Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6330)

Vierailija
1921/6330 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kerroin ex-kaverilleni raskaudestani. Onnittelujen sijasta tuli liuta "syitä" miksi minun olisi pitänyt abortti tehdä. Nämä syyt olivat:

- ulosottovelkani

- yksiössä asuminen

- koira

Kolme syytä ei liene vielä liuta?

-ohis

Vierailija
1922/6330 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena työharjoittelussa valokuvausliikkeessä, jossa osat mustavalkokuvista valmistettiin käsin pimiössä. Liikkeessä oli töissä vanhempi rouva, joka oli aina mukava ja rauhallinen. Kerran olimme pimiössä valmistamassa kuvia ja kävimme yhdessä vaiheita ym. asioita läpi. Vaikka minulla oli jo kokemusta jonkin verran halusin vielä käydä asioita läpi hänen kanssa. Kuvat olivat kuitenkin mm. ylioppilaskuvia ja muita potretteja. Ykskaks hän vaan pimahti ja alkoi raivoamaan ilman mitään syytä. En siis tehnyt mitään virheitä ja muutenkin olin harjoittelussa, joten ei minulta vaadittu sinänsä mitään, itse halusin vaan tutustua heidän pimiötyöskentelyyn. Muutenkin olin aina hirveän kiltti ja halusin vaan oppia. Olin tyyliin ihan kauhuissani sielä pimeässä ja sit kun päästiin pois sieltä hän oli taas ihan normaali itsensä. Ei koskaan pyytänyt anteeksi tai selitellyt käytöstään. Kaikki jatkui niin kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1923/6330 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkasi välit, kun en pystynyt maksamaan velkaa aiemmin kuin oli sovittu. Olisi kannabikseen tarvinnut.

Itse olin lainannut, että sain lapsille ruokaa. Sovittu takaisinmaksupäivä ja kun en ennen sitä pystynyt maksamaan, niin suuttui eikä olla oltu sen jälkeen tekemisissä, vajaa 15v nyt mennyt. Maksoin velan ajallaan. En jäänyt kaipaamaan, kunhan ihmettelin kun oltiin ihan hyviä ystäviä. Kaipa se kannabis meni sitten vain ystävyyden edelle

Vierailija
1924/6330 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ulkoiluttamassa koiraani. Kaksi keski-ikäistä naista pälätti tien varressa. Toinen naine kysyi ensin kohteliaasti "Saako koiraa silittää?", vastasin "Valitettavasti tämä ei välitä vieraista". Nainen suutahti ja totesi "Ei taida emäntä vaan välittää!". Katsoin hetken hölmistyneenä, mutta totesin sitten että "no kyllähän sinä voit yrittää silittää", jolloin nainen alkoi lepertelmään koiralleni ja kutsumaan luokseen. Koirani katsoi häntä korvat luimussa, kerran nuuhkaisi ja lähti menemään. Naiset jäi hölmistyneenä katsomaan perään:D

Minulle on myös suututtu useampaan kertaan samasta asiasta. Paras/suorasukaisin tapaus oli kun Helsingissä metrossa koiran kanssa matkustaessani joku nainen tuli kysymään, saisiko hänen rattaissa istuva lapsensa silittää koiraani. Sanoin että valitettavasti koira on hieman arvaamaton ja matkustaessa muutenkin stressaantunut, nainen tokaisi että haista v*ttu! :'D 

Koirani on ulkonäöltään "söpö" ja käyttäytyy tauhallisesti niin kauan kun se jätetään rauhaan, joten voi olla vaikea päälle päin uskoa että se oikeasti vetää hepulit kun joku vieras käy iholle. Siitä pisteet kuitenkin että suurin osa ihmisistä nykyään tajuaa kysyä ensin että saako silittää, hyvin harvoin kukaan yrittää tulla lääppimään ilman lupaa. 

Vierailija
1925/6330 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep

Vierailija
1926/6330 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo suuttui, koska lämmitin jauhelihakeittoa hänen mielestään väärällä hellan levyllä.

Vierailija
1927/6330 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muksuna olin "hyvä ystävä" naapurini kanssa. Leikimme paljon ja koko ajan, hän oli kuin sisareni. Kuitenkin siinä kymmenen ikävuoden tienoilla hänestä kuoriutui hemmoteltu, kaiken aina saanut (ainoa lapsi) prinsessa, joka ei hyväksynyt vastausta ei. Minä taas olin todella kiltti lapsi. En päässyt hänestä eroon, koska naapureita oltiin ja käytiin samaa kouluakin. Väkisin sitten hänen kanssaan olin kun hän halusi koko ajan minun kanssani olla. 

Kerran sitten olin mennyt toiselle, oikeasti hyvälle ystävälleni suoraan koulusta. Tämän naapurin kanssa ei ollut puhettakaan, että olisi ollut tarkoitus nähdä. Naapuri soitti, ja kun kerroin missä olen, hän suuttui ja vaati minua huutamalla tulemaan kotiin leikkimään kanssaan. Hän suorastaan raivostui siitä, kun en istunut kotona hänen saatavillaan. Lähdin kotiin itkien leikkimään hänen kanssaan. Tämä taisi muutaman kerran toistua.

