Oudoin asia mistä teille on suututtu?
Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.
On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D
Kommentit (6330)
Näin kaverilla sormuksen nimettömässä ja onnittelin kihloista. Suuttui koska kyseessä oli hänen mukaansa harjoituskoru sitä varten jos myöhemmin kihlautuisi. Kyseessä kalliimpi timanttisormus ja kaveripariskunnalla useampi vuosi suhdetta takana joten moni muukin olisi voinut erehtyä luulemaan kihloiksi
Mulle suututaan säännöllisesti siitä, jos (kysyttäessä) sanon, että meillä ulkomaillakin (maa keskieuroopassa) on lapsilisät ja ilmainen koulu.
Entinen narsistipoikaystävä suuttui todenpäiväisesti kun kieltäydyin hänen käskyttelystä. Uhkasi eroa jos en suostu seuraaviin vaatimuksiin: eroa kirkosta, käytä pilveä, harrasta ryhmäseksiä ja muuta ulkonäköä taviksesta joksikin cybershop-misuksi. Kieltäydyin suhdevaatimuksista silloinkin kun koitti anastaa ajokorttini saadakseen hetun tietoon kirkosta nettierottamista varten. Oltiin arvomaailmalta kaikin puolin erilaiset niin suhde päättyi lyhyeen ja hyvä niin. Nykyisin kunnioittavan, rakastavan ja samat elämänarvot jakavan kumppanin kanssa onnellinen perheellinen jolle kelpaan sellaisena kuin olen 😊
En tiedä onko oudoin, mutta suuttumistapa ainakin oli hyvin outo.
En päästänyt tuttavaa lapsensa kanssa meille sisään.
Oltiin oltu jo (n.4vlapseni kanssa) tämän naisen ja sen samanikäisen lapsen kanssa ihan tarpeeksi ulkona yhdessä, useampi tunti varmaan, ja halusin kotiin tekemään ruokaa.
Tämä nainen alkoi kinuta meille kylään. Sanoin ettei se nyt sovi, että joku toinen kerta sitten. Tämän jälkeen se alkoi vaatia että kai he nyt edes vessassa pääsevät käymään. Sanoin että ei se nyt sovi (asuivat ihan lähellä, voisivat mennä omaan vessaan. Tiesin että vessaan kinuamisen jälkeen ne olisivat riisuneet vaatteensa ja jääneet kylään, se oli juoni).
Oltiin siis siinä vaiheessa jo meidän pihassa, en muista mistä oltiin tulossa niiden kanssa.
Kävelimme lapsen kanssa talon rappua kohti.
No mitä tekee tämä wt-moukka > käy mielenosoituksellisesti kyykkypissalle keskellä kirkasta päivää meidän talon etupihalle, ihan siihen rapun viereen nurmikolle. Kuka tahansa olisi sillä hetkellä voinut tulla pihaan tai astua ovesta ulos. Talon edessä kulkee myös auto- ja pyörätie.
Nainen puhui ja nauroi samalla äänekkäästi, ei edes yrittänyt olla huomaamaton tai puskan takana.
En uskonut silmiäni, pidin vain lasta kädestä ja painuimme sisälle rappukäytävään ja kotiin. Onneksi en ainakaan havainnut pihalla ketään, mutta en kyllä jäänyt tarkkailemaankaan sen paremmin. Hävetti silmät päästä, jos vaan joku naapuri on nähnyt liittänyt minut siihen ihmiseen. Rauhallinen talo jossa asuu enimmäkseen vanhuksia tai fiksuja ihmisiä, ei mitään holtittomia ilmapäitä.
Ei tarvinne erikseen mainita, että tämän episodin jälkeen pysyin tälle henkilölle etäisenä, ja tuttavuutemme hiipui pois. Onneksi muuttikin paikkakunnalta eikä edes vahingossa törmäilty. Aikaa tästä on jo yli kymmenisen vuotta.
Edellisessä työpaikassani on pääsisäänkäynnillä neljä ovea. Yksi niistä aukeaa klo 7:30 ja tästä on ilmoitettu kissankokoisella ilmoituksella: "Sisäänkäynti tästä ovesta." Eräänä päivänä kymmenen aikoihin joku mies tuli sisäänkäynnille, kokeili kolmea lukossa olevaa ovea, soitti ovikelloa ja jäi pöllönä seisomaan aukinaisen oven eteen. Mietin vahtimestarinkopissa että kokeileppa nyt vetää sitä ovea. Soitti uudestaan ja lähdin avaamaan, kuin ei näemmä raksuta. Työnsin oven auki ja mies alkaa pää punaisena karjua: "Kylläpä siinä kesti tulla avaamaan ovi, kun soitin ovikelloa!" Olin sanaton, en tiennyt itkeäkkö vai nauraa. Samaa haaveilua tulijoilla sattui viikoittain, mutta tämä oli ainut suuttunut yksilö.
Vierailija kirjoitti:
Näin kaverilla sormuksen nimettömässä ja onnittelin kihloista. Suuttui koska kyseessä oli hänen mukaansa harjoituskoru sitä varten jos myöhemmin kihlautuisi. Kyseessä kalliimpi timanttisormus ja kaveripariskunnalla useampi vuosi suhdetta takana joten moni muukin olisi voinut erehtyä luulemaan kihloiksi
Taisi osua herkkään paikkaan. Ei ollut wannabe-rouva sitten saanut kosintaa, vaikka kovasti näköjään olisi sen tarpeessa.
Harjoittelusormus... voiko olla mitään epätoivoisempaa?
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Joskus sitä miettii kuinka vähän täällä suomessa on mielenterveys palveluja tarjota.
Joskus ihmettelee sitä että suuttuuko kyseiset henkilöt siitäkin et hengittää samaa ilmaa ja miten ne pärjää joka päivä itsensä kanssa ja arkipäivän asioissa
Minulle on suututtu yksinäisyydestäni.
t. YKSINÄINEN IHMINEN
Kun kerroin naapurille, että heidän koiransa haukkuu.
Silloinen paras ystäväni suuttui pahanpäiväisesti kun kerroin olevani raskaana. Hänestä oli väärin että olin edennyt parisuhteessani toisin kuin hän omassaan joka oli on-off-suhde ja mies lapsivastainen vaikka hänellä vauvakuume. Olin ajatellut ystävääni lapsen kummiksi mutta näin ei käynyt koska sinä päivänä kun kuuli että vauva syntynyt laittoi tekstarin "onnea nyt sitten, parempi ettei enää nähdä". Mitään riitoja ei ollut joten yllätti miten perheen perustaminen voikin joitakin suututtaa niin että välit katkotaan
Vierailija kirjoitti:
Aikanaan koko luokka odotti koulun käytävällä fysiikan luokan ulkopuolella opettajan saapumista jotta välitunnin jälkeen oppitunti alkaisi. Ihmeteltiin kun opettajaa ei näkynyt missään. Lopulta tajusin ainoana luokasta kokeilla onko ovi lukossa ja se aukesi. Sisällä olikin fysiikan opettaja valmiina paikalla mikä tuli kaikille yllätyksenä. Sen sijaan että koko luokalle olisi sanonut opettaja asiasta päätti hän yksinomaan raivota minulle kun tulin ensimmäisenä luokkaan. Kaikki jälkeeni luokkaan astuneet oppilaat seurasivat hämillään kun opettaja haukkui minut lyttyyn myöhästymisen takia. Olin vielä luokan hiljainen koulukiusattu hikari enkä häirikköoppilas
Kerran lukiossa englanninopettaja odotti luokassa puoli tuntia ja tuli sen jälkeen huutamaan miksemme tule tunnille.
