Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII

Vierailija
09.01.2019 |

uusi ketju

Kommentit (6113)

Vierailija
2041/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A. Huomenta. Olet rakas ❤️

No niin, nyt mä pyörryin sitten onnesta! Tuletko elvyttämään?🤔

Tulen tulen rakas A: ni.

Vierailija
2042/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A. Huomenta. Olet rakas ❤️

No niin, nyt mä pyörryin sitten onnesta! Tuletko elvyttämään?🤔

Tulen tulen rakas A: ni.

Tämä A on eri, kuin toinen A täällä ketjussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2043/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta nainen, painaako kankkunen pahastikin? Miten olis vähän vähemmän perjantai-illan viinitissuttelua ja samalla vähemmän kännistä ääliösekoilua? Eiköhän sitä olla nähty ja kuultu jo tarpeeksi. Parantaisi taatusti omaakin vointiasi enemmän kuin mikään minuun liittyvä.

Kannattaako kenenkään känniääliöintiä katsella? Tosin tuossa on sekin vaihtoehto, että olet vain mustis, kun naisesi on käynyt ulkoilemassa.

Ei ole tuota vaihtoehtoa tässä. Eikä ole naiseni.

Oho, hän taitaa tosiaan olla täällä, kun lähti tuo viesti niin nopeasti poistoon! Sitä hiukan epäilinkin. Tai sitten täällä on enemmänkin heitä, joihin kolahti. Sama se, kannattaisi mieluummin ottaa neuvo vastaan omaksi parhaakses.

Miksi sua kiinnostaa kenenkään random naisen tissuttelu tai sekoilu? Anna ihmisten elää ja olla miten parhaaksi näkevät.

Siksi että se sekoilu kohdistuu minuunkin. Muutenhan se ei tietenkään niin haittaisi.

Tuollaisia naisia on, paljon. Onko sua siis pommitettu viesteillä/puheluilla? Oikeesti, jätä vaan vastaamatta ja poista viestit lukematta. Livenä voi olla vaikeeta tietenkään välttää jos nainen on raivona ei varmaan jätä rauhaan ennen kun sanottavat on sanottu. Alkoholi tekee joistain ihan normaaleista naisista ja miehistä jotenkin sekoja.

Älkäämme kukaan ahdistelko ketään, se on todella ahdistavaa. Sillä ei saavuta mitään muutenkaan.

Kaikki mahdolliset estot on, mutta jo työni takia joitakin porsaanreikiä jää aina. 

Mutta kiitos sun järki-ihmisen kommentista, se oli ilo lukea!

Ja muille tässä keskustelussa, joukossanne on potentiaalisia häiriköitä. Jo siitäkin päätellen, että moni täällä puolustelee ahdistelua (!!) Lukekaapa ajatuksella tuo loistava viesti, minkä tähän lainasin!

Ei mulla muuta, mukavaa lauantaita!

Vierailija
2044/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki aina tosi sivusta ja tosi tarinaa toisinpäin käännettynä vain!

Vierailija
2045/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nähtäispä viikonloppuna. Voi olla joku muukin kuin marketti.

Kerro sitten mistä sinut löytää?

Kotoa nyt ainakin.

Vierailija
2046/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta! Täältä tämä ajatus lähti niin kysynpä teiltäkin jos olette koskaan asiaan/ilmiöön törmänneet. Jos olette saaneet laitteeseenne haittaohjelman esim. musiikkilinkistä, jonka olette avanneet, onko se suoraan poliisiasia? Miten toimisitte? Ja en lähde arvailemaan henkilöä, enkä selvittämään sitä kautta. Suorapuheinen olen, enkä tunne minkäänlaista häpeää luottavaisuudestani, siksi teiltäkin kysyn. Mukavaa päivänjatkoa. Trolli en ole.

Kehoittaisin ilman muuta käymään poliisin puheilla varmuuden vuoksi. On kokemusta samasta asiasta. Riippuen tietenkin kuinka henk.koht tietoja päässyt vuotamaan. Poliisista löytyy osaamista näihin. Tsemppiä tilanteeseesi!

Vierailija
2047/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta nainen, painaako kankkunen pahastikin? Miten olis vähän vähemmän perjantai-illan viinitissuttelua ja samalla vähemmän kännistä ääliösekoilua? Eiköhän sitä olla nähty ja kuultu jo tarpeeksi. Parantaisi taatusti omaakin vointiasi enemmän kuin mikään minuun liittyvä.

Kannattaako kenenkään känniääliöintiä katsella? Tosin tuossa on sekin vaihtoehto, että olet vain mustis, kun naisesi on käynyt ulkoilemassa.

Oho, hän taitaa tosiaan olla täällä, kun lähti tuo viesti niin nopeasti poistoon! Sitä hiukan epäilinkin. Tai sitten täällä on enemmänkin heitä, joihin kolahti. Sama se, kannattaisi mieluummin ottaa neuvo vastaan omaksi parhaakses.

Miksi sua kiinnostaa kenenkään random naisen tissuttelu tai sekoilu? Anna ihmisten elää ja olla miten parhaaksi näkevät.

Siksi että se sekoilu kohdistuu minuunkin. Muutenhan se ei tietenkään niin haittaisi.

Tuollaisia naisia on, paljon. Onko sua siis pommitettu viesteillä/puheluilla? Oikeesti, jätä vaan vastaamatta ja poista viestit lukematta. Livenä voi olla vaikeeta tietenkään välttää jos nainen on raivona ei varmaan jätä rauhaan ennen kun sanottavat on sanottu. Alkoholi tekee joistain ihan normaaleista naisista ja miehistä jotenkin sekoja.

Älkäämme kukaan ahdistelko ketään, se on todella ahdistavaa. Sillä ei saavuta mitään muutenkaan.

Kaikki mahdolliset estot on, mutta jo työni takia joitakin porsaanreikiä jää aina. 

Ja muille tässä keskustelussa, joukossanne on potentiaalisia häiriköitä. Jo siitäkin päätellen, että moni täällä puolustelee ahdistelua (!!) Lukekaapa ajatuksella tuo loistava viesti, minkä tähän lainasin!

Vai puolustellaan täällä ahdistelijoita? Kuulostat siltä, että sut pitäisi laittaa estoon.

Vierailija
2048/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä sä ehkä ymmärrät millainen vaikutus sinulla oli minuun. Ehkä voit myös kuvitella miltä tuntuu, kun sinä et enää pidä minusta.

Voisitko vastata? Miksi sanot näin?

Ei ole sulle jos et ymmärrä. Se jolle tuo on ymmärtäisi jos lukisi, mutta tuskin lukee. Liittyy tänään tapahtuneeseen asiaan.

Siksi kysyn kun tapahtui juuri ja mietin voitko olla hän? Eli voitko tarkentaa jotenkin kun nyt edelleen kuulostaa, että voisit olla ajattelemani henkilö?

Tää eilinen odottaa vielä vastausta. Oletko linjoilla?

Vierailija
2049/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Son of Arathorn kirjoitti:

Väsyttää aika tavalla, sillä nukuin

katkonaisesti. Hyvä puoli tässä on se,

että muistan poikkeuksellisen monta

unikuvaani.

Jospa sanailen tällä kertaa kahdesta

erityisestä. Sinä seikkailit niissä.

Oli kolmaskin, mutta sitä en muista enää

riittävän tarkasti. Siitä kerron vain sen

verran, että siinä liikuimme hiekkaisilla

harjanteilla, joilla kasvoi paljon petäjiä.

Nämä ovat unia vain. Tarkoitus

ei ole missään nimessä loukata sinua

tai saada oloasi ahdistuneeksi tms.

___

Istuin työtuolin tapaisessa, mutta en tiedä,

missä oikein olin. En ainakaan työympäristössä.

En tehnyt yhtikäs mitään, istuin vain,

mutta edessäni oli kyllä jonkinlainen työpöytä.

Sitten sinä tulit jostain eteeni,

tummiin pukeutuneena.

Kumarruit hieman, painoit kädet harteilleni

ja sitten tunsin huulesi huuliani vasten.

Et puhunut mitään, enkä minäkään.

Sen muistan, että en kavahtanut laisinkaan.

Suljin silmäni ja tunsin, kuinka liikutit

huuliasi sentin tai pari. Pehmeät, mutta

hyvin kuivat huulet. Jännistystäkö lie.

Se oli varovaista, mutta päättäväistä toimintaa.

Avasin silmäni ja sinun silmäsi tuikkivat

siinä, hädin tuskin raollaan. Liekö olit

laittanut ripsiväriä.

Ja totta kai uni katkesi tähän.

Kuinkas muutenkaan.

