Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII

Vierailija
09.01.2019 |

uusi ketju

Kommentit (6113)

Vierailija
201/6113 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaatteko kaikki ketjun miehet teitä nuorempia naisia? Kuinka paljon nuorempia kaipaatte?

Kaipaan noin 5 vuotta vanhempaa naista. 

Kiva. Minä kaipaan vajaa 5 vuotta nuorempaa miestä😊

Sittenhän sinun täytyy olla kaipaamani henkilö! Olet yhä minun lempi-ihmiseni, eikä se muuksi muutu.

Sekin olisi kiva tietää jos on näin. Vaikea kuitenkin kuvitella tässä tilanteessa ja ottaen huomioon miten vähän signaalia tullut. Toki ymmärrettävistä syistä. Näkemisestäkin niin kauan.

Vierailija
202/6113 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei sinä joka kirjoitit nyt jo lukittuun ketjuun, miten seuraan ei kyllästy, tunnut oikealta ja harmi että voidaan olla vain työkavereita. Ihan samat fiilikset täälläkin, mieheltä naiselle. En tiedä mitä voisin tehdä enempää, mutta tunne on ja pysyy. Joka kerta kun ollaan enemmän tekemisissä, niin leijun koko loppupäivän. :)

Mitäkö voisit tehdä enemmän? No jos vaikka kertoisit naiselle pitäväsi hänen seurastaan. Minulla sama tilanne erään miehen kanssa ja keräilen tässä rohkeutta kertoa asiasta.

Olen jo ilmaissut sen useamman kerran ja eri tavoin kauan sitten, mutta en ole saanut minkäänlaista vastakaikua sanallisesti. Kyllä hän silti seuraani edelleen hakeutuu, mutta en tiedä mitä hän oikeasti ajattelee. En uskalla enempää lähestyä, koska olen jo antanut niin monta tilaisuutta tulla vastaan ja raottaa omia tunteitaan, jos niitä olisi.

Kerrotko miten olet asian ilmaissut? Ja miten toinen reagoi tilanteessa? Voisin yrittää analysoida naisen näkökulmasta asiaa.

Olen esim. pyytänyt häntä monta kertaa lounaalle ja kertonut että käyn mielelläni juuri hänen kanssaan. Hänkin pyysi ennen, muttei enää. Silti usein tulee samaan aikaan ja hakeutuu seuraani. Olen myös pyytänyt häntä mukaan tiettyihin työasioiden ulkopuolisiin juttuihin. Olen lähetellyt hänelle paljon viestejä muistakin kuin työasioista. Hän ei koskaan, mutta vastailee kyllä vaihtelevasti. Tässä muutamia esimerkkejä ja aika hyvät tunnisteet. :) Yleisesti, tosi vaihtelevaa on käytös. Välillä tosi varautunutta ja etäistä, välillä taas tosi lämmintä ja läheistä. En yhtään tiedä missä mennään, mutta paljon olen yrittänyt, enkä enempää kehtaa. Pitäisi hänenkin vähän enemmän uskaltaa avautua, jos jotain haluaa tapahtuvan. Ehkä ei sitten halua ja nykyinen riittää? Tai sitten pelottaa seuraukset, mutta sen pitäisi olla jo selvää, että tykkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/6113 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaatteko kaikki ketjun miehet teitä nuorempia naisia? Kuinka paljon nuorempia kaipaatte?

Sittenhän sinun täytyy olla kaipaamani henkilö! Olet yhä minun lempi-ihmiseni, eikä se muuksi muutu.

Sekin olisi kiva tietää jos on näin. Vaikea kuitenkin kuvitella tässä tilanteessa ja ottaen huomioon miten vähän signaalia tullut. Toki ymmärrettävistä syistä. Näkemisestäkin niin kauan.

Ymmärrän, että sitä on vaikea kuvitella. Olen pitänyt sen aina omana tietonani tietyistä syistä. Miten voisin edes enää lähestyä sinua? Näkemisestäkin on niin kauan.

Vierailija
204/6113 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin olisin normaalitilanteessa sanonut:

- Oi, näytätpä sä hyvältä!

- Hei haluutko sä tuolta jotain? Voin ostaa sulle ihan mitä vaan sä haluut.

- Ai niin muuten, mä rakastan sua.

Mutta en saanut sanaa suustani, koska olin allapäin.

Ja nyt oon vielä enemmän.

Vierailija
205/6113 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei sinä joka kirjoitit nyt jo lukittuun ketjuun, miten seuraan ei kyllästy, tunnut oikealta ja harmi että voidaan olla vain työkavereita. Ihan samat fiilikset täälläkin, mieheltä naiselle. En tiedä mitä voisin tehdä enempää, mutta tunne on ja pysyy. Joka kerta kun ollaan enemmän tekemisissä, niin leijun koko loppupäivän. :)

Mitäkö voisit tehdä enemmän? No jos vaikka kertoisit naiselle pitäväsi hänen seurastaan. Minulla sama tilanne erään miehen kanssa ja keräilen tässä rohkeutta kertoa asiasta.

Olen jo ilmaissut sen useamman kerran ja eri tavoin kauan sitten, mutta en ole saanut minkäänlaista vastakaikua sanallisesti. Kyllä hän silti seuraani edelleen hakeutuu, mutta en tiedä mitä hän oikeasti ajattelee. En uskalla enempää lähestyä, koska olen jo antanut niin monta tilaisuutta tulla vastaan ja raottaa omia tunteitaan, jos niitä olisi.

Kerrotko miten olet asian ilmaissut? Ja miten toinen reagoi tilanteessa? Voisin yrittää analysoida naisen näkökulmasta asiaa.

Olen esim. pyytänyt häntä monta kertaa lounaalle ja kertonut että käyn mielelläni juuri hänen kanssaan. Hänkin pyysi ennen, muttei enää. Silti usein tulee samaan aikaan ja hakeutuu seuraani. Olen myös pyytänyt häntä mukaan tiettyihin työasioiden ulkopuolisiin juttuihin. Olen lähetellyt hänelle paljon viestejä muistakin kuin työasioista. Hän ei koskaan, mutta vastailee kyllä vaihtelevasti. Tässä muutamia esimerkkejä ja aika hyvät tunnisteet. :) Yleisesti, tosi vaihtelevaa on käytös. Välillä tosi varautunutta ja etäistä, välillä taas tosi lämmintä ja läheistä. En yhtään tiedä missä mennään, mutta paljon olen yrittänyt, enkä enempää kehtaa. Pitäisi hänenkin vähän enemmän uskaltaa avautua, jos jotain haluaa tapahtuvan. Ehkä ei sitten halua ja nykyinen riittää? Tai sitten pelottaa seuraukset, mutta sen pitäisi olla jo selvää, että tykkään.

Kyllä tuosta pitäisi ehkä jo ymmärtää. Tai ainakin olet antanut hänelle monta mahdollisuutta tarttua täkyyn ja tunnustella tilannetta omastakin puolestaan. Sikäli pelkään pahoin, että häntä ei kiinnosta, ainakaan tarpeeksi.

Jos hänellä kuitenkin olisi tunteita sinua kohtaan, toinen selitys tuollaiseen käytökseen voisi olla että hän otaksuu sinun olevan liikkeellä kaverimeiningillä, eikä usko omiin mahdollisuuksiinsa romanttisessa mielessä. 

Ajattelen, että me kaikki ollaan aika puusilmiä tajuamaan toisen kiinnostus. Vähän ujommat tai varovaisemmat eivät helposti saa viestiään perille, koska toisen tulkitseminen on vaan niin vaikeaa ja aihepiiri niin herkkä.

Rohkeat uskaltaa vääntää rautalangasta, jolloin "tyhmempikin" tajuaa. Siksi onni suosii rohkeaa :)

Vierailija
206/6113 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäättekö kaivattunne ulkonäöstä? Onko hän klassisen komea/kaunis vai enemmän persoonallisen näköinen?

