Oudoin asia mistä teille on suututtu?
Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.
On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D
Kommentit (6320)
Vierailija kirjoitti:
Et jumal*uta ryystä sitä kahvia sa*tana!!!!!!!!
Misofoniaa kärsivänä ajattelen noin.
Vaimoni lapset keksivät, että voisivat viettää vaimon 70-vuotisssynttäreitä hotellissa, jolloin eräs heistä alkoikin sopivan humalatilan vuoksi haukkua minua, aviosiippaa. Vuosikaudet vaimoni lapsi on ollut hiljaa ja kun pääsi mellastamaan hotellissa, niin sai sanottua rumasti. Suuttui jostain, kun kerrankin sen toinen veli oli hiljaa. Lähdimme pois pikapikaa, otimme taksin ja poistuttiin näyttämöltä. Eipähän taideta enää tavata ilkiötä. En ole koskaan ollut läheinen vaimoni aikuisten lasten kanssa, olo on aina ollut väkinäinen ja hermostuttava. Ei ole yhteistä juttua. Pinnallinen hirviö tuo keski-ikäinen lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Kaveri suuttui kun en antanut kotiani hänen käyttöönsä. Hänen olisi pitänyt päästä pettämään puolisoaan sinne, ja minun lähteä pois. Oli minun vikani kun suunnitelma meni pieleen.
Meidän kaveripiirin neito panee keskellä illanviettoja kyläpaikan makkarissa. Ja ihmettelee kun miehet ei kiinnostu hänestä.
Mutta liskoaivoilla ei osata ajatella (meinasin kirjoittaa minuuttia kauemmas) lainkaan eteenpäin.
Anoppini suuttui joskus siitä kun en suostunut tunnustamaan monenko miehen kanssa olin ollut ennen kun aloin seurustelemaan hänen poikansa kanssa. Hänen poikansa on edelleen ainoa jonka kanssa olen seurustellut ja olin neitsyt kun hänen poikansa tapasin. Tästä huolimatta anoppi useasti otti puheeksi että minun pitää tunnustaa totuus ja että hän kuulemma näkee minun ulkonäöstäni (olen ihan tavallisen näköinen?) että minulla on useita miehiä ollut. Kyseli minulta olinko varmasti ollut neitsyt ja suuttui aina kun sanoin että olin. Myöhemmin anoppi kysyi paljonko sait rahaa siitä? ja kysyin mistä?. Anoppi väitti että olisin myynyt itseäni. En ole. Myöhemmin hän myös vihjaili miehelleni (pojalleen) että minulla on sukupuolitauti. Ei mennyt läpi ei.
Tänä aamuna vanha rollaattorilla kulkeva mies suuttui kun avasin hänelle R-kioskin oven ja pitelin sitä auki että hän pääsisi sisälle helpommin kun ei tarvitse painavan oven ja rollaattorin kanssa säätää. Tuhahteli vihaisena että kyllä hän itsekin osaa ovista kulkea ei hän ole mikään aivokuollut.
Vierailija kirjoitti:
Naapuri suuttui kun näki minun käyttävän kaupan muovikassia roskapussina. Tosimiehet käyttävät kuulemma mustia jätesäkkejä.
Olis hankalaa olla tosimies. Joutuis aina miettimään, mitä kaikkea tosimies voi ja ei voi tehdä. :D
Mies suuttui eilen kun sanoin että en tarvitse naistenpäivänä (eli tänään) yhtään mitään erikoishuomiota, kukkia tms koska tämä on vaan ihan tavallinen päivä muiden joukossa.
Joskus aikoinaan sen aikainen seuristelukumppanini suuttui kun ostin ystävälleni synttärilahjaksi olutlaatikon. Olin siihen aikaan työttömänä ja hänen mielestään olisin voinut sillä rahalla viedä hänet syömään ja että en kuulemma välitä hänestä kun ostin kuulemma ennemmin kaverille tämmöisen lahjan
Vierailija kirjoitti:
Anoppini suuttui joskus siitä kun en suostunut tunnustamaan monenko miehen kanssa olin ollut ennen kun aloin seurustelemaan hänen poikansa kanssa. Hänen poikansa on edelleen ainoa jonka kanssa olen seurustellut ja olin neitsyt kun hänen poikansa tapasin. Tästä huolimatta anoppi useasti otti puheeksi että minun pitää tunnustaa totuus ja että hän kuulemma näkee minun ulkonäöstäni (olen ihan tavallisen näköinen?) että minulla on useita miehiä ollut. Kyseli minulta olinko varmasti ollut neitsyt ja suuttui aina kun sanoin että olin. Myöhemmin anoppi kysyi paljonko sait rahaa siitä? ja kysyin mistä?. Anoppi väitti että olisin myynyt itseäni. En ole. Myöhemmin hän myös vihjaili miehelleni (pojalleen) että minulla on sukupuolitauti. Ei mennyt läpi ei.
Tuttu juttu. Anoppini teki samoin.
Muutimme ostamaamme taloon ja naapuri tuli tervehtimään. Juttelimme ja hän kysyi viitsimmekö kertoa kuinka paljon maksamme vuokraa? Sanomme että entinen omistaja kertoi väsyneensä vuokraamiseen ja me olemme uudet omistajat. Naapuri sylkäisi maahan, kääntyi ja käveli pois mutisten jotain samperin rahojaan kehuvista nousukkaista.
Olin aikanaan viestiryhmässä useiden henkilöiden kanssa ja siihen mennessä keskustelut olivat sujuneet hyvin, ilman suurempaa kinaa. No, voitte varmaan arvata, että tällä kertaa ei ihan pienestä kinasta ollut kyse.
Puhuttiin jostain, että joku oli vitsaillut psykoosilla ja kuinka sairasta vitsailu sellaisella asialla on. No, keskustelu siirtyi aiheista toisiin ja kerroin oman mielipiteeni, että sana "vammanen" on vähän tökerö ja etten ITSE käyttäisi sitä, että käytän mieluummin vammainen - sanaa. Jotenkin pari ihmistä sai väännettyä asian niin, että muka määräilin kaikkia sanomaan niin ja mulle vedettiin hirveät kilarit :D
Sanoin, että puhuin vain siitä, miten itse sanoisin, en tarkoittanut että teidän pitäisi tehdä samoin. Te saatte puhua kuten itse haluatte. He eivät kuitenkaan kuunnelleet ja jatkoivat ryhmässä räyhäämistä keskenään, en enää itse jaksanut vaivautua selittelemään.
Pian tämän episoodin jälkeen minä ja muutama muu lähdettiin ryhmästä ja perustettiin oma ryhmä keskenään. Oli paras päätös, tullaan niin hyvin toimeen, eikä kukaan tuomitse ketään. Toki välillä on erimielisyyksiä, mutta ne pystytään selvittämään aikuismaisesti ja rehellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Muutimme ostamaamme taloon ja naapuri tuli tervehtimään. Juttelimme ja hän kysyi viitsimmekö kertoa kuinka paljon maksamme vuokraa? Sanomme että entinen omistaja kertoi väsyneensä vuokraamiseen ja me olemme uudet omistajat. Naapuri sylkäisi maahan, kääntyi ja käveli pois mutisten jotain samperin rahojaan kehuvista nousukkaista.
Et sitten voinut vaan sanoa että olette uudet omistajat vaan piti osoittaa paremmuuttanne tuolla "väsyneeltä vuokranantajalla"
Paikallisessa face-ryhmässä oli ilmoitus kadonneesta kissasta ja tajusin että sehän pyörii meidän pihalla. Mieheni onnistui saamaan kissan kiinni ja vei sen pihalla olevaan grillikotaan turvaan ja jäi sinne itsekin kissaa silittelemään. Olen allerginen kissoille, joten emme voineet ottaa sitä sisälle. Otin kuvia kissasta ja laitoin viestin ilmoittajalle että löysimme sen. Kiitosten sijaan kissan omistaja haukkui meidät kun sitä ei oltu otettu sisälle, vaan viety likaiseen varastoon...
Vanhempieni naapurissa asui perhe jossa oli suunnilleen ikäluokkaani olevia lapsia. Leikimme joskus yhdessä mutta tämän lapsen vanhemmat tekivät hyvinkin selväksi että inhoavat perhettäni koska edustimme eri puoluetta.
Oma perheeni oli oikeistolainen ja heidän perheensä kuului vasemmalle. Ihan saman ikäluokan talot oli eikä se puolue mitenkään arjessa näkynyt. Tuo perheen isä vieläpä kännäili ja saikutteli melko usein ja mölisi sitten näitä "porvarin lapsi" juttujaan meidän kuullen. Tuo perhe kävi jopa meidän kotona varkaissa, luulivat ettemme tiedä kuka oli asialla. Ilmeisesti oikeuttivat tuon käytöksen tuolla puolueasialla ja ihan työssä käyviä ihmisiä olivat.
Enhän lapsena tätä ymmärtänyt mutta näin aikuisena tuntuu typerältä, että tuon perheen lapsi jonka kanssa ei ollut mitään varsinaista riitaa edes, tuntuu vihaavan minua edelleen vanhempiensa tavoin. Välit vaan jossain vaiheessa viileni kun aloin ymmärtää asioita vähän enemmän- ei siis mitään draamaa taustalla.
