Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Eikä tasoa alenna sinänsä määrä, vaan heikko laatu.
Ja mitä suurempi määrä, sitä suurempi todennäköisyys myös heikkoon laatutasoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet mies niin ihana. Hyvä isä, hyvä puoliso, älykäs, kiltti, auttavainen, empaattinen, söpö, hyvä mies. Olet toisen naisen oma, enkä voi sinua omakseni saada.
Silti nautin jokaisesta hetkestä, jonka saan kanssasi viettää. Meidän välillä on jotain kaunista, kutsutaan sitä vaikka sitten ystävyydeksi.
Taidat puhua mun miehestä <3
Jotain on jo parisuhteessa pahasti pielessä jos vaimon pitää väijyä tässä ketjussa.
Höpsis. Taidat olla vielä melko nuori ja lapsellinen. Käyt heittämässä tuon saman höpönlöpösi lähes joka sivulle!
Tässä istutaan iltaa sohvalla yhdessä tuon ihanan miehen kanssa, hän lukee kirjaa ja mä selaan nettiä. Takassa palaa tuli, ulkona on kireä pakkanen.
Vauvapalsta on yksi suuri suosikkini. Muutkin jutut kuin kaipausketju, vaikka se on kyllä parhaimmillaan aika yliveto. Tosi viihdyttävää luettavaa, hyvä keino nollata ajatuksia pitkän työpäivän jälkeen. Meitä näin ajattelevia on mun lisäksi paljon muitakin, onhan vauva.fi Suomen suosituin keskustelupalsta.
Elämä ei siis ole niin mustavalkoista, älä ole sinäkään!
Teininä sitä ottaa kaiken niin vakavasti :D
Tuo mitä sä "vaimo armas" harrastat nyt, eli vastailet itse itsellesi on enemmänkin teinin touhua.
Sulla on kaikki tieto ja koordinaatit jos kosketustani kaipaat.
Panen sua vielä ja kovemmin kuin kukaan koskaan.
No niin, halut (häntä kohtaan) hävisi taas heti kun tuli muistutus näistä naisjutuista ja heikosta tasosta.:D
Kiitos kaipausketju!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sua V ;(
Onko V nainen vai mies?
Tää kyssäri hävis nyt tuonne sekoilun väliin. Ikävöitkö naista vai miestä?
Miestä.
Vierailija kirjoitti:
Entä hellemmin ja rakastavammin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet mies niin ihana. Hyvä isä, hyvä puoliso, älykäs, kiltti, auttavainen, empaattinen, söpö, hyvä mies. Olet toisen naisen oma, enkä voi sinua omakseni saada.
Silti nautin jokaisesta hetkestä, jonka saan kanssasi viettää. Meidän välillä on jotain kaunista, kutsutaan sitä vaikka sitten ystävyydeksi.
Taidat puhua mun miehestä <3
Jotain on jo parisuhteessa pahasti pielessä jos vaimon pitää väijyä tässä ketjussa.
Höpsis. Taidat olla vielä melko nuori ja lapsellinen. Käyt heittämässä tuon saman höpönlöpösi lähes joka sivulle!
Tässä istutaan iltaa sohvalla yhdessä tuon ihanan miehen kanssa, hän lukee kirjaa ja mä selaan nettiä. Takassa palaa tuli, ulkona on kireä pakkanen.
Vauvapalsta on yksi suuri suosikkini. Muutkin jutut kuin kaipausketju, vaikka se on kyllä parhaimmillaan aika yliveto. Tosi viihdyttävää luettavaa, hyvä keino nollata ajatuksia pitkän työpäivän jälkeen. Meitä näin ajattelevia on mun lisäksi paljon muitakin, onhan vauva.fi Suomen suosituin keskustelupalsta.
Elämä ei siis ole niin mustavalkoista, älä ole sinäkään! 
Mainostaminen vaatii aivot. Onnellisen parisuhteen kanssa tietenkin kaikki tutustuvat innolla uli ulin huonoihin trolleihin, joissa tunne- ja moraalikäsitykset lainattu joko teinivuosilta tai persujen kokoontumisajoista.
Siirryn mietiskelemään ja fantasioimaan aina kaikkia muita siinä vaiheessa kun muistan, että tällä yhdellä on taso vi tun peruna :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, taas jäi kaipuumammoilla munavaihde päälle. Sehän täällä nähdään aina silloin tällöin.
Täysikuu ja ovulaatio, en voi tälle nyt juurikaan mitään :/
Paitsi jos on PCOS. Kuuhulluus silti välillä tosin vaivaa minuakin.
Vierailija kirjoitti:
Tai minä sinua. Ilmoita jos olet munaa vailla.
Vierailija kirjoitti:
Siirryn mietiskelemään ja fantasioimaan aina kaikkia muita siinä vaiheessa kun muistan, että tällä yhdellä on taso vi tun peruna :D
Mikä on perunataso?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai minä sinua. Ilmoita jos olet munaa vailla.
Olen (sivusta)!
Vierailija kirjoitti:
Jos ketjun aktiivinaiset olisivat autoja, niin niissä olisi kaappariovet ja kytkin luistaisi savuten. Käsijarrua ei olisi, se olisi korvattu ketjulla ja ankkurilla.
Ja sitten mä kirjoitan tämän loistavan ketjut lähti jengoilta oppimani älykkään vertauksen ihan joka ketjuun😂. Meri-rakas kärsii tästä, Saarasta puhumattakaan.
Terv. Ylläpi.o
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on perunataso?
Perunan näköisiä muijia, sopis jonnekin pellolle pakertaan
Alkoikohan sinusta tuntua että jos me oltais ystävystytty, niin olisin käyttänyt sinua vain terapeuttina ja valittanut elämästäni. Oikeasti olisin halunnut hymyillä ja nauraa, unohtaa kaiken niin hyvin kuin voin. Sinä tunnuit sellaiselta ihmiseltä, joka saisi mut nauramaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on perunataso?
Perunan näköisiä muijia, sopis jonnekin pellolle pakertaan
Etköhän säkin oo sitä samaa perunatasoa 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nainen että jäin katselemaan naisellisia muotojasi. En ajatellut niistä mitään pahaa enkä ajatellut mitään taka-ajatuksia, päinvastoin. Katseeni vain kääntyi miehisten viettien voimasta sinua kohti ja ajatukseni jäivät lyömään tyhjää niin että katse jäi paikalleen. Tarkoitukseni ei ollut olla tahditon. Toivottavasti ymmärrät.
Missä tilanteessa näin on päässyt käymään?
Sekasaunassa rankan päivän päätteeksi.
Mitä enemmän aikaa kuluu, sen epätodennäköisempää saada tavata sut. Toivon niin paljon, että laittaisit mulle viestiä, sinisilmäinen mies.
Tää kyssäri hävis nyt tuonne sekoilun väliin. Ikävöitkö naista vai miestä?