Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6330)

Vierailija
1361/6330 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kaverini suuttui aikanaan minulle siitä, kun toinen ystäväni tuli raskaaksi... Tämä toisen (yhteisen) ystävän raskaus oli siis jostain täysin käsittämättömästä syystä päteviä syy olla kutsumatta minuakaan enää mukaan yhteisiin juhliin ym. Jos nyt ihan totta puhutaan, niin eipä minulle ole tullut ikävä tuota ihmistä.

Vierailija
1362/6330 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurini suuttui minulle, kun hänen koiransa karkasi, tuli portin alta meidän pihallemme, kävi narttu koirani kimppuun ja uroskoirani hyökkäsi hänen koiransa kimppuun. Minun olisi pitänyt maksaa korvauksia.

Meillä on siis koko piha aidattu, eikä omilla koirillani ole mitään mahdollisuutta päästä pois piha-alueeltamme. Portin kohdalla meillä on sellainen rautainen, sähköllä toimiva portti jonka kolosta naapurin jackrussell oli mahtunut. Omat koirani ovat 60 kiloisia.

Kuulin rähinän, komensin omat koirat sisään ja vein itse naapurin koiran lähellä olevalle eläinlääkärille. En kuitenkaan suostunut maksamaan laskua. Saivat omistajan tiedot sirusta ja soittivat tälle ja vasta tässä vaiheessa omistaja tajusi että koira on edes kateissa. Tämä vielä syytti minua etten ole vahtinut koiriani?

Meillä on onneksi pihalla nauhoittavat valvontakamerat, joista koko tilanne näkyi, koska tuo naaapuri soitteli poliisit ja teki tapauksesta rikosilmoituksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1363/6330 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini suuttui minulle ja antoi lävärin poskelle kun isoveljeni halusi ja intti, että yhteinen ystävämme otetaan mukaan mummolareissulle. Minä olin tuona päivänä kutsunut kyseisen ystävän kylään (vanhempieni luvalla toki) mutta olin tuossa kohtaa hiljaa mielessäni sitä mieltä, että hän voisi jo hyvin mennä kotiinsa koska olimme jo useamman tunnin yhdessä leikkineet. En yhä tänä päivänäkään ymmärrä mikä äitini päässä oikein napsahti, ei edes koskaan muulloin ollut väkivaltainen.

Vierailija
1364/6330 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on suututtu yksinäisyydestäni.

t. YKSINÄINEN IHMINEN

Minulle myös nuoruudessa miesystävä sai jäätävän raivokohtauksen, kun menin sanomaan, että koen yksinäisyyttä. Ei liittynyt häneen mitenkään ja tein sen mielestäni selväksi, mutta hän ilmeisesti koki, että syytän yksinäisyydestäni häntä. Hirveä huuto, että mitä hänen muka asialle pitäisi tehdä, kun olin vain halunnut sanoa rakkaalle ihmiselle itseäni painavan asian ääneen.

Vierailija
1365/6330 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kävi tänään pojan kaveri aamulla puoli kymmenen aikaan soittelemassa kelloa. Oltiin vielä pedeissä, aamupalat tekemättä ja niin edelleen.

Ei avattu ovea koska tuolla on tapana vain tunkea kylään. Meni noin 15 minuuttia ja ovikello soi raivokkaammin. Sitten kuului koputusta ja lisää ovikellon soittoa. 

Menin katsomaan kun luulin että jollain on joku hätä, mutta siellä oli tämä poika ja tämän äiti. Äiti oli selvästi ärsyyntynyt ja sanoi että poika on käynyt täällä soittamassa kelloa ja miksi emme ole avanneet vaikka autot ovat pihassa?

No sanoin että olimme vielä nukkumassa ja nyt eivät kyläilyt sovi ja vedin ovea jo kiinni kun tämä äsähti että hänellä on menoa ja kuka muka nukkuu tähän aikaan. 

Pitää ottaa noihin runsaasti etäisyyttä jatkossa. 

Ymmärrän hyvin.