Vierailija
1928/6330 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimies suuttui, kun painoin leiman paperiin "liian kovaa". En edes paiskonut, yritin vain painaa vähän, että väriä tulisi varmasti. Neuvoi, että se painetaan sopivan hiljaa muttei liian hiljaa. 

...sitten kun painoin seuraavan hiljemmin, jäi paperiin vain haalea jälki

Vierailija
1929/6330 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri kysyi ostoksille, ehdotti myös syömistä. Olin silloin lenkillä. kerroin sen ja sanoin olevani vajaan tunnin päästä kaupungilla, jos kaveri jaksaa odottaa. Jaksaa kuulemma. Kiirehdin kotiin, otin pikasuihkun ja vaihdoin vaatteet. Aikaa oli kulunut noin puolituntia. Laitoin kaverille viestin, että olen kohta valmis ja että olen kaupungilla noin puolen tunnin kuluttua. Kysyin myös onko aikataulu ok? Kaveri vastaa olevansa juuri syömässä ja että on jo melkein valmis. Hän myös kysyy tulisinko ravintolaan, jossa hän on. Hämmästyin vähän, sillä luulin että syödään yhdessä. No, en ollut kovin nälkäinen, joten otin banaanin evääksi ja lähdin kävelemään kohti tapaamispaikka. Laitoin myös viestin, että olen tulossa. Matkalla kaverilta tulee viesti, että hän ei enää jaksa minua odotella ja että voin unohtaa ostosreissun. Nyt hämmästyin vielä enemmän, olin täysin sovitussa aikataulussa ja kaveri oli ollut tietonne siitä, missä vaiheessa olen. Vastasin, että olen ihan just perillä. En saanut vastausta. Ehdin ravintolaan kuitenkin ennen kuin kaverini oli ehtinyt poistua. Pyysin selitystä, hän oli todella loukkaantunut odottelusta, eikä kuulemma ole sen arvoinen. Tästä on nyt aikaa puolivuotta. Ei olla nähty.

Ehkä sun kaveri vähän hermostui kun laittelit viestiä koko ajan esim että "olen tulossa" ym? Tein itse samaa ja mulle sitten sanottiinkin monesti että "ilmoita kun oot tulossa/lähdössä" mut vähän oudosti sun kaveri silti käyttäytyi jos loukkaantui odottelusta vaikka sanoi aluksi että se on ok

Vierailija
1930/6330 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin työkokeilun kautta töihin kauppaan. Kun kerroin sitten kolmelle parhaimmalle kaverilleni viettäessä iltaa luonani elokuvan ym merkeissä että sain tuon kokeilun kautta vakityön, yksi kaveri suuttui aivan tolkuttomasti, haukkui mut lyttyyn ja lähti ovet paukkuen menemään. Jäätiin vähän hölmistyneenä katsomaan muiden kaverien kanssa toisiamme. Ei vastannut viesteihin ym kunnes sitten tuli piiitkä haukkumaviesti. Selvisi että kaveri oli ollut samaisessa kaupassa työkokeilussa neljää vuotta aiemmin (en asunut vielä kyseisellä paikkakunnalla) ja suuttui koska pomo oli hänelle sanonut suoraan että "me emme ikinä palkkaa työkokeilijoita" ja hän sitten oli mulle suuttunut kun sainkin työpaikan sitä kautta.

Vierailija
1931/6330 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut aikoinani sairaalloisen ylipainoinen (painoa oli yli 150 kiloa) aloin laihduttamaan ollessani ylä-asteella ja omissa ylppäreissäni olin jo ihannepainossani. Hain sitten muualle opiskelemaan ja pääsin. Siellä sitten tutustuin pariin opiskelijaan ja aloimme olla kavereita. Kerroin heille sit laihdutuksestani ja he suuttuivat mulle tästä. Syynä se kun olivat itse ylipainoisia ja heitä suututti se että olin itse saanut laihdutettua. He ei tän jälkeen sit halunneet olla mun kanssa kavereita enää :D

Vierailija
1932/6330 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle suututtiin siitä, kun kerroin mielipiteeni.

Vierailija
1933/6330 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sain pienestä palkasta säästettyä unelmamatkan kustannukset. Ystävä suuttui ja sanoi "Kyllä mullekin voi rahaa antaa jos liikaa on" - parempipalkkainen kuin minä sekä pienemmät asuinkustannukset! Kaikki rahat pistää ryyppäämiseen eli sitäkö minun olisi pienestä palkasta pitänyt alkaa rahoittaa eikä mennä matkalle :D :D

Vierailija
1934/6330 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukion kurssikokeen aikana eräs poika totesi yhtäkkiä että "hakkaa nyt vielä vähän kovempaa sitä näppäimistöä". Kenelläkään siis ei ollut mitään erityisen kovaäänistä näppäimistöä ja itse kuulin lähinnä vain sen pojan oman näppäimistön.

Vierailija
1935/6330 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutin poikaystäväni kanssa yhteen ja kutsuin kaverini ja hänen miehensä tupareihin. Tupari-iltana hän sitten soitti ja arpoi tuleeko vai eikö. Hän antoi puhelimen omalle poikaystävälleen, joka alkoi huutaa ja vittuilla. Poikaystävä epäili ettei bileissä ole ketään ja he olisivat ainoat vieraat.

Tässä vaiheessa lopetin puhelun ja palasin muiden vieraiden luo. Tämä kaverini ei koskaan enää ottanut yhteyttä..

Pahoittelut vielä, kun menin tällaisen kutsun esittämään.

Oisko kaverin poikaystävä ollu mustasukkanen ja perheväkivaltaan taipuvainen... kaverisi ei näyttänyt uskaltavan tulla kun tiesi poikystävän suuttuvan, luurin antaminen hälle ja raivo vahvistaisi tätä olettamusta. Toivottavasti pääsi tyypistä eroon eikä ole itsetunto (ja luut) murskana kotinsa vanki.

Vierailija
1936/6330 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joku puhelinmyyjä jsludi tehdä kyselyn ja lopuksi kysyi haluanko tilata ja kun enbhalunnut, niin suuttui.

Vierailija
1937/6330 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukion kurssikokeen aikana eräs poika totesi yhtäkkiä että "hakkaa nyt vielä vähän kovempaa sitä näppäimistöä". Kenelläkään siis ei ollut mitään erityisen kovaäänistä näppäimistöä ja itse kuulin lähinnä vain sen pojan oman näppäimistön.

Muistan yläaste- ja lukiovuosiltani, että nimenomaan pojissa oli noita ihan ihmeellisistä asioista kilahtelevia. Ei heitäkään ollut kuin muutama, mutta yksikään tyttö ei koskaan ärsyyntynyt esim. siitä, että joku kirjoitti ruotsintunnilla tehtävän taululle liian isolla käsialalla :D Omalla kohdallani yksi kundi taas veti herneet nenään kesken saksantunnin siitä, että muistin datiivit erityisen hyvin.

Vierailija
1938/6330 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lupautunut hoitamaan kaverin lapsia että hän pääsisi baariin. Asia oltiin sovittu viikkoa ennen, mutta tulinkin yhtäkkiä kipeäksi päivää aiemmin (oksennustauti johon sisältyi todella korkea kuume) ilmoitin tästä heti kaverille ja eikö hän suuttunut. Yritti vielä sitä että "Hoida lapsia silti. Ei he tule kipeäksi" ym. Ymmärrän kyllä että häntä harmitti, mutta se miten hän sen muhun purki sen jälkeen kun olin sanonut taas että olotilani oli todella huono, oli todella outoa. Ja kun aikuisia naisia ollaan kummatkin niin kuukauden mykkäkoulu häneltä oli kyllä todella lapsellista. Kukaan ei kuitenkaan voi sairaudelleen mitään ja jos olisin hoitanut hänen lapsiaan kipeenä, on oletettavaa että myös he olisivat sairastuneet ja silloinkin kaveri olisi mulle suuttunut. Ja kuitenkin hänellä oli lapsille varahoitaja että pääsi baariin, ettei siitä voinut suuttua ettei baariin pääse tuulettumaan.

Vierailija
1939/6330 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummu joka on aina ollut kova leipomaan raivostui pari viikkoa sitten kun kerroin että mulla on todettu keliakia sekä laktoosi-intorelanssi. Hoki vain koko ajan että 'ei se sairas ole vaan päätät itse ettet syö viljaa. kehtaatkin vanhan ihmisen sydämen rikkoa. syö nyt tai mummu on surullinen eikä tykkää susta enään' ja kuitenkin olen yli 20. Eli siis hänen mielestään teeskentelen ym koska gluteiinittomuus ja laktoosittomuus on nykyään 'trendi/vaihe' ja että mun pitäisi syödä sitä laktoositonta ja ei gluteenitonta ja saada kamalat vatsavaivat ja ihottuma jotten 'särkisi' hänen sydäntään. Huoh 😒

Vierailija
1940/6330 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kuntouttavassa työtoiminnassa sellaisella toimintapajalla jossa siivosimme sitä paikkaa jossa toimipiste oli sekä myös muita paikkoja. Meitä opastettiin tuohon siivoamiseen ja siellä oli sellainen ihminen kuka oli ollut siellä 10 vuotta ja joka kerta kun me siivosimme toisten kanssa, hän suuttui ja tuli opastamaan ns. oikeaoppisesti kuinka siivotaan ja jos häntä ei kuunnellut niin sai huutoa. Olimme kerran sitten siivonneet toisen henkilön kanssa koko paikan ja tää ihminen sitten alkoi raivota meille koska emme olleet siivonneet hänen oppiensa mukaan. Ja ei, kyseessä ei ollut pomo koska hän oli samanlaisessa asemassa kuin me muutkin. En millään jaksanut jatkaa tuolla koska pomo ei ikinä sanonut hänelle mitään ja oletti että kuuntelemme tätä ihmistä sanomatta mitään, tosiaan, lopetin tuolla ja onnekseni sain oman alan töitä.