Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6330)

Vierailija
1161/6330 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun eräs anorektikko mielisairas vielä lapsen äiti suuttui mulle kun vastasin viestin aha, kun laittoi et saa salmiakki pussin ja ruisleipää vanhemmilta. Alkoi haukkumaan luuseriksi ja se ettei ihme et mulla ei oo kavereita (mulla muutenkin huono itsetunto ja tää oli mun ainut kaveri tällä paikkakunnalla)

Yritin auttaa kysymällä kuulumisia, neuvomalla että terveyskeskukseen voisi mennä jos tulee vähäänkään huono olo ja yritin olla mukava kaveri, suuttui aivan älyttömän pienistä asioista

Muutenkin olen huomannut että me yli kiltit ollaan vaan heittopusseja jos yritämme vähäänkään omaa tahtoa toteuttaa eli neuvomalla tai sanomalla johonkin asiaan ei niin jo on Helvetti irti sillä toisella osapuolella:(

Vierailija
1162/6330 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun eräs anorektikko mielisairas vielä lapsen äiti suuttui mulle kun vastasin viestin aha, kun laittoi et saa salmiakki pussin ja ruisleipää vanhemmilta. Alkoi haukkumaan luuseriksi ja se ettei ihme et mulla ei oo kavereita (mulla muutenkin huono itsetunto ja tää oli mun ainut kaveri tällä paikkakunnalla)

Yritin auttaa kysymällä kuulumisia, neuvomalla että terveyskeskukseen voisi mennä jos tulee vähäänkään huono olo ja yritin olla mukava kaveri, suuttui aivan älyttömän pienistä asioista

Muutenkin olen huomannut että me yli kiltit ollaan vaan heittopusseja jos yritämme vähäänkään omaa tahtoa toteuttaa eli neuvomalla tai sanomalla johonkin asiaan ei niin jo on Helvetti irti sillä toisella osapuolella:(

Mielisairas siksi että oli/on mielen terveydellisiä ongelmia hänelle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1163/6330 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri tiuski minulle, kun pyysin sairaslomalle kaksi viikkoa jatkoa osastolta kotiuduttuani, koska diagnoosi kielsi auton ajamisen ja olen autoa päivittäin työssä tarvitseva yrittäjä. Otin asiasta selvää myöhemmin, sairasloma oli liian lyhyt sairauteen nähden. Ilmeisesti hänellä oli jotain yrittäjiä vastaan tai ei pitänyt siitä, että soitin hänelle osastolle. Itse olen tottunut oikaisemaan virheeni asiallisesti.

Vierailija
1164/6330 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini suuttui mulle kun kerroin rehellisesti naapurin tädille, että hänen lapset tulivat usein meidän oven taakse käsinkirjoitetun lapun kanssa ostamaan tupakkaa äidilleen. Kerroin myös että kerran kysyivät onko mun äidillä kolikkopurkkia ja ottivat sieltä salaa rahaa. Äitini suuttui mulle n. 9v joka kertoi totuuden. Sain hirveät huudot ja mun piti siivota oma ja veljieni huoneet ja sain viikon kotiarestin. Äiti suuttui ja rankaisi mua, koska menetimme ehkä ystäviä mun kertoman totuudn takia.

Vierailija
1165/6330 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina jaksaa ihmetyttää, kuinka moni työkaveri suuttuu illan ja yön aikana vaikka viimeksi nähdessä kaikki oli hyvin.

Minulle kävi näin koulussa. Sain uusia kavereita ja eräänä iltapäivänä sanottiin iloisesti moikka nähdään huomenna niinkuin normaalistikin. Seuraavana päivänä olin kuin ilmaa ja ne alkoi myöhemmin kiusaamaan eikä enää ikinä oltu kavereita. Oliko ne saanut sen yön aikana jonkun aivovaurion? Ei voi käsittää miten voi noin vaan yhtäkkiä muuttua ihan eri ihmisiksi.

Tuosta tuli mieleen sellainen asia et yks ilkeä tyttö oli keksinyt juorun jonka mukaan olin puhunut kaikkea paskaa parhaasta ystävästäni, haukkunut esim lesboks jne, mikä ei pitänyt paikkaansa, soitin illalla tälle ystävälleni ja selitin kaiken et ei pitänyt juorut paikkansa jne, pahoitteli hän, mun paras kaveri että noin ikävästi keksi juorut, ja sovittiin asiat, seuraavana päivänä bussissa mulkoili mua ja näytti kieltä, oli 'kivaa' huomata että koulussa meni tän ilkeän tytön luokse, katsoivat molemmat mua ja nauroivat.