Kun lapseni olivat pieniä, eräs pikkutyttö tuli ennen klo 9 sunnuntaina soittamaan ovikelloa. Sama tilanne kuin tuossa yllä. Lähetin tytön kotiin ja pyysin sanomaan vanhemmille että ei saa tulla meille ennen klo 10.

Välit viilentyivät hetkeksi. Tytön kotona oli avioero meneillään ja tyttö lingottiin ulos kuulemastaan asiaa. Ainoa lapsi.

Samantapainen juttu kävi kun lapset olivat hieman vanhempia. Eräs pikkupoika suorastaan palvoi lapsiani ja oli aina tulossa meille. Joskus pääsi mutta sitten huomasin että kotiväkensä lähteekin kauppaan tms kun poika oli meillä. Minusta ei ollut reilua ja ainakin kerran lähetin pojan pois, koska lähdimme itse jonnekin. Isänsä suuttui minulle.

Sama poika edelleen. Olimme juuri lähdössä laivaristeilylle kun poika juoksi soittamaan ovikelloa. Hän tulisi meille pariksi tunniksi kun vanhemmat lähtevät johonkin synttärijuhliin. Pidettiin siis varmana että me hoidetaan kundi, oli jotain 6-vuotias. En tietenkään voinut ottaa oman laivallelähtömme vuoksi. Äitinsä tuli vielä varmistamaan uudelleen kun lähetin pojan pois ekalla kerralla. Laivalle lähdettiin ja pojan perhe oppi ehkä jotain. Olivat tulleet juuri jostain eivätkä olisi halunneet ottaa tätä poikaa mukaan. Sitten äiti oppi kysymään tekstarilla. Aina ei käynyt, vaikka olisi muuten käynyt!

Vierailija
1366/6330 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin lastenvahtina kaverille yön yli hänen kotonaan. 

Heillä oli teräksinen tiskipöytä ja hanat aivan kauheassa kunnossa. Klähmäiset, rasvaiset ja ruskeaksi värjäytyneet. No en viitsinyt alkaa pesemään salaatti-tarpeita siinä sotkussa, joten otin heidän siivouskaapistaan kloritea ja liottelin ja hankasin tiskipöydän puhtaaksi. Se oli kuin uusi. 

Kun kaverini tuli kotiin kaikki oli ok ja lähdin kotiin. Kymmenen minuutin päästä alkoi kuitenkin tulla whatsappissa viestiä "Luuletko olevasi parempi kuin me" ,"Luuletko ettei me itse osata siivota", V*ttu, miten ylimielinen olet" ja "Ei tarvitse tunkea tänne jos täällä on niin paskaista".

En vastannut mitään, emmekä ole olleet tuon jälkeen tekemisissä. 

Missään tapauksessa ei kannattanut sanoa "Kiitos". Huh mikä ihminen.

Vierailija
1367/6330 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

piribää kirjoitti:

Vein kassillisen tölkkejä Alepaan ja kun oli enää yksi tölkki jäljellä kone meni täyteen. Paikalle tullut myyjä tuumas vihasesti ettei tämä tommosia määriä kestä, johonka vastasin että tulen huomenna uudestaan ja toivotin hyvää loppu työpäivää!

Ihan asiasta suuttui jos kassi = jätesäkki kuten piilojuopoilla tuppaa olemaan. Kannattaa tuoda useammin pienempiä määriä niin kaikkien asionti on sujuvampaa. Kuittailin kaltaisellesi automaatintukkijalle noin viikko sitten ja oli hauskaa kuulla sitä ininää kun hän yritti urputtaa jotain vastaan. Jännä muuten etteivät nykyiset minä-minä-ihmiset näe siinä mitään outoa, että yksi ihminen tukkii tai varaa automaatin tosi pitkäksi aikaa palautellessaan viimeisen 6 kk:n aikana kertyneitä tissuttelukaljojen tölkkejä.

No, minä vein vasta nimenomaan sellaisen ison jätesäkillisen limu-, vichy- ja alkoholiton olut -pulloja/tölkkejä. Ei vain viitsi joka kauppareissulla niitä ottaa mukaan. Olen ollut viisi vuotta absolutisti, että se niistä piilojuopoista.

