Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Miksi mies rakastuit minuun? Jos kerrot tämän, otan yhteyttä ja sovitaan tapaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Mua vihastuttaa tuo yksikin kaipaaja, joka jäänyt siihen kaipuun tunteeseensa roikkumaan ja syyllistää sitä kohdettaan omista tunteistaan. Mitä ilmeisemminkin kohde ei välitä tuosta roikkujasta yhtään, mutta roikkujan mielestä vain hänen omilla tunteillaan on merkitystä.💩
Eli siis kenestä puhut?
Minä roikun täällä ja haaveilen juuri sinun miehestäsi. Saisin hänet myös, jos haluaisin. Ei tarvitsisi kuin sormia napsauttaa niin miehesi juoksisi luokseni.
Hannu!
Jäätävä ikävä!!!
t, Aki go west Aki
Vierailija kirjoitti:
Minä roikun täällä ja haaveilen juuri sinun miehestäsi. Saisin hänet myös, jos haluaisin. Ei tarvitsisi kuin sormia napsauttaa niin miehesi juoksisi luokseni.
Ihanaa. Miksi et tee niin?
Vierailija kirjoitti:
Lahja, jonka sain muistuttaa päivittäin sinusta. Se on käytännöllinen ja siitä on ollut paljon apua. Silloin kun sen sain, olin onnellisempi kuin vuosiin. :) Voisikin sanoa että se on paras lahja, minkä olen koskaan saanut.
Onko se se paristokäyttöinen, joka oli tarjouksessa 29,90?
Tervetuloa länteen, Akiseni
Hanttihommiin meidän landeen.
Tämä on tie taivaankanteen,
Tämä on tie vapauteen.
Nähdäänkö taas huomenna Forten ammattilaisillassa?
Hanski, Turusta.
Vierailija kirjoitti:
Mua vihastuttaa tuo yksikin kaipaaja, joka jäänyt siihen kaipuun tunteeseensa roikkumaan ja syyllistää sitä kohdettaan omista tunteistaan. Mitä ilmeisemminkin kohde ei välitä tuosta roikkujasta yhtään, mutta roikkujan mielestä vain hänen omilla tunteillaan on merkitystä.💩
Oletko itse tuollainen kohde ja täällä varmistamassa, ettei roikkujallasi lähde mopo käsistä? Ja jarruksi pistit tuon tortun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lahja, jonka sain muistuttaa päivittäin sinusta. Se on käytännöllinen ja siitä on ollut paljon apua. Silloin kun sen sain, olin onnellisempi kuin vuosiin. :) Voisikin sanoa että se on paras lahja, minkä olen koskaan saanut.
Onko se se paristokäyttöinen, joka oli tarjouksessa 29,90?
Oli se hintavampi. Nyt puhe siitä Deuce Double Inflatable mallista. <3
Vierailija kirjoitti:
Tämä on tie vapauteen.Nähdäänkö taas huomenna Forten ammattilaisillassa?
Hanski, Turusta.
Taidat olla eri Hannu, mutta ilmeisen namu Hannu sinäkin. Onko viiksiä?
t, sama
Onpa taas oikein hyvänmielen ketju! Mikä teitä oikein vaivaa?
Täyden kuun kunniaksi ajattelin alkaa tekemään lemmenloitsuja pääsi menoksi. Että älä mies ihmettele jos posket punottaa, tai tulee muita "oireita". Nyt olet todella tiukasti hyppysissäni...🌕
Vierailija kirjoitti:
Napsauta! 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on tie vapauteen.Nähdäänkö taas huomenna Forten ammattilaisillassa?
Hanski, Turusta.
Taidat olla eri Hannu, mutta ilmeisen namu Hannu sinäkin. Onko viiksiä?
t, sama
Viikset, nahkahousut ja Valtion Rautateiden lakki.
Väitätkö sinä Aki, ettet ole Miehikkälästä?
Talven yli töissä pohjoisessa, Porossa tiskin takana tänäkin niinkuin aiempinakin vuosina?
Ei nyt vaan voi olla kahta go-west-Akia kun on ihan täsmälleen sama kirjoitustyylikin.
Hanski
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Napsauta! 😁
Naps!
Apua. Tuntuu hämmentävältä, että olet täällä ihan oikeasti.
Oletko täällä aina vain hälyttikö sulla jokin hakukone?
Vai onko tää jotain kohtalon johdatusta?
t, punaposkinen Aki hieman poissa tolaltaan, kun tunnisteet aika pahasti kohdillaan
Vierailija kirjoitti:
Täyden kuun kunniaksi ajattelin alkaa tekemään lemmenloitsuja pääsi menoksi. Että älä mies ihmettele jos posket punottaa, tai tulee muita "oireita". Nyt olet todella tiukasti hyppysissäni...🌕
Ai siks mä heräsin vähän aikaa sitten päiväunilta kaivattuani vierestäni kädellä etsien? Naurahdin spontaanisti kun ei tosiaan olla vierekkäin koskaan nukuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Napsauta! 😁
Todellakin napsauta, kun ei tuo muuten tajua tuolta sohvalta lähteä. Olisimpahan ainakin vapaa sen jälkeen.😀
Mikä tässä oli siis se kyttäysosa? (en minäkään ap, tekee vaan mieli vängätä)