Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6330)

Vierailija
1341/6330 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa lisää. Ihan uskomattoman röyhkeitä jotkut ihmiset, kuten se äiti joka olis tunkenu lapsensa toisten lomareissulle ja vielä maksattanut näillä kaiken.

Vierailija
1342/6330 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa "Tytölle nimeksi Tuija?" -ketjussa minulle suututtiin juuri siitä, että sanoin Tuijan olevan mielestäni ruma nimi.

Ketjun aloitusviestissä siis kysyttiin, tykkäätkö nimestä Tuija. Vastasin, että en tykkää, ja perustelin miksi en tykkää. Tähän kommenttiini joku oli vastannut, että "Ei mekään tykätä sun nimestä, kun se on niin ruma!" (tietämättä siis edes nimeäni). Hänen kommenttinsa on saanut useita tykkäyksiä.

Aika outo syy suuttua mielestäni. Ei ehkä kannata kysyä toisten mielipiteitä, jos ei halua kuulla mitään muita kuin omansa kanssa yhteneviä.

Siinä oli varmasti ideana se että ei saa tulla vääriä, eli eriäviä, mielipiteitä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1343/6330 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

piribää kirjoitti:

Vein kassillisen tölkkejä Alepaan ja kun oli enää yksi tölkki jäljellä kone meni täyteen. Paikalle tullut myyjä tuumas vihasesti ettei tämä tommosia määriä kestä, johonka vastasin että tulen huomenna uudestaan ja toivotin hyvää loppu työpäivää!

Ihan asiasta suuttui jos kassi = jätesäkki kuten piilojuopoilla tuppaa olemaan. Kannattaa tuoda useammin pienempiä määriä niin kaikkien asionti on sujuvampaa. Kuittailin kaltaisellesi automaatintukkijalle noin viikko sitten ja oli hauskaa kuulla sitä ininää kun hän yritti urputtaa jotain vastaan. Jännä muuten etteivät nykyiset minä-minä-ihmiset näe siinä mitään outoa, että yksi ihminen tukkii tai varaa automaatin tosi pitkäksi aikaa palautellessaan viimeisen 6 kk:n aikana kertyneitä tissuttelukaljojen tölkkejä.

No, minä vein vasta nimenomaan sellaisen ison jätesäkillisen limu-, vichy- ja alkoholiton olut -pulloja/tölkkejä. Ei vain viitsi joka kauppareissulla niitä ottaa mukaan. Olen ollut viisi vuotta absolutisti, että se niistä piilojuopoista.

Varaatko sinä aina koko illan tai päivän kauppareissulle? Koska sen jätesäkin pullomäärän palauttamisessa menee jokunen tovi. Käyt kerran kuussa kaupassa?

On ihan logistinen tosiasia, että kaikilta säästyy aikaa ja asiointi on sujuvampaa jos palautukseen tuodaan pienempiä määriä useammin kuin jättisatseja kerralla. Piste.

Eikä ole tosiasia.

Kyllä on. Tietäisit sen jos olisit opiskellut logistiikkaa tai tietojenkäsittelyä.

Hahah, mä oon opiskellut logistiikkaa ja tietojenkäsittelyä, koska on taloustieteen ja tietojenkäsittelyn tutkinnot. Ja silti tuon useamman pussin kerralla palautettavaksi. Palautan pulloja/tölkkejä max. kerran kahdessa kuussa.

Unelmissas olet opiskelut. Kaikkihan me täällä ollaan tuplamaistereita aina juuri aiheeseen sopivalta alalta. :)

Vierailija
1344/6330 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätesäkkityypit on yleensä köyhiä pullonkerääjiä, alkoholistit vie kyllä tölkkinsä päivittäin.

Tunnen kyllä sellaisia, jotka eivät ryyppyputken aikana juuri poistu kotoaan. Pyytelevät vain kavereita hakemaan lisää juotavaa kaupasta, kun eivät itse pääse mihinkään.

Yleensä ne kaverit vie tyhjät samalla.

Vierailija
1345/6330 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tyttärellä on kaveri joka aina vähättelee hänen terveysongelmia, vaikka on itse käynyt häntä katsomassa sairaalassa, kun on joutunut sinne asian takia. Vähättelee ja suuttuu kun kuulee että on varattu lääkärin aika. Sanoo että kyllä te nyt hukkaatte lääkärin aikaa ja sun pitää vaan mennä aikaisemmin nukkumaan iltaisin, niin tämä terveysongelma katoaa.