Varaatko sinä aina koko illan tai päivän kauppareissulle? Koska sen jätesäkin pullomäärän palauttamisessa menee jokunen tovi. Käyt kerran kuussa kaupassa?

On ihan logistinen tosiasia, että kaikilta säästyy aikaa ja asiointi on sujuvampaa jos palautukseen tuodaan pienempiä määriä useammin kuin jättisatseja kerralla. Piste.

Tuolla logiikalla ostoksiakaan ei saisi tehdä suuria määriä kerrallaan. Itse varmaan ostat vain muutaman tuotteen/kauppakäynti?

Kyllä, käyn mielummin useammin kaupassa ja ostan pienempiä eriä kerrallaan. En hamstraa kerralla koko kuukauden tarvikkeita. Eli olet oikeassa, asiointi kassajonoissa olisi samalla tekniikalla paljon sujuvampaa.

Jotkut tykkäävät ravata kaupoissa, toiset kuluttavat aikansa mieluummin muuhun.

Sitäpaitsi kun ostaa ne kuukauden tarpeet kerralla, on paljon vähemmän tilaisuuksia turhiin heräteostoihin.

Vierailija
1368/6330 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini suuttuu siitä miten puhun miehelleni.

Lieneekö aihetta? Jos olet eräs minun sukulaisiini kuuluva , niin todellakin on

Vierailija
1369/6330 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi entinen kaveri suuttui aina siitä, kun baarissa joku mies tuli juttelemaan minulle, eikä hänelle. Tämä kaveri oli itse kuitenkin jo alkujaan aina niin kiukkuinen, ikäänkuin valmiiksi jo päättänyt ettei seuraa löydy, etten yhtään ihmettele jos sellaista ei kukaan halua lähestyä. Yleensä iloisen oloinen ja positiivinen asenne on se mikä vetää puoleensa.

Vierailija
1370/6330 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun letitin my little ponyn harjan ja jätin sen yöksi letille. Suuttuja oli mieheni 45v. Hänen mielestään ponin harja menee tuosta pilalle

Söpöä kun sinulla on mies jonka kanssa yhdessä leikitte poneilla.

Kyseessä varmaan Aasi ja Poni 🐴

Vierailija
1371/6330 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle suututtiin, koska en enää antanut lapseni varastelevan kaverin tulla meille kylään.

Olin jo aiemmin saanut tämän kiinni kun tämä oli laittanut lapsemme leluja taskuunsa tai reppuunsa, kieltänyt häntä ja maininnut tästä lapsen äidille. Tuolloin äiti selitti että kyseessä oli varmasti vahinko ja äiti sanoi että puhuu lapselle. No tavaraa katosi edelleen aina kun tämä tietty lapsi oli kylässä ja sitten sain hänet taas rysän päältä kiinni ja ilmoitin että nyt on parempi ettei meille tulla enää leikkimään. 

Tuosta tuon lapsen äiti flippasi täysin ja huusi minulle kuinka kaikki väittävät hänen lapsensa olevan varas vaikka kaikille lapsille käy vahinkoja ja sanoi että hänen lastaan eristetään eikä tällä ole kohta yhtään kaveria.

Myöhemmin sain kuulla että noita "vahinkoja"  oli lapselle sattunut jo tarhaikäisestä saakka ja tämä oli pääsyy miksi tällä ei kavereita ollut. 

Vierailija
1372/6330 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen ystävä, eri kuin yllä,  suuttui kun koetin perua shoppailureissun migreenin takia "höpö höpö, olen pihassa puolen tunnin päästä ja sä olet siinä". Olin sitten ihan pöllyssä lääkkeestä ( vahvempi kuin reseptivapaat kipulääkkeet), aurinkolasit päässä koska kauppakeskuksen valot kävivät silmiin ja lopulta oksensin juomani jääkahvin takaisin lasiin. Tässä' vaiheessa vartijat poistivat meidät tiloista, luulivat kai että olen aineissa tai kännissä.. Ystäväni sitten suuttui, kun hänen shoppailunsa meni pilalle.

Tää nyt on täysin sun omaa tyhmyyttä lähteä migreenissä shoppailemaan! Ihan sama vaikka kaveri sanoo. Mikä se on sua määräilemään? Lähdetkö ripulitaudissakin ravintolaan jos hän käskee?

