Unelmahäät 2019 OFFICIAL
Kommentit (2939)
Häpeääkö mies tavallista maakunta-taustaansa?
Olen itse varakkaasta perheestä ja minun isäni sanoisi esim. ”Täällä käyn teettämässä paitani.” Ei kukaan puhu ”mittatilauspaidoista”.
Myöskään merinäköalaa tuossa asunnossa ei ole kuin ehkä talvella. Puut peittävät sen täysin. Mutta pakko sekin oli mainita.
Money can’t buy you class, pitää kyllä tämän miehen kohdalla niin paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamala pari, joka maksaa itse häänsä eikä hae koristeita Tigerista. Ja kerrankin juhlapaikka on juhlapaikka eikä sotkuinen seurantalo. Vieraat ei hillu humalassa, mummi ei polta ketjussa, kaverit ei örvellä. Miehillä on puvut! Siis vihdoinkin ihan tavallinen pari, joilla kaiken lisäksi on jotain sellaista, mikä palstalaisilta puuttuu. Rakkaus.
Ihan tavallinen pari ei hoe kokoaikaa kultaa ja ihanaa. Ei ainakaan Suomessa. Minulla on rakkautta, mutta tulisin hulluksi, jos mieheni sitä tuohon tapaan toitottaisi.
Totta. Me rakastamme sitä, että v...u kaikaa joka kolmantena sanana. Onko noista kumpikaan käyttänyt sitä sanaa, joka on av-mammojen synonyymi rakkaalle.
En minä ainakaan miestäni v'tuksi kutsu. Ihan muuta asiaa sillä tarkoitan.
Vierailija kirjoitti:
Nätti morsian
Hirveä harakka. Hyppii, hilluu, vinkuu, käkättää.
Siis nää on aivan ku jotain ToosaTV sketsihahmoja 😂 voiko näin stereotyyppisiä ihmisiä olla?! 😂
Eihän tästä tylsä jatko tullutkaan. Aivan samaa myötähäpeää saa nauttia, kuin wt-häissäkin.
Mahtaa olla oikeasti vähän raskasta esittää noin hirmuisen pirteää silmät suurina räpytellen 24/7.
Ei tätä voi katsoa 🙈 tunnen suurta myötähäpeää 😅
Ihanaa, ihanaa mmm.. täydellistä, jes! :D En usko, että tuo nainen esittää, on varmaan just tommonen arkielämässäkin.
Vierailija kirjoitti:
Kateus, se on vahvana täällä.
Itse olen havainnut merkittävästi enemmän oksetusta. Myös täällä omalla sohvallani.
Kaikki ilmapallot ei pysy ylhäällä. OMG!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mittatilauspaidat LOL
Miksi LOL? Mieluummin mittatilauspaita kuin jotain vähän sinnepäin.
Missasit pointin. Tuo muka huoleton ja teennäinen kokkari-menestyjä-kliseiden droppailu tässä naurattaa cavoineen, mittatilauspaitoineen, ja kelloharrastuksineen
"Näitten pitäisi olla niinku tosi LAADUKKAITA ilmapalloja..."
"No kun kiinalainen tekee sata niin kaksi niistä on huonoja."
😅
"Laadukkaita ilmapalloja" :D Tää on kyllä tosi piristävä jakso!
Miten näälaadukkaat ilmapallot ei nyt pysykkään ilmassa xD
Minusta morsian vaikuttaa ystävälliseltä. Meitä on monenlaisia ja makuja on monia. Se miten käyttäytyy muita kohtaan on tärkeintä. Mieluummin tätä katsoo kuin jotain pää punaisena huutavaa ja kiroilevaa ryhävalasta, mitenkään viittaamatta erääseen viime kauden "tempperamenttiseen italialaiseen".
Vierailija kirjoitti:
Morsiamesta tulee ihan Maisa Torppa mieleen.
Maisahan on aito ja herttainen tähän verrattuna.
Onpa harvinaisen ärsyttävä pariskunta. OIkein klisee pari.
Tuo kundi yrittää leveillä rahoilla ja vierässä silmiä räpsyttäväblondibarbi.
Ei jatkoon.