Yläaste on julmempaa kuin Siperiassa

Vierailija
1166/6330 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin duunissa eräässä sairaalassa vuonna 2006. Silloin vielä ihmiset ostivat iltalehtiä yms.

Kävin ostamassa kyseisen lehdykän ja Laitoin kahvihuoneen pöydälle kahvikupin alle merkiksi että se oli minun lehteni. Menin sitten ottamaan eväitä jääkaapista ja kun käännyin, eräs henkilö otti lehden kahvikupin alta.

Jäädyin n. 10 sekunniksi ja kun havahduin sanoin että ostin sen lehden just.

Tämä henkilö sitten suuttui minulle ja huusi että luuli että varasin lehden ja olisit sanonut ja paiskasi lehden pöydälle.

Katsoin vain vähän hitaasti ja pidin taukoni lehteni kanssa.

Vierailija
1167/6330 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että en usko, että taivaalla on mies joka salakatselee ihmisten seksielämää ym. ja on sairaalloisen narsistinen ja lähettää itseensä uskomattomia tai vääränlaista seksiä harrastavia helvettiin.

Vierailija
1168/6330 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvissyöjä kaveri suuttui kun meillä oli n.30 hengen grillibileissä myös lihaa, kanaa, kalaa ja äyriäisiä tarjolla.

Kasvis-vaihtoehtojakin oli runsaasti, sekä grillattujen ruokien että kylmien puolesta, mutta se ei riittänyt. 

Alkoi äyskiä ja v* ttuilla minulle ja haukkua safkoja. Kyseli että miksi hänet on edes kutsuttu kun tarjotaan tuollaista p* skaa ja järjesti hirveän kohtauksen, jonka jälkeen häipyi paikalta. Tämän jälkeen lähetti vielä muutaman päivän päästä viestin, jossa antoi olettaa että odottaa anteeksipyyntöä. Sitä odottaa vieläkin.

Vierailija
1169/6330 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs entuudestaan vieras pitkä nainen raivosi minulle siitä että on väärin kuinka lyhyet naiset vievät pitkät miehet pitkiltä naisilta 😕 Olen 157cm ja mieheni 193cm

Vierailija
1170/6330 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs entuudestaan vieras pitkä nainen raivosi minulle siitä että on väärin kuinka lyhyet naiset vievät pitkät miehet pitkiltä naisilta 😕 Olen 157cm ja mieheni 193cm

Minulle on käynyt noin useamman kerran! Sekä tuttujen että vieraiden toimesta. Yhdessä ollaan oltu 12 vuotta. Minä olen 156cm ja mieheni on 196cm.

Vierailija
1171/6330 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi tuttavuus suuttui kun kerroin etten halua seurustella hänen kanssaan enkä kenenkään muunkaan kanssa enkä ole rakastunut häneen.

Vierailija
1172/6330 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se 50 markkaa oli aika iso summa rahaa 90-luvulla. Paitsi tietenkin rikkaille riistokapitalisteille, joita ei lamat hetkauttanu.

Vierailija
1173/6330 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Kerran ala-asteikäisenä 90-luvulla kirppiksellä rikoin maljakon (vahingossa), kun laitoin sinne sellaisen keinokukan takaisin, että jotenkin se vaan kaatui pöydälle. Olin siellä faijan kanssa, kun hän suuttui siitä ihan hirveästi, kun joutui 50mk eli n. 8,5€ maksamaan turhasta. Olisin kyllä maksanut sen itsekin, mutta ei ollut lompakkoa mukana. Mun mittapuun mukaan toi 50mk ei edes silloinkaan ollut mikään älyttömän suuri summa, joten siihen nähden aiheutunut suuttumus oli mun mielestä ylimitoitettua.

Kyllä se 50 markkaa oli aika iso summa rahaa 90-luvulla. Paitsi tietenkin rikkaille riistokapitalisteille, joita ei lamat hetkauttanu.

1174/6330 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keles! kirjoitti:

Pieni summa, jolla sai Rossossa pizzan ja tuopin. Ei todellakaan sen arvoinen summa, että normaali vanhempi suuttuisi lapselle. Semminkin, kun kyseessä oli vahinko!

Oma isäni suuttui kerran, kun rapsutin kynällä pöytää jossa oli kuivunutta liimaa. Tarkoituksena siis saada ne liimakarstat irti pöydästä. Kyse oli omasta askartelupöydästä, joka ei siis todellakaan ollut mikään hieno. Siinä oli jo valmiiksi naarmuja ja tussinjälkiä, joten en tajua, miksi se kuivuneet liiman irti rapsuttelu oli niin paha asia.