___

Toinen uni oli hieman oudompi. Sanoit minulle,

että kyllä me selviämme edessä olevista

vesiputouksista. Ihmettelin itsevarmuuttasi,

mutta sitten sinä olitkin Basiliscus plumifrons

ja minä ruskea hämähäkki, joka kiipesi

selkääsi. Niin sitä sitten mentiin.

Mies naisen selässä. Mitä lie tuollainenkin

sitten merkitsee.

Sitten sinä toden totta tanssit veden pinnalla,

mutta kun pääsimme vesiputoukselle, tämä

hämähäkki sulki silmänsä. Hengissä selvittiin,

en tiedä miten.

Edessä oli toinenkin vesiputous ja tanssit

senkin lävitse kuin tyhjää vain. Tässä

vaiheessa sentään loin muutaman silmäyksen

ympäröiviin kuohuihin. Nyt tiedostin,

että kävimme välillä myös upoksissa,

mutta pidin sitkeästi kiinni. Raajoja kun

nyt sattumoisin oli kerrankin tarpeeksi.

Alitajunta on omanlaisensa, joten joo,

totta kai edessä oli vielä kolmas putous.

Tämän putouksen pohjalle minä kuitenkin

putosin ihmisenä. Selkä edellä veteen.

Vesi oli tummaa ja näin kuinka yläpuolellani

näkyvä pieni kirkas läikkä himmeni ja

himmeni. Mitäpä minä kuitenkaan lamaantumaan.

Kauhoin itseni pintaan ja kuiville.

Sinua en nähnyt, mutta rannalla oleva hiekkatie

oli täynnä märkiä, mutta hyväntuulisia

ihmisiä, joilla kaikilla tuntui olevan

selkeä määränpää. Muutamat lähtivät

peräti juoksemaan.

___

Valoisaa päivää.

Olet ollut viime aikoina

mielenkiintoisen reipas ja virkeä.

Itsehän olen nyt ja aina kesän lapsi.

Niin, olen varmaankin siili,

joka uneksuu olevansa ihminen.

Rakastan niin näitä suloisia unikuvia💞

Vierailija
2050/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta! Täältä tämä ajatus lähti niin kysynpä teiltäkin jos olette koskaan asiaan/ilmiöön törmänneet. Jos olette saaneet laitteeseenne haittaohjelman esim. musiikkilinkistä, jonka olette avanneet, onko se suoraan poliisiasia? Miten toimisitte? Ja en lähde arvailemaan henkilöä, enkä selvittämään sitä kautta. Suorapuheinen olen, enkä tunne minkäänlaista häpeää luottavaisuudestani, siksi teiltäkin kysyn. Mukavaa päivänjatkoa. Trolli en ole.

Kehoittaisin ilman muuta käymään poliisin puheilla varmuuden vuoksi. On kokemusta samasta asiasta. Riippuen tietenkin kuinka henk.koht tietoja päässyt vuotamaan. Poliisista löytyy osaamista näihin. Tsemppiä tilanteeseesi!

Poliisi ohjaa myös tarpeen tullen mielenterveyspalveluiden pariin.

Tuleeko liian lähelle jotakin?

Vierailija
2051/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa ihanaa halata sua takaa päin, painautua ihan sun selkään kiinni ja pussata sitä nopeaa paidan läpi. Niskaakin jos ylettäisin, kai mä ylettäisin? Painaa poski hetkeks siihen kallion lämpöön. Kuikuilla sun kättes työtä, kun teet keittiössä taikojasi. Hur, tuun iloiseksi tästä kuvitelmasta. Ehkä sun iho lämmittäis aamusuihkun saippuan rippeet ja sekoittaisi sen ihanaksi sekoitukseksi sun oman tuoksun kanssa. Nuuhkisin. Millonkas nyt en, jos tilaisuuden saisi. Saisit niin kyllä leipoo mutkin, Nuuskis. Tarttuu tomaattisilla, persiljaisilla tai jauhoisilla käsillä mun leuansyrjään. Suudella. Nenänpäätä ja otsaakin. Sais vetää sut vähän lähemmäs farkkujen lenkeistä. Paidan pääntiestä pilkottais rintakarvoja. Hmm. Huomenta <3

Vierailija
2052/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mental error kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Samanlaisia piipittäjiä eksyy ketjuun tasaisin väliajoin tosissaan tai vähemmän tosissaan. Sitten jotkut vielä provosoituvat niistä viesteistä, ja alkavat ikään kuin riidellä sen ihmisen kanssa keneltä kuvittelevat viestien olevan. Ehkä ei kaivattu, mutta joku tuttu ihminen. Ihmisillä pitäisi olla enemmän selkärankaa sanoa asiat suoraan, eikä tulla jollekin foorumille elvistelemään, että "voisitko vähän rauhoittua". Sitten vielä ihan pokkana kertoo lisää tunnisteita ja vähän skitson viestinsä taustoista. Joku vielä saattaa kommentoida jotain "tuollaiset ihmiset ovat muuten hanurista". Suurta myötähäpeää aiheuttavaa.

Mä oon joskus piipittänyt tänne ahdistelijasta joka on ihan todellinen. En todellakaan halua hänen kanssaan olla irl tekemisissä, en edes uskaltaisi ja siksi piipitän täällä. Ajattelen että jos joku tunnistaa itsensä tai oman käytöksensä niin voisi vähän miettiä, sillä en haluaisi joutua vaihtamaan enää numeroita, osoitteita ja työpaikkoja. En käsitä miksi asiallisiin viesteihin tulee negatiivisia ja mitätöiviä kommentteja. On niitä ilkeitäkin viestejä, haukkumista ja muuta ja ne ei tietenkään ole kivoja. Mut nää asialliset... Ärsyttävää kun täällä aina nämä "mulla on oikeus ahdistella jos haluun" ihmiset vinkuu ettei ahdistelijoita muka ole.

2053/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poliisi ohjaa myös tarpeen tullen mielenterveyspalveluiden pariin.

Älä höpötä😆

Tosi tarina on tämä.

Jokin aika sitten poliisijohto tiedotti että terrori-isku oli etukäteen poliisien tutkimuksien johdosta vältetty.

Sitä sitte toimittaja rupes kaiveleen että mikä homma oli kyseessä. Paljastui sitten että kyseessä oli jonninmoinen yrittäjä joka oli vattuuntunut yrittäjyyteen, verotukseen ja kaikkeen. Oli sitte pahoja suunnitellut mutta järkiinsä tullut ja mennyt polliisilaitokselle tunnustamaan aiotut syntinsä.

Ei niillä polliiseilla ollu kiinnostanu ja kehotettu poistumaan laitokselta.

Se sitte eksy siellä laitoksella ja ei osannu pois. Joku sitte kysy että mitä hortoilet, no se siihen vastaamaan että pommin meinasin kyhätä ja räjäyttää Kataisen sekä puolet Kokoomuksesta jahka vaan kun eksyin.

Sehän sitten vasta todesta otettiin ja näin polliisijohto pääsi hehkuttamaan erinomaista terroritorjuntaa😆

https://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/3661629/MTV+Poliisin+vuonna+2012+esta…

Että tehokasta on, polliisien hommat🙂

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
2054/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua.

Vierailija
2055/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan minua ja sinua. Teitä myös.

Vierailija
2056/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mind is everything :)*

Vierailija
2057/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oispa ihanaa halata sua takaa päin, painautua ihan sun selkään kiinni ja pussata sitä nopeaa paidan läpi. Niskaakin jos ylettäisin, kai mä ylettäisin? Painaa poski hetkeks siihen kallion lämpöön. Kuikuilla sun kättes työtä, kun teet keittiössä taikojasi. Hur, tuun iloiseksi tästä kuvitelmasta. Ehkä sun iho lämmittäis aamusuihkun saippuan rippeet ja sekoittaisi sen ihanaksi sekoitukseksi sun oman tuoksun kanssa. Nuuhkisin. Millonkas nyt en, jos tilaisuuden saisi. Saisit niin kyllä leipoo mutkin, Nuuskis. Tarttuu tomaattisilla, persiljaisilla tai jauhoisilla käsillä mun leuansyrjään. Suudella. Nenänpäätä ja otsaakin. Sais vetää sut vähän lähemmäs farkkujen lenkeistä. Paidan pääntiestä pilkottais rintakarvoja. Hmm. Huomenta <3

Alkoi tehdä mieli pizzaa. Tai oikeastaan jotain muuta, mutta kun siihen ei ole mahdollisuuksia. Siispä pizzaa. Huomenta vaan juu!

Vierailija
2058/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta!

Vierailija
2059/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punnitsen epäroivässä mielessäni kahden vastakkaisen vaihtoehdon välillä. 🎭

Vierailija
2060/6113 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rohkea kysymys päivään, minkä ikäinen kaivattusi on? Onko hän mies vai nainen?

27-v  mies. Voin tähän ihan huolletta vastata kun hän ei ole täällä kuitenkaan.

Ketju on lukittu.