Minulle suututtu useasti kun ajelee 200000e urheiluautolla jossa takalasissa teippaus, jossa lukee "KÖYHÄT $ KYYKKYYN"
Kun sain alakoulussa mantelin joulupuurosta. Luokan poika suuttui mantelin saamisestani niin että kaatoi pulpetin nurin, heitteli luokkalaisia kirjoilla sekä puri ja alkoi potkia luokan opettajaa. Poika oli kuullut että mantelin löytäjä saa ruokalasta palkinnon. Ja palkinto oli joulukuusen muotoinen savijoulukuusenkoriste
Tällä vauvapalstalla on sellaisia kirjoittajia, jotka vetävät herneen nenään välillä niin olemattomista asioista, ettei uskoisi aikuisiksi ihmisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työkaveri suuttui kerran siitä että minulla oli salattia eväänä.
Toisen kerran olin ruuan oheen ottanut mukaan tomaattia. Alkoi tivaamaan sen kotimaata ja kiihdytti itsensä raivoon siitä jos olisinkin kehdannut ostaa ulkomaalaista, vaikka olin jo vastannut että se tomaatti oli ihan kotimaista.
Kerran myös onnistuin laittamaan vedenkeittimen päälle väärällä tavalla. :D
(Myöhemmin tein saman ratkaisun kuin muutama muukin: aloin viettämään tauot eri paikassa).
Onpas raskaalta kuulostava persoona.
Aivan äärettömän raskas. Myös tehnyt suorastaan kiusaa ja on tasaisen aggressiivinen. Olen valvonut jopa öitä kun olen tiennyt joutuvani hänen kanssaan tekemisiin. Esimies on täysi lapanen eikä voi tälle kilahtelijalle mitään. Onneksi ei tarvitse pitkään enää sietää, sillä muutan toiselle paikkakunnalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työkaveri suuttui kerran siitä että minulla oli salattia eväänä.
Toisen kerran olin ruuan oheen ottanut mukaan tomaattia. Alkoi tivaamaan sen kotimaata ja kiihdytti itsensä raivoon siitä jos olisinkin kehdannut ostaa ulkomaalaista, vaikka olin jo vastannut että se tomaatti oli ihan kotimaista.
Kerran myös onnistuin laittamaan vedenkeittimen päälle väärällä tavalla. :D
(Myöhemmin tein saman ratkaisun kuin muutama muukin: aloin viettämään tauot eri paikassa).
Kannattaa ennemmin kokeilla samaa raivoamista hänelle, tomaatista, lusikasta tai vaikka leivänmurusta. Voi mennä viesti perille paremmin ja kertaheitolla.
Tuollaisten ihmisten kanssa alkaa 3. maailmansota jos antaa samalla mitalla takaisin :(
Mun isä on suuttumisen maailmanmestari, narsistinen kun on suuttunut mm seuraavista asioista
- kun ei heti älyä että tarvitsee apua jossain hommassa eli ei osaa lukea ilmeitä, eleitä, ajatuksia jne
- kun haisin muka liikaa valkosipulille sanoi ettei pysty hengittämään, jne, kun loukkaannuin niin suuttui pahemmin ja alkoi paiskomaan tavaroita(mitä tekee usein suuttuessaan)
- kun ei jäänyt enää kakkua jäljelle kun syötiin loput, paiskoi tavaroita ja raivosi
- vääränlaiset vaatteet, naljailu, vitsailu takaisin jos itse naljailee jostakusta henkilöstä
- muutenkin suuttuu aivan jokaisesta asiasta esim kun vastaa puhelimeen väärällä tavalla tai on hiljaa kun ei keksi mitään sanottavaa
On se niin ihanaa omistaa narsistinen isä!
Itsekin olen tosi miellyttämisen haluinen ja ylikiltti. Olen vain kerran kohdannut ihmisen, joka täytti aidosti narsismin määritelmät. Sen kerran, kun lopulta suutuin ja puolustin itseäni, sain sellaisen lapsellisen raivon osakseni, että en todellakaan olisi uskonut aikuisesta ihmisestä sellaista. Nainen ylpeili väkivaltaisuuksilla ja varkauksilla, ja olin aina hiljaa ja arvostelematta. Tein yksin hänen työnsä, olin kannustava, nielin kiukkuni kerta toisensa jälkeen. Hän haukkui osaamiseni, ulkonäköni... Ja sen kerran kun menin puolustelemaan osaamistani ja en jäänyt alistuvaan rooliin, muutuin hänen vihamieheksi sekunneissa.