Kyse on teineistä, ja hänellä itsellä ei ole terveys ongelmia. Tuntuu että niinkun karehtisi tyttäreni ongelmia. Muuten on mukava kaveri, eikä muuten outo.

Vierailija
1346/6330 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttären hyvän kaverin äiti oli kuullut että olimme lähdössä perheen kanssa n. viikon reissulle jossa oli tarkoitus käydä huvipuistoissa (särkänniemi, powerpark) ja muissa paikoissa (eläinpuistoa ja kylpylää) ja kysyi sopisiko heidän tyttärensä myös mukaan koska hän oli vielä sillä viikolla töissä.

No ilmoitin että sopii kyllä, kivahan se on kun tyttö saa seuraa muistakin kuin veljistään. 

No laitoin äidille infoa mitä olimme suunnitelleet, hinnat ym. ja tämä oli ihan innoissaan ja kertoili kuinka tyttökin oli. 

Sitten jossain vaiheessa tuli puheeksi että olin jo ostanut meidän perheen rannekkeet ym. netistä ja äiti alkoi ihmettelemään että mites hänen tyttönsä? No minä sanoin että saa rannekkeet halvemmalla jos ostaa etukäteen tai ne voi ostaa myös paikan päältä.

Tästä tämä äiti hermostui. Olimme kuulemma jo luvanneet hänen tytölleen reissun ja nyt hänen pitäisi se muka kustantaa. Yritin selittää että olimme sanoneet vain että voi tulla mukaan, muttemme olleet luvanneet tälle reissua kustantaa. Maksoimme jo matkat, ruoat ja yöpymiset. Ei ollut budjetissa noin neljäsataa ylimääräistä vieraan lapsen huvituksiin. 

Tästä raivostui, ilmoitti ettei tyttöjemme tarvitse olla enää missään tekemisissä ja haukkui minut kun olin luvannut tämän tytölle tyhjää. 

Olen kertonut tämän monta krt.

Asuessamme Tampereella samalla tiellä asui mies, joka on töissä mieheni kanssa samassa työpaikassa.

Jopa mieheni huomasi tää lähes naapuri on melkoinen pummi.

Oli aina pyytämässä kyytiä töihin ja takaisin. Miehellä on esimiehenä eri työajat ja paljon asiakaskäyntejä. Lopulta mies sanoi hän kertoo, jos pääset kyydissä.

Tää mies esim tuli kysymään pääseekö kyydissä, kun mieheni oli asiakkaiden kanssa jne.

Tuli kesä ja mieheni alkoi fillaroida töihin. Olin kotiäiti, koko kesän kävimme Särkänniemessä.

Miehen vaimo pyysi kysymään pääsisikö heidän poika joskus mukaan.

Soitin vaimolle ( vaikka mieheni ehdottomasti kielsi ) ja sanoin auto starttaa pihalta klo 11. Kyydin saa.

Juttelin vielä pojan kanssa ja kerroin lähdemme silloin ja silloin, otamme omat eväät mukaan, onhan sinulla vuosilippu ja tiedäthän meidän talon. Joojoo.

Seuraavana päivänä poikaa ei näkynyt, lähdimme ilman.

Huvipuistossa on kova meteli ja äiti yritti soittaa minulle pari krt, en kuullut.

Mies soitti ja kertoi vaimo oli soittanut hänelle. Vaimon mielestä meidän olisi pitänyt hakea poika, matkaa n 200 m, poika odottaa portilla, silloin maksoi sisään eikä pojalla olekaan mitään vuosilippua. Ja oli sanonut poika ei saa juoda light juomia.

Mieheni etsi tämän naapurin, sanoi mitä vaimo oli hänelle huutanut ja kertoi hän itse oli vieressä, kun olin kertonut pojalle aikataulusta, eväistä, lipuista ja auto ei odota.

Vaimo silti oli sitä mieltä meidän pitää kaikki maksaa, kun on meidän vieraana.

Tämän episodin jälkeen jos mies kysyi kyytiä, mieheni vastasi ei, vaimosi lähettää kuitenkin laskun perässä.

Vierailija
1347/6330 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Kerran ala-asteikäisenä 90-luvulla kirppiksellä rikoin maljakon (vahingossa), kun laitoin sinne sellaisen keinokukan takaisin, että jotenkin se vaan kaatui pöydälle. Olin siellä faijan kanssa, kun hän suuttui siitä ihan hirveästi, kun joutui 50mk eli n. 8,5€ maksamaan turhasta. Olisin kyllä maksanut sen itsekin, mutta ei ollut lompakkoa mukana. Mun mittapuun mukaan toi 50mk ei edes silloinkaan ollut mikään älyttömän suuri summa, joten siihen nähden aiheutunut suuttumus oli mun mielestä ylimitoitettua.

