Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6330)

Vierailija
1321/6330 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätesäkkityypit on yleensä köyhiä pullonkerääjiä, alkoholistit vie kyllä tölkkinsä päivittäin.

Vierailija
1322/6330 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätesäkkityypit on yleensä köyhiä pullonkerääjiä, alkoholistit vie kyllä tölkkinsä päivittäin.

Tunnen kyllä sellaisia, jotka eivät ryyppyputken aikana juuri poistu kotoaan. Pyytelevät vain kavereita hakemaan lisää juotavaa kaupasta, kun eivät itse pääse mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1323/6330 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi tänään pojan kaveri aamulla puoli kymmenen aikaan soittelemassa kelloa. Oltiin vielä pedeissä, aamupalat tekemättä ja niin edelleen.

Ei avattu ovea koska tuolla on tapana vain tunkea kylään. Meni noin 15 minuuttia ja ovikello soi raivokkaammin. Sitten kuului koputusta ja lisää ovikellon soittoa. 

Menin katsomaan kun luulin että jollain on joku hätä, mutta siellä oli tämä poika ja tämän äiti. Äiti oli selvästi ärsyyntynyt ja sanoi että poika on käynyt täällä soittamassa kelloa ja miksi emme ole avanneet vaikka autot ovat pihassa?

No sanoin että olimme vielä nukkumassa ja nyt eivät kyläilyt sovi ja vedin ovea jo kiinni kun tämä äsähti että hänellä on menoa ja kuka muka nukkuu tähän aikaan. 

Pitää ottaa noihin runsaasti etäisyyttä jatkossa. 

Vierailija
1324/6330 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kävi tänään kuumana kun mulla ollut kahden viikon menkat ja oon ollut kipeä.. Hänen mielestä vois "ruveta tekemään asialle jotain! “

Niinku.. Mitä?

Vierailija
1325/6330 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle rajahti treenikumppani.

Eli treenaamme yhdessa sunnuntaisin aamulla, yleensa aloitamme 9-10 aikoihin. Kova treeni ja lounas sen jalkeen.

Kuukausi sitten kaksi ystavaani kysyi haluaisinko kokeilla park run. Se on Skotlannissa hyvin suosittu ja meidan puistossa se alkaa sunnuntaisin klo 9. Vastasin etta ilman muuta, teen vaan yhden kierroksen silla olen sitoutunut treenaamaan "Tarjan " kanssa. Kierroksia on siis 2 ja ensimmainen laskujeni mukaan vie vain 25min. Txt Tarjalle: hiya Hun, A and B suggested we do park run next Sun, happy to do one round with them after which you and I can gym. Obvs you are more than welcome to join us. If you decide not to join us, I can start our sesh 930am ish.

5 minuutin jlk txt Tarjalta

Don't bother you selfish man. I knew you are a self centred egoist bastard. Have fun with your new best friends.

Ma olin etta mita v...a.

Kahden paivan paasta anteeksipyynto. Kokonainen kakku (!) tuli kamppaani ja Tarja sen jalkeen. Kovasti pyyteli anteeksi kaytostaan ja nyt taas hyvia kavereita.

Molemmat yli 40v joten ei mitaan teinijuttuja.

Vierailija
1326/6330 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle suututtiin tässä ketjussa kun sanoin, että allergian diagnosoi lääkäri, ja että ruoka-aineiden välttely omatoimisesti on haitaksi ja että moni tekee allergisten elämän hankalaksi tällä teeskentelyllä.

Hengenahdistus kun voi johtua astmasta, sydämen vajaatoiminnasta tai infarktista ja veriripuli esim. paksunsuolen syövästä tai polyypeista tai vaikka ryyppäämisestä.

Mut ok, omahan on raatonne, puoskaroikaa ihan vapaasti kun ei järkipuhe uppoa.

T. Lääketieteen lisensiaatti, laillistettu lääkäri,erikoistumassa sisätauteihin

Muuten kiva mutta kun ette te lääkärit tänä päivänä halua diagnosoida yhtään mitään, sanotte että seurataan ja tule uudelleen jos pahenee, vaikka potilaalla olisi minkälaiset oireet ja vuosikausien seurannat ja lääkärissä valittelut takana. AINA vain seurataan . Sanopa nyt lääkärin ominaisuudessa että MIKSI näin on? Moni varmaan haluaisi tietää. Itselläni esimerkiksi verenpaineet vuosia koholla ja lääkityksen sain vasta kun oli hengenvaaralliset lukemat (200/120) ja kyseinen lääkäri kysyi miksi ei ole aiemmin aloitettu lääkitystä. Pyysin kysymään niiltä edellisiltä lääkäreiltä joilla olin 7v hypännyt turhaan.