Migreeni oli minulle tuolloin melko uusi juttu ja  luulin, että kun otan lääkkeen olen heti kunnossa. Se pöllyssä oleminen ja oksentelu oli jotain, jota en ollut odottanut. Nykyäään en todellakaan poistu migreenissä kotoa ellei kämppä ole tulessa !

Vierailija
1373/6330 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle suututtiin, koska en enää antanut lapseni varastelevan kaverin tulla meille kylään.

Olin jo aiemmin saanut tämän kiinni kun tämä oli laittanut lapsemme leluja taskuunsa tai reppuunsa, kieltänyt häntä ja maininnut tästä lapsen äidille. Tuolloin äiti selitti että kyseessä oli varmasti vahinko ja äiti sanoi että puhuu lapselle. No tavaraa katosi edelleen aina kun tämä tietty lapsi oli kylässä ja sitten sain hänet taas rysän päältä kiinni ja ilmoitin että nyt on parempi ettei meille tulla enää leikkimään. 

Tuosta tuon lapsen äiti flippasi täysin ja huusi minulle kuinka kaikki väittävät hänen lapsensa olevan varas vaikka kaikille lapsille käy vahinkoja ja sanoi että hänen lastaan eristetään eikä tällä ole kohta yhtään kaveria.

Myöhemmin sain kuulla että noita "vahinkoja"  oli lapselle sattunut jo tarhaikäisestä saakka ja tämä oli pääsyy miksi tällä ei kavereita ollut. 

Olen tarhassa töissä ja meillä on yksi poika joka koko ajan yrittää varastella tarhasta leluja. Legoja, pikku-autoja ja niin edelleen. Hänen äitinsä on sitä mieltä,että kaikki lapset tekevät sitä vaikka näille olisi selitetty useampaan otteeseen miksi se on väärin. Minun 10 vuoden aikana tuo poika on ainoa, joka käytökseen puuttumisesta huolimatta jatkaa tuota. Tuo äiti on koko ajan vähätellyt pojan varastelua ja välillä suuttunutkin kun asia on otettu puheeksi.

Nyt tuo on jo eskari-ikäinen  jäi vapaa-ajallaan kaupasta varastamisesta kiinni ja sosiaaliviranomaiset puuttuivat peliin. Nyt äiti itkee kun ei ole saanut tukea pojan kasvatukseen ja sitä kuinka on yrittänyt puuttua käytökseen. Yeah right..

Vierailija
1374/6330 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitin vuoden 2013 lumesta tehdyn lumipallo roskiin

Vierailija
1375/6330 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini raivostui kun ei päässyt synnytykseeni mukaan. Sanoin, että paikalla saa olla korkeintaan aviomies.

Kun olin synnyttämässä, anoppi oli käynyt vara-avaimilla asunnossamme viemässä kaiken, mitä oli vauvalle ostanut, mukaan lukien hoitopöydän. Vaihdoimme lukot ja ignoorasimme anopin. Nyt hän häiriköi meitä sukulaisten kautta väittäen että olemme hylänneet hänet kun emme reagoineet mitenkään hänen "ryöstö-reissuunsa". Yritti myös myydä viemiänsä tavaroita miehelleni takaisin kun hän ei niillä mitään tee, mutta mies ei vastannut mitään.

Vierailija
1376/6330 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppini raivostui kun ei päässyt synnytykseeni mukaan. Sanoin, että paikalla saa olla korkeintaan aviomies.

Kun olin synnyttämässä, anoppi oli käynyt vara-avaimilla asunnossamme viemässä kaiken, mitä oli vauvalle ostanut, mukaan lukien hoitopöydän. Vaihdoimme lukot ja ignoorasimme anopin. Nyt hän häiriköi meitä sukulaisten kautta väittäen että olemme hylänneet hänet kun emme reagoineet mitenkään hänen "ryöstö-reissuunsa". Yritti myös myydä viemiänsä tavaroita miehelleni takaisin kun hän ei niillä mitään tee, mutta mies ei vastannut mitään.

Mitä ihmettä? Mistä anoppi oli saanut päähänsä että haluaa mukaan synnytykseen? 

