Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6501)

Vierailija
6501/6500 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin aikaa sitten tässä ketjussa naapurista, joka kieli pitkällä odotti, että liukastuisin. Hän kun oli jo säksättänyt minulle liukuesteiden hankkimisesta. Kun sitten kuljin liukkaalla kelillä sujuvasti, hän oli rähjännyt siitä toiselle naapurille. 

Minulla on paraikaa kyynärsauvat käytössä hermopinteen takia ja törmäsin naapuriini. Naama vahingoniloisessa virneessä hän kysyi, että miksi minulla on ne, ja kun kerroin syyn, ilme valahti. Ilmeisesti hän vieläkin odotti sitä, että olisin liukastunut. 

Joillain ihmisillä ei vain näköjään ole omaa elämää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan