Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII

Vierailija
09.01.2019 |

uusi ketju

Kommentit (6113)

Vierailija
2281/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa, jolle tuo tarina tytöstä huopasydämineen ei resonoi yhtään?

Tonnin seteli-ilme tuli kasvoille lukiessa.

Tää on nykyään ihan täynnä kaikenlaista muka runollista shittii.

Niin on, ja vielä ilmeisen ei-kenellekään kirjoitettuna, lähinnä tyyliin, että rukoillaan, että joku tarttuisi syöttiin. Hamuavat huulet ja lusikkaheräämiset saa yökötyksiä aikaan.

Vierailija
2282/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kkoska sä pyydät mua treffeille

Ja taas siellä ollaan kännissä kuin käet!

En mä aina kännää. Oon ryhdistäytyny.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2283/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottakaa vastuu itsestänne ja elämästänne, lopettakaa tragedioilla mässäily ja uhriutuminen.

Vttu mä oon täynnä tuota naisten uhriutumiskulttuuria.

Ainoa asia, mikä naisissa yleisesti vtuttaa.:D

Tulit sitten tänne vauvan kaipaus- ketjuun uhriutumaan täyttymystäsi naisten uhriutumisesta. Ironista.

Sovinisti ilman naista ... lopputulos tämä.

Vierailija
2284/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastuin ja näytit mulle ,mitä se rakkaus voi oikeasti olla. Hullaannuin sinusta ja annoit aina enemmän ja enemmän. Luotin sinuun ja turvauduin, pahimmilla hetkillä. Tarjosit lohdutusta ja suojaavia käsivarsiasi.

Kun ei ollut enää mitään, mitä pelätä, olin turvassa ja rakastunut, muutuit hirviöksi.

Öisin herään painajaisiin ja sydän hakkaa hullunlailla. Kaipaan sinun turvallisille käsivarsille. Miksi? Vaikka tiedän varsin hyvin, millaiseksi muutuit. Ehkä uskottelen itselleni, että kadut tekojasi, etkä ollutkaan oikeasti paha.

No ok jos sä kutsut mua hirviöksi kun olin pitkään ystäväsi, kunnes sä rakastuit, mä en, enkä halunnut suhdetta sun kanssasi. Ymmärrän, että se oli kipeä vaihe meidän välillä, mutta elämä on.

Älä viitsi tulla sivusta kommentoimaan kipeää asiaa tai vähättelemään. Oli suhde, monta vuotta. Rakkaudeksi hän väitti tunteitaan.

Miksi hän muuttui hirviöksi? Miten se hirviöisyys ilmeni?

Vierailija
2285/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottakaa vastuu itsestänne ja elämästänne, lopettakaa tragedioilla mässäily ja uhriutuminen.

Vttu mä oon täynnä tuota naisten uhriutumiskulttuuria.

Ainoa asia, mikä naisissa yleisesti vtuttaa.:D

Tulit sitten tänne vauvan kaipaus- ketjuun uhriutumaan täyttymystäsi naisten uhriutumisesta. Ironista.

Sovinisti ilman naista ... lopputulos tämä.

Olen kyllä nainen, enkä mikään sovinisti.

Kuten kirjoitin, tuo on AINOA asia joka mulla naisissa ärsyttää.

Tässäkin ketjussa sitä näkee säännöllisesti (jopa päivittäin?).

Vierailija
2286/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saankohan koskaan tavata sinua? 

2287/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun taas löysit minut niin eikö olisi jo sun aika ottaa yhteyttä? Lupaan juoda vaikka kupin kahvia, jos saan tehdä sen sun seurassasi! (En oo koskaan _kenenkään_ takia sitä tehnyt!! :D) en vaan jaksais enää tätä. Pliiiiiis!!!! Ikävä sua <3

Kahvia??? Sinulle???

Sinullahan muutenkin pääkoppa tahtoo ajoittain pyöriä ylikierroksilla niin vielä siihen kofeiinihumala???

Voi luoja😬

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
2288/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan 34v naista.

Vierailija
2289/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummolta terkkuja ❤️

Vierailija
2290/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä. On ihmeellistä, että tätä rakkauttani sinuun ei aika haalista. Haluaisin niin olla vierelläsi, koska sinussa kohtasin elämäni rakkauden. Taidat olla sielunkumppanini. Rakastan sinua ja suudelmaasi kaipaan? Voisitko olla minulle totta? Kuuma suudelma sinulle rakkaani. Nuku hyvin. Kauniita unia.

Vierailija
2291/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kettunen! Oletko tosiaan täällä eräänlainen juontaja/julkkis? Sinun peräänkö kaikki nämä naiset kyynelehtivät? Käytkö koskaan Kokkolan suunnalla tansseissa??

Pannu kuumana

Vierailija
2292/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastuin ja näytit mulle ,mitä se rakkaus voi oikeasti olla. Hullaannuin sinusta ja annoit aina enemmän ja enemmän. Luotin sinuun ja turvauduin, pahimmilla hetkillä. Tarjosit lohdutusta ja suojaavia käsivarsiasi.

Kun ei ollut enää mitään, mitä pelätä, olin turvassa ja rakastunut, muutuit hirviöksi.

Öisin herään painajaisiin ja sydän hakkaa hullunlailla. Kaipaan sinun turvallisille käsivarsille. Miksi? Vaikka tiedän varsin hyvin, millaiseksi muutuit. Ehkä uskottelen itselleni, että kadut tekojasi, etkä ollutkaan oikeasti paha.

Okei. Tässä lyhyesti ajatuksiani: koin käytöksesi etäisenä. Se sai minut huolestuneeksi, ja takerruin entistä enemmän sinuun. Mistä luonnollisesti seurasi se että etäännyit entisestään. En ymmärtänyt sinua enkä itseäni. Olin syvällä siinä suossa, ja en nähnyt enää metsää puilta. Olit tullut minulle niin tärkeäksi, se oli vähän sellaista hukkuvan takertumista. Oli varmaan uuvuttavaa. Nyt tämän läpikäyneenä, terveemmällä, vahvemmalla pohjalla. Kommunikaatio=tärkeää.

Vierailija
2293/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina välillä tämä nousee enemmän pintaan, ja taas viime aikoina on enemmän surettanut. Pysyn kyllä itsekin pystyssä, mutta olisi mukava, jos joku joskus ottaisi vähän kädestä. Ja sinä et sitä tee, vaikka pyörittäisin itseni sokerissa.

Eli olen sinun kuvillasi saartanut itseni tähän yksinäisyyteen, ja en koe sellaista ansainneeni. Ei kai kukaan sellaista ansaitse. Voisitko siis vetää joukkosi sydämestäni ja päästäni?

Vierailija
2294/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä. On ihmeellistä, että tätä rakkauttani sinuun ei aika haalista. Haluaisin niin olla vierelläsi, koska sinussa kohtasin elämäni rakkauden. Taidat olla sielunkumppanini. Rakastan sinua ja suudelmaasi kaipaan? Voisitko olla minulle totta? Kuuma suudelma sinulle rakkaani. Nuku hyvin. Kauniita unia.

Mekkoni voin sinulle postittaa. Jospa se auttaisi sinua unohtamaan minut? Olet herkkä ja lumoava, mutta sydämeeni ei ikävä kyllä mahdu kahta miestä. Siksi kai niin rakastatkin minua. Kaikkea hyvää, rakas.

Vierailija
2295/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummolta terkkuja ❤️

Samoin takaisin, jos mulle. Olet kaunis, etkä lainkaan mummomainen. 

Vierailija
2296/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset nyt valitettavasti joutuvat enemmän kärsimään tässä elämässä. Hoitamaa enemmän asioita kuin miehet jne. Se, että sinun elämäsi ei ole rankkaa ja sellaista ei tarkoita sitä, että toisilla ei olisi rankkaa tai vaikeaa. Minä aina haluan kuulla muiden vaikeudet, koska se jo auttaa ihmistä paljon kun pääsee purkamaan omat kipunsa. Sitä varten on ystävät. Hyvä ystävä voi myös neuvoa, miten kannattaisi tehdä. Naiset ei kilpaile kenellä on kauheinta jne vaan kertovat, kun on oikeasti kauheaa. Naiset ei uhriudu vaan usein he joutuvat tahtomattaan uhreiksi ja tajuavat senkin yleensä vasta liian myöhään esim. Se Mikkeli keissi.

Annetaan kaikkien kukkien kukkia ja tsempataan ja rakastetaan lähimmäisiämme ja kuunellaan, jos heillä on suruja.

Se auttaa <3

Vierailija
2297/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin pohtimaan oikein huolella millainen pari me oikein kanssasi oltaisiin. Tällaiseen tuumailuun tässä palstalla päivänä eräänä törmäsin. Älä kysy milloin kun en muista. Yhtä kaikki, en lähde suuremmin spekuloimaan mutu tuntuman perusteella vaan tahdon ottaa siitä itse selvää ennenkuin uskon.

Sen tiedän, että me käännämme päät huoneeseen astuessamme, oli sitten erikseen tai ollessamme samassa tilassa yhtä aikaa. Meitä seurataan. Tästä on kenenkään turha sivusta nillittää, kun asia on moneen kertaan koettu. Me olemme kuin valo, siitä voin olla samaa mieltä. Ja totta, tahtoessamme osaamme myös kadota varjoihin seuraamaan.

Kuljemme molemmat omia reittejämme, mutta parina veikkaisin meidän päätyvän yllättävän usein samoille poluille seikkailemaan, sillä arvostamme toisissamme piirrettä ymmärtää olla hiljaa. Pelkästä katseesta. Ja mikäs siinä on ollessa. Kanssasi on kuin kotiinsa olisi tullut. Se turvallisuuden tunne toisen lähellä.. se vain on.

Aika näyttää miten käy. Sanon sen, että olet minulle tärkeä aina ja iän kaikkisesti. Sen muun sanon sinulle silmiin katsoen. Jos tahdot niin.

Minua on monta kertaa sanottu puolisoksesi. Hymyillen olen asian ottanut. Onkohan sulle tultu koskaan sanomaan, että olisin sinun puolisosi.. Eipä ole puheeksi tullutkaan. Hassua.

Nuku hyvin. Näe kauniita unosia. Sinä tärkein.

Vierailija
2298/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku hyvin tänä yönä muru :3 <3

Vierailija
2299/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan 34v naista.

Meitä onkin vaan parikymmentuhatta tässä maassa. N34.

Vierailija
2300/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tämäkin päivä kului ilman Siua. Ajatelmissain olet kumminkin olna kaiken valveaikani ja unessainkin olit.

Nyt hyvän yön toivotus, suukko & hali Siulle ihmeelliselle ihanattarelle. Etunimemme alkaat samalla ääntiöllä ja niissä sama määrä tavuja kirjaimia. Nuku hyvin Rakkain!

Ketju on lukittu.