Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6330)

Vierailija
1001/6330 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hjghjgh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiakas suuttui, kun en suostunut nostamaan kahta 40 kilon kalkkisäkkiä yksin hänen autonsa takakonttiin. Painan 56 kiloa ja siltä näytänkin, lisäksi naisille turvallinen nostoraja on 25 kiloa. En olisi saanut edes yhtä säkkiä nostettua takakontin korkeudelle.

Asiakas oli ilmeisesti ostanut nykyisen tasa-arvon ja tasapäisyyden hehkutuksen ihan täysin. Miehissä ja naisissahan ei kuulemma ole mitään eroa.

Haluaisin nähdä sinun nostavan 40 kg:n säkin, olet mitä sukupuolta tahansa. On eroja, muttei sellaisia, jotka oikeuttaisivat syrjintään. Ja isoimmat erot ovat yksilöiden, ei sukupuolten välillä: on tyhmiä, on älykkäitä, on kohteliaita ja on juntheja.

Tässähän nimenomaan ei syrjitty, vaan oletettiin että pieni nainen nostaa säkin siinä missä mieskin. Tasa-arvo vaan ei kuitenkaan tee meistä tasavahvoja joka asiassa, kuten tässä havaittiin.

Vierailija
1002/6330 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä poistaa paras kaveri listalta, jos ei pidetä tarpeeksi paljon yhteyttä? Onko se PARHAAN YSTÄVÄN pitäminen listalla joku rasite??

On. Siitä puuttuu vastavuoroisuus jos ei koskaan itse jaeta mitään. Ei päivityksiä eikä mitään muutakaan. Tällaisten ihmisten ei pitäisi käyttää Facebookia ollenkaan. Lisäksi tuollaisesta tulee mieleen stalkkaamaaminen. Kysehän on kuitenkin _sosiaalisesta_ mediasta.

Ei se ketään käytännössä rasita, vaikka siellä kavereissa on tyyppejä jotka eivät mitään kommentoi. Jos menee esille sosiaaliseen mediaan, pitää hyväksyä se, että sinua katsellaan mutta ei välttämättä kommentoida. Ei siellä ole mitään velvoitteita viestitellä kenellekään. Osa väestä tykkää vain lueskella tai joskus sopia käytännön asioista viestitoimintoja käyttämällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1003/6330 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä poistaa paras kaveri listalta, jos ei pidetä tarpeeksi paljon yhteyttä? Onko se PARHAAN YSTÄVÄN pitäminen listalla joku rasite??

En osaa sanoa, sitä pitäisi kysyä parhaalta kaveriltani. Hän ei suostunut ottamaan myöskään omaa tyttöystäväänsä fb-kaveriksi, koska tämä oli väärällä nimellä siellä. Perusteli sitä tyyliin "kyllä minä sinut ottaisin kaveriksi, mutta en mitään Maija Möttöstä".

Välillä hänellä oli paljon ventovieraita naisia kavereina, koska ne olivat hyvännäköisiä, mutta poisti ne myöhemmin. Kukin tyylillään. :D

Vierailija
1004/6330 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin yhtä miestä, joka väitti vihaisena minun varastaneen kotoaan noin 20 vuotta vanhan kannellisen, muovisen säilytysrasian. Myöhemmin myönsi nolona löytäneensä sen pakastimesta. Eipä ole ennen tuollaisesta syytetty, heh :-D

Vierailija
1005/6330 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on suututtu kun en antanut koiraani naapurin lapsille lenkitettäväksi.

Olin siis aiemmin antanut lasten leikkiä ja paijata koiraa, mutta oma koirani on 70 kiloinen ja vaativaa rotua, joten ei mikään lasten lenkkikaveri.

Naapurin lapset kävivät nätisti pyytämässä koiraa ja minä selitin heille miksi se ei käy ja sanoin että voivat joskus tulla mukaan lenkille mutta yksin en voi antaa koiraa lenkille. Olivat ymmärtäväisiä ja lähtivät ihan hyvillä mielin pois.

Noin viiden minuutin päästä ovikello soi raivokkaasti. Siellä oli noiden lasten äiti naama  punaisena.

Alkoi rähisemään kuinka oli jo luvannut koiraa tytöille ja mikä minun ongelmani on kun koira kerran tulee lasten kanssa toimeen? 

Vierailija
1006/6330 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Eräs ystäväni oli omahyväisesti sitä mieltä, että että olen vain laiska ja piilosyöppö kun ihmettelin painonnousua ja väsymystä sekä epäilin, että kilpirauhasessani on jotain.   Kun minulla todettiin sekamuotoinen kilpirauhasen toimintahäiriö, suuttuo niin että lakkasi puhumasta minulle.

