Unelmahäät 2019 OFFICIAL
Kommentit (2939)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamala pari, joka maksaa itse häänsä eikä hae koristeita Tigerista. Ja kerrankin juhlapaikka on juhlapaikka eikä sotkuinen seurantalo. Vieraat ei hillu humalassa, mummi ei polta ketjussa, kaverit ei örvellä. Miehillä on puvut! Siis vihdoinkin ihan tavallinen pari, joilla kaiken lisäksi on jotain sellaista, mikä palstalaisilta puuttuu. Rakkaus.
Ihan tavallinen pari ei hoe kokoaikaa kultaa ja ihanaa. Ei ainakaan Suomessa. Minulla on rakkautta, mutta tulisin hulluksi, jos mieheni sitä tuohon tapaan toitottaisi.
Totta. Me rakastamme sitä, että v...u kaikaa joka kolmantena sanana. Onko noista kumpikaan käyttänyt sitä sanaa, joka on av-mammojen synonyymi rakkaalle.
En kestä noita miehen ah niin tyylikkäästi peiteltyjä heittoja mittatilauspaidoista, kelloharrastuksesta ja mukavasta merinäköalasta.
Vierailija kirjoitti:
Auton rungossa sormus.
Vaikuttaa kaikin puolin todella terveeltä ja tasapainoiselta suhteelta, että nainen penkoo ja tutkii kaikki paikat. No mikäs siinä, mieshän vaikutti suhtautuvan tuohon nuuskimisen miltei ylpeästi.
Mahtaako olla vielä yhtä okei muutaman vuoden päästä?
Vierailija kirjoitti:
"Täällä on ihan kiva olla kun on parikytä neliön parveke, merinäköala ja lämmittimet katossa". :DDD
Sinustako se olisi kurjaa? Mieluummin kaksio Kontulassa?
Hääpersonaltrainer… Justiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Komia klyyvari morsmaikulla 👍
Oikea kolvi.
Vierailija kirjoitti:
Mittatilauspaidat LOL
Miksi LOL? Mieluummin mittatilauspaita kuin jotain vähän sinnepäin.
Vierailija kirjoitti:
Millainen on aktiivinen kelloharrastaja? Jokaiselle kuukauden päivälle oma kello? :D
En tiedä, mutta se kello oli kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Morsiamesta tulee ihan Maisa Torppa mieleen.
Mun mielestä se YRITTÄÄ olla kuin Maisa, mutta ei kyllä nevö evöö ole niin kaunis.
Ihan järkyttävää paskaa.. En kestäs päivääkään.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta kertaa voi sanoa ihana?
Suunnittelin tässä juuri uusintaa varten juomapeliä - huikka jokaisen ”ihanan” kohdalla. Puolikas huikka ”upeasta” ja ”mahtavasta”. Ei sillä, että tätä edes pystyisi selvin päin katsomaan.
Zsiisusss, että tuon morsiamen jatkuva tzihinä on raskasta kuunneltavaa.
Sivuprofiili kuin noidalla.