Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Vierailija kirjoitti:
Olen kateellinen vaimollesi, koska hän saa nauttia hellyydestäsi ja läheisyydestäsi.
Niitä ei ole ollut aikoihin. Kotimme on kylmä kuin ulkoilma näinä aikoina. Mieleeni tuovat lämpöä vain ajatukset sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En laita viestiä sinulle, koska väsyin yksipuoliseen yrityksen pitää juttua elossa. Jos rakastaisit, etsisit minut etkä enää päästäisi irti.
Jos ei etsi yhtään ainoaa kertaa, saati tule juttusille, ei hänellä ole mitään. Välinpitämätön. Jos on oikeasti rakastunut, ei ole varaa aikailla.
Näin on. Luovutin, koska en jaksanut enää. Etsin jotain muuta, mitä, en vielä tiedä. Tuskinpa nuo aiemmat viestit joihin tällä viittasin olivat minulle. Eräs tuli vain mieleeni ja ajattelin kirjoittaa miksi luovutin.
En ole tämä aiempi kommentoija, mutta millä tavalla yritit yksin pitää juttua elossa?
Ilmaisitko rakkautesi häntä kohtaan selkeästi niin, ettei siitä ole pienintäkään epäilystä? Omalla kohdallani näin ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En laita viestiä sinulle, koska väsyin yksipuoliseen yrityksen pitää juttua elossa. Jos rakastaisit, etsisit minut etkä enää päästäisi irti.
Jos ei etsi yhtään ainoaa kertaa, saati tule juttusille, ei hänellä ole mitään. Välinpitämätön. Jos on oikeasti rakastunut, ei ole varaa aikailla.
Näin on. Luovutin, koska en jaksanut enää. Etsin jotain muuta, mitä, en vielä tiedä. Tuskinpa nuo aiemmat viestit joihin tällä viittasin olivat minulle. Eräs tuli vain mieleeni ja ajattelin kirjoittaa miksi luovutin.
Minä olen voinut kirjoittaa ne. En halua tehdä aviorikosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tämä aiempi kommentoija, mutta millä tavalla yritit yksin pitää juttua elossa?
Ilmaisitko rakkautesi häntä kohtaan selkeästi niin, ettei siitä ole pienintäkään epäilystä? Omalla kohdallani näin ei ole.
Ei minunkaan rakkauteni tehnyt mitään asiaa edistääkseen.
Yrittäjiä oli, mutta yksi vei minut suunnilleen väkisin. En ole ikinä nähnyt yhtä itsepäistä ihmistä. Lopulta minäkin rakastuin häneen.
Taisin olla vaan ihastunut ihastumisen tunteeseen enkä suhun. Luulen että sä jopa jotenkin tiesit sen ennen kuin itse edes tajusin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutella niitä näitä, miltä tämä kuulostaa. Kuka nyt tunteensa heittää toiselle päin naamaa tuosta vaan. Eikö se vaadi vähän tutustelua ja jutustelua. Vai?
Niin se on, että pitää nähdä vaivaa edes ihan vähän, jos itsellä on mitään vakavampia aikomuksia. Toinen ei ole ajatustenlukija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Rakastunut pyrkii kontaktiin, edes jonkinlaiseen, vaikka miten pelottaisi. Jos ei pyri, ei silloin myöskään mitään vetovoimaa tunne.
Muistuttaa omaa tilannettani, joka on täysin jumissa. Pelkäänkin, että kun aikaa kuluu ja mitään ei tapahdu, niin samalla kasvaneen etäisyyden myötä tilaisuudet eivät ole enää luontevia. Tai siis, että miten sen asian saisi menemään oikeaan suuntaan ja tarpeeksi pitkälle enää tässä vaiheessa, jos vaikka molemminpuolista kiinnostusta olisikin. Enkä tietysti tiedä, onko, mutta tätä menoa en saa koskaan tietääkään - ja tuskinpa sitä on, koska mitään ei ole tapahtunut.
Tilannettani varmaan kutsutaan friend zoneksi.
Vierailija kirjoitti:
Taisin olla vaan ihastunut ihastumisen tunteeseen enkä suhun. Luulen että sä jopa jotenkin tiesit sen ennen kuin itse edes tajusin.
Ei kukaan voi tietää. Ainoa vaihtoehto on puhe.
Pitää kysyä, puhua.
Kaikkea karseaa voi tapahtua jos pitää toista itsestäänselvyytenä. : (
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Rakastunut pyrkii kontaktiin, edes jonkinlaiseen, vaikka miten pelottaisi. Jos ei pyri, ei silloin myöskään mitään vetovoimaa tunne.
Muistuttaa omaa tilannettani, joka on täysin jumissa. Pelkäänkin, että kun aikaa kuluu ja mitään ei tapahdu, niin samalla kasvaneen etäisyyden myötä tilaisuudet eivät ole enää luontevia. Tai siis, että miten sen asian saisi menemään oikeaan suuntaan ja tarpeeksi pitkälle enää tässä vaiheessa, jos vaikka molemminpuolista kiinnostusta olisikin. Enkä tietysti tiedä, onko, mutta tätä menoa en saa koskaan tietääkään - ja tuskinpa sitä on, koska mitään ei ole tapahtunut.
Tilannettani varmaan kutsutaan friend zoneksi.
Olen samaa mieltä: oikeasti rakastunut ihminen tekee mitä vain, vaikka kuinka pelottaisi. Toinen on liian arvokas menetettäväksi.
Minä uskalsin kysyä, vaikka häpesin silmät päästäni.
Minä rakastin oikeasti, hän ei.
Yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan voi tietää. Ainoa vaihtoehto on puhe.
Pitää kysyä, puhua.
Siis mitä tässä olis pitänyt kysyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kateellinen vaimollesi, koska hän saa nauttia hellyydestäsi ja läheisyydestäsi.
Niitä ei ole ollut aikoihin. Kotimme on kylmä kuin ulkoilma näinä aikoina. Mieleeni tuovat lämpöä vain ajatukset sinusta.
Sittenhän sun on helppo erota ennen kuin teet mitään tyhmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänen liittonsa vaikuttaa ainakin ulospäin hyvältä ja lämpimältä. En tosin ole nähnyt heitä koskaan yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertaista.
Sä kerroit tunteesi hänelle? Rohkeaa! Itse oon sellanen supernynny että valehtelin ettei oo tunteita vaikka hän kysyi. No ei voi mitään enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänen liittonsa vaikuttaa ainakin ulospäin hyvältä ja lämpimältä. En tosin ole nähnyt heitä koskaan yhdessä.
Kyseessä voi olla äärimmäisen riippumattomat ihmiset.
Sellaisten ei ehkä koskaan pitäisi mennä naimisiin.
Rakkautta on monenlaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertaista.Sä kerroit tunteesi hänelle? Rohkeaa! Itse oon sellanen supernynny että valehtelin ettei oo tunteita vaikka hän kysyi. No ei voi mitään enää.
Jep. Älä tee niin seuraavalla kerralla. Ei kukaan meistä voi enää muuttaa menneisyyttään. : (
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmaisitko rakkautesi häntä kohtaan selkeästi niin, ettei siitä ole pienintäkään epäilystä? Omalla kohdallani näin ei ole.Jutella niitä näitä, miltä tämä kuulostaa. Kuka nyt tunteensa heittää toiselle päin naamaa tuosta vaan. Eikö se vaadi vähän tutustelua ja jutustelua. Vai?
Omassa tapauksessani en ole saanut minkäänlaisia selviä merkkejä toisen tunteista. Se tekee tilanteesta monimutkaisen.