Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII

Vierailija
09.01.2019 |

uusi ketju

Kommentit (6113)

Vierailija
2241/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista. Ylevää niin ylevää. Eikö?

Ylevyys voittaa aina petturuuden. Myös sosiaalisessa mielessä.

Todellakin. Ylevyys on kaunista. Ja kukaan ei ilkeile jos on aidosti hyvä olla.

Ylevät ihmiset on yleensä ainakin luotettavia. Tuntee arvonsa, niin ei tarvitse perseillä ja poukkoilla miten sattuu.

Huonon itsetunnon omaavat nähdään helpommin symppiksinä, mutta tekevät enemmän pahaa.

Tämä.

Mikä vi tun tämättelijä sä oikein olet? Jos joku kommetti on susta jostain syystä hyvä, niin pidä se omana tietonasi tai koita keksiä siihen joku kommentti mut jätä tuo tympiö tämä pois. Tulee vain mieleen heti että edellinen komnentoija siinä itse itseään nostattaa.

Kylläpäs Elsaa suututtaa.

Vierailija
2242/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nyt olikin kritiikkiä sille, että täällä arvostellaan toisten tyylejä kaipailla. Mitä väliä, jos se on wall of text? Kaipaajalleen se kai on täyttänyt tarkoituksensa, kun on sen tänne saanut kirjoittaa. Kyllä täällä niin paljon on sitä jankutusta ja jotain ihan aiheesta ohi menevää, että ei kyllä jonkun kappalejaon puuttuminen paina. Tai se, että joku postaa kilometrin pituisen eilen illalla nopeesti huvikseen ja rakkaudesta sanoihin ajatellun pätkän kuten itse tässä tein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2243/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin ja näytit mulle ,mitä se rakkaus voi oikeasti olla. Hullaannuin sinusta ja annoit aina enemmän ja enemmän. Luotin sinuun ja turvauduin, pahimmilla hetkillä. Tarjosit lohdutusta ja suojaavia käsivarsiasi.

Kun ei ollut enää mitään, mitä pelätä, olin turvassa ja rakastunut, muutuit hirviöksi.

Öisin herään painajaisiin ja sydän hakkaa hullunlailla. Kaipaan sinun turvallisille käsivarsille. Miksi? Vaikka tiedän varsin hyvin, millaiseksi muutuit. Ehkä uskottelen itselleni, että kadut tekojasi, etkä ollutkaan oikeasti paha.

Vierailija
2244/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen puhdasta halua sinua kohtaan mies juuri nyt. Oltaisiinpa lähekkäin.

Minulla samat tuntemukset sinua kohtaan nainen, odotan parempia aikoja jolloin saat sinut omaksein-toivottavasti pian.

Oletko varattu?

Vain Sinulle, ei muita mielessä eikä sydämessä, juridisestikin vapaa ja sinua lukuun ottamatta sitoutumaton.

Vierailija
2245/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo nyt olikin kritiikkiä sille, että täällä arvostellaan toisten tyylejä kaipailla. Mitä väliä, jos se on wall of text? Kaipaajalleen se kai on täyttänyt tarkoituksensa, kun on sen tänne saanut kirjoittaa. Kyllä täällä niin paljon on sitä jankutusta ja jotain ihan aiheesta ohi menevää, että ei kyllä jonkun kappalejaon puuttuminen paina. Tai se, että joku postaa kilometrin pituisen eilen illalla nopeesti huvikseen ja rakkaudesta sanoihin ajatellun pätkän kuten itse tässä tein.

Osoititko tämän minulle (joka mainitsin kappalejaosta)? Ei tietty olekaan mitään väliä, onko kappalejakoa vai eikö ole, kirjoita just kuten tykkäät. Vastasin vain kysymykseen, jonka joka toinen esitti. Itse en siis lue yhteen pötköön kirjoitettua tekstiseinää ja se olkoon oma ongelmani, kirjoittele sinä ihan miten haluat jatkossakin.

Vierailija
2246/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi maailmassa on hulluja. Täälläkin. Kaivata saa ihan mitä vaan koska vaan ja ketä vaan. Pitäisi saada. Ilman että kukaan kuvittelee olevansa jonkin kohde saati alkaa stalkata. Se on pimeää. Mutta turha sellaista on pimeille puhua.

Vierailija
2247/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla samat tuntemukset sinua kohtaan nainen, odotan parempia aikoja jolloin saat sinut omaksein-toivottavasti pian.

Oletko varattu?

Muutaman kuntarajain takaa

Tää ei olna miulta eli on plagiaatti.

Vierailija
2248/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 35v, saisinpa nähdä sinut<3

Vierailija
2249/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi maailmassa on hulluja. Täälläkin. Kaivata saa ihan mitä vaan koska vaan ja ketä vaan. Pitäisi saada. Ilman että kukaan kuvittelee olevansa jonkin kohde saati alkaa stalkata. Se on pimeää. Mutta turha sellaista on pimeille puhua.