Seurasi hirveä räjähdys ja tukkapölly. Oma isäni oli juuri tuollainen, suuttui aivan mitättömistä asioista ja oli hyvin ennalta-arvaamaton.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
1175/6330 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan koko luokka odotti koulun käytävällä fysiikan luokan ulkopuolella opettajan saapumista jotta välitunnin jälkeen oppitunti alkaisi. Ihmeteltiin kun opettajaa ei näkynyt missään. Lopulta tajusin ainoana luokasta kokeilla onko ovi lukossa ja se aukesi. Sisällä olikin fysiikan opettaja valmiina paikalla mikä tuli kaikille yllätyksenä. Sen sijaan että koko luokalle olisi sanonut opettaja asiasta päätti hän yksinomaan raivota minulle kun tulin ensimmäisenä luokkaan. Kaikki jälkeeni luokkaan astuneet oppilaat seurasivat hämillään kun opettaja haukkui minut lyttyyn myöhästymisen takia. Olin vielä luokan hiljainen koulukiusattu hikari enkä häirikköoppilas

Vierailija
1176/6330 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestittelin kaverin kanssa muutaman viestin verran kotimatkalla. Kutsuin sen tapahtumaan. Kaveri halus soittaa mulle ja sanoin et en just nyt ehdi puhua koska meen just kotiin ja siellä taas on seuraa. Kaveri suuttu tulisesti ja sano et ei olis pitäny sit laittaa viestiäkään kerta oon niin kiireinen. Suuttu myös siitä et kutsuin sitä yhtään mihinkään.

Vierailija
1177/6330 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan tuli ero silloisesta poikaystävästä. Eroitkin ja silloinen paras ystävä antoi erilaista tukea kun ykskaks vaati että annan exäni numeron koska halusi ottaa siltä suihin (?!) kieltäydyin antamasta numeron ja hän sai siitä raivarin. Kaveri ei muutenkaan tasapainoisimmasta päästä ja myöhempien tempaustensa jälkeen katkaisin välit joka elämäni parhaimpia päätöksiä

Vierailija
1178/6330 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni osti aivan karmeassa kunnossa olevan, alkuperäisessä 60-luvun kuosissa (mukaan lukien hella ja jääkaappi jne.) olevan kerrostaloasunnon, ja loukkaantui minulle verisesti, kun en suostunutkaan muuttamaan siihen ja maksamaan hänelle täyttä vuokraa siitä, vaan mieluummin jäin asumaan nykyiseen, saman kokoiseen, siistiin ja nätisti remontoituun asuntooni.

Ei puhunut minulle lähes vuoteen.

Vierailija
1179/6330 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mimmi suuttui mulle siitä, että aiheutin hänelle liian pitkän orgasmin (tai ilmeisesti kaksi peräkkäistä orgasmia). Luultavasti siksi, että hän aina huutaa aika kovaäänisesti seksin aikana, ja alkoi painamaan käsillään minua pois pillustaan, mutta jatkoin stimuloimista vielä intensiivisemmin ja silti hän pysyi paikallaan ja halusi että panen häntä. Mutta silti suuttui jälkeenpäin. Erittäin outo tilanne oli tuo...

Toinen työntää pois ja jatkat "stimuloimista vielä intensiivisemmin"? Kiva raiskaus.

Vierailija
1180/6330 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se verensokeri varmaan kirjoitti:

Oltiin miehen kanssa vuokrattu mökki Kuusamosta ihanan järven rannalta. Ajomatka oli pitkä, mutta perillä puitteet olivat upeat.

Ruokatarpeita purkaessani mieheni pyysi saada sinistä lenkkiä, jota olin luvannut ostaa. Annoin kassista punaisen lenkin, (koska kaupassa ei sitä sinistä ollut).

Ja hän sai käsittämättömän itkupotkuraivarin ?!!? Aivan tajuton huuto 😨

Säikähdin aivan kamalasti ja loukkaannuin sydänjuuria myöten.

Jätin hommat siihen ja lähdin koiran kanssa metsään katselemaan löytyykö hilloja.

Asiasta ei puhuttu enää, mutta meni jotenkin se maku siitä reissusta. 😢

Mullakin ex on raivonnut pää punaisena ulkomailla. Viimeisen raivarin jälkeen päätin, että tulen onnellisemmaksi ilman häntä enkä todellakaan kuuntele tuollaista messuamista ilman todella hyvää syytä, jos silloinkaan. Kiva ulkomailla kun toinen vetää hirveät lipat kuin lapsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan