Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Tuo nyt olikin kritiikkiä sille, että täällä arvostellaan toisten tyylejä kaipailla. Mitä väliä, jos se on wall of text? Kaipaajalleen se kai on täyttänyt tarkoituksensa, kun on sen tänne saanut kirjoittaa. Kyllä täällä niin paljon on sitä jankutusta ja jotain ihan aiheesta ohi menevää, että ei kyllä jonkun kappalejaon puuttuminen paina. Tai se, että joku postaa kilometrin pituisen eilen illalla nopeesti huvikseen ja rakkaudesta sanoihin ajatellun pätkän kuten itse tässä tein.
Rakastuin ja näytit mulle ,mitä se rakkaus voi oikeasti olla. Hullaannuin sinusta ja annoit aina enemmän ja enemmän. Luotin sinuun ja turvauduin, pahimmilla hetkillä. Tarjosit lohdutusta ja suojaavia käsivarsiasi.
Kun ei ollut enää mitään, mitä pelätä, olin turvassa ja rakastunut, muutuit hirviöksi.
Öisin herään painajaisiin ja sydän hakkaa hullunlailla. Kaipaan sinun turvallisille käsivarsille. Miksi? Vaikka tiedän varsin hyvin, millaiseksi muutuit. Ehkä uskottelen itselleni, että kadut tekojasi, etkä ollutkaan oikeasti paha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen puhdasta halua sinua kohtaan mies juuri nyt. Oltaisiinpa lähekkäin.
Minulla samat tuntemukset sinua kohtaan nainen, odotan parempia aikoja jolloin saat sinut omaksein-toivottavasti pian.
Oletko varattu?
Vain Sinulle, ei muita mielessä eikä sydämessä, juridisestikin vapaa ja sinua lukuun ottamatta sitoutumaton.
Vierailija kirjoitti:
Tuo nyt olikin kritiikkiä sille, että täällä arvostellaan toisten tyylejä kaipailla. Mitä väliä, jos se on wall of text? Kaipaajalleen se kai on täyttänyt tarkoituksensa, kun on sen tänne saanut kirjoittaa. Kyllä täällä niin paljon on sitä jankutusta ja jotain ihan aiheesta ohi menevää, että ei kyllä jonkun kappalejaon puuttuminen paina. Tai se, että joku postaa kilometrin pituisen eilen illalla nopeesti huvikseen ja rakkaudesta sanoihin ajatellun pätkän kuten itse tässä tein.
Osoititko tämän minulle (joka mainitsin kappalejaosta)? Ei tietty olekaan mitään väliä, onko kappalejakoa vai eikö ole, kirjoita just kuten tykkäät. Vastasin vain kysymykseen, jonka joka toinen esitti. Itse en siis lue yhteen pötköön kirjoitettua tekstiseinää ja se olkoon oma ongelmani, kirjoittele sinä ihan miten haluat jatkossakin.
Miksi maailmassa on hulluja. Täälläkin. Kaivata saa ihan mitä vaan koska vaan ja ketä vaan. Pitäisi saada. Ilman että kukaan kuvittelee olevansa jonkin kohde saati alkaa stalkata. Se on pimeää. Mutta turha sellaista on pimeille puhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla samat tuntemukset sinua kohtaan nainen, odotan parempia aikoja jolloin saat sinut omaksein-toivottavasti pian.
Oletko varattu?
Muutaman kuntarajain takaa
Tää ei olna miulta eli on plagiaatti.
Mies 35v, saisinpa nähdä sinut<3
Vierailija kirjoitti:
Miksi maailmassa on hulluja. Täälläkin. Kaivata saa ihan mitä vaan koska vaan ja ketä vaan. Pitäisi saada. Ilman että kukaan kuvittelee olevansa jonkin kohde saati alkaa stalkata. Se on pimeää. Mutta turha sellaista on pimeille puhua.
Täällä voi olla montaa asiaa, mutta ei hulluutta siinä mielessä kuin tässä ymmärrän sinun tarkoittavan. Ja tiedäthän, miten asiat ovat silloin, kun kaikki muut alkavat tuntua hulluilta?
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen sinua.
Niin minäkin sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko varattu?
Kyllä täällä kuule muutki on kuntarajain takana ku sinä.
Vierailija kirjoitti:
Rakastuin ja näytit mulle ,mitä se rakkaus voi oikeasti olla. Hullaannuin sinusta ja annoit aina enemmän ja enemmän. Luotin sinuun ja turvauduin, pahimmilla hetkillä. Tarjosit lohdutusta ja suojaavia käsivarsiasi.
Kun ei ollut enää mitään, mitä pelätä, olin turvassa ja rakastunut, muutuit hirviöksi.
Öisin herään painajaisiin ja sydän hakkaa hullunlailla. Kaipaan sinun turvallisille käsivarsille. Miksi? Vaikka tiedän varsin hyvin, millaiseksi muutuit. Ehkä uskottelen itselleni, että kadut tekojasi, etkä ollutkaan oikeasti paha.
Kamala kirjoitus! Millä tavalla hän muuttui hirviöksi? Vai joutuiko vaan ahtaalle elämässään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko varattu?
Ymmärrät varmasti, että päivittäisillä toistoilla ja omaperäisellä ilmaisullasi olet tehnyt itsestäsi sketsihahmon. Hokemasi tarttuvat ja niitä aletaan viljellä yleisessä puheessa. Suurin osa vakkariporukasta ymmärtää ne ja niissä on oma hauska sävynsä. Tässä vaiheessa on myöhäistä enää ryhtyä patenttikiistaan, kun salaisuus on ollut pitkään julkitoitotettu. :) Kaikella ystävällisyydellä, ilman sarvia tai hampaita.
Hyvää yötä sinulle rakas jonka suudelmasta unelmoin. Kauniita unia, rakastan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko varattu?
Ymmärrät varmasti, että päivittäisillä toistoilla ja omaperäisellä ilmaisullasi olet tehnyt itsestäsi sketsihahmon. Hokemasi tarttuvat ja niitä aletaan viljellä yleisessä puheessa. Suurin osa vakkariporukasta ymmärtää ne ja niissä on oma hauska sävynsä. Tässä vaiheessa on myöhäistä enää ryhtyä patenttikiistaan, kun salaisuus on ollut pitkään julkitoitotettu. :) Kaikella ystävällisyydellä, ilman sarvia tai hampaita.
Älä nyt viitsi alkaa tappelemaan. Täällä saa kaikki kaivata.
Vierailija kirjoitti:
Ottakaa vastuu itsestänne ja elämästänne, lopettakaa tragedioilla mässäily ja uhriutuminen.
Vttu mä oon täynnä tuota naisten uhriutumiskulttuuria.
Ainoa asia, mikä naisissa yleisesti vtuttaa.:D
Tulit sitten tänne vauvan kaipaus- ketjuun uhriutumaan täyttymystäsi naisten uhriutumisesta. Ironista.
Nielisitpä ylpeytesi ja soittaisit minulle, niin että saisimme puhuttua asiat halki ja voisimme jatkaa eteenpäin yhdessä onnellisina. Voisin matkustaa luoksesi vaikka heti, jotta saisimme nähdä toisemme taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko varattu?
Älä nyt viitsi alkaa tappelemaan. Täällä saa kaikki kaivata.
Nimenomaan. En tapellut vaan totesin vaan tapahtuneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko varattu?
Kyllä täällä kuule muutki on kuntarajain takana ku sinä.
Niin just! Ja vihersilmääkin kaipaa muutkin, tosin miestä ainakin minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi minulle, sanoisin enemmänkin, ettå en huomioi. En halua tietää mitään, kuulla mitään - haluan sulkea sinut pois elämästäni. Ja miksi tekisin ja roikkuisin mahdottoman yhtälön takia. Ystäväksi tai edes kaveriksi minusta ei ole. En ryhdy teeskentelemään. Viimekertainen sen todistI jälleen, en pysty. Jos en olisi sinua tavannut, en varmaan enää täälläkään roikkuisi. Itseni kasaamiseen menee taas liian paljon aikaa.
Höpö höpö, mikään yhtälö ei ole mahdoton. Minä ainakin haluaisin tietää ja kuulla. Kyllä sinä pystyt. Minkäs takia luulet että minä täällä roikun? En ole kasannut itseäni varmaan vieläkään.
On mahdoton ja sanoin vain, kun tuli tarve. Meidän tapaamisestamme on jo muutama kuukausi.
Kylläpäs Elsaa suututtaa.