Ohis, mutta pistelee niin vihaksi. Nyt voit sanoa että sinulle on suututtu kun kommentoit vauva-palstalla :D

Ohis tämäkin, mutta minulle lääkäri suoraan sanoi, että saavat aika kovaa palautetta/ohjeistusta, ettei "jokaisella suomalaisella voi olla astma", joten eivät saa tutkia liian heti turhan tarkkaan. Siksi vain seurataan kunnes iskee jokin isompi katastrofi.

Niinpä meni minunkin astman diagnosoimisessa monta vuotta kunnes sain tarpeeksi monennen keuhkokuumeen.

Vierailija
1327/6330 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

piribää kirjoitti:

Vein kassillisen tölkkejä Alepaan ja kun oli enää yksi tölkki jäljellä kone meni täyteen. Paikalle tullut myyjä tuumas vihasesti ettei tämä tommosia määriä kestä, johonka vastasin että tulen huomenna uudestaan ja toivotin hyvää loppu työpäivää!

Ihan asiasta suuttui jos kassi = jätesäkki kuten piilojuopoilla tuppaa olemaan. Kannattaa tuoda useammin pienempiä määriä niin kaikkien asionti on sujuvampaa. Kuittailin kaltaisellesi automaatintukkijalle noin viikko sitten ja oli hauskaa kuulla sitä ininää kun hän yritti urputtaa jotain vastaan. Jännä muuten etteivät nykyiset minä-minä-ihmiset näe siinä mitään outoa, että yksi ihminen tukkii tai varaa automaatin tosi pitkäksi aikaa palautellessaan viimeisen 6 kk:n aikana kertyneitä tissuttelukaljojen tölkkejä.

No, minä vein vasta nimenomaan sellaisen ison jätesäkillisen limu-, vichy- ja alkoholiton olut -pulloja/tölkkejä. Ei vain viitsi joka kauppareissulla niitä ottaa mukaan. Olen ollut viisi vuotta absolutisti, että se niistä piilojuopoista.

Varaatko sinä aina koko illan tai päivän kauppareissulle? Koska sen jätesäkin pullomäärän palauttamisessa menee jokunen tovi. Käyt kerran kuussa kaupassa?

On ihan logistinen tosiasia, että kaikilta säästyy aikaa ja asiointi on sujuvampaa jos palautukseen tuodaan pienempiä määriä useammin kuin jättisatseja kerralla. Piste.

Eikä ole tosiasia.

Kyllä on. Tietäisit sen jos olisit opiskellut logistiikkaa tai tietojenkäsittelyä.

Vierailija
1328/6330 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

piribää kirjoitti:

Vein kassillisen tölkkejä Alepaan ja kun oli enää yksi tölkki jäljellä kone meni täyteen. Paikalle tullut myyjä tuumas vihasesti ettei tämä tommosia määriä kestä, johonka vastasin että tulen huomenna uudestaan ja toivotin hyvää loppu työpäivää!

Ihan asiasta suuttui jos kassi = jätesäkki kuten piilojuopoilla tuppaa olemaan. Kannattaa tuoda useammin pienempiä määriä niin kaikkien asionti on sujuvampaa. Kuittailin kaltaisellesi automaatintukkijalle noin viikko sitten ja oli hauskaa kuulla sitä ininää kun hän yritti urputtaa jotain vastaan. Jännä muuten etteivät nykyiset minä-minä-ihmiset näe siinä mitään outoa, että yksi ihminen tukkii tai varaa automaatin tosi pitkäksi aikaa palautellessaan viimeisen 6 kk:n aikana kertyneitä tissuttelukaljojen tölkkejä.

No, minä vein vasta nimenomaan sellaisen ison jätesäkillisen limu-, vichy- ja alkoholiton olut -pulloja/tölkkejä. Ei vain viitsi joka kauppareissulla niitä ottaa mukaan. Olen ollut viisi vuotta absolutisti, että se niistä piilojuopoista.

Varaatko sinä aina koko illan tai päivän kauppareissulle? Koska sen jätesäkin pullomäärän palauttamisessa menee jokunen tovi. Käyt kerran kuussa kaupassa?

On ihan logistinen tosiasia, että kaikilta säästyy aikaa ja asiointi on sujuvampaa jos palautukseen tuodaan pienempiä määriä useammin kuin jättisatseja kerralla. Piste.

Tuolla logiikalla ostoksiakaan ei saisi tehdä suuria määriä kerrallaan. Itse varmaan ostat vain muutaman tuotteen/kauppakäynti?

