Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6523)

Vierailija
6521/6523 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan kokonaiset pippurit.  Lapsena minullekin sanottiin että kokonaisia pippureita ei saa niellä.  Outoa !!!

Vierailija
6522/6523 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini valitti lonkkakipua. Kerroin mielestäni neuvoksi, että fysioterapiassa sain avun vastaavaan vaivaan. Suuttui. Halusin kuulemma olla aina sairain. En anna enää neuvoja. Syököön särkylääkkeitä, jotka jo nostaneet maksa-arvoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6523/6523 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on maitoallergia,  en kestä minkäänlaista lehmänmaitoa missään muodossa, mies ja lapset  ovat onneksi säästyneet allergioilta. Olin ostamassa viikoksi ruokaa. Työkaveri tulee siihen ja tuijottaa mun ostoskärryä ja lopulta tuhahtaa että hän arvasi että mun maitoallergia oli pelkkää huijausta. Mä olin vähän että mitä hittoa, en todellakaan käytä maitoa, tulen kipeäksi ja mm. saan ihan karmean kutinan joka puolelle jos menen sitä juomaan. Nytkin ruokaan tarvittava creme fraichen olin korvannut kaura fraichella  Työkaveri jumitta siinä ja lopulta kysyy että miksi mulla on sitten sinistä maitoa ostoksissa?!? Saatoin ehkä olla vähän ilkeähkö kun selitin samaan tyyliin kuin pienille lapsille kerrotaan että mi-nä o-len nai-mi-sis-sa, mi-nul-la on kak-si las-ta, mies ja lap-set juo-vat mai-to-a...

Vierailija
6524/6523 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ohiksena, allergiat ja muut herkkyydet on vaan jostain syystä joillekin kuin punainen vaate härälle. Kun tietäisi että miksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi