Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6320)

Vierailija
6141/6320 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En aamulla huomannut tervehtiä työkaveria käytävällä. Tätä puitiin myöhemmin urakalla.

Ollaankohan oltu samalla työpaikalla :D tai sitten muuallakin tapahtuu tämmöistä.

Valitettavasti. Mä olen ainakin aamuisin niin unessa ja huonolla tuulella, etten jaksa esittää jotain pirteää peipposta ja tekohymyn kanssa hokea huomenta huomenta huomenta joka helvetin osastolaiselle. Tästä tulee jatkuvasti sanomista. Tekis mieli mennä joku aamu megafonin kanssa töihin ja täräyttää HUOMENTA!

Vierailija
6142/6320 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kerran ex-mieheni kanssa hotellissa viikonloppua viettämässä. Se oli jokin lahja - yö Turussa Scandicissa tms. Mieheni suuttui minulle siitä, että mulla oli kuukautiset. Ei halunnut harrastaa seksiä niiden aikana ja ilmeisesti sen takia suuttui ja loukkaantui.

Menin tosi hämilleni ja jostakin syystä tuo vuosia sitten tapahtunut juttu palaa usein mieleen. Miten voi suuttua siitä, että naisella on menkat? Enhän minä siis itse sille mitään voi, että ne kerran kuussa tulevat. 

Onneksi on ex.

Mun ex oli samanlainen. Jotenkin kuvitteli, että aina kun mennään hotelliin se tarkoittaa seksiä. Jos joskus ei onnistunut, niin voi hyvänen aika sitä kiukuttelua. Kuin lapselta olisi viety tikkari. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6143/6320 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En aamulla huomannut tervehtiä työkaveria käytävällä. Tätä puitiin myöhemmin urakalla.

Ollaankohan oltu samalla työpaikalla :D tai sitten muuallakin tapahtuu tämmöistä.

Valitettavasti. Mä olen ainakin aamuisin niin unessa ja huonolla tuulella, etten jaksa esittää jotain pirteää peipposta ja tekohymyn kanssa hokea huomenta huomenta huomenta joka helvetin osastolaiselle. Tästä tulee jatkuvasti sanomista. Tekis mieli mennä joku aamu megafonin kanssa töihin ja täräyttää HUOMENTA!

Se sanoo ensin jolle se on tärkeää, niin eiköhän sitä vastata muista.

Vierailija
6144/6320 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailumies suuttui kun hänelle selvisi että luen mangaa ja katson animea, kuulemma lapsille tarkoitettua sontaa kaikki sellainen.

Vierailija
6145/6320 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä tuli kotiin ja hän oli kännissä unohtanut reppunsa johonki baariin. Suuttui kun en lähtenyt keskellä yötä ajamaan manuaalilla, kun en ole ajanut 10v manuaalilla autolla, ja kun kotimatkalla olisi ollut aika monta mäkilähtöä. 

Suuttui ja raivosi minulle vaikka kuinka pitkään. 

Vierailija
6146/6320 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ehkä 10-vuotias, kun lähdin isoveljeni tyttöystävän kanssa kaupungille. Siinä nyt ei ollut mitään ihmeellistä. Oltiin muutama tunti siellä. Tyttöystävä siis oli noin 18 v, kuin isosisko minulle. 

Kotiin tullessa isoveljeni olikin siellä kiukkuisena, sillä tyttöystävä oli unohtanut veljen auton avaimet taskuunsa ja veljen olisi pitänyt juuri päästä sillä autolla jonnekin. Elettiin aika ennen kännyköitä. 

Jostakin syystä isäni suuttui minulle tästä ja ripitti minut perin pohjin ja totesi, että oli viimeinen kerta kun lähden minnekään kaupungille pyörimään ja ja ja.