Kyllä, käyn mielummin useammin kaupassa ja ostan pienempiä eriä kerrallaan. En hamstraa kerralla koko kuukauden tarvikkeita. Eli olet oikeassa, asiointi kassajonoissa olisi samalla tekniikalla paljon sujuvampaa.

Vierailija
1329/6330 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs me?

Ei ikinä muisteta ottaa pulloja mukaan, joten heitetään ne aina varastoon, kunnes varaston ovi ei mene enää kiinni, jolloin otamme pullot kassiin ja viedään ne kerralla.

Vierailija
1330/6330 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

piribää kirjoitti:

Tuolla logiikalla ostoksiakaan ei saisi tehdä suuria määriä kerrallaan. Itse varmaan ostat vain muutaman tuotteen/kauppakäynti?

Kyllä, käyn mielummin useammin kaupassa ja ostan pienempiä eriä kerrallaan. En hamstraa kerralla koko kuukauden tarvikkeita. Eli olet oikeassa, asiointi kassajonoissa olisi samalla tekniikalla paljon sujuvampaa.

Tulee kalliimmaksi.

Vierailija
1331/6330 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini suuttuu siitä miten puhun miehelleni.

Vierailija
1332/6330 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olimme isäni kanssa kaupoilla aikeissa ostaa huoneeseeni matto. Tarkastelimme ensin muutamassa liikkeessä niitä, ja isäni halusi katsoa vielä kolmannesta.

Se kolmas matto miellytti minua eniten ja oli halvin. Isäni jutteli myyjän kanssa hinnasta ja valehteli, että muissa liikkeissä oli kyllä halvempia mattoja. Minä olin silloin 5-6-vuotias ja äiti oli aina opettanut että valehdella ei saa. Kuiskasin isälle, että kyllähän tämä matto on halvempi kuin ne muut.

Isä raahasi minut hiuksista autoon ja alkoi karjua, että älä ikinä tule siihen sotkemaan kun hän tekee kauppoja. En saanut lopulta minkäänlaista mattoa.

Ymmärrän sikäli pointin, mutta raivota pienelle lapselle tuolla tavalla - sitä en ymmärtänyt.

Huh. Aivan hermoheikko isä. anteeksi vaan.

Vierailija
1333/6330 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen täti todella närkästyi siitä, että olimme vaihtaneet vierashuoneessamme sängyn paikkaa. Sänky vaihtoi yhdeltä seinältä toiselle, eroa edelliseen paikkaan ehkä 2 metriä. Uusi sängyn paikka ei ole hyvä, koska tädin mielestä talomme alla on vesisuoni juuri sen sängyn alla olevassa kohdassa ja hän saa kamalan päänsäryn nukkuessaan sängyssä.

Hän vierailee meillä ehkä kerran vuodessa. Hän ei ole koskaan nukkunut sängyssä sen uudella paikalla, eikä koskaan aiemmin ole maininnut vesisuonista mitään, mutta uusi sängynpaikka on silti väärä. Hän ei voi myöskään voi nukkua toisessa vierashuoneessamme (joka on oikeasti lasten leikkihuone), koska siellä on liian korkea sisäkatto.

Ei olla purettu uutta pönttöuunia pois vierashuoneesta, jotta saisimme sängyn laitettua takaisin siihen missä se ennen oli :D Tämä on ehdottomasti oudoin asia, josta joku on itselleni suuttunut: menin vaihtamaan omassa kodissani sängyn paikan :D

Vierailija
1334/6330 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen täti todella närkästyi siitä, että olimme vaihtaneet vierashuoneessamme sängyn paikkaa. Sänky vaihtoi yhdeltä seinältä toiselle, eroa edelliseen paikkaan ehkä 2 metriä. Uusi sängyn paikka ei ole hyvä, koska tädin mielestä talomme alla on vesisuoni juuri sen sängyn alla olevassa kohdassa ja hän saa kamalan päänsäryn nukkuessaan sängyssä.

Hän vierailee meillä ehkä kerran vuodessa. Hän ei ole koskaan nukkunut sängyssä sen uudella paikalla, eikä koskaan aiemmin ole maininnut vesisuonista mitään, mutta uusi sängynpaikka on silti väärä. Hän ei voi myöskään voi nukkua toisessa vierashuoneessamme (joka on oikeasti lasten leikkihuone), koska siellä on liian korkea sisäkatto.