Vai että 8,5 € on sama kuin 50 markkaa markka-aikaan? :D

Niin, sehän oli 51 markkaa tuo 8,5 euroa.

Esimerkiksi vuonna 1993 50 markkaa vastaava rahamäärä on vuonna 2019 12,03 euroa.

Vierailija
1348/6330 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini suuttui minulle lähes aina kun itkin lapsena.

Vierailija
1349/6330 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Eräs ystäväni tahtoi lainata minulta mekkoa ja nauroi, kun sanoin varovasti että olemme aika eri kokoisia. No, eihän se M koon mekko mennyt koon XXL ihmiselle, ystäväni painoa sen enempää arvostelematta. Mutta suuttui minulle, kun mikään vaatteeni ei mahtunut !

- Toinen ystävä, eri kuin yllä,  suuttui kun koetin perua shoppailureissun migreenin takia "höpö höpö, olen pihassa puolen tunnin päästä ja sä olet siinä". Olin sitten ihan pöllyssä lääkkeestä ( vahvempi kuin reseptivapaat kipulääkkeet), aurinkolasit päässä koska kauppakeskuksen valot kävivät silmiin ja lopulta oksensin juomani jääkahvin takaisin lasiin. Tässä' vaiheessa vartijat poistivat meidät tiloista, luulivat kai että olen aineissa tai kännissä.. Ystäväni sitten suuttui, kun hänen shoppailunsa meni pilalle.

- Ja naapurin rouva suuttui ,kun lapseni poimi voikukkia kerrostalon pihalta. Koko kortteli raikui  kun huusi  parvekkeelta ettei kukkia saa poimia,

Vierailija
1350/6330 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kävelylenkki kesti 5 minuuttia liian kauan. Yhdessä siis oltiin, mutta vika minun. No ei paljon nähdä nykyään :D

Vierailija
1351/6330 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies kävi tänään kuumana kun mulla ollut kahden viikon menkat ja oon ollut kipeä.. Hänen mielestä vois "ruveta tekemään asialle jotain! “

Niinku.. Mitä?

Ehkä sun mies on huolissaan ym? Tosin huutaminen ym ei oo ikinä oikein. Ja sun kannattaa mennä lääkärissä käymään jos menkat jatkuu yli kaksi viikkoa kun se ei oo normaalia. Mulla oli kerran yli kolme viikkoa jostain syystä ja sain sellaisen tyhjennyslääkkeen siihen

Vierailija
1352/6330 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on ikuinen humoristi ja heittää joskus aika roisiakin läppää itsestään ja kanssaihmisistä.

Enpä olisi arvannut että suuttuu pahasti kun katselimme leffaa ja pääroolissa oli suosikkinäyttelijäni Bradley Cooper. Kommentoi että on se vaan ihanan komea tuo Bradley ja mieheni otti asiasta nokkiinsa ja pitkän ajan kuluttua suostui myöntämään että satutin hänen tunteitaan. Jos olisin yhtä herkkä suuttumaan niin kotonamme olisi ikuinen mykkäkoulu.

Vierailija
1353/6330 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoin*

T:1409

Vierailija
1354/6330 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun letitin my little ponyn harjan ja jätin sen yöksi letille. Suuttuja oli mieheni 45v. Hänen mielestään ponin harja menee tuosta pilalle

Söpöä kun sinulla on mies jonka kanssa yhdessä leikitte poneilla.

Vierailija
1355/6330 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen ystävä, eri kuin yllä,  suuttui kun koetin perua shoppailureissun migreenin takia "höpö höpö, olen pihassa puolen tunnin päästä ja sä olet siinä". Olin sitten ihan pöllyssä lääkkeestä ( vahvempi kuin reseptivapaat kipulääkkeet), aurinkolasit päässä koska kauppakeskuksen valot kävivät silmiin ja lopulta oksensin juomani jääkahvin takaisin lasiin. Tässä' vaiheessa vartijat poistivat meidät tiloista, luulivat kai että olen aineissa tai kännissä.. Ystäväni sitten suuttui, kun hänen shoppailunsa meni pilalle.

Tää nyt on täysin sun omaa tyhmyyttä lähteä migreenissä shoppailemaan! Ihan sama vaikka kaveri sanoo. Mikä se on sua määräilemään? Lähdetkö ripulitaudissakin ravintolaan jos hän käskee?