Muistan tilanteen todella epäreiluna, enkä vieläkään ymmärrä, että miksi minä sain syyt niskoilleni? Mulla ollut mitään tekemistä minkään autonavaimien ja veljeni ja hänen tyttöystävänsä sanaharkassa. 

Tapausta tarkemmin tuntematta voisin kuvitella, että suuttumisessa ei ollut oikeastaan kyse avaimista, vaan siitä, että pikkulapsi kulkee teinitytön kanssa kaupungilla ilman, että virallisilla huoltajilla on mitään tietoa heidän olinpaikastaan. Eli isä oli todellisuudessa huolissaan lapsen turvallisuudesta ja purki sitten murheitaan lapseen. Epäreilua toki, ja lapselle jäi tästä ikävä kuva. Toisaalta jos kaupungilla käyminen ja reissun kestoaika oli sovittu etukäteen vanhempien kanssa, niin isä oli tässä aika mielenvikainen.

Vierailija
6147/6320 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ystävä jolla oli mantra "pidä ystävät lähellä, mutta viholliset lähempänä". Hän rupes käyttäytyä mua kohtaan tosi huonosti, ei halunnut nähdä ja oli ilkeä. 

Sanoin sitten, että mä en tiedä enää olenko sinun ystävä vai tämä vihollinen. 

Hän loukkaantui ja sanoi, että hän ei ole ikinä epäillyt minua. 

Ei olla sen jälkeen oltu tekemisissä. 

Vierailija
6148/6320 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 7-8v kun olin serkkuni kyydissä, radiosta alkoi soimaan se Eminemin(?) Shake that booty to me(?)

Ja aloin laulaa sitä, kun se oli niin tarttuva biisi. 

Tää serkku raivos miten voin laulaa tollaista naisia alentavaa biisiä kun olet itsekin nainen??

Katoin häntä suu auki ja olin sit loppu matkan hiljaa. Sen jälkeen hän ei ollut minulle enää se kiva ja ihana serkku, vaan hän vihas mua sen jälkeen. 

Eikö hän käsittänyt, että a) olin lapsi b) en ymmärtänyt sanoja c) vähän överireagointi

Vierailija
6149/6320 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin ehkä 10-vuotias, kun lähdin isoveljeni tyttöystävän kanssa kaupungille. Siinä nyt ei ollut mitään ihmeellistä. Oltiin muutama tunti siellä. Tyttöystävä siis oli noin 18 v, kuin isosisko minulle. 

Kotiin tullessa isoveljeni olikin siellä kiukkuisena, sillä tyttöystävä oli unohtanut veljen auton avaimet taskuunsa ja veljen olisi pitänyt juuri päästä sillä autolla jonnekin. Elettiin aika ennen kännyköitä. 

Jostakin syystä isäni suuttui minulle tästä ja ripitti minut perin pohjin ja totesi, että oli viimeinen kerta kun lähden minnekään kaupungille pyörimään ja ja ja.

Muistan tilanteen todella epäreiluna, enkä vieläkään ymmärrä, että miksi minä sain syyt niskoilleni? Mulla ollut mitään tekemistä minkään autonavaimien ja veljeni ja hänen tyttöystävänsä sanaharkassa. 

Tapausta tarkemmin tuntematta voisin kuvitella, että suuttumisessa ei ollut oikeastaan kyse avaimista, vaan siitä, että pikkulapsi kulkee teinitytön kanssa kaupungilla ilman, että virallisilla huoltajilla on mitään tietoa heidän olinpaikastaan. Eli isä oli todellisuudessa huolissaan lapsen turvallisuudesta ja purki sitten murheitaan lapseen. Epäreilua toki, ja lapselle jäi tästä ikävä kuva. Toisaalta jos kaupungilla käyminen ja reissun kestoaika oli sovittu etukäteen vanhempien kanssa, niin isä oli tässä aika mielenvikainen.

Ei 10 v. ole enää pikkulapsi. Kyllähän monet tuon ikäiset kulkevat jo itsenäisesti kouluun, kavereille ja harrastuksiinkin. Eri asia olisi ollut, jos kyseessä olisi ollut joku taapero. Tässä tapauksessa elettiin vielä aikaa ennen matkapuhelimia. Ainakin omassa lapsuudessani 90-luvun alkupuolella oli aivan tavallista, että menin koulun jälkeen kaverille, eivätkä vanhempani useinkaan tienneet asiasta pariin tuntiin jos en saanut heitä lankapuhelimella työpaikalta kiinni. 

Vierailija
6150/6320 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsottiin kaverin ja veljen kanssa jääkiekko ja juteltiin kaverin kanssa siitä. Veli suuttui kun me ei kumpikaan pelata eikä voida tietää mitään.

Vierailija
6151/6320 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin yläasteaikoina parin kaverin kanssa illanvietossa. Kilttinä tyttönä en juonut siellä alkoholia, mutta toinen "kavereistani" joi ja jäikin viinan hajusta kiinni vanhemmilleen. Hän selitti asian vanhemmille niin, että minä olin kitannut illan aikana pullollisen viinaa ja haju oli tarttunut kaveriin. No kaveri alkoi sitten jotenkin uskoa tähän selitykseensä itsekin ja lähetti minulle raivostuneita viestejä, joissa haukkui minut ja kiitteli, kun olin melkein saanut hänet kuseen. Tappaakin uhkasi. Sitten hän levitti tuota juorua koko koulullemme. Kun tiedustelin kaverilta, missä vaiheessa minä olisin ehtinyt juoda kokonaisen viinapullon, hän totesi, että kävinhän minä siellä jossain välissä vessassa. Oli tietysti entinen kaveri tuon episodin jälkeen.

Se ns kaveri ei ole terve päästään, kun noin toimi, vaikka olikin teini. Tyhmiä oli ne, jotka mahdollisesti uskoivat tuon soopan. 

Vierailija
6152/6320 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurini muuttui yhtäkkiä tosi äreäksi muttei suostunut kertomaan mikä oli syynä, ei vain enää moikannut  ja jäänyt juttelemaan. Lopulta oli valittanut yhteiselle tutullemme että on tosi väsynyt siihen että päästän koirani kulkemaan miten sattuu ja hän on saanut monena iltana ajaa sitä pois omalta pihaltaan. Oli päättänyt yrittää saada koiran kiinni ja viedä eläinsuojaan. Se pikku juttu tuossa on vain, että minulla ei ole koiraa ja illalla ainakin minun pihallani kiertelee kettu.

Naapurin näkö tarvitsee tarkistusta, jos mahdollista kettua luulee koiraksi.. Eikö naapuri sitten tiennyt että et omistaa koiraa, ja miksei kysynyt asiaa varmistaakseen? Oletti vaan automaattisesti et koira on sinun ja piste. (ei varsin kysynyt lähialueen ihmisiltä, että onko koira karannut tms.) ihan outoa käytöstä kaikinpuolin naapurilta. 

Vierailija
6153/6320 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit suuttuivat kun menin naimisiin heidän mielestään väärän miehen kanssa. Olin koulussa suosittu ja kauniiksi mainittu tyttö, mutta en seurustellut, koska en tuntenut oloani mukavaksi kenenkään kanssa. Koulun "paha poika" oli jonkun aikaa perässäni, ja kaverini siitä kateellisia, vaikka sanoin etten pitänyt hänen äkkipikaisuudestaan. Muutettuani opiskelemaan tapasin kuitenkin rauhallisen nörtin, jonka kanssa viihdyin ja päädyin perustamaan perheen, koska hän teki oloni turvalliseksi. Menetin 4 kaveriani, jotka eivät edes tulleet häihin, koska jotenkin he olivat päättäneet että olisin ollut täydellinen pari mainitulle pikku pahikselle. Valitsin kuitenkin mieluummin miehen johon voin luottaa. 