Ei olla purettu uutta pönttöuunia pois vierashuoneesta, jotta saisimme sängyn laitettua takaisin siihen missä se ennen oli :D Tämä on ehdottomasti oudoin asia, josta joku on itselleni suuttunut: menin vaihtamaan omassa kodissani sängyn paikan :D

Kätevä konsti päästä eroon oikuttelevasta tädistä :) 

Mitään "vesisuonia" ei edes ole olemassa, on tutkittu juttu.

Vierailija
1335/6330 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun letitin my little ponyn harjan ja jätin sen yöksi letille. Suuttuja oli mieheni 45v. Hänen mielestään ponin harja menee tuosta pilalle

Vierailija
1336/6330 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lastenvahtina kaverille yön yli hänen kotonaan. 

Heillä oli teräksinen tiskipöytä ja hanat aivan kauheassa kunnossa. Klähmäiset, rasvaiset ja ruskeaksi värjäytyneet. No en viitsinyt alkaa pesemään salaatti-tarpeita siinä sotkussa, joten otin heidän siivouskaapistaan kloritea ja liottelin ja hankasin tiskipöydän puhtaaksi. Se oli kuin uusi. 

Kun kaverini tuli kotiin kaikki oli ok ja lähdin kotiin. Kymmenen minuutin päästä alkoi kuitenkin tulla whatsappissa viestiä "Luuletko olevasi parempi kuin me" ,"Luuletko ettei me itse osata siivota", V*ttu, miten ylimielinen olet" ja "Ei tarvitse tunkea tänne jos täällä on niin paskaista".

En vastannut mitään, emmekä ole olleet tuon jälkeen tekemisissä. 

Vierailija
1337/6330 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa "Tytölle nimeksi Tuija?" -ketjussa minulle suututtiin juuri siitä, että sanoin Tuijan olevan mielestäni ruma nimi.

Ketjun aloitusviestissä siis kysyttiin, tykkäätkö nimestä Tuija. Vastasin, että en tykkää, ja perustelin miksi en tykkää. Tähän kommenttiini joku oli vastannut, että "Ei mekään tykätä sun nimestä, kun se on niin ruma!" (tietämättä siis edes nimeäni). Hänen kommenttinsa on saanut useita tykkäyksiä.

Aika outo syy suuttua mielestäni. Ei ehkä kannata kysyä toisten mielipiteitä, jos ei halua kuulla mitään muita kuin omansa kanssa yhteneviä.

Vierailija
1338/6330 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

piribää kirjoitti:

Eikä ole tosiasia.

Kyllä on. Tietäisit sen jos olisit opiskellut logistiikkaa tai tietojenkäsittelyä.

Hahah, mä oon opiskellut logistiikkaa ja tietojenkäsittelyä, koska on taloustieteen ja tietojenkäsittelyn tutkinnot. Ja silti tuon useamman pussin kerralla palautettavaksi. Palautan pulloja/tölkkejä max. kerran kahdessa kuussa.

Vierailija
1339/6330 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Kerran ala-asteikäisenä 90-luvulla kirppiksellä rikoin maljakon (vahingossa), kun laitoin sinne sellaisen keinokukan takaisin, että jotenkin se vaan kaatui pöydälle. Olin siellä faijan kanssa, kun hän suuttui siitä ihan hirveästi, kun joutui 50mk eli n. 8,5€ maksamaan turhasta. Olisin kyllä maksanut sen itsekin, mutta ei ollut lompakkoa mukana. Mun mittapuun mukaan toi 50mk ei edes silloinkaan ollut mikään älyttömän suuri summa, joten siihen nähden aiheutunut suuttumus oli mun mielestä ylimitoitettua.

Vai että 8,5 € on sama kuin 50 markkaa markka-aikaan? :D

Niin, sehän oli 51 markkaa tuo 8,5 euroa.

Vierailija
1340/6330 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Kerran ala-asteikäisenä 90-luvulla kirppiksellä rikoin maljakon (vahingossa), kun laitoin sinne sellaisen keinokukan takaisin, että jotenkin se vaan kaatui pöydälle. Olin siellä faijan kanssa, kun hän suuttui siitä ihan hirveästi, kun joutui 50mk eli n. 8,5€ maksamaan turhasta. Olisin kyllä maksanut sen itsekin, mutta ei ollut lompakkoa mukana. Mun mittapuun mukaan toi 50mk ei edes silloinkaan ollut mikään älyttömän suuri summa, joten siihen nähden aiheutunut suuttumus oli mun mielestä ylimitoitettua.

Vai että 8,5 € on sama kuin 50 markkaa markka-aikaan? :D

Niin, sehän oli 51 markkaa tuo 8,5 euroa.

:D Ja kaikki muutkin hinnat ja rahan arvo pysyy samana aina vaan ja vuodesta toiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme