Mikä on teidän mielipide siihen että vaadinko liikaa naisilta?
Vaadin siis
-naisen tulee olla kaunis ja tällä en tarkoita missin tasoisasta vaan kelpaa vähän huonomman näköinen myös.
-naisen tulee olla normaalipainoinen tai hoikka.
-naisen tulee pukeutua kauniisti ja siististi sekä meikkauksen pitää olla kaunista.
-naisella ei saa olla mt ongelmia,ei saa tupakoid eikä saa olla muitakaan ongelmia
Olen itse normaalipainoinen,ihan ok näköinen,yli 180cm,amk koulutus,olen työelämässä ja tulot noin 4000e/kk.
Onko kriteerit siis liian kovat naisille vai ei?
M32
Kommentit (262)
Vierailija kirjoitti:
Vaadit.
Kuinka niin vaadin? Olen itse keskitasoa eli ihan tavallinen ja vaadin että naisen tulee myös olla keskitasoa. En halua naista joka on huono.
M32
Vierailija kirjoitti:
Ei ole liian kovat kriteerit. Kenelläkään ei ole liian kovat kriteerit vaikka ne olisivat minkälaiset. Epämiellyttävän kanssa ei kannata pariutua, mutta kukaan ei ole sinulle myöskään parisuhdetta velkaa.
Joo, tuo naisilta vaatiminen kuulostaa ikävältä. Olen nainen eikä aloittajalla ole kyllä mitään palaa vaatia multa mitään. Olen mitä olen ja se sitten riittää sille jolle riittää. Jokainen nainen on mitä on eikä yhdelläkään ole mitään velvollisuutta alistua aloittajan vaatimuksiin.
Kaikilla on oikeus vaatia itselleen sopiva kumppani. Sinulle se tarkoittaa tuota :) se ei vaan ole itsestäänselvyys, että tuollaista ihmistä löytyisi. Varsinkaan sellaista, jonka kanssa kemiat pelaavat.
No ainoastaan tuo "eikä saa olla muitakaan ongelmia" saa kunnolla hälytyskellot soimaan.
Kellä ei ole, eikä ikinä elämän aikana tule, mitään ongelmia?
Ainoa tärkeä "sisäinen ominaisuus" on, ettei olisi mt-ongelmia? Minusta toivot aivan liian vähän. Tai seurusteleeko sinun ulkokuoresi naisen ulkokuoren kanssa - outoa.
Jos olet tosissasi niin ongelmasi on insinöörimäinen taulukkoajattelusi.
Ajattelet että löydät paperilla hyvän naisen, ehkä se tunne pitäisi olla se tärkein asia ja seikka?
Lisäksi, vaikka sinulla paperilla olisi kaikki kunnossa niin millainen todellisuudessa olet persoonana ja ihmisenä? Kiinnostutavatko nämä naiset sinusta?
Aloituksen perusteella uskon että sinulla on ongelmia normaaleissa sosiaalisissa suhteissa ja tilanteissa.
Jokainen asettaa omat rajansa.
Jännä sinällään, että kaikki vaatimuksesi liittyvät ulkonäköön, eivät arvoihin, mielipiteisiin, mielenkiinnon kohteisiin tms.
Tuo, ettei saisi olla mitään ongelmia. Harvemmin ihminen selviää elämästä niin. Että pysyiskö APn kaltainen henkilö rinnalla jos iskisi vakava sairaus, tapaturma, keskenmeno, tragedia lähipiirissä tms.
Kyllä tollasia naisia on vaikka kuinka paljon, mutta haluaako yksikään niistä sitten sut, onkin jo ihan eri asia.
Kohtuulliset kriteerit, mutta suodattaa valtaosan suomalaisista naisista pois. Jäljelle jää ehkä 10-20%, ja niistä kilpailee muutkin miehet. Tämäkin arvio hieman yläkanttiin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tollasia naisia on vaikka kuinka paljon, mutta haluaako yksikään niistä sitten sut, onkin jo ihan eri asia.
Ai sellaisia, joilla ei ole mitään ongelmia?
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä paljon, mutta ei Suomessa
Mielestäni ihan tavanomaiset kriteerit. Jokainen määrittelee itse mitä kumppaniltaan haluaa tai toivoo.
Olet itse ihan ok näköinen, mutta haluat kauniin naisen.
Kuinka usein näet kauniita naisia ihan ok näköisten miesten kanssa? Itse nimittäin näen tuollaisia epäsuhtaisia pareja vain hyvin harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä paljon, mutta ei Suomessa
Sitten pitää hakea ulkomailta, eikä kitistä vauva-palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Tuo, ettei saisi olla mitään ongelmia. Harvemmin ihminen selviää elämästä niin. Että pysyiskö APn kaltainen henkilö rinnalla jos iskisi vakava sairaus, tapaturma, keskenmeno, tragedia lähipiirissä tms.
Ongelmilla tarkoitin mt ongelmia,päihdeongelmia,peliongelmia yms.
Nykyään voi myös erota jos toisesta tulee huono suhteen aikana.
M32
Ihan sama mitä toivot naiselta, mutta onko tämä nyt sitä manifestointia vai mitä humpuukia, kun joka päivä sama lista pitää julkaista?
Eilen olit M28, sitä ennen M42.
Et sinä ap voi keneltäkään naiselta vaatiia mitään, mutta toki saat päättää, haluatko jonkun kanssa suhteeseen vai ei.
Ei ole liian kovat kriteerit. Kenelläkään ei ole liian kovat kriteerit vaikka ne olisivat minkälaiset. Epämiellyttävän kanssa ei kannata pariutua, mutta kukaan ei ole sinulle myöskään parisuhdetta velkaa.