Vierailija
6154/6320 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus pyöräillessäni edelläni meni koirantaluttaja, joka kulki koko väylän (ajotie, jossa ei ollut jalkakäytävää) leveydeltä. Ts. käveli mutkitellen ja koira meni aivan vastapäisessä reunassa, talutushihna tietysti venyi siinä välissä. Hidastin vauhtia ja soitin kelloa, koska en päässyt pyöräilemään ohi. Tein tämän kohteliaasti jo pienen välimatkan päästä, en ollut siis ihan heidän kohdallaan vielä. Mies veti sitten koiraa enemmän itseään päin niin, että mahduin. Kun olin mennyt jo jonkin matkaa, hän mylväisi, että helvettiäkö kilkuttelen sitä kelloani. Mitähän siinä hänen mielestään sitten olisi pitänyt tehdä..?

Vierailija
6155/6320 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pienet alushousut. Kuulemma aikuinen nainen ei käytä kokoa m vaan isommat pitää olla.

Vierailija
6156/6320 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus pyöräillessäni edelläni meni koirantaluttaja, joka kulki koko väylän (ajotie, jossa ei ollut jalkakäytävää) leveydeltä. Ts. käveli mutkitellen ja koira meni aivan vastapäisessä reunassa, talutushihna tietysti venyi siinä välissä. Hidastin vauhtia ja soitin kelloa, koska en päässyt pyöräilemään ohi. Tein tämän kohteliaasti jo pienen välimatkan päästä, en ollut siis ihan heidän kohdallaan vielä. Mies veti sitten koiraa enemmän itseään päin niin, että mahduin. Kun olin mennyt jo jonkin matkaa, hän mylväisi, että helvettiäkö kilkuttelen sitä kelloani. Mitähän siinä hänen mielestään sitten olisi pitänyt tehdä..?

Olisi hienoa oikeasti, jos kaikki pyöräilijät olisivat noin huomaavaisia, että soittaisivat sitä kelloa, jos huomaavat ettei ohitettava mahdollisesti huomaa, oli se koiranulkoiluttaja, kävelijä, pikkulapsi tms. Vain id.ootti suuttuu tuollaisesta.

Vierailija
6157/6320 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia vuosia sitten olimme tulossa hiihtolomalta kun ajoimme onnettomuuspaikan ohi, auto oli törmännyt rekkaan ja kiilaantunut sen alle. Poliisi ohjasi liikennettä, palokunta oli paikalla ja pelastushenkilökunnan ilmeistä näki ettei kiirettä enää ollut. Töissä tuli puhetta kun kolarista kerrottiin uutisissa,  useampi ihminen kuoli, ja työkaverini Anne kysyi ajoimmeko siitä ohi. Sanoin juu ja kuinka pahalta se tuntui. Anne suuttui ja kysyi miksi ajoimme ohi? Olin ihmeissäni ja sanoin pakkohan siitä oli mennä kun ei ollut kiertotietä ja poliisit ohjasivat liikennettä. Hän tuhahti ja sanoi ettei hän sitä tarkoittanut, meidän olisi kuulunut pysähtyä auttamaan! Koko päivän Anne kertoi kaikille joilla on korvat että emme pysähtyneet auttamaan. Lopulta minulta meni hermot ja yhden henkilökunnan palaverin loputtua pyysin puheenvuoron ja kerroin haluavani oikaista asian: Emme pysähtyneet onnettumuuspaikalla koska poliisi, ambulanssi ja palokunta olivat jo siellä. Useampi työkaveri mulkaisi Annea ja pari heistä kysyi miksi Anne antoi ymmärtää ihan muuta ja Anne vain ajatkoi että aina pitää pysähtyä!

Vierailija
6158/6320 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin yläasteaikoina parin kaverin kanssa illanvietossa. Kilttinä tyttönä en juonut siellä alkoholia, mutta toinen "kavereistani" joi ja jäikin viinan hajusta kiinni vanhemmilleen. Hän selitti asian vanhemmille niin, että minä olin kitannut illan aikana pullollisen viinaa ja haju oli tarttunut kaveriin. No kaveri alkoi sitten jotenkin uskoa tähän selitykseensä itsekin ja lähetti minulle raivostuneita viestejä, joissa haukkui minut ja kiitteli, kun olin melkein saanut hänet kuseen. Tappaakin uhkasi. Sitten hän levitti tuota juorua koko koulullemme. Kun tiedustelin kaverilta, missä vaiheessa minä olisin ehtinyt juoda kokonaisen viinapullon, hän totesi, että kävinhän minä siellä jossain välissä vessassa. Oli tietysti entinen kaveri tuon episodin jälkeen.

Se ns kaveri ei ole terve päästään, kun noin toimi, vaikka olikin teini. Tyhmiä oli ne, jotka mahdollisesti uskoivat tuon

Ei hän kyllä ihan täyspäinen ollutkaan... Tuli vielä mieleen, että yritin perustella tuolle kaverille, että minähän en juo ja hän tietää sen kyllä, joten miten olisin hänen mielestään edes voinut juoda viinapullon yksikseni yhdessä illassa. Hän vastasi, että mitä hän minun juomistottumuksistani tietää. No "tiesi" kuitenkin sen verran, että pystyi kertoilemaan niistä kaikille 😄

Vierailija
6159/6320 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin kerran ex-mieheni kanssa hotellissa viikonloppua viettämässä. Se oli jokin lahja - yö Turussa Scandicissa tms. Mieheni suuttui minulle siitä, että mulla oli kuukautiset. Ei halunnut harrastaa seksiä niiden aikana ja ilmeisesti sen takia suuttui ja loukkaantui.

Menin tosi hämilleni ja jostakin syystä tuo vuosia sitten tapahtunut juttu palaa usein mieleen. Miten voi suuttua siitä, että naisella on menkat? Enhän minä siis itse sille mitään voi, että ne kerran kuussa tulevat. 

Onneksi on ex.

Mun ex oli samanlainen. Jotenkin kuvitteli, että aina kun mennään hotelliin se tarkoittaa seksiä. Jos joskus ei onnistunut, niin voi hyvänen aika sitä kiukuttelua. Kuin lapselta olisi viety tikkari. 

Onkohan tämä joku kaikkia miehiä koskeva juttu? Mun ex-aviomies oli ihan samanlainen. Raivosi varuilta ennen lomamatkoja, että katokin ettei menkat Ile lomalla ja jos meinaa olla niin syö niitä siirtopillereitä. Hänen päässään loma oli yhtä kuin takuuvarma seksi. Viis siitä haluttiin minua ja omaa tyhmyyttä jos valuin verta. Ex oli akateeminen joten olisi luullut tajuavan että ruumiintoiminnoille ei voi mitään. 

Jälikäteen ajateltuna olin liian kiltti kun kuuntelin exän jäkätystä. Nykyään sanoisin, että eipä siinä mitään häviä vaikka lomamatkalla on menkat kun tarjolla olisi kuitenkin minuuttikalu.

Vierailija
6160/6320 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi on ex.

Onkohan tämä joku kaikkia miehiä koskeva juttu? Mun ex-aviomies oli ihan samanlainen. Raiv

Joidenkin miesten kuukautispelko/inho on aivan absurdeissa sfääreissä. Kyseessä vielä yleensä ketkäs muutkaan kuin ne ns. kovimmat jätkät, joita minkään ei pitäisi hetkauttaa. Oman lapsuudenperheeni piirissäkin näitä valitettavasti oli. Pystyivät kyllä heittämään menkoista seksististä läppää, mutta kun joutuivat niiden kanssa oikeasti tekemisiin, niin meni pasmat ihan sekaisin.