Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII

Vierailija
09.01.2019 |

uusi ketju

Kommentit (6113)

Vierailija
2401/6113 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vahingossa vienyt sydämeni. Tuskin sitä edes haluat, mutta siellä se on, sinun käsissäsi.

Vierailija
2402/6113 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elina, mitä mä teen?

Taivutko autofellaatioon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2403/6113 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä roikun täällä ja haaveilen juuri sinun miehestäsi. Saisin hänet myös, jos haluaisin. Ei tarvitsisi kuin sormia napsauttaa niin miehesi juoksisi luokseni.

Ihanaa. Miksi et tee niin?

Ihanampaa haaveilla. Tiedä millaseksi nysämunaksi osoittautuu, niin onhan se pettymys.

Vierailija
2404/6113 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lahja, jonka sain muistuttaa päivittäin sinusta. Se on käytännöllinen ja siitä on ollut paljon apua. Silloin kun sen sain, olin onnellisempi kuin vuosiin. :) Voisikin sanoa että se on paras lahja, minkä olen koskaan saanut.

Onko se se paristokäyttöinen, joka oli tarjouksessa 29,90?

Oli se hintavampi. Nyt puhe siitä Deuce Double Inflatable mallista. <3

No niin! Olishan tämä pitänyt arvata.. :D senkin pervot.

Vierailija
2405/6113 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä roikun täällä ja haaveilen juuri sinun miehestäsi. Saisin hänet myös, jos haluaisin. Ei tarvitsisi kuin sormia napsauttaa niin miehesi juoksisi luokseni.

Napsauta! 😁

Naps!

En ole pitänyt miestäni niin onnettomana reppanana että hän vaan odottaa jonkun toisen napsautusta että voi kävellä ovesta ulos.

Hän on yhä minun. (Ja mies johon olen ihastunut on yhä jonkun toisen oma ja tämä kuvio voi olla näin).

Vierailija
2406/6113 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhaa vaalennat hiuksia.Ei sovi sulle yhtään. Rumaa pärstää ei muuta mikään.

Mitä rumaa pärstässäni on?

Ei mitään vikaa. Tuo edellinen vain tässä ketjussa tykkää harrastaa disinformatiivista viestintää, tarkoituksenhakuisesti. Eli tarkoitus on saada murennettua itsetunto tuolta kohteeltaan, että alkaisi kuvitella olevansa ruma eikä kelpaa kenellekkään. Kohde on takuuvarmasti antanut tuolle nysämunalle tylyt pakit, siksi nyt täällä louskuttaa turhautuneena ja katkerana.😂

Vierailija
2407/6113 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhaa vaalennat hiuksia.Ei sovi sulle yhtään. Rumaa pärstää ei muuta mikään.

Mitä rumaa pärstässäni on?

Ei mitään vikaa. Tuo edellinen vain tässä ketjussa tykkää harrastaa disinformatiivista viestintää, tarkoituksenhakuisesti. Eli tarkoitus on saada murennettua itsetunto tuolta kohteeltaan, että alkaisi kuvitella olevansa ruma eikä kelpaa kenellekkään. Kohde on takuuvarmasti antanut tuolle nysämunalle tylyt pakit, siksi nyt täällä louskuttaa turhautuneena ja katkerana.😂

Uli mies se! Tyhmä, lapsellinen, katkera, aggressiivinen ja huono kirjottamaan.

Vierailija
2408/6113 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori viesteistä mitä kännissä laitoin ja nyt hävettää.

Vierailija
2409/6113 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet vahingossa vienyt sydämeni. Tuskin sitä edes haluat, mutta siellä se on, sinun käsissäsi.

Miten tuollainen vahinko on päässyt käymään?

Vierailija
2410/6113 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenelle laitoit ja mitä? Vai tarkoitatko nyt palstakirjoitteluasi?

Vierailija
2411/6113 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuollainen vahinko on päässyt käymään?

Tulemalla liian tärkeäksi.

Vierailija
2412/6113 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 35v, kunpa kuulisin sinusta! 

