Oudoin asia mistä teille on suututtu?
Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.
On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D
Kommentit (6330)
Eräs ystäväni suuttui kun miesystäväni ei lämmennyt hänelle :D
Taustana siis, että tämä ystävä on hyvin kaunis ja tottunut saamaan miehiltä huomiota (ja hakee sitä huomiota myös itse).
Asumme eri paikkakunnalla ja kerran ystäväni tuli kotikaupunkiini muissa merkeissä ja sovittiin että nähdään baarissa porukalla (mukana mieheni lisäksi myös muita yhteisiä tuttuja). Ystäväni näki myös mieheni ensimmäistä kertaa.
Ilta eteni ja alkoi tuttu kaava. Ystäväni kiehnäsi mieheni vieressä, lirkutteli ja istui syliin ym. Mieheni sitten totesi että jättäiskö hänet rauhaan, niin ystävä veti sellaiset marttyyrikilarit tyyliin "kukaan ei rakasta minua, en kelpaa kenellekään". Mieheni kommentoi tähän että ei kannata ainakaan kaverin miestä yrittää, jos rakkautta haluaa. Ystävä sitten lähti baarista myrskyn merkkinä pois, laittoi viestin baarin jälkeen minulle, että kuinka saatoin antaa mieheni kohdella häntä noin. Totesin että mieheni saa sanoa omat mielipiteensä, eikä muutenkaan ollut ok että yritit iskeä miestäni. Suuttui ja ei ole tämän jälkeen kuulunut.
Itse istuin koko tapahtuman aikana toisaalla muiden ystävien seurassa ja katselin tapahtumaa hieman huvittuneena :) tiesin että yrittää saada huomiota tavalla tai toisella.
Itse olen siis tuntenut tämän ystävän kauan ja olen tottunut/nähnyt hänen miehiin kohdistuvaa käyttäytymistä pitkään (teiniajoista asti). Nuorempana ystäväni ei voinut sietää jos baarissa joku mies tulikin juttelemaan minulle eikä hänelle, teki samat temput myös silloin ja käänsi huomion itseensä.
Olen siis pitkään puhunut ystävälleni käyttäytymisestään ja siitä ettei rakentaisi omaa itseluottamustaan miesten/miesten saaman huomion varaan. Ei näe omassa toiminnassaan mitään väärää. Harmi, aivan ihana ja kultainen ihminen muuten.
Kun nauroin tälle musavideolle: https://www.youtube.com/watch?v=1kD1zubg3cA
How dare you!
Ex mies suuttui tässä pari kuukautta sitten kun tulin kipeäksi. Hän oli yhtäkkiä päättänyt järjestää miespuolisille kavereilleen illanistujaiset ja oli olettanut että kokkaisin ja leipoisin sinne sekä "olisin kuin palvelija" kyllä, kuulitte oikein. Kun sit kerroin tullessani kotiin ja hänen sanoessaan että sun pitää tehdä ruokaa ja leipoa ym että jouduin lähtemään töistä kesken kun iski todella paha mahatauti ja oksentelin, hän suuttui ja polki jalkaansa lattiaan. Raivosi niin että kämppä raikasi ja syytti että "teit tuon tahallasi" joo aivan tahallani oksennan töissä pomon jalkoihin ja poden tätä tautia ja kun en kuitenkaan edes ollut tietoinen että mun olisi pitänyt joku ns palvelija olla. Ei ole syyttä ex enään, teki muitakin asioita.
Valvoin vapaapäiväni aamuna tyttären selviämistä koulutaksiin joka oli myöhässä kun ystäväni soitti ja vaati että vien hänet HETI päivystykseen, saisin 5 e bensarahaa. Sanoin että nyt ei onnistu kun kyttään Adan taksia mutta myöhemmin kyllä, sai kohtauksen että tajuanko mitä tarkoittaa HETI. Myöhemmin raivosi Faceen että kivoja kavereita kun kukaan ei ehdi viedä sairaalaan vaikka ampiainen pisti naamaan ! Oli siis alkusyksy jolloin ampiaisia vielä liikkui. Luulisi että tuossa tilanteessa soittaisi taksin, tai ambulanssin, eikä alkaisi käydä läpi tuttuja josta valtaosa töissä. Opinpa muuten, että en enää ikinä hehkuta Facessa seuraavan päivän vapaata!