- Olin sairaslomalla apteekissa ja sinne osui työkaveri, joka alkoi sättiä että en minä mitään kipeä ole, kunhan lintsaan!  ja otti minusta kuvan esitettäväksi pomolle. Pomo oli vain todennut, että eipä se Johannan kipeä selkä taida siinä kuvassa näkyä... 

Vierailija
1007/6330 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri suuttui kerran siitä että minulla oli salattia eväänä.

Toisen kerran olin ruuan oheen ottanut mukaan tomaattia. Alkoi tivaamaan sen kotimaata ja kiihdytti itsensä raivoon siitä jos olisinkin kehdannut ostaa ulkomaalaista, vaikka olin jo vastannut että se tomaatti oli ihan kotimaista.

Kerran myös onnistuin laittamaan vedenkeittimen päälle väärällä tavalla. :D

(Myöhemmin tein saman ratkaisun kuin muutama muukin: aloin viettämään tauot eri paikassa).

Vierailija
1008/6330 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin persuja. Olen kuulemma tyhmä ja rasístí. Kumppanini on mámú. Ystäväni oli ehdolla ja pääsikin, joten miksi en kannattaisi häntä, vaikka siinä puolueessa on siivottavaa. Troijalaisella hevosella ne siivotaan. Ystäväni ajaa hyviä asioita. Antakaa niille mahdollisuus. Siihen on syy miksi nyt on pidettävä tiukkaa linjaa joissakin asioissa. 

Vierailija
1009/6330 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikallani muut työntekijät suuttuivat minulle usein, kun en ollut tehnyt joitakin työtehtäviä. Olisin kyllä tehnyt ne, mutta en todellakaan tiennyt, että minun olisi pitänyt tehdä ne, koska ne olivat vaihtelevasti sellaisia tehtäviä, jotka eivät kuuluneet varsinaiseen työnkuvaani. Ne olivat siis vaihtelevasti erilaisia tehtäviä, joista en voinut tietää, että minun olisi pitänyt tehdä ne eli kyse ei siis ollut siitä, että olisin jättänyt säännöllisesti jonkun saman tehtävän tekemättä vaan kyseellä oli todella vaihtelevat tehtävät. Sitten minulle suututtiin, kun en ollut ajatustenlukija eli en voinut tietää, että milloin joku tehtävä oli sellainen, että minun olisi pitänyt tehdä se ja milloin taas ei. Siitäkin sitten suututtiin, kun aloin kyselemään eri tehtävistä, että pitääkö minun tehdä ne vai ei ja aamulla töihin mennessäni kysyin, että mitä muita tehtäviä minun odotetaan tekevän omien tehtävieni lisäksi. Onneksi sain sitten sanottua itseni irti siitä paikasta, jossa minulle suututtiin koko ajan kaikesta mitä tein. Tein niin tai näin, aina tein päinvastoin ja muut pääsivät valittamaan siitä, että en ollut tehnyt heille tarkoitettuja tehtäviä jotka he itse olisivat voineet tehdä minulle rageamisen sijaan.

Vierailija
1010/6330 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään laittaa ruokaa ja kutsua ystäviä kylään, ja pari vuotta sitten olin kutsunut 4 ystävää meille illalliselle.

Pöytä oli katettu paikkakortteineen, ja useamman ruokalajin menu odotti. Yksi vieraista saapui vähän ennen muita, ja kyseli menusta. Kerroin sitten hänelle ruokalajit, ja yhden väliruuan kohdalla sanoi, että ottaa sitä nyt heti. Luulin kommenttia vitsiksi j jatkoin keittiössä puuhastelua, mutta hän alkoi inttään kuinka haluaa sitä heti, koska on nälkä ja tekee mieli juuri sitä ruokaa. En ollut uskoa korviani, tämä kaveri oli selvinpäin, yleisesti erittäin älykäs, ja olimme olleet tekemisissä jo vuoden verran, eikä tällaista ollut ilmennyt.

Tilanne kärjistyi hänen huutoitkuunsa, kun sanoin että nyt odotetaan muut vieraat paikalle ja ruuat syödään tietyssä järjestyksessä, piste. Saimme tilanteen jotenkin sovittua juuri ennen muiden tuloa, vaikka oma fiilis olikin pilalla.

Ilta vieraineen sujui kuitenkin ongelmitta, ruuat maistuivat, kaikilla oli (luullakseni) mukavaa, ja syömisen jälkeen istuimme vielä iltaa juomien kera. Puoleenyöhön mennessä olivat muut vieraat poistuneet, ja tämä hankala vieras alkoi tehdä myös lähtöä, kunnes sai järkyttävän raivokohtauksen.

Hän huusi ja raivosi, kuinka minä alistin häntä määräämällä hänelle tietyn istumapaikan pöydässä, ja ettei hän saanut itse sitä valita. Hän koki että tahllaan laitoin hänet "huonoon" kohtaan, koska hän joutui välillä väistämään kun muut samalla puolen istuvat nousivat esim vessaan käymään tms. Hän myös raivosi siitä, että taustalla soinut musiikki oli minun lempimusiikkia, eikä hänen. Lisäksi olin kuulemma puhunut koko illan hänen päälleen ja suosinut jollain tapaa muita ystäviäni. Hänen suustaan kuului kaikki mahdolliset loukkaukset ja kirosanat mitä voi keksiä, ja ennen kun hän poistui ovesta, paiskasi hän kädessään olleen täyden viinilasillisen kenkähyllyyni.

Että sellainen vieras. Olun lievästi sanoen järkyttynyt hänen käytöksestään. Ajattelin että ehkä hän sai jonkun hermoromahduksen tms, mutta myöhemmin hän jatkoi syyttelyäni viestien muodossa, ja homma oli sillä paketoitu.

Tämän selkkauksen jälkeen sain vielä kulla eräältä ystävältäni, kuinka tämä vieras olis haukkunut minua aiemminkin omissa juhlissani selkäni takana, syytellen mm kuinka muut ystäväni ovat minulle tärkeämpiä, ja kuinka kohtelen häntä eriarvoisesti jne. Ja tämäkin tilanne liittyi siihen, kun lupasin tehdä työläitä drinkkejä kaikille vasta kun viimeinenkin on saapunut, enkä tehnytkään niitä heti kun hän halusi.

Sairas tyyppi kaikenkaikkiaan :(

Hei tämän on pakko olla mun entinen ystävä!! Samaa ulinaa, kuinka OMISSA juhlissani soitan lempimusiikkiani, alistan häntä mm. meikkaamalla aina, kun lähden ulos?? ja puhun muiden kanssa, kun hän raakkuu humalassa. Onko kyseessä työtä vieroksuva 40+ nainen, joka on epäsiisti?

Vierailija
1011/6330 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerroin, että kannatan perussuomalaisia

Vierailija
1012/6330 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän talonmies suuttuu, kun tuon vaunut sisälle omaan asuntoon. Käytän kostealla säällä rengasuojia ja pyyhin omalla vedellä kastellulla puhtaalla kertakäyttöisellä puhdistusliinalla käytävän siitä alueelta, jossa olen rengassuojat renkaisiin laittanut, mutta ei riitä. Seuraavan kerran, jos vielä tulee pimputtamaan ja kysymään olenko tuonut rattaat sisään, yritän olla tarpeeksi rohkea ja sanoa hänelle, että soitan seuraavalla kerralla poliisit (ihan kuin poliiseja kiinnostaisi, mutta surettaa olla hänen kynnysmattona ja etenkin se, että lapsi kuulee, kun äidille räyhätään)

Vierailija
1013/6330 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävä hyypiö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään laittaa ruokaa ja kutsua ystäviä kylään, ja pari vuotta sitten olin kutsunut 4 ystävää meille illalliselle.

Pöytä oli katettu paikkakortteineen, ja useamman ruokalajin menu odotti. Yksi vieraista saapui vähän ennen muita, ja kyseli menusta. Kerroin sitten hänelle ruokalajit, ja yhden väliruuan kohdalla sanoi, että ottaa sitä nyt heti. Luulin kommenttia vitsiksi j jatkoin keittiössä puuhastelua, mutta hän alkoi inttään kuinka haluaa sitä heti, koska on nälkä ja tekee mieli juuri sitä ruokaa. En ollut uskoa korviani, tämä kaveri oli selvinpäin, yleisesti erittäin älykäs, ja olimme olleet tekemisissä jo vuoden verran, eikä tällaista ollut ilmennyt.

Tilanne kärjistyi hänen huutoitkuunsa, kun sanoin että nyt odotetaan muut vieraat paikalle ja ruuat syödään tietyssä järjestyksessä, piste. Saimme tilanteen jotenkin sovittua juuri ennen muiden tuloa, vaikka oma fiilis olikin pilalla.

Ilta vieraineen sujui kuitenkin ongelmitta, ruuat maistuivat, kaikilla oli (luullakseni) mukavaa, ja syömisen jälkeen istuimme vielä iltaa juomien kera. Puoleenyöhön mennessä olivat muut vieraat poistuneet, ja tämä hankala vieras alkoi tehdä myös lähtöä, kunnes sai järkyttävän raivokohtauksen.

Hän huusi ja raivosi, kuinka minä alistin häntä määräämällä hänelle tietyn istumapaikan pöydässä, ja ettei hän saanut itse sitä valita. Hän koki että tahllaan laitoin hänet "huonoon" kohtaan, koska hän joutui välillä väistämään kun muut samalla puolen istuvat nousivat esim vessaan käymään tms. Hän myös raivosi siitä, että taustalla soinut musiikki oli minun lempimusiikkia, eikä hänen. Lisäksi olin kuulemma puhunut koko illan hänen päälleen ja suosinut jollain tapaa muita ystäviäni. Hänen suustaan kuului kaikki mahdolliset loukkaukset ja kirosanat mitä voi keksiä, ja ennen kun hän poistui ovesta, paiskasi hän kädessään olleen täyden viinilasillisen kenkähyllyyni.

Että sellainen vieras. Olun lievästi sanoen järkyttynyt hänen käytöksestään. Ajattelin että ehkä hän sai jonkun hermoromahduksen tms, mutta myöhemmin hän jatkoi syyttelyäni viestien muodossa, ja homma oli sillä paketoitu.

Tämän selkkauksen jälkeen sain vielä kulla eräältä ystävältäni, kuinka tämä vieras olis haukkunut minua aiemminkin omissa juhlissani selkäni takana, syytellen mm kuinka muut ystäväni ovat minulle tärkeämpiä, ja kuinka kohtelen häntä eriarvoisesti jne. Ja tämäkin tilanne liittyi siihen, kun lupasin tehdä työläitä drinkkejä kaikille vasta kun viimeinenkin on saapunut, enkä tehnytkään niitä heti kun hän halusi.

Sairas tyyppi kaikenkaikkiaan :(

Hei tämän on pakko olla mun entinen ystävä!! Samaa ulinaa, kuinka OMISSA juhlissani soitan lempimusiikkiani, alistan häntä mm. meikkaamalla aina, kun lähden ulos?? ja puhun muiden kanssa, kun hän raakkuu humalassa. Onko kyseessä työtä vieroksuva 40+ nainen, joka on epäsiisti?

Tää tapaus ei ole mulle tuttu, mutta j u m a l a u t a että v i t u t t a a ihmiset, jotka tulevat mun himaan ja alkavat vinkumaan musasta/lyövät kysymättä puhelimensa sterkkoihin ja vaihtavat musiikkia. Ei mulla muuta.

Vierailija
1014/6330 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaveri suuttui kerran siitä että minulla oli salattia eväänä.

Toisen kerran olin ruuan oheen ottanut mukaan tomaattia. Alkoi tivaamaan sen kotimaata ja kiihdytti itsensä raivoon siitä jos olisinkin kehdannut ostaa ulkomaalaista, vaikka olin jo vastannut että se tomaatti oli ihan kotimaista.

Kerran myös onnistuin laittamaan vedenkeittimen päälle väärällä tavalla. :D

(Myöhemmin tein saman ratkaisun kuin muutama muukin: aloin viettämään tauot eri paikassa).

Kannattaa ennemmin kokeilla samaa raivoamista hänelle, tomaatista, lusikasta tai vaikka leivänmurusta. Voi mennä viesti perille paremmin ja kertaheitolla. 

Vierailija
1015/6330 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummu suuttui kun vatkasin taikinaa väärään suuntaan. Piti siis sekoittaa aina myötäpäivään, ei toiseen suuntaan, selitystä en saanut.

Vierailija
1016/6330 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoisin minulle sattunut tapaus oli kun olin eläinlääkärillä viemässä ikivanhaa kaveriani viimeiselle matkalle. Koiralla oli kipuja ja tämä vingahteli jos joutui liikkumaan. 

Samassa odotushuoneessa oli äiti ja noin ekaluokkalainen tyttö jonkun marsun tai vastaavan kanssa.

Tyttö tuli ensin ihan yhtäkkiä ja kysymättä koskemaan koiraan jolloin se vingahti ja minä työnsin tytön käden pois ja käskin tätä olemaan koskematta koiraan. Sitten tyttö pyysi lupaa silittää koiraa, jonka kielsin ja selitin että koira on kipeä. Tyttö alkoi itkemään ja meni takaisin äitinsä luokse. 

No tämä äitihän sitten ponkaisi pystyyn ja alkoi rähisemään minulle kun olin komentanut ja koskenut hänen lapseensa.

