Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII

Vierailija
09.01.2019 |

uusi ketju

Kommentit (6113)

Vierailija
2261/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottakaa vastuu itsestänne ja elämästänne, lopettakaa tragedioilla mässäily ja uhriutuminen.

Vttu mä oon täynnä tuota naisten uhriutumiskulttuuria.

Ainoa asia, mikä naisissa yleisesti vtuttaa.:D

Tulit sitten tänne vauvan kaipaus- ketjuun uhriutumaan täyttymystäsi naisten uhriutumisesta. Ironista.

Ei tuo ollut uhriutumista, vaan ärsyyntymistä.

Vierailija
2262/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kkoska sä pyydät mua treffeille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2263/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelija kirjoitti:

Nielisitpä ylpeytesi ja soittaisit minulle, niin että saisimme puhuttua asiat halki ja voisimme jatkaa eteenpäin yhdessä onnellisina. Voisin matkustaa luoksesi vaikka heti, jotta saisimme nähdä toisemme taas.

Miksi siinä pitäisi joku ylpeys niellä jotta voisi soittaa toiselle ihmiselle? Vai oletko loukannut häntä niin pahasti, ettei hän halua pitää sinuun mitään yhteyttä? Ja silti haaveilet yhdessä onnellisina elämisestä? Jotenkin outoa ja sekavaa.

Vierailija
2264/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas siellä ollaan kännissä kuin käet!

Vierailija
2265/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko mennään kahville?

Vierailija
2266/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottakaa vastuu itsestänne ja elämästänne, lopettakaa tragedioilla mässäily ja uhriutuminen.

Vttu mä oon täynnä tuota naisten uhriutumiskulttuuria.

Ainoa asia, mikä naisissa yleisesti vtuttaa.:D

Tulit sitten tänne vauvan kaipaus- ketjuun uhriutumaan täyttymystäsi naisten uhriutumisesta. Ironista.

Ei tuo ollut uhriutumista, vaan ärsyyntymistä.

Taisi olla molempia.

"älkää tulko tänne uhriutumaan, kun minua parkaa niin se ärsyttää suorastaan v*tuttaa, tämmöinen uhriutuminen"

ikäänkuin et pystyisi itse valitsemaan mitä luet, koska olet kirjoitusten uhri. Sehän siinä niin ironista juuri olikin. :)

Vierailija
2267/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siiten kun istahdat viereen ilman sormuksia.

Vierailija
2268/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelija kirjoitti:

Nielisitpä ylpeytesi ja soittaisit minulle, niin että saisimme puhuttua asiat halki ja voisimme jatkaa eteenpäin yhdessä onnellisina. Voisin matkustaa luoksesi vaikka heti, jotta saisimme nähdä toisemme taas.

Kun mulla ei olevan numeroa! Soittaisin kyllä heti jos olisi.

Vierailija
2269/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Periaatteen mies" ei kestä ajatusta siitä, että hänen tyttöystävänsä haluaa säilyttää tuttavalliset välit eksänsä kanssa suhteen kariuduttua siihen, ettei siinä enää ollut romantiikkaa. Pitäisi kuulemma katkaista välit ja mennä elämässä sillä tavoin eteenpäin, koska muutoin ei kuulemma voi olla totta, että asiat eksän kanssa olisi käsitelty ja erosta olisi oikeasti päästy yli.

Vierailija
2270/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelija kirjoitti:

Olen poistanut numerosi jo aikoja sitten.

Vierailija
2271/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen puhdasta halua sinua kohtaan mies juuri nyt. Oltaisiinpa lähekkäin.

Minulla samat tuntemukset sinua kohtaan nainen, odotan parempia aikoja jolloin saat sinut omaksein-toivottavasti pian.

Oletko varattu?

Muutaman kuntarajain takaa

Tää ei olna miulta eli on plagiaatti.

Kyllä täällä kuule muutki on kuntarajain takana ku sinä.

Niin just! Ja vihersilmääkin kaipaa muutkin, tosin miestä ainakin minä.

Mistäs tunnet tämän vihreäsilmäisen miehen?

Vierailija
2272/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis ihan kiva nähdäkin joskus... v**** ikävä.

Vierailija
2273/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääntiö ja kerake, samanlaiset kummallakin heti aluksi. Ja kappas, niin myös lopuksi. Näitä huvittavia asioita havahduin ajattelemaan, kun vasta nähtiin, vähän juteltiin ja vierekkäin istuttiin. Tuumailin, että oletpa viehättävä. Et ainoastaan ulkoisesti, vaan myös sisältä päin, sikäli kuin vähäsen tiedän. Satuimme naapureiksi syntymään. Siitä on jo aikaa ja pitkä matka on tullut tehtyä ihan eri reittejä. Nyt taas törmäilemme, sattumalta. Vai onko takana jokin tarkoitus? No, kunhan leikittelen ajatuksella. Itseäni lietson vaan hullutuksiin. Hulluuden elämässä sekin tuntuisi järkevältä. 