Lopulta suutuin hänelle takaisin ja aloin aktiivisesti puolustaa itseäni. Oli absurdia, miten hän ei nähnyt itsessään MITÄÄN vikaa, kaikki oli minun syytäni. Jouduin ensimmäistä kertaa elämässäni hyväksymään sen, että toinen ihminen avoimesti inhoaa minua ja että kaikkien kanssa ei voi tulla toimeen. Vaikka olisin kontannut lattialla ja haukkunut hänen käskystä, niin kun kyseisellä ämmällä oli huono päivä, niin häntä ei voinut miellyttää. Karma lopulta palkitsi hänet: itsekäs, oikukas ja häijy käytös laiskottelun ohella johti siihen, että hänen seurassaan ei enää viihdytty. Ja taustalla ei ollut minun julma salajuoni tai kiusaaminen, ihmiset vain sanoivat ettei hänen seuraansa jaksa. Myös minun uskoni siihen, että olen ihan ok persoona jonka kanssa muiden on kiva olla eheytyi ystävieni avulla. He tukivat ja kannustivat minua koko farssin aikana, ja tuntui hyvältä kuulla tavallisten ihmisten näkökulma hänen outoa käytöstään kohtaan.
1980-luku, ala-aste. Olin koulun käytävällä, naulakoiden edessä, lähdössä välitunnille ja laittamassa kenkiä jalkaani. Käytävä oli melkein tyhjä; suurin osa luokkatovereista oli jo ehtinyt ulos.
Koulussa vallitsi sisätossukäytäntö. Ulkoa tullessa kengät tuli vaihtaa sisätossuihin ja välitunnille lähtiessä päinvastoin. Sisätossut olin jo laittanut naulakossani roikkuvaan kassiin. Nyt olin enää solmimassa kengännauhoja kiinni.
Ohi käveli naapuriluokan opettajatäti. Opettajan silmät kiinnittyivät lähelläni olevaan tossupariin, jonka joku toinen oppilas oli jättänyt käytävälle lojumaan naulakkojen eteen, kieltämättä vähän epäsiististi.
Opettaja: (tavoille opastavalla ”opettaja-äänellä”) Laitapa tossusi naulakkoon!
Minä: (tossuja katsahtaen) Noi ei oo mun tossut.
Opettaja: (naama ”mean face” -rutussa, ääntä korottaen) EN MINÄ SIITÄ PIITTAA OVATKO NE SINUN TOSSUSI, TOSSUT PITÄÄ LAITTAA NAULAKKOON KUN MINÄ NIIN KÄSKEN!
Minä: ... o_O
Olin juuri saanut kengännauhani solmittua. Nousin ylös, poimin lattialta nämä jonkun toisen henkilön jalkineet ja sulloin ne satunnaisen naulakkokoukun taakse, opettajan seisoessa vieressä ja vahtiessa toimitusta suu kapeana viivana, kädet lanteilla.
Opettaja: (tuijotusta)
Ulko-ovea kohti lähtiessäni jupisi vielä selkäni takana jotain siitä, että kun käskyjä ei noudateta, ja pitää ottaa tämä opettajanhuoneella puheeksi, ja että hänen luokassaan ei kyllä ole moista ongelmaa. En tiedä tarkoittiko käskyjen kyseenalaistamista vai käytävillä lojuvia tossuja.
Mulle suututtiin, kun olen lähdössä vaihtoon. Opiskelukaveri oli hakenut samaan paikkaan, mutta ei päässyt ja mä pääsin. Hän suuttui, että vein hänen paikkansa eikö oo puhunut mulle nyt kuukauteen ja esti facessa. Anteeksi vain, mutta paikat jaetaan pääasiassa arvosanojen perusteella. Mun ka on 3,8 ja hänellä 2,9 kun vaatimus on 3 (hyvät tiedot) ja vaikka hänen keskiarvonsa pyöristettynä on 3 niin mulla se on 4 ja loogisesti paremmat arvosanat ajaa edelle. Olis opiskellut paremmin.