Oudoin asia mistä teille on suututtu?
Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.
On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D
Kommentit (6499)
Kaupassa katsin ostoslistaa kännykästä kun joku mummeli alkoi huutaa että mikä hel***ti siinä on ettei edes kaupassa voi olla ilman että tuijottaa sitä saa**nan ruutua.
Juopunut pariskunta toikkaroi keskellä pyörätietä, kun olin menossa kotiin ruokikselle. Mies karjui naiselle että väistä nyt sieltä tulee pyörä! Eukko alkoi huutamaan että niin meidän pitää aina väistää kun me ollaan työttömiä! Teki mieli ajaa päälle mutta pidin suuni kiinni ja ohitin ojan kautta.
Appiukkovainaa alkoi kerran huutamaan minulle koska olin kipeänä, enkä pystynyt vahtimaan (nyk ex)mieheni veljen lapsia, joita appiukko ja anoppi olivat luvanneet vahtia. Epäluotettavia kaikki.
En lähtenyt kaverin junnujoukkueen pikkujouluihin joulupukiksi ilmaiseksi vaan sanoin taksan olevan 50€ kuten kaikille muillekin.
Olen aikaisemmin leiponut koulun myyjäisiin ja joku oletti että teen sen taas. Päivää ennen myyjäisiä minulle tulee viesti että milloin tuon kakut. Jouduin vastaamaan että tuliko viesti väärään numeroon, en ole leipomassa mitään. Sitten tuli soitto ja about huuto että mitä meinaan, joka vuosi kakkuni on myyty loppuun ja niitä on jo kyselty. Olin lievästi ihmeissäni ja kysyin että miten minun oletettiin leipovan koulun myyjäisiin kun lapseni on siirtynyt yläasteelle. Tuli jotain mutinaa ja luuri korvaan. Naapurini. jonka tyttö on siellä ala-asteella, kertoi että myyjäisissä joku oli haukkunut minua kun en ollut leiponut, mutta useampi oli sanonut etten tietenkään leivo kun lapseni ei enää käy sitä koulua.
Pelasin leikki-ikäisenä jalkapalloa, naapuri tuli räyhäämään ettei tytöt saa pelata palloa vaan pitää huolehtia vanhuksista!
Vierailija kirjoitti:
Pelasin leikki-ikäisenä jalkapalloa, naapuri tuli räyhäämään ettei tytöt saa pelata palloa vaan pitää huolehtia vanhuksista!
Minä yritin leikki-ikäisenä leikkiä nukeilla, mutta siitä hermoistui sekä aikuiset, että muut lapset. Ei poika saa leikkiä nukeilla! T: Mies 44v.
Chathuoneessa eräs nainen lähti ovet paukkuen kun ei tiennyt mikä on dominokeksi. Ei tullut takaisin.
Terveisiä Naakalle.
Muisteltiin vanhoja herkkuja ja sanoin että tykkäsin Viennettan punssijäätelöstä. Tämä sai aikaan sen että mut haukuttiin alkoholistiksi kun en voi syödä edes herkkija ilman viinan makua.
Pöynimuri hajosi ja ostimme tilalle Dysonin kun niissä oli hyvä kamppanja tarjous. Meillä on pari koiraa ja kolme pientä lasta, joten iimuria käytetään lähes joka päivä. Imuri on keittiön nurkassa, sitä on ihan turha tunkea siivouskaappiin piiloon. Uusi imuri meni siis samaan paikkaan kuin missä yli 10v vanha E-lux oli aina ollut. Kaverini päätti ensimmäiseksi googlata Dysonille kalleimman mahdollisen hinnan ja alkoi sitten valittaa että on meillä pokkaa ylpeillä rahoilla kun pitää jättää kallis imurikin näkösälle. Viestitti toiselle kaverille ja alkoivat revitellä yhdessä kuinka meidän pitää aina esitellä rahojamme.
Naapuri suuttui kun sammutan yöksi makuuhuoneen ikkunalla olevan joulutähden. Olisi niiiiiin ihana katsoa sitä yömyöhään, eikä se nyt voisi olla pari viikkoa öisin päällä?
Olin vuosia sitten käymässä Helsingissä ja läksin ostoksille. Tulin Stockmannin oville. Aivan perässäni tuli nuorehko nainen kasseja kantaen, joten avasin oven ja päästin hänet sisään edelläni. En sanonut mitään, en ilmehtinyt mitään, en koskettanut - avasin vain oven kuten tapoihin minusta kuuluu. Sain "kiitokseksi" äkäisen mulkaisun. Saman kaltainen tilanne toistui Helsingissä vuosien saatossa useamminkin. Ei aina, eikä edes useimmiten, mutta kuitenkin. Joten olen sittemmin lopettanut ovien aukomisen naisille pääkaupunkiseudulla, kun ei koskaan tiedä miten se otetaan vastaan. Jostain syystä muualla Suomessa kohteliaisuuteen yleensä reagoidaan vähintään asiallisesti, useimmiten ystävällisesti.
Vierailija kirjoitti:
Pöynimuri hajosi ja ostimme tilalle Dysonin kun niissä oli hyvä kamppanja tarjous. Meillä on pari koiraa ja kolme pientä lasta, joten iimuria käytetään lähes joka päivä. Imuri on keittiön nurkassa, sitä on ihan turha tunkea siivouskaappiin piiloon. Uusi imuri meni siis samaan paikkaan kuin missä yli 10v vanha E-lux oli aina ollut. Kaverini päätti ensimmäiseksi googlata Dysonille kalleimman mahdollisen hinnan ja alkoi sitten valittaa että on meillä pokkaa ylpeillä rahoilla kun pitää jättää kallis imurikin näkösälle. Viestitti toiselle kaverille ja alkoivat revitellä yhdessä kuinka meidän pitää aina esitellä rahojamme.
Uittu.... Mä olisin ostanut, vaikka viimeisillä rahoilla, vielä toisenkin siihen viereen.
Pyysin toisen palan pullaa kirkkokahviilla. Oli nälkä.
Olin luvannut ostaa kaverille laivalta yhden jutun kun käyn seuraavan kerran Tukholman risteilyllä. No, minulle tuli työkeikka Tukholmaan, mutta kiireen takia jouduin lentämään sinne, allekirjoitetut paperit piti saada pääkonttoriin nyt eikä heti. Kaverini suuttui verisesti kun "tahallani" lensin, enkä mennyt laivalla, eikä saanut haluamaansa roinaa.
Onnittelin raskaana olevaa ystävää. Hänellä on ennestään kaksoset ja kysyin että osuiko uusi tuplapotti vai vaan yksi lapsi tällä kertaa? Kuulemma täysin sopimatonta ja törkeää. Ja minulla on myös itselläni kaksoset (ja niitä ennen saatu yksi lapsi) enkä oikein vieläkään ymmärrä mikä siinä oli loukkaavaa
Vierailija kirjoitti:
Onnittelin raskaana olevaa ystävää. Hänellä on ennestään kaksoset ja kysyin että osuiko uusi tuplapotti vai vaan yksi lapsi tällä kertaa? Kuulemma täysin sopimatonta ja törkeää. Ja minulla on myös itselläni kaksoset (ja niitä ennen saatu yksi lapsi) enkä oikein vieläkään ymmärrä mikä siinä oli loukkaavaa
Mikset voinut vaan onnitella raskaudesta, ilman tollasia typeriä onko mahassa vitoset, vai jalkapallo juttuja....
Silloinen kaveri suuttui, kun siivutin hänen mielestään banaania väärin.
Muistan esikouluikäisenä meillä olleen tehtävä piirtää aurinko (ilman sen suurempia ohjeita). Muut lapset piirsivät auringon, jolla oli prinsessakruunu tai lippalakki tai hauska naama jne, mutta itse pahaa-aavistamatta olin mennyt piirtämään "raggariauringon", joka suututti eskaritädin pahemman kerran. Olin siis piirtänyt auringolle aurinkolasit ja irokeesin, koska siihen aikaan isosisarukseni olivat hieman punk-henkisiä ja minusta he olivat siisteimpiä tyyppejä ikinä joten laitoin muuten aivan viattomalle auringolleni nämä asusteet. Tästä hyvästä eskaritäti soitti kotiini ja piti puhuttelun vanhemmilleni "huolestuttavasta piirrustuksesta". Vanhemmillani onneksi oli tervettä järkeä päässä ja kotona sain vain naureskelut, mutta se ei minua siinä tilanteessa lohduttanut kun vieras täti oli jo käskenyt minun repiä piirrustukseni, josta olin hyvin ylpeä ja kovin sanankääntein kritisoi valitsemaani aihetta kaikkien muiden lasten edessä. Vieläkin ihmettelen, mikä tälle tädille tuli ja miksi hän otti niin paljon kuumaa lapsen piirrustuksesta. Hän siis vaikutti siinä tilanteessa oikeasti vihaiselta yleensä kiltille ja hiljaiselle pikkutytölle
Join energiajuomaa ja eräs tuttuni suuttui minulle sen vuoksi. Hän kun ei tykkää energiajuomista, niin minä en olisi saanut sellaista juoda.