Vierailija
207/6113 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole trollanut, enkä kirjoittanut pitkiä pötköjä.

Enkä väittänyt, että yksi ketju on tehnyt hulluksi. Sanoin, että suhde on tehnyt hulluksi ja tämä ketju on siitä hulluudesta vahvin todiste tms. Koska tiedostan, että on erittäin hullua epäillä miehensä kirjoittavan täällä. Ylipäätään on hullua ajatella että mies kävisi Vauva-palstalla. Mutta en voi sille mitään, että olen vainoharhainen, koska hän on rikkonut luottamukseni monesti ennenkin ja käyttäytynyt kummallisesti. Mikä takaa että olisi muuttunut rehelliseksi, vaikka niin väittää..

Lopetan nyt aiheesta jankkaamisen, koska ei tämä kuulu tähän ketjuun, kun en kaipaa ketään. Halusin vain oikaista tuon trolli-väitteen. Ketjusta tuskin pääsen eroon ainakaan ihan heti, mutta yritän pitää turvan kiinni ja jatkossakin vaan lukea ja vainoharhailla. 😀

- Vaimo-hullu

Vierailija
208/6113 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taidan olla semmoinen vaimo-hullu. Olen lukenut näitä ketjuja jo jonkin aikaa ja pelännyt tai toivonut että mieheni kirjoittelee täällä. Se voisi olla niin kiero ja tyhmä, että olisi löytänyt tällaisen keskustelun ja kirjoittelisi täällä, luullen että minä en ikinä tajuaisi.

Olen tullut siihen tulokseen, että olen tullut hulluksi tässä suhteessa (tämä ketju ehkä varmin todiste siitä). Täytyisi jotenkin päästä irti tästä suhteesta ja jatkaa elämää, koska luottamusta ei enää voi rakentaa, se on nähty. Pahinta tässä on, että ennen järkevästä ihmisestä on tullut hermoraunio joka ei luota kehenkään. Pahinta se, etten voi koskaan löytää itselleni hyvää suhdetta, koska nykyinen mies on hajottanut minut täysin. Eikä tämä ole sellaista, että "nyt tuntuu tältä" vaan uskon vakaasti että joudun olemaan loppuikäni yksin, koska nämä ongelmat seuraisi uuteenkin suhteeseen. Luottamusta ja itsetuntoa on nähtävästi vaikea saada takaisin. Sinkkuudessa ei varmaankaan ole mitään vikaa, mutta on todella vaikea lähteä tästä. Mistä sellaisen vahvuuden löytää..

Anteeksi, kun viesti ei ollut osoitettu kellekään kaivatulle. Halusin vaan kirjoittaa, kun palsta-hulluista, ja vaimo-hulluista välillä puhutaan. Niin totta se on, kyllä meitä ainakin yksi täällä on viestejä lukemassa.. Ja ei tätä voi somessa kirjoittaa, eikä täälläkään kovin tarkasti. Silti tuntuu siltä että pakko saada avautua joskus jollekin, kun ei ole ketään.

Kyllä tänne mahtuu vaimo-hullukin. Vaikuttaa siltä, että sulle olis parasta repäistä itsesi irti siitä suhteesta, ellei nyt ole joku akuutti kriisi päällä. Ja tilanteesta riippuen, vaikka olisikin. Tuskin korjaannut siinä suhteessa pysymällä, jos tilanne on jatkunut pitkään. Joskus on vaikea erottaa, mikä on se hetki, kun huonot asiat ylittävät hyvät. Tuo ettet usko parantuvasi koskaan kuulostaa pahalta.

Tunnistan itsessänikin noita tunteita, mutta pärjäilen tässä kyllä. Osittain siksi olen täällä. Osittain oikean kaipauksen vuoksi. Kaipaan toista henkilöä, vaikka ystäväksi. Ajattelen, että tällä hetkellä en olisi muuhun valmis, enkä tiedä olisiko se hyvä idea muutenkaan.

Tee kaikki mitä voit sen eteen, että tulet ehjäksi taas, suhteessa tai yksin. Säröillä voit olla, mutta ei se haittaa. Pärjäät kyllä, päätätpä mitä vain. Lämmin halaus täältä.

(Minäkin joskus mietin, kirjoittaako joku puolisolleni. Tekisi mieli sopiviin vastata, että hae pois vain. Jos lähtee, niin sitten saa lähteäkin.)

Vierailija
209/6113 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on ihanat hartiat ja pilkettä silmäkulmassa:)

Oliko tämä vastaus johonkin?

Vierailija
210/6113 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, että sitä on vaikea kuvitella. Olen pitänyt sen aina omana tietonani tietyistä syistä. Miten voisin edes enää lähestyä sinua? Näkemisestäkin on niin kauan.

Missäpäin Suomea tapasitte?

Vierailija
211/6113 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäättekö kaivattunne ulkonäöstä? Onko hän klassisen komea/kaunis vai enemmän persoonallisen näköinen?

Hän on persoonallisen näköinen, mutta miellyttää varmasti muidenkin silmää. Sen verran komea on ja minulle tietenkin se komein.

Vierailija
212/6113 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Omana tietona pysynyt minullakin. Olisko se sitten hankalaa heittää viestillä vaikka aikaa kulunut? Olihan meillä ihan lämpimät välit silloin.

Vierailija
213/6113 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisit tänne kirjoittanut mulle vaikka mitä sun tunteistasi, en pysty tunnistamaan enkä yksilöimään niitä sinuun. Mä oon ollut julkeampi ja tehnyt kaiken liian helpoksi. Vaikka kuvittelin että kaikki riippui sinusta, oon ymmärtänyt olleeni väärässä. En mä antanut sulle mitään mahdollisuutta tulla lähemmäksi etkä sinäkään voinut siitä syystä mua lähestyä.

Ei se mullekkaan ole helppoa. Mä käyttäydyn varmaankin etäisesti silloin vika kerralla kun nähtiin. Mut ehkä se johtui siitä että kun toisesta alkaa tulla läheinen ja tärkeä niin sitä menee lukkoon, yrittää ehkä suojella itseään. Mut toisaalta oon vähän sitäkin mieltä että ei nää lukot vaan pohtimalla aukene, ja kyl se tarttee sen toisen näkemistä ja yhdessäoloa ja tutustumista. Mun mielestä me voitais jatkaa siitä mihin viimeksi jäätiin. Mul ois yks hyvä ideakin että mitä voitaisi tehdä:-)

Vierailija
214/6113 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin täällä huijaus/ kusetuksen vuoksi. Ei oikein hyvältä näyttänyt aluksi. Nyt olen melko varma että mua ei stalkata.

Tässä ketjussa voi tulla vainoharhaiseksi. Toisaalta täällä voi saada varmuudenkin siitä että on erehtynyt.

Ja kuten totesin, mistään ns. tunteista ei ollut hänen kohdallaan kyse, hänellä ei ollut mitään myönteisiä tunteita meikäläistä kohtaan. Olen helpottunut että asia selvisi.

215/6113 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole trollanut, enkä kirjoittanut pitkiä pötköjä.

Enkä väittänyt, että yksi ketju on tehnyt hulluksi. Sanoin, että suhde on tehnyt hulluksi ja tämä ketju on siitä hulluudesta vahvin todiste tms. Koska tiedostan, että on erittäin hullua epäillä miehensä kirjoittavan täällä. Ylipäätään on hullua ajatella että mies kävisi Vauva-palstalla. Mutta en voi sille mitään, että olen vainoharhainen, koska hän on rikkonut luottamukseni monesti ennenkin ja käyttäytynyt kummallisesti. Mikä takaa että olisi muuttunut rehelliseksi, vaikka niin väittää..

Lopetan nyt aiheesta jankkaamisen, koska ei tämä kuulu tähän ketjuun, kun en kaipaa ketään. Halusin vain oikaista tuon trolli-väitteen. Ketjusta tuskin pääsen eroon ainakaan ihan heti, mutta yritän pitää turvan kiinni ja jatkossakin vaan lukea ja vainoharhailla. 😀

- Vaimo-hullu

Siis jos mies käy vauva-palstalla niin hän rikkoo luottamuksen ja kummallisesti käyttäytyy???  XD

Siis mikäs ihme jos täällä meitä miehiä on, monesti jos googlettaa jotain niin hakutuloksissa on tänne osuma, johan sitä silloin eksyy :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
216/6113 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisit tänne kirjoittanut mulle vaikka mitä sun tunteistasi, en pysty tunnistamaan enkä yksilöimään niitä sinuun. Mä oon ollut julkeampi ja tehnyt kaiken liian helpoksi. Vaikka kuvittelin että kaikki riippui sinusta, oon ymmärtänyt olleeni väärässä. En mä antanut sulle mitään mahdollisuutta tulla lähemmäksi etkä sinäkään voinut siitä syystä mua lähestyä.

Ei se mullekkaan ole helppoa. Mä käyttäydyn varmaankin etäisesti silloin vika kerralla kun nähtiin. Mut ehkä se johtui siitä että kun toisesta alkaa tulla läheinen ja tärkeä niin sitä menee lukkoon, yrittää ehkä suojella itseään. Mut toisaalta oon vähän sitäkin mieltä että ei nää lukot vaan pohtimalla aukene, ja kyl se tarttee sen toisen näkemistä ja yhdessäoloa ja tutustumista. Mun mielestä me voitais jatkaa siitä mihin viimeksi jäätiin. Mul ois yks hyvä ideakin että mitä voitaisi tehdä:-)

No kerro! Olen avoin ehdotuksille. Keinutaan?

Vierailija
217/6113 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kerro! Olen avoin ehdotuksille. Keinutaan?

Ymmärrätkö miksi haluun keskustella muualla kuin yleisellä palstalla:D

Vierailija
218/6113 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänen luonteensa on niin ihana, että hän näyttää kaikista komeimmalta. En osaa enää arvioida häntä objektiivisesti kaikkien näiden tunteiden ja vuosien jälkeen. Muistan, että tykkäsin hänen ulkonäöstään kuitenkin jo ennen ihastumistakin.

Hänellä on ihanat silmät ja katse. En vaan voi vastustaa niitä, vaikka kuinka olisin vannonut, että nyt unohdan.

Vierailija
219/6113 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klassisen kaunis, vähän kuin nuori Kim Novak. Ja vaikka olen tosi ihastunut niin ei sentään ole kehittynyt mitään Vertigo tyylistä pakkomiellettä, vaikka olenkin vähän akrofobinen, ja James Stewart on yksi lempinäyttelijöistäni.

T. Ei setämies, vaikka viittaankin tekstissä 50-luvun elokuvaan. Kuulunee silti vähänkin laatuelokuvia katsovien yleistietoon.

Vierailija
220/6113 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin täällä huijaus/ kusetuksen vuoksi. Ei oikein hyvältä näyttänyt aluksi. Nyt olen melko varma että mua ei stalkata.

Tässä ketjussa voi tulla vainoharhaiseksi. Toisaalta täällä voi saada varmuudenkin siitä että on erehtynyt.

Ja kuten totesin, mistään ns. tunteista ei ollut hänen kohdallaan kyse, hänellä ei ollut mitään myönteisiä tunteita meikäläistä kohtaan. Olen helpottunut että asia selvisi.

Kuulostaa mielenkiintoiselta. Mitä tähän liittyi? Miksi luulit että sua stalkataan? Itsellä oli hetki sitten ihan sama juttu...

Ketju on lukittu.