Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos siitä kahvittelusta nyt alottais.
Tule tänne työpaikkani kahvioon niin minä tarjoan.
Koordinaatit?
Tiedät kyllä. Lähellä työpaikkaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet mies niin ihana. Hyvä isä, hyvä puoliso, älykäs, kiltti, auttavainen, empaattinen, söpö, hyvä mies. Olet toisen naisen oma, enkä voi sinua omakseni saada.
Silti nautin jokaisesta hetkestä, jonka saan kanssasi viettää. Meidän välillä on jotain kaunista, kutsutaan sitä vaikka sitten ystävyydeksi.
Taidat puhua mun miehestä <3
Jotain on jo parisuhteessa pahasti pielessä jos vaimon pitää väijyä tässä ketjussa.
Höpsis. Taidat olla vielä melko nuori ja lapsellinen. Käyt heittämässä tuon saman höpönlöpösi lähes joka sivulle!
Tässä istutaan iltaa sohvalla yhdessä tuon ihanan miehen kanssa, hän lukee kirjaa ja mä selaan nettiä. Takassa palaa tuli, ulkona on kireä pakkanen.
Vauvapalsta on yksi suuri suosikkini. Muutkin jutut kuin kaipausketju, vaikka se on kyllä parhaimmillaan aika yliveto. Tosi viihdyttävää luettavaa, hyvä keino nollata ajatuksia pitkän työpäivän jälkeen. Meitä näin ajattelevia on mun lisäksi paljon muitakin, onhan vauva.fi Suomen suosituin keskustelupalsta.
Elämä ei siis ole niin mustavalkoista, älä ole sinäkään!
Teininä sitä ottaa kaiken niin vakavasti :D
Rakastan sinua. Se on faktaa ei fiktiota.
Vierailija kirjoitti:
Munaterveiseni kaapattiin :(
Eräille ei mikään ole pyhää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Romanttiset terveiset munalle, että Kaipaan.
Minkälaiselle munalle?
Komealle namu munalle.
Ei riitä. Lisää tuntomerkkejä munasta!
pituus n. 16, ympärys n. 13
Minimuna
Tää on muuten mielenkiintoinen ilmiö. Vähän niin kuin herjaisi 185cm pitkää, normaalivartaloista miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli ääntiö-mies, sanokaa minun sanoneen. Aina kerakkelien perässä juoksemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli ääntiö-mies, sanokaa minun sanoneen. Aina kerakkelien perässä juoksemassa.
En usko ääntiömiehestä. Hänhän kaartaa tänne joka ilta kerakkelit vinkuen vasta ihan viimeisellä minuutilla. Eikä hän muutenkaan varastelisi kenenkään munaterveisiä. Pidän häntä hienona miehenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Romanttiset terveiset munalle, että Kaipaan.
Minkälaiselle munalle?
Komealle namu munalle.
Ei riitä. Lisää tuntomerkkejä munasta!
pituus n. 16, ympärys n. 13
Minimuna
Tää on muuten mielenkiintoinen ilmiö. Vähän niin kuin herjaisi 185cm pitkää, normaalivartaloista miestä.
Mini mikä mini
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos oletkin rakastunut fiktioon? Mitä jos en ole yhtään sellainen kuin kuvittelit minun olevan ja petyt?
Mä oon aina miettinyt että mitähän ne kerakkelit mahtaa olla? Voisiko ääntiömies kertoa?
"Nyt olen vapaa ja mukana tuulen
saan kulkea rajalle ajattomuuden.
-
Olen kimallus tähden, olen pilven lento
olen kasteisen aamun pisara hento.
-
En ole poissa, vaan luoksenne saavun
mukana jokaisen nousevan aamun
ja jokaisen tummuvan illan myötä
toivotan teille hyvää yötä."
-Eino Leino-
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Jos ketjun aktiivinaiset olisivat autoja, niin niissä olisi kaappariovet ja kytkin luistaisi savuten. Käsijarrua ei olisi, se olisi korvattu ketjulla ja ankkurilla.
Vierailija kirjoitti:
Useamman tahon toimesta nähtävästi. Vai mitkä sun laittamat tuntomerkit olikaan?
Olet liian ihana, munasi myös!
Vierailija kirjoitti:
Jos ketjun aktiivinaiset olisivat autoja, niin niissä olisi kaappariovet ja kytkin luistaisi savuten. Käsijarrua ei olisi, se olisi korvattu ketjulla ja ankkurilla.
Kiitos! Harvoin tässä ketjussa alkaa naurattaa ihan ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vakavaa uskonpuutetta. Osuivatko anteeksipyynnöt oikeisiin ajankohtiin vain sattumalta? Tai ehkä halusit huviksesi testata mitä tekisin seuraavaksi? Olen miettinyt olisiko 4.12. viesti voinut olla sinulta. Kaikki osui, mutta jos se kuitenkin oli vain pelkkä palstaharha? Miksi sinä olisit enää täällä, jos olet koskaan ylipäätään edes ollutkaan? Jos vaikka olisitkin täällä, mitä se tarkoittaisi? Ehkä käyt korkeintaan lukemassa huviksesi ja nauramassa minulle, kun olihan meillä joskus puhetta palstasta.
Miksi tästä tuli näin hullu juttu? En jaksa enää miettiä enkä kuvitella. Yritän edelleen saada sydämeni uskomaan sen viimeisen tekstiviestisi lopulliseksi totuudeksi. Eihän minulla oikeasti mitään muuta ole. Mielikuvitusmaailman harhakuvia vain... (no joo, ja muistoja sinusta ja hymystäsi). Päivä päivältä kauempana.
Minusta tuosta ei vielä voi päätellä mitään.
Taas tullaan siihen, että parasta on aina kysyä suoraan.Millainen se tekstiviesti oli?
Paljon asiallisempi ja virallisempi kuin hänen aikaisemmat tekstiviestinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos oletkin rakastunut fiktioon? Mitä jos en ole yhtään sellainen kuin kuvittelit minun olevan ja petyt?
Niin no se on vaarana molemminpuolin. Minä oon aika jalat maassa tyyppi kuitenkin.
Parasta aina kysyä suoraan. Jos joku on virallinen, hän voi olla aivan kipsissä.
Koordinaatit?