Oudoin asia mistä teille on suututtu?
Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.
On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D
Kommentit (6330)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukion kurssikokeen aikana eräs poika totesi yhtäkkiä että "hakkaa nyt vielä vähän kovempaa sitä näppäimistöä". Kenelläkään siis ei ollut mitään erityisen kovaäänistä näppäimistöä ja itse kuulin lähinnä vain sen pojan oman näppäimistön.
Muistan yläaste- ja lukiovuosiltani, että nimenomaan pojissa oli noita ihan ihmeellisistä asioista kilahtelevia. Ei heitäkään ollut kuin muutama, mutta yksikään tyttö ei koskaan ärsyyntynyt esim. siitä, että joku kirjoitti ruotsintunnilla tehtävän taululle liian isolla käsialalla :D Omalla kohdallani yksi kundi taas veti herneet nenään kesken saksantunnin siitä, että muistin datiivit erityisen hyvin.
Murrosikäisten poikien ärtyisyys johtuu ainakin osittain hormonitoiminnan muutoksista. Outoa se kilahtelu toki on silti.
Vierailija kirjoitti:
Kun joku puhelinmyyjä jsludi tehdä kyselyn ja lopuksi kysyi haluanko tilata ja kun enbhalunnut, niin suuttui.
Minulle kävi lähes samalla tavalla :)
Mulla oli kaksi polkupyörää. Uusi vaihdepyörä ja vanha naistenpyörä. Siskoni otti vanhan pyörän ilman lupaani lainaksi. Jätti sen kerrostalon pihaan lukitsematta ja sehän tietysti heti varastettiin. Kuulin asian toiselta siskoltani. Kun sitten kysyin pyörän ottaneelta siskoltani asiasta, hän suuttui minulle. Käänsi sen niin, että minä olen tehnyt jotain väärää.
Vierailija kirjoitti:
Käskin olemaan nopeampia. Oikeasti suututti vain, kun mummo haukkui minut laiskaksi pataluhaksi. Pataluhahan minä olenkin. Ei heissä ollut lainkaan vikaa. Minua vain kiukutti kun mummo oli oikeassa siitä mitä minä olen. Olen todella laiska ja en jaksa vaihtaa edes sukkiani ja kissojen kakkoja hirveän usein.
Vaihdatko ne kakat uusiin kakkoihin, vai kakat ja sukat päittäin?
Vierailija kirjoitti:
Mummu joka on aina ollut kova leipomaan raivostui pari viikkoa sitten kun kerroin että mulla on todettu keliakia sekä laktoosi-intorelanssi. Hoki vain koko ajan että 'ei se sairas ole vaan päätät itse ettet syö viljaa. kehtaatkin vanhan ihmisen sydämen rikkoa. syö nyt tai mummu on surullinen eikä tykkää susta enään' ja kuitenkin olen yli 20. Eli siis hänen mielestään teeskentelen ym koska gluteiinittomuus ja laktoosittomuus on nykyään 'trendi/vaihe' ja että mun pitäisi syödä sitä laktoositonta ja ei gluteenitonta ja saada kamalat vatsavaivat ja ihottuma jotten 'särkisi' hänen sydäntään. Huoh 😒
No nyt mä suutuin sun mummolles.
Sano sille mummolle, että keliakia on esim. reumaan verrattava autoimmuunisairaus, ja jos syöt hänen pulliaan voit jäädä lapsettomaksi tai saada syövän tai osteoporoosin. Että sitäkö mummu sitten haluaa. Ja nuo molemmat oikeasti liittyvät hoitamattomaan keliakiaan. Ei siis tarvi puhua vatsakivuista ja ripulista, ne tuollainen tyyppi kuittaa olankohautuksella.
Teatterin kahvilatyöntekijä varmaankin voisi kirjoittaa tänne
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/perheen-musikaalireissu-paattyi-suu…
(Eli tullut paha mieli kun on tyttöä pidetty ulkonäön perusteella tyttönä)
Veljeni vaimo suuttui, koska meidän vauvalla oli niin kauniit silmät ja kasvot. Alkoi itkemäänkin. Veljeni pahoitteli tilannetta ja lähtivät pois. Viikon päästä puhuin puhelimessa veljeni kanssa. Vaimolla oli mennyt "tunteisiin" meidän terve vauva, kun heidän lapsellaan oli kasvoissa jotain häikkää aikoinaan.
En tiedä... erikoista oli.
Mulla on erikoisin:
20 vuotta sitten saman vuoden sisällä ensimmäinen nainen suuttui koska penikseni oli liian iso ja seksi sattui ja samana vuonna toinen nainen suuttui, koska penikseni oli liian pieni, eikä sen vuoksi seurustella enää kanssani.
Olin 23v mies 16 sentin pituisella ohuella peniksellä varustettu.
Liian pitkästä sukunimestä.
Ei kuulemma mahdu järjestelmiin.
Äiti ja veli suuttuivat afrikkalaisesta tyttöystävästäni. Tiesivät hänestä, mutta suuttuivat vasta, kun olivat hänet nähneet. "ei tarvi enää tollasia tänne tuoda".
voi niitä aikoja 90 kirjoitti:
Äiti ja veli suuttuivat afrikkalaisesta tyttöystävästäni. Tiesivät hänestä, mutta suuttuivat vasta, kun olivat hänet nähneet. "ei tarvi enää tollasia tänne tuoda".
Hienoa käytöstä ja kauniita sanoja aikuisilta ihmisiltä.... toivottavasti ovat pyytäneet anteeksi
Vierailija kirjoitti:
voi niitä aikoja 90 kirjoitti:
Hienoa käytöstä ja kauniita sanoja aikuisilta ihmisiltä.... toivottavasti ovat pyytäneet anteeksi
Tapahtui vuonna 94. Ovat tavallaan pyytäneet anteeksi. Äiti oli jopa ihmeissään kuinka pahoja tunteita hänessä heräsi, kun näki poikansa mustan naisen kanssa.
7-v lapseni suuttui, kun sanoin hänelle, että "Älä napise!"
Vierailija kirjoitti:
Mulla on erikoisin:
20 vuotta sitten saman vuoden sisällä ensimmäinen nainen suuttui koska penikseni oli liian iso ja seksi sattui ja samana vuonna toinen nainen suuttui, koska penikseni oli liian pieni, eikä sen vuoksi seurustella enää kanssani.
Oliko sillä tiukka, joka suuttui, että sinulla on liian iso? Hänet olisin itse pitänyt kyllä. Terv. 14cm ja keskipaksu.
Puolisoni suuttui, koska minusta ei ollut mitään negatiivista kerrottavaa kun hänen siskonsa soitti ja kertoi toisen avioliittonsa kaatuvan samaan syyhyn kuin ensimmäisensä.
Kyseenalaistan puolisoni mielenterveyden. Kävisikö se kerrottavaksi negatiiviseksi asiaksi minusta?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on erikoisin:
Siis vau, sun täytyy oikeesti olla tosi huono sängyssä! :D
Vierailija kirjoitti:
Olin tulossa sairaalasta, leikkauksesta, taksilla. Äitini oli mukana saattajana ja totesi jostain ohikulkijasta, kuinka tuossa on muuten Minna Virtasen (nimi muutettu) poika. Ihmettelin ensin mistä ihmeestä hän tuntee psykiatrisen sairaanhoitajani (nimeltään M. V.) pojan, mutta sitten tajusinkin hänen puhuvan entisestä opettajastani, jolla oli sama nimi. Kerroin tämän myöhemmin vastaanotolla hauskana juttuna, ja hoitaja suuttui ja totesi vihaisesti, etteivät hänen perheensä asiat kuulu potilaille ja että mitä sillä on väliä, vaikka se olisikin ollut hänen poikansa.
Mä ymmärrän tämän niin, että hoitaja säikähti pahanpäiväisesti. Tuolla alalla saa olla tarkka, etteivät asiakkaat saa tietää heistä mitään henkilökohtaista, koska seuraus voi olla jopa hengenvaarallinen itselle tai perheelle. Jos yksi asiakas saa tietää esim. lapsen nimen ja ulkonäön, sillin taatusti joku toinenkin siihen kykenee ja jossain kohtaa seuraukset voivat olla kohtalokkaat. Oma äitini on myös hoitaja ja saa säännöllisesti tappouhkauksia, jopa turtuminen asti, ja suhtautuu niihin useimmiten rutiinilla. Silti, jos joku mainitsisi poikansa, äitini säikähtäisi ja varmaankin reagoisi aggressiivisesti heti.
Oltiin järjestämässä synttäreitä lapselle, mutta sitten eräs perhe tuli paikkakunnalle kuukautta aiemmin, niin pidettiin sitten heille "synttärit". Tästä kun kuule eräs, ei edes sukulainen kuuli, niin hän veti hirmuiset herneet nokkaan. Soitteli ja raivosi pitkin kyliä. Kun ei kuulemma oikeista sukulaisista välitetä ja kuinka itsekäs olen. Vaikka kyseessä oli että käytettiin tavallisesta vierailusta nimitystä synttärit. Hirvittää ajatella kuinka jotkut ihmiset saa vedettyä tollaiseen raivohulluuteen itseensä. Ei olla enää tekemisissä ja olen kaikkia sukulaisia käskenyt olla puhumatta minusta tai perheeni asioista hänelle.
Olin te-toimiston kurssilla, jossa jutut meni överiksi tauoilla.
Joku alkoi kyselemään miksei Suomi kiellä erilaisia parisuhteita, koska ne eivät ole Raamatussa sallittuja.
Sanoin, että nykyaina Suomen lait eivät enää perustu Raamattuun.
Yksi heistä suuttui ja raivosi "Suomi olisi kehitysmaa jos aikoinaan ei olisi lait kehitelty kristillisesti"