Minäkin korotin ääntäni ja sanoin että se sinun tyttäresi oli se joka luoksemme tuli luvatta lääppimään koiraani ja tämä on eläinlääkäri, ei mikään petting zoo.

Tämän jälkeen nainen meni vastaanotto-tiskille huutamaan ja ja rähisi kassalle että eivätkö he aio heittää minua ulos. Kun kassa vastasi vain että minulla on varattu aika, keräsi nainen jyrsijänsä ja lapsensa ja häipyi.

En ymmärrä miksi ihmiset eivät opeta lapsilleen ettei vieraisiin koiriin kosketa, varsinkaan eläinlääkärissä.

Itse olen omille ainakin opettanut että lupaa kysytään aina ennen kuin koiraan kosketaan.

Vierailija
1017/6330 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vaihtanut uuteen puhelimeen (tästä on jo yli 5 v aikaa). Pari päivää tämän jälkeen minun piti matkustaa junalla ystäväni luo. Laitoin hänelle päivää ennen lähtöä viestin, jossa kerroin saapumisaikani. En saanut siihen koskaan vastausta, ja laitoin pari muutakin viestiä, mutta niihinkään hän ei reagoinut. Yritin soittaa, mutta hän ei vastannut puhelimeen. 

Lopulta sain hänet kiinni Facebookin välityksellä vain hieman ennen kuin junani oli perillä (hän oli siis tietoinen siitä, että tulen ko. päivänä, mutta olin sanonut ilmoittavani kellonajan). Kysyin häneltä oliko hän saanut viestini, ja ei kuulemma ollut saanut. Hän ei ollut vastannut puheluihini, koska jostain syystä, ilmeisesti uudesta puhelimesta johtuen, numeroni ei ollut näkynyt näytöllä.

Hän veti pahat kilarit. 

Paljastui, että vika oli uuden puhelimen asetuksissa. Pyysin vuolaasti anteeksi, selitin tilanteen ja näytin hänelle uuden puhelimeni sekä kaikki ne viestit jotka olin yrittänyt hänelle lähettää. Luulin asian olevan loppuunkäsitelty.

Kuukausia myöhemmin, toisen riidan yhteydessä, hän ottaa esiin tämän tekstiviestiasian, ja tilittää kuinka piittaamaton olen, kun minusta ei kuulunut mitään, enkä voinut edes hänelle ajoissa ilmoittaa saapumisestani. 

Ei olla enää tekemisissä. 

Vierailija
1018/6330 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
1019/6330 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin satamaan tulevassa laivassa odottamassa ovien aukeamista ja huomasin matkaseurani samassa huoneessa hieman kauempana. Olin menossa seisomaan hänen luokseen, mutta pari vieressä seisovaa ei halunnut päästää minua ohi. En ensin tajunnut sitä ja menin vain ohi vaikkei tietä annettu, ja silloin toinen yritti kampata minut ja vaikutti vihaiselta. Ajatteli kai että ohittelin vaikkei se ollut mikään jono.

Vierailija
1020/6330 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille suuttui kaksikin eri naapuria kun aitasimme tonttimme.

Ostimme omakotitalon jossa oli naapurit kummallakin sivulla ja joka päättyi metsään. Huomasimme pian että pihan läpi kävi hirveä trafiikki. Ihmiset käyttivät metsää ja pihaamme oikopolkuna, tavaroita katosi pihalta, vieraat lapset leikkivät pihallamme ja oli inhottavaa kun vieraat kävelivät pihallamme kun metsän puolen seinät olivat lähes kokonaan lasia.

Huvittavinta oli että toinen naapureistani (vierusnaapuri), joka tästä hermostui, oli itse aidannut oman pihansa samasta syystä, mutta nyt kun heidän lapsensa eivät päässeet oikaisemaan meidän pihamme kautta hän oli vihainen minulle kun lapset joutuivat kiertämään ja kävelemään autotien viertä. Yritin ehdottaa hänelle porttia omaan aitaansa mutta hän vain sähähti ettei ala omaa aitaansa purkamaan ja häipyi. Tämän jälkeen ei ole edes moikannut.

Toinen suutahtanut naapuri asui toisella puolella tietä, muutamien talojen päässä. Hänkin oli suutahtanut siitä että yleinen oikopolku oli tukittu. Puhuu kyllä minulle vielä, mutta kommentoi jatkuvasti sitä miten "Aina siitä on kuljettu eikä kellään ole ollut ongelmaa".

Seuraavan talon ostamme kaukaa naapureista. Vielä ei ole vain varaa kun lapset ovat pieniä ja pk-seudun hintataso korkea.