Täällä voi olla montaa asiaa, mutta ei hulluutta siinä mielessä kuin tässä ymmärrän sinun tarkoittavan. Ja tiedäthän, miten asiat ovat silloin, kun kaikki muut alkavat tuntua hulluilta?

Vierailija
2250/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen sinua.

Niin minäkin sinua.

Vierailija
2251/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko varattu?

Kyllä täällä kuule muutki on kuntarajain takana ku sinä.

Vierailija
2252/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastuin ja näytit mulle ,mitä se rakkaus voi oikeasti olla. Hullaannuin sinusta ja annoit aina enemmän ja enemmän. Luotin sinuun ja turvauduin, pahimmilla hetkillä. Tarjosit lohdutusta ja suojaavia käsivarsiasi.

Kun ei ollut enää mitään, mitä pelätä, olin turvassa ja rakastunut, muutuit hirviöksi.

Öisin herään painajaisiin ja sydän hakkaa hullunlailla. Kaipaan sinun turvallisille käsivarsille. Miksi? Vaikka tiedän varsin hyvin, millaiseksi muutuit. Ehkä uskottelen itselleni, että kadut tekojasi, etkä ollutkaan oikeasti paha.

Kamala kirjoitus! Millä tavalla hän muuttui hirviöksi? Vai joutuiko vaan ahtaalle elämässään?

Vierailija
2253/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko varattu?

Ymmärrät varmasti, että päivittäisillä toistoilla ja omaperäisellä ilmaisullasi olet tehnyt itsestäsi sketsihahmon. Hokemasi tarttuvat ja niitä aletaan viljellä yleisessä puheessa. Suurin osa vakkariporukasta ymmärtää ne ja niissä on oma hauska sävynsä. Tässä vaiheessa on myöhäistä enää ryhtyä patenttikiistaan, kun salaisuus on ollut pitkään julkitoitotettu. :) Kaikella ystävällisyydellä, ilman sarvia tai hampaita. 

Vierailija
2254/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä sinulle rakas jonka suudelmasta unelmoin. Kauniita unia, rakastan sinua.

Vierailija
2255/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko varattu?

Ymmärrät varmasti, että päivittäisillä toistoilla ja omaperäisellä ilmaisullasi olet tehnyt itsestäsi sketsihahmon. Hokemasi tarttuvat ja niitä aletaan viljellä yleisessä puheessa. Suurin osa vakkariporukasta ymmärtää ne ja niissä on oma hauska sävynsä. Tässä vaiheessa on myöhäistä enää ryhtyä patenttikiistaan, kun salaisuus on ollut pitkään julkitoitotettu. :) Kaikella ystävällisyydellä, ilman sarvia tai hampaita. 

Älä nyt viitsi alkaa tappelemaan. Täällä saa kaikki kaivata.

Vierailija
2256/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottakaa vastuu itsestänne ja elämästänne, lopettakaa tragedioilla mässäily ja uhriutuminen.

Vttu mä oon täynnä tuota naisten uhriutumiskulttuuria.

Ainoa asia, mikä naisissa yleisesti vtuttaa.:D

Tulit sitten tänne vauvan kaipaus- ketjuun uhriutumaan täyttymystäsi naisten uhriutumisesta. Ironista.

Vierailija
2257/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nielisitpä ylpeytesi ja soittaisit minulle, niin että saisimme puhuttua asiat halki ja voisimme jatkaa eteenpäin yhdessä onnellisina. Voisin matkustaa luoksesi vaikka heti, jotta saisimme nähdä toisemme taas.

Vierailija
2258/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko varattu?

Älä nyt viitsi alkaa tappelemaan. Täällä saa kaikki kaivata.

Nimenomaan. En tapellut vaan totesin vaan tapahtuneen. 

Vierailija
2259/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko varattu?

Kyllä täällä kuule muutki on kuntarajain takana ku sinä.

Niin just! Ja vihersilmääkin kaipaa muutkin, tosin miestä ainakin minä.

Vierailija
2260/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi minulle, sanoisin enemmänkin, ettå en huomioi. En halua tietää mitään, kuulla mitään - haluan sulkea sinut pois elämästäni. Ja miksi tekisin ja roikkuisin mahdottoman yhtälön takia. Ystäväksi tai edes kaveriksi minusta ei ole. En ryhdy teeskentelemään. Viimekertainen sen todistI jälleen, en pysty. Jos en olisi sinua tavannut, en varmaan enää täälläkään roikkuisi. Itseni kasaamiseen menee taas liian paljon aikaa.

Höpö höpö, mikään yhtälö ei ole mahdoton. Minä ainakin haluaisin tietää ja kuulla. Kyllä sinä pystyt. Minkäs takia luulet että minä täällä roikun? En ole kasannut itseäni varmaan vieläkään.

On mahdoton ja sanoin vain, kun tuli tarve. Meidän tapaamisestamme on jo muutama kuukausi.

Ketju on lukittu.