Vierailija
1377/6330 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai olette jo ottaneet vara-avaimen pois? Ja tuo on rikos. Lahja kun on annettu, niin se on sitten lahjan saajan oma. Eikö Suomen lain mukaan toisen asuntoon saa mennä luvatta, vaikka sinne avaimen omistaakin.

Vierailija
1378/6330 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tarhassa töissä ja meillä on yksi poika joka koko ajan yrittää varastella tarhasta leluja. Legoja, pikku-autoja ja niin edelleen. Hänen äitinsä on sitä mieltä,että kaikki lapset tekevät sitä vaikka näille olisi selitetty useampaan otteeseen miksi se on väärin. Minun 10 vuoden aikana tuo poika on ainoa, joka käytökseen puuttumisesta huolimatta jatkaa tuota. Tuo äiti on koko ajan vähätellyt pojan varastelua ja välillä suuttunutkin kun asia on otettu puheeksi.

Nyt tuo on jo eskari-ikäinen  jäi vapaa-ajallaan kaupasta varastamisesta kiinni ja sosiaaliviranomaiset puuttuivat peliin. Nyt äiti itkee kun ei ole saanut tukea pojan kasvatukseen ja sitä kuinka on yrittänyt puuttua käytökseen. Yeah right..

Kyllä alle kouluikäisten lasten varastaminen on todella erikoista käytöstä ja viittaa kyllä jonkin sortin koti- ja vuorovaikutusongelmiin.

Poislukien joku 1-2-vuotias, joka toki yrittää vielä ottaa lelua toisen kädestä, ei hahmota mikä lelu toisella on leikissä ja ei ymmärrä mikä on omaa ja mikä toisen. Mutta sitähän sitten vanhemmat ja muut kasvattajat opettavat.

3-vuotiaillakin tulee vielä lelujen kanssa riitoja ja jakamisen kanssa ongelmia, mutta pääsääntöisesti ymmärtävät mikä on oma ja mikä. Tuosta iästä eteenpäin (salaa ja suunnittelmallisesti) varasteleva kyllä takuuvarmasti oireilee jotain pahasti.

Vierailija
1379/6330 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies kävi tänään kuumana kun mulla ollut kahden viikon menkat ja oon ollut kipeä.. Hänen mielestä vois "ruveta tekemään asialle jotain! “

Niinku.. Mitä?

Ehkä sun mies on huolissaan ym? Tosin huutaminen ym ei oo ikinä oikein. Ja sun kannattaa mennä lääkärissä käymään jos menkat jatkuu yli kaksi viikkoa kun se ei oo normaalia. Mulla oli kerran yli kolme viikkoa jostain syystä ja sain sellaisen tyhjennyslääkkeen siihen

Ei ollut huolissaan, vaan kireänä kun ei ollut saanut p****a. Mulla hormonilääkitys, jonka vuoksi vuodot heittelee, välillä nyt vaan kestää pidempään.

Mutta hänen mielestään siis asialle pitäisi tehdä jotain koska HÄN kärsii, eikä siksi että minulla on huono olla.

Vierailija
1380/6330 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä alle kouluikäisten lasten varastaminen on todella erikoista käytöstä ja viittaa kyllä jonkin sortin koti- ja vuorovaikutusongelmiin.

Poislukien joku 1-2-vuotias, joka toki yrittää vielä ottaa lelua toisen kädestä, ei hahmota mikä lelu toisella on leikissä ja ei ymmärrä mikä on omaa ja mikä toisen. Mutta sitähän sitten vanhemmat ja muut kasvattajat opettavat.

3-vuotiaillakin tulee vielä lelujen kanssa riitoja ja jakamisen kanssa ongelmia, mutta pääsääntöisesti ymmärtävät mikä on oma ja mikä. Tuosta iästä eteenpäin (salaa ja suunnittelmallisesti) varasteleva kyllä takuuvarmasti oireilee jotain pahasti.

Tämä. Itse oireilin lapsena kodin ahdistavaa ilmapiiriä ja yksinäisyyttä varastelemalla, en onneksi ikinä jäänyt kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi