin pellolle pakertaan
Etköhän säkin oo sitä samaa perunatasoa 😀
En ole, siksi en enää alentuisikaan koskemaan moiseen rupikulliin.
Ok, silti haaveilit siitä äsken täällä.
Kyllä, koska hetkeksi unohdin karun todellisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on kaikki tieto ja koordinaatit jos kosketustani kaipaat.
Tiedätkö sä mun koordinaatit? Tuu mun luo? Milloin vain voit tulla.
Eihän tämmöinen ole mistään kotoisin. Arpoo vaan itsekseen omassa mielessä ja jossain vauva-palstalla, että mahtaako hänellä olla tunteita lainkaan tai jopa samanlaisia, ja olisiko hän siinä tapauksessa kuitenkaan valmis mihinkään ja jos, niin mihin, ja miten asian saisi etenemään ja plääh.
Oikeasti, pitäisi tavata ja jutella ja jos niikseen tulisi, viettää vaikka yö yhdessä. Mutta ennen kaikkea jutella sittenkin. Himputin nainen, kun olet niin sellainen. Muunlaiset unohtaisin. Mutta kaikkien todennäköisyyslaskelmien valossa mun on panostettava sille, että talo voittaa aina, eli eipä sinua voisi pahemmin hetkauttaa mitä minä ajattelen ja tunnen. Omaa mielikuvitustani kaikki tyynni, tai kyvyttömyyttä unohtaa ohimenneitä mahdollisuuksia ja hassunhauskoja yhteensattumia, jotka sinulle ehkä olivat enemmänkin hetken hupia vailla suurempaa aikomusta mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän aikaa kuluu, sen epätodennäköisempää saada tavata sut. Toivon niin paljon, että laittaisit mulle viestiä, sinisilmäinen mies.
Miksi annat vaan ajan kulua etkä itse laita hänelle viestiä? Jos odotat vain hänen liikkujaan, voit jossain vaiheessa huomata että myöhäistä on kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän aikaa kuluu, sen epätodennäköisempää saada tavata sut. Toivon niin paljon, että laittaisit mulle viestiä, sinisilmäinen mies.
Miksi annat vaan ajan kulua etkä itse laita hänelle viestiä? Jos odotat vain hänen liikkujaan, voit jossain vaiheessa huomata että myöhäistä on kaikki.
Tämä
Olet nainen jo katsellut minua salaa sillä silmällä ja haluaisit tutustua lähemmin mutta et tiedä miten tehdä aloitetta. Anna anteeksi ja aikaa. En tiedä itsekään miten tekisin aloitteen ja olen miehenä kokenut seksuaalisia traumoja joista paraneminen vie aikansa. Toivottavasti maltat odottaa, ymmärrän myös jos et.
Vierailija kirjoitti:
Olet nainen jo katsellut minua salaa sillä silmällä ja haluaisit tutustua lähemmin mutta et tiedä miten tehdä aloitetta. Anna anteeksi ja aikaa. En tiedä itsekään miten tekisin aloitteen ja olen miehenä kokenut seksuaalisia traumoja joista paraneminen vie aikansa. Toivottavasti maltat odottaa, ymmärrän myös jos et.
Minkälaisia traumoja
Vierailija kirjoitti:
Jaa että täällä tänään Taffel-naisia ja rupi-Taffel miehiä
Rupi-Taffelin suutelu prinssiksi muuttumisen toivossa on varmasti miellyttävämpää kuin rupikonnan suutelu..
"Himputin nainen, kun olet niin sellainen."
Himputin mies kun olet niin sellainen. Muunlaiset unohdan heti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisia traumoja
Epäonnisia kokemuksia naisista ja ensimmäisessä seurustelusuhteessa kumppanina oli isänsä seksuaalisen hyväksikäytön uhriksi joutunut nainen jolla oli oma toipumisprosessi vasta alussa. Olen herkkä ihminen enkä saanut apua ajoissa. Olen nyt aloittanut oman terapiani.
Vierailija kirjoitti:
Olet siis selvännäkijä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos siitä kahvittelusta nyt alottais.
Tule tänne työpaikkani kahvioon niin minä tarjoan.
Suomessa on pari kahvilaa, mihin niistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis selvännäkijä?
Melko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei me tiedetä, mikä tilanne hänellä on. Voihan olla, ettei hänellä ole miehen numeroa. Esim. eräällä toisella on minun numeroni, mutta minulla ei ole hänen. Vähän vaikeaa minun olisi yhteyttä ottaa kun hänen numeronsa ei edes ole julkinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisia traumoja
Epäonnisia kokemuksia naisista ja ensimmäisessä seurustelusuhteessa kumppanina oli isänsä seksuaalisen hyväksikäytön uhriksi joutunut nainen jolla oli oma toipumisprosessi vasta alussa. Olen herkkä ihminen enkä saanut apua ajoissa. Olen nyt aloittanut oman terapiani.
Oke
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panen sua vielä ja kovemmin kuin kukaan koskaan.
Entä hellemmin ja rakastavammin?
Sitäkin, koska siitäkään sulla ei ole vielä kokemusta. Varma tieto.
Sul iha väärät tiedot. Sä mitään tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisia traumoja
Oke
”Oke”?!?!?!?
Ei tollaseen vastata OKE! Tahditon mursu.
Jaa että täällä tänään Taffel-naisia ja rupi-Taffel miehiä