Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
uusi ketju
Kommentit (6113)
Sinuahan minä joka yö kaipaan, vierelleni, suukottaisin pökerryksiin😚😚 öitä, mussukkaiseni, kauniita unia ja enkeleitä.P.❤️
Tänään sitten kiltti päivä täällä joohan. Viikon viimeinen. Naiset ei uhriudu, miehet ei äksyile. (mikä kutkuttava ajatus miehetkin äkäpusseja). 😘 Jokainen saa tänään kaivata tavallaan ja tyylillään. Sopiiko teille?
Ja nämä terveiset Annalta
Joo. Vois jättää tästä ketjusta pois nuo pitkät riitelyt ja toisten moralisoinnit. Pelkkiä terveisiä kiitos, muuten ei jaksa eikä ehdi lukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rohkea kysymys päivään, minkä ikäinen kaivattusi on? Onko hän mies vai nainen?
Mielettömän hymyn omaava mies 44, jonkun verran itseäni vanhempi...
😊
Vierailija kirjoitti:
Kettunen! Oletko tosiaan täällä eräänlainen juontaja/julkkis? Sinun peräänkö kaikki nämä naiset kyynelehtivät? Käytkö koskaan Kokkolan suunnalla tansseissa??
Pannu kuumana
Jos kettusella meinaat tätä Hopeakettua kauhtunutta niin vastaus on:
En
Ei
En
Kuuman pannusi viilentämäksi on häpeäkseni tunnustettava ettei tää ole koskaan opetellut tanssin taitoa. Monesti kylläkin ollut mielessä että vois mennä jollein tanssikurssille tahi jos sattuisi löytämään jonkun tanssista pitävän mielitietyn niin eihän sole kuin opetella🙂
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Koska me ei puhuta irl kuin jotain virallisia, mutta haluaisin kertoa sulle mitä unta näin viime yönä, niin kerronpa tänne. Siinä unessa ei oltu nähty vuosiin, mutta törmättiin yhtäkkiä jossain kauppakeskuksessa tai lentokentällä tms. (en ole varma paikasta, koska keskityin sinuun, en ympäristöön) Istuit penkillä sun alle kouluikäisen pojan kanssa ja kun huomasit minut, niin aloit heti tervehtimisen jälkeen innoissaan esittelemään sun poikaa mulle. Mutta se ei ollutkaan se sama poika, joka sulla on oikeassa elämässä. Sillä oli vaaleat tuuheat hiukset ja sen nimi alkoi N-kirjaimella ja se näytti aivan sinun nuoremmalta veljeltä. Erikoinen uni. Olikohan se joku enneuni. Sitten ei kai nähdä vuosiin kertaakaan 😔 Mutta positiivista kuitenkin että unessa olit sentään iloinen näkemisestä ja vaikutit onnelliselta 🌞
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä. On ihmeellistä, että tätä rakkauttani sinuun ei aika haalista. Haluaisin niin olla vierelläsi, koska sinussa kohtasin elämäni rakkauden. Taidat olla sielunkumppanini. Rakastan sinua ja suudelmaasi kaipaan? Voisitko olla minulle totta? Kuuma suudelma sinulle rakkaani. Nuku hyvin. Kauniita unia.
Miten tuo tulee esille, että hän on sielunkumppanisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi minulle, sanoisin enemmänkin, ettå en huomioi. En halua tietää mitään, kuulla mitään - haluan sulkea sinut pois elämästäni. Ja miksi tekisin ja roikkuisin mahdottoman yhtälön takia. Ystäväksi tai edes kaveriksi minusta ei ole. En ryhdy teeskentelemään. Viimekertainen sen todistI jälleen, en pysty. Jos en olisi sinua tavannut, en varmaan enää täälläkään roikkuisi. Itseni kasaamiseen menee taas liian paljon aikaa.
Höpö höpö, mikään yhtälö ei ole mahdoton. Minä ainakin haluaisin tietää ja kuulla. Kyllä sinä pystyt. Minkäs takia luulet että minä täällä roikun? En ole kasannut itseäni varmaan vieläkään.
On mahdoton ja sanoin vain, kun tuli tarve. Meidän tapaamisestamme on jo muutama kuukausi.
No minulle tuli tarve kysyä että miksi? Meidän tapaamisesta on muutama kuukausi, tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua kovasti Doland Trumpin näköinen nainen.
Voi miten ihanaa kuulla .... Milloin nähdään <3
Vierailija kirjoitti:
Oranssi blondattu täti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi miten ihanaa kuulla .... Milloin nähdään <3
Katson sinua paraikaa täältä oksalta ylimmältä <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan 34v naista.
Meitä onkin vaan parikymmentuhatta tässä maassa. N34.
Ja tämä henkilö kaipaa yhtä heistä. Se varmaankin riittää, että hän tietää, ketä - eikö niin?
YT sivullinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummolta terkkuja ❤️
Samoin takaisin, jos mulle. Olet kaunis, etkä lainkaan mummomainen.
Kiitos. Kyllä se aika tekee työtään minussa. Ehkäpä sinulle oli terkut. Tästä uudet terveiset❤️
Vierailija kirjoitti:
Joo. Vois jättää tästä ketjusta pois nuo pitkät riitelyt ja toisten moralisoinnit. Pelkkiä terveisiä kiitos, muuten ei jaksa eikä ehdi lukea.
Olen samaa mieltä. Antaisivat ihmisten kaivata ketä kaipaavat ja omalla tavallaan. Kaikenlainen ilkeily ja asioiden nokkiminen on ärsyttävää ja typerää. Onneksi en enää kaipaa ketään, niin voin vaan rauhassa lueskella ihmisten viestejä, mutta nuo moralisoijat, mukatietäjät ja tunnisteiden tivaajat ärsyttävät.
Yksi kysymys? Vaikkei niistä tykätty. 🤔 Kuinka paljon pitää olla hyviä hetkiä huonoja vastaan että on missään mitään järkeä.. Prosenteissa? Mielipiteitä?
Olisin niin mielelläni herännyt vierestäsi tänäänkin. Ihanan kiireetön sunnuntai ja vain me kaksi. Voisiko enempää toivoa? Kuinka hellää meillä olisikaan?
Bullshit, että joutuisivat kärsimään enemmän.
Ja on eri asia joskus kertoa ongelmista tai rankoista asioista, kuin kietoa identiteetti niiden ympärille ja toistaa tuhoisaa kaavaa hamaan tappiin.
Feminismi on turhaa ulinaa niin kauan, kuin tuo asenne on valloilla