Oudoin asia mistä teille on suututtu?
Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.
On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D
Kommentit (6404)
Muistan esikouluikäisenä meillä olleen tehtävä piirtää aurinko (ilman sen suurempia ohjeita). Muut lapset piirsivät auringon, jolla oli prinsessakruunu tai lippalakki tai hauska naama jne, mutta itse pahaa-aavistamatta olin mennyt piirtämään "raggariauringon", joka suututti eskaritädin pahemman kerran. Olin siis piirtänyt auringolle aurinkolasit ja irokeesin, koska siihen aikaan isosisarukseni olivat hieman punk-henkisiä ja minusta he olivat siisteimpiä tyyppejä ikinä joten laitoin muuten aivan viattomalle auringolleni nämä asusteet. Tästä hyvästä eskaritäti soitti kotiini ja piti puhuttelun vanhemmilleni "huolestuttavasta piirrustuksesta". Vanhemmillani onneksi oli tervettä järkeä päässä ja kotona sain vain naureskelut, mutta se ei minua siinä tilanteessa lohduttanut kun vieras täti oli jo käskenyt minun repiä piirrustukseni, josta olin hyvin ylpeä ja kovin sanankääntein kritisoi valitsemaani aihetta kaikkien muiden lasten edessä. Vieläkin ihmettelen, mikä tälle tädille tuli ja miksi hän otti niin paljon kuumaa lapsen piirrustuksesta. Hän siis vaikutti siinä tilanteessa oikeasti vihaiselta yleensä kiltille ja hiljaiselle pikkutytölle
Kaikki mikä työpaikalla menee pieleen, mutta mistä en ole itse vastuussa. Välillä tuntuu, että menen hiekkalaatikolle enkä töihin.
Vierailija kirjoitti:
Muistan esikouluikäisenä meillä olleen tehtävä piirtää aurinko (ilman sen suurempia ohjeita). Muut lapset piirsivät auringon, jolla oli prinsessakruunu tai lippalakki tai hauska naama jne, mutta itse pahaa-aavistamatta olin mennyt piirtämään "raggariauringon", joka suututti eskaritädin pahemman kerran. Olin siis piirtänyt auringolle aurinkolasit ja irokeesin, koska siihen aikaan isosisarukseni olivat hieman punk-henkisiä ja minusta he olivat siisteimpiä tyyppejä ikinä joten laitoin muuten aivan viattomalle auringolleni nämä asusteet. Tästä hyvästä eskaritäti soitti kotiini ja piti puhuttelun vanhemmilleni "huolestuttavasta piirrustuksesta". Vanhemmillani onneksi oli tervettä järkeä päässä ja kotona sain vain naureskelut, mutta se ei minua siinä tilanteessa lohduttanut kun vieras täti oli jo käskenyt minun repiä piirrustukseni, josta olin hyvin ylpeä ja kovin sanankääntein kritisoi valitsemaani aihetta kaikkien muiden lasten edessä. Vieläkin ihm
Eskaritäti kai luuli, että kiusallasi piirsit "tuhman" auringon etkä sellaista "kivaa ja kilttiä" niin kuin muut esikoulukaverisi. Piirustuksen revittäminen sinulla oli kyllä kohtuutonta ja julmaa. Olisi voinut edes kysyä sinulta, mistä sait idean piirtää punkkariauringon.
Jotkut lasten kanssa työskentelevät ovat kyllä tosi omituisia tyyppejä ja tuntuvat projisoivan omia angstejaan ja ennakkoluulojaan lapsiin. Samat ihmiset todennäköisesti kauhistelevat ja päivittelevät mm. Halloweenia, koska pääkallot ja noidat aiheuttavat lapsille painajaisia. Ennemmin painajaisia aiheuttavat kyllä tuollaiset ylireagoivat esikoulun tädit.
Silloinen kaveri suuttui, kun siivutin hänen mielestään banaania väärin.