Puhuessa vasemman puolen politiikasta, miellän sen edelleen hyvin agressiiviseksi ja hyökkääväksi sekä muilta varastamiseksi tuon lapsuuden kokemuksen myötä.
Oman kokemukseni perusteella vasen puoli siis oikeuttaa epärehellisyyden omalla agendallaan ja äänestän siksi oikeaa reunaa.
Vierailija kirjoitti:
Vanhempieni naapurissa asui perhe jossa oli suunnilleen ikäluokkaani olevia lapsia. Leikimme joskus yhdessä mutta tämän lapsen vanhemmat tekivät hyvinkin selväksi että inhoavat perhettäni koska edustimme eri puoluetta.
Oma perheeni oli oikeistolainen ja heidän perheensä kuului vasemmalle. Ihan saman ikäluokan talot oli eikä se puolue mitenkään arjessa näkynyt. Tuo perheen isä vieläpä kännäili ja saikutteli melko usein ja mölisi sitten näitä "porvarin lapsi" juttujaan meidän kuullen. Tuo perhe kävi jopa meidän kotona varkaissa, luulivat ettemme tiedä kuka oli asialla. Ilmeisesti oikeuttivat tuon käytöksen tuolla puolueasialla ja ihan työssä käyviä ihmisiä olivat.
Enhän lapsena tätä ymmärtänyt mutta näin aikuisena tuntuu typerältä, että tuon perheen lapsi jonka kanssa ei ollut mitään varsinaista riitaa edes, tuntuu vihaavan minua edelleen vanhempiensa tavoin. Välit vaan jossain vaiheessa viileni kun aloin ymmärtää as
Joo porvari on aina rosvonnut tai muuten riistänyt , mutta kommunisti ansainnut omalla työllään ja jos vähän joskus on käyttänyt oman käden oikeuttaan, on se oikein, koska omistava luokka riistää.
Vanha ulkovarasto oli hajoamispisteessä ja tarkistin että saamme kunnostaa sen ilman suurempaa lupahässäkkää, kunhan ulkomitat ja käyttötarkoitus eivät muutu. Käytännössä rakennsimme osan uusiksi ja maalasimme varaston samanväriseksi kuin se oli aikoinaan ollut. Naapurimme sitten keksi usuttaa rakennustarkastajan paikalle ja väitti että olemme rakentaneet uuden rakennuksen ilman lupia. Tarkastaja kävi paikalla, totesi että vasrasto on samalla paikalla kuin on aina ollut, ja on selvästi puuvaja / työkaluvarasto ilman lämmitystä ja vain kaksi lamppua katossa, niinkuin alkuperäisissä piirustuksissakin oli.
Naapuri ei ole puhunut meille nyt kolmeen vuoteen. Saimme kautta mutkin tietää että hänen mielestään maaliton harmaantunut vanha seinä oli ollut kauniimpi kuin metsän vihreä maali jolla varaston maalasimme ja siitä johtui koko suuttuminen.
Vierailija kirjoitti:
Paikallisessa face-ryhmässä oli ilmoitus kadonneesta kissasta ja tajusin että sehän pyörii meidän pihalla. Mieheni onnistui saamaan kissan kiinni ja vei sen pihalla olevaan grillikotaan turvaan ja jäi sinne itsekin kissaa silittelemään. Olen allerginen kissoille, joten emme voineet ottaa sitä sisälle. Otin kuvia kissasta ja laitoin viestin ilmoittajalle että löysimme sen. Kiitosten sijaan kissan omistaja haukkui meidät kun sitä ei oltu otettu sisälle, vaan viety likaiseen varastoon...
Olisit sanonut, että toinen vaihtoehto oli laittaa kissa ravunsyötiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enhän lapsena tätä ymmärtänyt mutta näin aikuisena tuntuu typerältä, että tuon perheen lapsi jonka kanssa ei ollut mitään varsinaista riitaa edes, tuntuu vihaavan minua edelleen vanhempiensa tavoin. Välit vaa
Ja millähän teorialla se naapuri olisi jotenkin voinut toista riistää niin, että varastelu olisi oikeutettua? Samalla tavalla molemmat asui ja teki töitä ja maksoi asuntolainaa.
Alankin tästä lähtien ottaa takaisin kaikilta vasemman puolen kannattajilta jos tämä on heille ollut toiseen suuntaan sallittua jo vuosikymmenet.
Kiitos- oikeutan siis koston samalla periaatteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttu juttu. Anoppini teki samoin.
no huh huh
Kaveri suuttui kun en antanut kotiani hänen käyttöönsä. Hänen olisi pitänyt päästä pettämään puolisoaan sinne, ja minun lähteä pois. Oli minun vikani kun suunnitelma meni pieleen.