Mulle siis suututtiin/sanottiin välit poikki kun mulla ei ollut varaa maksaa netflixiäni (sitä käytin pääasiassa minä sekä kaverini joka ei ikinä maksanut siitä/jolle tyhmyyksissäni annoin tunnukset) kerroin hänelle asiasta ja hän ei kai ollut saanut viestiäni, mutta soitti siis ja alkoi raivota mulle että netflix ei toimi/ei pääse kirjautumaan sisään. Kerroin hänelle että mulle tuli iso lasku ja piti päättää että kumpi on tärkeämpi, ruoka vai netflix ja valitsian ruoan. Kauhea raivoaminen että kuinka hän nyt niin mielensä pahoitti ja "kuinka kehtaat näin tehdä. netflix on ainoa henkireikäni masennukseen" ja kerroin taasen että mulla ei valitettavasti ole rahaa kun tuli iso sairaala lasku ja piti päättää että kumpi on tärkeämpi, ruoka vai netlix. Ja mainitsin vielä siitä asiasta että hän ei koskaan niiden vuoden aikana joina sai tunnuksiani käyttää kertaakaan maksanut tai edes antanut kahvipakettia kiitokseksi. Raivosi lisää, kiljui kuinka "sä et kyl ruokaa tarvi lisää. alat lihoa" ja sanoi välit poikki :D kaikille tutuillekin jauhoi että kuinka 'paskasti se maria nyt teki' tästä on pari vuotta aikaa ja edelleenkin hän tästä samasta kuulemma puhuu yhteisille tuttavillemme.
Olin vuosia sitten suljetulla psykiatrisella osastolla vastoin tahtoani koska anoreksiani oli hengenvaarallisella mallilla. Minun ja silloisen parhaan ystäväni oli tarkoitus tänä aikana mennä erääseen tapahtumaan johon MINÄ olin ostanut liput molemmille ilman peruutusoikeutta.
Anelin ja itkin lääkäriä sallimaan 2 vuorokauden loman sairaalasta mutta ei kelvannut.
Ilmoitin kaverille ettei lääkäri päästä minua sähkölukittujen ovien paremmalle puolille pitkään aikaan.
Tämä ihminen otti itseensä koska suunnitelmat meni päin persusta ja esti minut joka somessa sekä puhelimessa.
Aika monta tulee kyl mieleen, mut oudoimpana ehdottomasti ollut kun anoppi suuttui/raivostui kun minun ja mieheni lapsella eli hänen lapsenlapsellaan todettiin todella paha kala-allergia. Tää suku on kova kalastamaan ja esikoinen (tyttö) monesti meni mukaan kalastamaan isänsä, mummonsa ja pappansa kanssa ja tykkääkin syödä kalaa, mutta nuorimmaisella (pojalla)todettiin paha kala-allergia josta anoppi sitten veti todella ison herneen nenäänsä ja syytti mua tästä asiasta! Hassuinta oli että mieskin suuttui mulle siitä. Allergioille ei voi mitään (en tiiä sit et johtuko suuttuminen siitä kun heitä harmitti se että lapsi on poika joka ei pysty välttämättä kalastamaan eikä varsinkaan syömään kalaa) Oli outoa siltikin.