Vierailija
1356/6330 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri halusi, että käytän hänen suosimaansa palvelua, jota en halunnut käyttää. Kaveri ei millään, ei millään uskonut, etten halua käyttää palvelua, että kiitos mutta ei kiitos. Väännettyään asiasta vuoden hän osti minulle lahjakortin kyseiseen palveluun. Kieltäydyin lahjakortista ja sain hirveät haukut, että kun hän on vähillä rahoillaan ostanut minule lahjan (jota en ole missään vaiheessa halunnut, päinvastoin). Käytti sen vissiin sitten itse. 

Vierailija
1357/6330 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen lapsuudesta yksi tapaus. Olimme tuollaisia 10-12-vuotiaita ja muutamat meistä saivat joululahjaksi kaunoluistimet. Olin ollut joulun ajan isovanhempien luona ja kun palasin kotiin, ihmettelin, miksi kaukaan ei tule hakemaan ulos eikä ole ulkona näkevinäänkään. Jollain sitten hermo petti ja hän tuli kertomaan, että kavereiden keskuudessa oli levinnyt juoru, että minä olen muka saanut turkisvuoriset luistimet, kun taas muut olivat saaneet ihan tavalliset. Ja niin lapsilauma oli päättänyt, että nyt suututaan minulle! No samanlaiset tavalliset olin minäkin saanut. En tiedä mistä juoru johtui, mutta arvelin, että kun meillä oli vain kaksi lasta ja siten ehkä taloudellisesti asiat paremmin kuin monilapsisissa perheissä.  Ei ne kaverit kauan jaksaneet vihaa pitää, varsinkin kun näkivät minun ihan tavalliset luistimet, joissa oli muuten sen verran kasvunvaraa, että niillä luistelin lukion loppuun asti ja jonkun kerran sen jälkeenkin.

Vierailija
1358/6330 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri oli riidoissa meidän yhteisen kaverimme, sanotaanko Kaisan, kanssa ja suuttui minulle, kun juttelin tämän kanssa. Ja siis minä olin hyvissä väleissä Kaisan kanssa, mutta en ilmeisesti olisi saanut olla. 

Vierailija
1359/6330 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen kristitty, niin eräs vanha mies syytää ja nimeää minut rikolliseksi, koska ole kristitty.!

Minusta hänet täytyisi saada vastuuseen väitteistään jotka ovat vahvasti  vihamielisiä ja rasistisia..

Vierailija
1360/6330 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli 14-vuotiaana kirjekaveri, ja kerran aloitin kirjeen tervehdyksellä "Tsau" Sain vastauskirjeen, jossa tämä tyttö ilmoitti, ettei halua olla enää missään tekemisissä kanssani, kun en osannut kirjoittaa sitä muotoon "Ciao" :D Huomautti aiemmin yhdessä kirjeessä, ettei lempivärini voi olla musta, kuten väitin, koska se ei oikeasti ole väri. Ehkä hivenen tosikko ihminen...

Minulla oli tällainen saksalainen kirjekaveri kun olin 26v, ja hän 24v. Hän halusi vaihtaa kirjeitä kanssani ja joskus piirroksia. Valitti minulle sitten heti ensimmäisen kirjeen jälkeen, kun käsialani ei ollut mieleen, olin yliviivannut yhden sanan ja kirjoittanut sen oikein ja piirroskaan ei ollut mieleinen. Hän sanoi, että kirjeet pitää kirjoittaa niin, että ensin kirjoitetaan ensimmäinen versio ja sitten se tekstataan täydellisesti puhtaaksi ja jos tulee virhe, aloitetaan uusi kirje uudestaan alusta. Ja piirroksiin pitää käyttää vähintään 10h. Pelkkää valitusta, mikään ei ollut hyvin eikä mieleen. Varmaan kirjepaperikin oli liian halpaa. 

Olin vaan, että jaa-a, joo joo, minulla on muutakin tekemistä kuin miellyttää pilkunviilaajaa. Tiedän, että hänellä oli kotona hankalaa ja hän mitä ilmeisemmin otti asian niin, että jos kirjeet ovat täydellisiä ja olen käyttänyt viikon sen kirjoittamiseen ja puhtaaksi hinkkaamiseen, se on sen merkki, että rakastan häntä ja hän on minulle tärkeä.

En valitettavasti jaksa enkä pysty olemaan terapeutti ja toimimaan ajatustenlukijana ja seuraneitinä kirjeiden kautta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan