Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII

Vierailija
09.01.2019 |

uusi ketju

Kommentit (6113)

Vierailija
2321/6113 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin niin mielelläni herännyt vierestäsi tänäänkin. Ihanan kiireetön sunnuntai ja vain me kaksi. Voisiko enempää toivoa? Kuinka hellää meillä olisikaan?

Vain te kaksi ja herran kaikki neljä mukulaa! :D Tosi kiireetöntä!

Vierailija
2322/6113 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kkoska sä pyydät mua treffeille

Ihan vaikka tässä, nyt ja näin.😘

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2323/6113 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kkoska sä pyydät mua treffeille

Ihan vaikka tässä, nyt ja näin.😘

No kKiva, hik!

Vierailija
2324/6113 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä uhriutumisen kaapu sitten pukee hyvin katkeruuden vääristämää naamaa.

No sulla on selvästi kaikki hyvin kuitenkin.

Vierailija
2325/6113 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stressaavat asiat tuli hoidettua niin huomaa, että testotasot ovat palanneet normaaleiksi. Esimerkiksi parta kasvaa normaalia vauhtia, energiaa riittää... Niin ja kiima erästä kohtaan on käsittämättömän suuri. Ei ole normaalia kiimaa fantasioida jostain pitkästä suudelmasta pari tuntia kattoa tuijotellen.

Sekään ei ole normaalia, että kuukaudesta toiseen sama mies pyörii mielessä, laittaa valvomaan, heräilemään kesken unien, tuntemaan epätoivoa, raastavaa ikävää. Toisaalta taas havahtuu siihen, että hymyilee onnellisena siivotessa, haaveilee mahdottomia, toivoo että törmäisi toiseen sattumalta. Saattaapa jotain vaatteisiin (tai niiden puuttumiseen) liittyvääkin käydä mielenpäällä...

Juu, ja se suudelma kuullostaa hyvältä :)

Vierailija
2326/6113 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ankeutta täällä tänään riittää! Toiset haluaa rypeä. Ja jospa sais vähän toisiinkin tarttumaan. Ja oletukset kukoistaa. Menkää te muutkin luistelemaan siellä on upea ilma! Ihan vahingossa voi ankeuskin vähän helpottua. ☀️☀️☀️

Mitä sä oikein höpiset? Ei mulla ainakaan ole yhtään ankeeta enkä missään ryve :D Aurinko paistaa, vapaa-aamu ja päivä on mitä parhain. Ettei nyt vaan mennyt sulla sekaisin omat ja toisten fiilikset?

Vierailija
2327/6113 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä uhriutumisen kaapu sitten pukee hyvin katkeruuden vääristämää naamaa.

No sulla on selvästi kaikki hyvin kuitenkin.

Hän taisi puhua itsestään, kun niin varmana asiansa esitti.

Vierailija
2328/6113 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja hellanlettas kun on suuret luulot joillakin. 😘💞

Älä nyt kehtaa olla mustis anonyymeille kaipaajille.

Vierailija
2329/6113 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ainakin paistaa aurinko mielessä ja ulkona, vaikka mieltä yritetäänkin mustuttaa. Mut en anna periksi. ;) Sen sijaan hän sai aurinkoni paistamaan erittäin sädehtivästi! Terveiset juuri Sinulle <3

Vierailija
2330/6113 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, hurrjan aнonyymin viikkokatsauksen aika.

Olin koko viikon sangen passiivinen, mutta sinä olit tavattoman energinen. Niinpä tietenkin. Kuinkas muutenkaan.

Mitäpä kuulin ohimennen? Hm. Olet varmaankin vuoden nuorempi kuin mitä uumoilin. Ja en pitäisi mitenkään mahdottomana, että isäni olisi tuntenut sinun isäsi. Kerron joskus, jos tulee luonteva tilaisuus.

Ja mikä oli pakkasviikon kohokohta? Eh, moikkasin sinua ohimennen ja niinpä niin, kasvoillesi levisi niin hätkähdyttävä hymy, että.

Vierailija
2331/6113 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja mun vastaus siihen :(

Taisi osua johonkin :)

Vierailija
2332/6113 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan hajota jos en pian näe sua!!!!!!! Huono pomo kun siirsi sut pois täältä.

Vierailija
2333/6113 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heeei <3

Oot rakas. Teet mut tosi iloiseksi ja jotenkin tyytyväiseksi...tai kun siis tulee tosi lämmin ja hyvä olo sinusta. Kunpa voisin sanoa nämä sulle suoraan jo nyt.

Vierailija
2334/6113 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh noh. On niin kylmää, että eläväisett lahoavat sisällä namupussin ja/tai olutkorin äärellä ja huoneilmanlaatu on sitä itseään. Kyllähän sitä sitten eräänsortin humalassa kirjoittelee pehmeitä yksi jos toinenkin.

Itselläkin särkee päätä, kun erehdyin ulkoilemaan tunnin verran. Siksikin tekisi mieli huutaa erään erityisen hurmaavan naisen nimeä sekä täällä että tuolla parvekkeella. Enpä kuitenkaan (vielä), vaan lähetän tuolle yhdelle Jussille terveisiä, että kiitti vaan, kun et näemmä vienytkään noita sekaroskia mennessäsi, vaikka tyhjät pullot (ja näemmä myös hieman vajaa Mars-patukka) kyllä kelpasivat. 

Kun nyt kuitenkin olet, Jussa, hieman sitä sorttia, joka lojuu Hämeensillalla Aaltosten varjossa, niin tätä herran ystäväisen sopii siis (korkeintaan) odotella, kun joulu, joulu, joulu on taas ovella:

Everyone Here Is Something Else . . .: Poems and Musings

by Lemuel W. Watson

Sinulle rakkahin (tämä ei siis enää sinulle Jussa) sanon sittenkin vain, että päätä tosiaan särkee, mutta (juuri) mitään en ole ottanut. Huomenna kumarran kaunokaiselleni sulavasti, jos selkä vain taipuu. On nimittäin liukasta tuolla jääkarhujen seassa ja taisi venähtää paikka jos toinenkin. Sitä en nyt kerro, miksi niin innolla ulkoilin, mutta kovin olin siviä joka tapauksessa.

Ja ehkäpä nyt vielä kovasti pahoittelen, jos hirmuisen paljon typpösiä iskin kohmeisilla sormillani tähän lemmenviestiin.

Vierailija
2335/6113 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vihainen, katkera ja väsynyt, ja se ilmenee eri tavoin. Terveiset kaikille, jotka on asiaan vaikuttaneet näissä ketjuissa ja tosielämässä. SAA kertoa eteenpäin myös pul-pul-pullerolle, ja se on jopa suotavaa, jos ja toivottavasti kun tunnistatte itsenne.

Vierailija
2336/6113 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa päivää kaikille ja erityisesti sille yhdelle!🌞✨

Vierailija
2337/6113 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon jotenkin tylsistynyt kun et oo mun elämässä.

Vierailija
2338/6113 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Mitä voitais tehdä asialle?

Vierailija
2339/6113 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siltä tosiaan kuullostaa.

Vierailija
2340/6113 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siltä tosiaan kuullostaa.

Ai ihan kuullostaa? 😃

Ketju on lukittu.