Vierailija
2413/6113 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

❄️?

Vierailija
2414/6113 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kännissä olet sitä, mitä selvinpäin puupääsi sisällä ajattelet. Eli toimit niin, kuin selvinpäin haluaisit mutta et kehtaa.

Samaa voisi sanoa kun on vetänyt LSD:tä. Mutta sehän ei pidä paikkaansa, myös alkoholi sotkee aivokemiat.

Vierailija
2415/6113 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täyden kuun kunniaksi ajattelin alkaa tekemään lemmenloitsuja pääsi menoksi. Että älä mies ihmettele jos posket punottaa, tai tulee muita "oireita". Nyt olet todella tiukasti hyppysissäni...🌕

Ai siks mä heräsin vähän aikaa sitten päiväunilta kaivattuani vierestäni kädellä etsien? Naurahdin spontaanisti kun ei tosiaan olla vierekkäin koskaan nukuttu.

Eli loitsuni toimivat sittenkin. Päiväunia tarvitset huomennakin, yöllä sulla ei ole aikaa nukkumiseen...😘

Vierailija
2416/6113 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kännissä olet sitä, mitä selvinpäin puupääsi sisällä ajattelet. Eli toimit niin, kuin selvinpäin haluaisit mutta et kehtaa.

Olen täysin samaa mieltä, eli kännissä ihminen on oikeastaan eniten itsensä.

Vierailija
2417/6113 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi minulle, sanoisin enemmänkin, ettå en huomioi. En halua tietää mitään, kuulla mitään - haluan sulkea sinut pois elämästäni. Ja miksi tekisin ja roikkuisin mahdottoman yhtälön takia. Ystäväksi tai edes kaveriksi minusta ei ole. En ryhdy teeskentelemään. Viimekertainen sen todistI jälleen, en pysty. Jos en olisi sinua tavannut, en varmaan enää täälläkään roikkuisi. Itseni kasaamiseen menee taas liian paljon aikaa.

Höpö höpö, mikään yhtälö ei ole mahdoton. Minä ainakin haluaisin tietää ja kuulla. Kyllä sinä pystyt. Minkäs takia luulet että minä täällä roikun? En ole kasannut itseäni varmaan vieläkään.

On mahdoton ja sanoin vain, kun tuli tarve. Meidän tapaamisestamme on jo muutama kuukausi.

No minulle tuli tarve kysyä että miksi? Meidän tapaamisesta on muutama kuukausi, tavallaan.

Jotain joskus oli, siitä olen varma. En kutenkaan lähde edes yrittämään kahden perheen rikkomista oman rakastumisen vuoksi. En laita viattomia lapsia, omia tai vieraan, kärsimään sen vuoksi. Olisiko se edes mahdollista? Tuskin. Sattuu ihan helvetisti, mutta omatunto on puhdas. Kun eroan, tapahtuu se sen vuoksi, että se on parempi vaihtoehto ensisijaisesti lapsilleni ja sitten itselleni. Kaikki eron jälkeinen paska vuoroasumisineen jne. tulee lähteä siitä, että se on parempi lapsille kuin yhteisasuminen. Siksi.

Vierailija
2418/6113 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen täysin samaa mieltä, eli kännissä ihminen on oikeastaan eniten itsensä.

Sivusta kyselen, että onko se näin? Tieten känni poistaa estoja, mutta voiko se aiheuttaa myös vääriä signaaleja? Kännissä kaivattuni hymyilee mulle suupielet korvissa, näyttää ihan rakastuneelta ja saattaa tulla jutttelemaan. Selvin päin on ihan neutraali, jopa pidättyvän oloinen ja kävelee ohi. Kumpia viestejä uskon?

Vierailija
2419/6113 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytänkö mies rakastuneelta, kun katson sinua?

Vierailija
2420/6113 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna!

Rakastan yhä...

Lisää tunnisteita Annasta?

Omppu.

Korvakorut.

Ei siis "omppukorvakorut", vaan ihan erikseen.

Ketju on lukittu.