Toinen oli se kun lähikaupassa pari viikkoa sittenhuomasin laputetun -50% juuston ja otin sen sitten ja kassalla myyjä alkoi mua tentata erittäin vihaisesti, huusi että juustossa on päivämäärää marraskuuhun ja että olen itse sen laputtanut :D kysyin sitten huvittuneena että "jaa millä? oonko pölliny täältä niitä lappuja ja huvikseni laputtelen tuotteita?" myyjä punastui, mutta jatkoi raivoamistaan jolloin itse hermostuin ja sanoin pari valittua sanaa ennen kuin häivyin. Sain kyllä maksettua ostokseni, myös sen juuston. Laitoin kans reklamaatiota sinne kauppaan
Ex-poikaystävä loukkaantui herkästi ja päiviä kestäneitä riitoja saatiin aikaan muun muassa seuraavista asioista:
- Hän ei näyttänyt mielestäni Hobitti -elokuvan Thorinin näyttelijältä, sillä yksi hänen oppilaistaan oli sanonut hänen olevan saman näköinen.
- Liikuin liian paljon samojen kavereiden kanssa. "Miksi ihmeessä jaksat nähdä samoja ihmisiä viikonlopusta toiseen?"
- En saanut orgasmia ratsastaessani hänellä. "Mun exä tuli aina näin!"
- Ex lähti juhlimaan ja seuraavana aamuna heräsin, eikä miestä näkynyt missään. Puhelin oli kiinni ja tyypistä ei havaintoa klo 01.30 jälkeen. Laitoin viestin yhdelle miehen ystävälle ja pyysin ilmoittamaan, jos sattuu tietämään missä mies on. Kello alkoi olemaan jo lähemmäs kahta päivällä, kun kuulin, että elossa ja hengissä nukkui kaverinsa lattialla. Kun mies tuli takaisin kotiin, kerroin olleeni tosi huolissani ja ettei minua haittaa yökyläily, vaan se, ettei hän ilmoittanut itsestään mitään. Olin nipottava ihminen, joka ei ymmärtänyt hänen hienouttaan. Hirveä huuto siitäkin, että olin kysellyt hänen kavereiltaan hänen sijaintiaan, että hän kyllä ihan itse ilmoittaa sijaintinsa. No ei ainakaan tässä tapauksessa ilmoittanut :D
- Pyysin, josko hän voisi seksin aikana joskus olla ns. ohjaksissa. "Sä tuhosit mun itsetunnon ikiajoiksi!"
Vaimoni suuttui kun muistin häntä hänen syntymäpäivänään.
Vaimoni haukkui minun kakkuni huonoksi äidilleen, kun tarjottiin hänelle kakkukahvit äitienpäivänä sänkyyn.
Kun kerroin tänne lapsen pyypyystä. Vanhetessaan oli löytänyt keskusteluni, ja raivosi minulle kuin hyeena.
Ei ole vieläkään puhunut minulle, ja tapahtumasta on jo kuukausi.
Sukulainen suuttui, kun minut oli hänen mielestään kotiutettu liian aikaisin synnytyssairaalasta. Oli tullut katsomaan minua (ei ilmoittanut tästä etukäteen) ja sitten sairaalassa + minulle raivosi, kun en ollutkaan paikalla ja häneltä meni vierailu pilalle.
Öö sori..
Vierailija kirjoitti:
halpa elämä kirjoitti:
En osannut tai uskaltanut sanallisesti vastustaa vaan yritin itsaria.
No oli tuokin tyhmää.
Kiitos. Olet todella empaattinen. NOT! Olet juuri niitä ihmisiä, jotka suuttuvat oudoista asioista.
Eräs mielenterveys ongelmista kärsivä mua nuorempi 2 vuotiaan äiti suuttui mulle siitä kun kysyin että onko kaikki hyvin ja oletko käynyt lääkärissä kun hän kertoi että sairastaa anoreksiaa. Kuulemma tongin nokkani joka asiaan...
Ja lopullisesti meni välit kun kertoi mulle et saa salmiakkia ja ruisleipää vanhemmilta ja vastasin et ah
Alkoi kauhee haukkuminen kuinka ole luuseri ja ei ihme et mulla ei ystäviä et tapa ittes...
(kerroin hänelle koulukiusaamis taustastani ja itsemurha ajatuksista)
Minullekin on suututtu kun sanoin Netflixini irti. Olin myös antanut kaverini käyttää tunnuksiani mutta jossain vaiheessa olin jo katsonut sieltä aika pitkälti sen, mikä minua kiinnosti ja aion siirtyä toisen palvelun käyttäjäksi.
Kaveristani oli törkeää pistää "häneltä" tunnukset poikki ja enkö voisi vain jatkaa maksamista. En suostunut ja ppisti välit poikki.
Yksi kaveri suuttui minulle koska ostan kuulemma liikaa leikkokukkia.
Ei ollut mistään eettisestä jutusta, koska kaveri on kaikkea muuta kuin eettinen. Alkoi vain raivoamaan miksi meillä pitää aina olla joka huoneessa leikkokukkia.
En oikein vieläkään ymmärrä mistä oli vihainen.
Mun entinen koulu- ja lukioaikainen kaveri.. Jestas, se saattoi kilahtaa kyllä ihan mistä vaan ja milloin vaan, jos kaikki ei mennyt hänen mielen mukaan. Sitä huutoa ja tavaroiden heittelyä ei kyllä ole yhtään ikävä!
Exex kirjoitti:
Mun entinen koulu- ja lukioaikainen kaveri.. Jestas, se saattoi kilahtaa kyllä ihan mistä vaan ja milloin vaan, jos kaikki ei mennyt hänen mielen mukaan. Sitä huutoa ja tavaroiden heittelyä ei kyllä ole yhtään ikävä!
Esm?
Muutama vuosi sitten minulla oli paras ystävä, jonka kanssa oltiin tekemisissä todella usein. Usein viikonloppuisin tehtiin yhdessä kaikkea, biletettiin ja käytiin mökkeilemässä kavereitten kanssa jne. Meillä oli aika tiivis kaveriporukka. Kaverini oli alkanut juuri seurustelemaan jonkun miehen kanssa, ja oli feidannut usein meidän juttuja, jättänyt tulematta sovituille shoppailureissuille eikä vastannut puhelimeen jne, kun vaan oli miehensä kanssa himassa tekemässä pariskuntajuttuja. No, oltiin sitten muiden ihmisten kanssa meidän kaveripiiristä puhuttu, että pidetään yhden toisen kaverin luona kotibileet. Sitten laitoin meidän yhteiseen whatsapp-ryhmään viestiä (johon kuului siis se mun entinen paras kaveri, minä ja muita meidän yhteisiä kavereita) että "moi, ollaan puhuttu x:n kanssa että pidetään tänään lauantaina kotibileet, ketä tulee?" Sitten se mun entinen paras kaveri veti aivan jäätävät kilarit, alkoi riehumaan ja soittelemaan kaikille meidän kavereille ja mulle, huus kaikille että miksei häntä olla kutsuttu. Ja kun koitettiin selittää et hei juurihan me kutsuttiin sut, et tuletko, niin se suuttui entistä enemmän ja poisti meidän puhelinnumerot ja poisti Facebook-kaveruudet ja kaikki :D En vielä tänä päivänäkään oikein ole tajunnut tota juttua, ehkä niillä oli sit kriisi meneillään sen miehensä kanssa siellä kotona. Btw ei olla enää kavereita eikä tuo entinen paras kaveri ole enää sen miehensäkään kanssa yhdessä.
Mun ex suuttui kun en lähtenyt muksujen ja hänen kanssaan hiihtämään lenkkiä ladulle, käski kaikkia suksimaan vithuun sitten ja mentiin muksujen kanssa pulkkamäkeen sitten. Syy miksi en lähtenyt hiihtämään oli se että en omistanut suksia silloin enkä vieläkään. Ei kelvannut syyksi.
Tuttua! ”Eikö kukaan aio syödä niitä keksejä? Ihan turhaan tein niin paljon! Syökää nyt joku!” ja hetken kuluttua: ”Noinko monta keksiä meinaat ottaa? Niissä on aika paljon kaloreita.” kun otin yhden(!) kaksikerroksisen keksin!