Sillon joskus olit sen verran nuorempi, että eihän meillä olisi ollut mahdollisuuksia sillä lailla edes kohdata, kuin ajattelin, että ehkä voisi olla mahdollista nyt, jos kummallisia tapahtuisi, jotenkin. Elelimme, kasvoimme, ihan samoissa maisemissa ja samanlaista elämää, mutta kuin toisiamme ei olisi ollutkaan. Paitsi että ehkä ihan salaa itsekseni joskus mietiskelin, että siinäpä on varsin mukava ihminen. Mutta siinä vieressähän sinä silloin aina olit, etkä kaukana nytkään. Onkohan meissä siksi jotakin samaa, vai ihan muuten vaan? Jotain sellaista, jota varjelemme visusti. Herkkää, tärkeää.

Olisipa miellyttävää tutustua paremmin joskus. Jotenkin saan pieniä perhosia vatsaontelon täydeltä kuoriutumaan koteloistaan, kun sinua ajattelen. Hauska tunne ja jännä ajatus. Helppoakin se olisi, kun on monta asiaa, jotka yhdistäisivät, samoja kavereitakin. Mutta samalla niin vaikeaa, samoistakin syistä. Ja niistä muista. Sinulle voisin rustata runon, taidat pitää niistä. Ehkä palaan asiaan. Tai ehkä tämä menee ohi ajallaan. 

Ihanaa että pidät minua viehättävänä. Minäkin olen aina pitänyt sinua törkeän komeana ja seksikkäänä. Tietäisitpä mitä kaikkea ajattelenkaan. Toivottavasti saan sinulta mitä pikimmiten herkän runon ja ennen kaikkea tajunnan räjäyttävän suudelman.

Vierailija
2274/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastuin ja näytit mulle ,mitä se rakkaus voi oikeasti olla. Hullaannuin sinusta ja annoit aina enemmän ja enemmän. Luotin sinuun ja turvauduin, pahimmilla hetkillä. Tarjosit lohdutusta ja suojaavia käsivarsiasi.

Kun ei ollut enää mitään, mitä pelätä, olin turvassa ja rakastunut, muutuit hirviöksi.

Öisin herään painajaisiin ja sydän hakkaa hullunlailla. Kaipaan sinun turvallisille käsivarsille. Miksi? Vaikka tiedän varsin hyvin, millaiseksi muutuit. Ehkä uskottelen itselleni, että kadut tekojasi, etkä ollutkaan oikeasti paha.

No ok jos sä kutsut mua hirviöksi kun olin pitkään ystäväsi, kunnes sä rakastuit, mä en, enkä halunnut suhdetta sun kanssasi. Ymmärrän, että se oli kipeä vaihe meidän välillä, mutta elämä on.

Vierailija
2275/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun taas löysit minut niin eikö olisi jo sun aika ottaa yhteyttä? Lupaan juoda vaikka kupin kahvia, jos saan tehdä sen sun seurassasi! (En oo koskaan _kenenkään_ takia sitä tehnyt!! :D) en vaan jaksais enää tätä. Pliiiiiis!!!! Ikävä sua <3

Vierailija
2276/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen puhdasta halua sinua kohtaan mies juuri nyt. Oltaisiinpa lähekkäin.

Minulla samat tuntemukset sinua kohtaan nainen, odotan parempia aikoja jolloin saat sinut omaksein-toivottavasti pian.

Oletko varattu?

Muutaman kuntarajain takaa

Tää ei olna miulta eli on plagiaatti.

Kyllä täällä kuule muutki on kuntarajain takana ku sinä.

Niin just! Ja vihersilmääkin kaipaa muutkin, tosin miestä ainakin minä.

Mistäs tunnet tämän vihreäsilmäisen miehen?

Työkuvioista.

Vierailija
2277/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisinko joskus nukkua vieressäsi mies?

Kyllä saat, toivoakseni pian

Vierailija
2278/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin parasta huumoria. Ja mikä voisi olla koomisempaa kuin saada olla Repolaisen ja identtisten veljiensä kanssa kuin paita ja peppu.

Että ihan minut löydettiin. Hukassa ollut. Ja niin kaivattu. Äkäpussi. Ja ne viattomat muffinitkin siellä saavat olla tarinoiden juonena. Ja kaikki se muu. Minun ihmeellinen elämäni. Nyt ei enää jännitä kuin miltä se katkarapu näyttää????😲

Vierailija
2279/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sinulla myös kaunis kerake? On varmasti kun muutenkin niin kaunis oot.

Vierailija
2280/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastuin ja näytit mulle ,mitä se rakkaus voi oikeasti olla. Hullaannuin sinusta ja annoit aina enemmän ja enemmän. Luotin sinuun ja turvauduin, pahimmilla hetkillä. Tarjosit lohdutusta ja suojaavia käsivarsiasi.

Kun ei ollut enää mitään, mitä pelätä, olin turvassa ja rakastunut, muutuit hirviöksi.

Öisin herään painajaisiin ja sydän hakkaa hullunlailla. Kaipaan sinun turvallisille käsivarsille. Miksi? Vaikka tiedän varsin hyvin, millaiseksi muutuit. Ehkä uskottelen itselleni, että kadut tekojasi, etkä ollutkaan oikeasti paha.

No ok jos sä kutsut mua hirviöksi kun olin pitkään ystäväsi, kunnes sä rakastuit, mä en, enkä halunnut suhdetta sun kanssasi. Ymmärrän, että se oli kipeä vaihe meidän välillä, mutta elämä on.

Älä viitsi tulla sivusta kommentoimaan kipeää asiaa tai vähättelemään. Oli suhde, monta vuotta. Rakkaudeksi hän väitti tunteitaan.

Ketju on lukittu.