Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6330)

Vierailija
5241/6330 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni oli tulossa kylään ja minun piti hakea hänet mieheni kanssa pikkukaupungin rautatieasemalta. Oli helteinen päivä, oltiin käyty kaupassa täydentämässä ruokavarastoa ja ruokakassit olivat auton takakontissa. Junaa ei alkanut kuulua. Tarkistin netistä aikatauluja ja kävi ilmi, että ystäväni oli ilmoittanut minulle väärän saapumisajan. Mieheni suuttui minulle, sillä minun olisi kuulemma pitänyt tarkistaa annettu aika eikä luottaa siihen, mitä hieman hössö ystäväni oli kertonut. Nyt oltiin kuumassa autossa, ruuat takakontissa ja junan tuloon puolituntia. 

Vierailija
5242/6330 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin asiakkaalta kelakorttia, apteekissa. Hänellä ei kuulemma ole sitä kun asuu ulkomailla ja olisihan minun se pitänyt tietää. Hirveät kilarit ja haukkumiset. 

Ulkomailla asuvana kelakortittomana jäi kiinnostamaan, että miksi se ulkomailla asuva suuttui ja alkoi haukkua? Itse joudun jatkuvasti kertomaan samaa, ja joskus aspa alkaa kysellä esim. sairausvakuutuksista tai laskutusasioista. Silloin voi tulla itselle ääneen kärsimättömyyttä, kun haluan vain lääkkeet kassiin ja ulos apteekista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5243/6330 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi sellaisia juttuja joita joku voisi vaikka vähän uskoa.  Tämä ei ole sellainen.

Vierailija
5244/6330 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keksi sellaisia juttuja joita joku voisi vaikka vähän uskoa.  Tämä ei ole sellainen.

Mihin juttuun viittasit?

Vierailija
5245/6330 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oudointa on edelleen se, että minulle suututaan kun en lue muiden ajatuksia. Suututaan kun en ole toiminut kuten ajatusten lukemista odottava olettaa. 

Mun mies tekee tätä jatkuvasti. Ei osaa puhua ja kertoa mistään ja sitten raivoaa kun en tiedä ja tajua. Kun pitäisi osata kysyä ja kuulustella joka asiasta, että pysyn kärryillä hänen asioista.

Mun ex mies oli myös tällainen. 20 vuotta mies istui hiljaa paitsi kun sai huutoraivon että en ollut lukenut hänen ajatuksia ja osannut toimia niiden ajatusten mukaan. Tosi raskasta. Hän myös sanoi että jos rakastaisin häntä, osaisin lukea hänen ajatukset. 

Mutta ei avioero helpottanut tätä ongelmaa kuin hiukan. En ole nähnyt exää enkä puhunut sen kanssa puhelimessa yli kolmeen vuoteen. Silti sain häneltä taas haukkumisviestin että olen pilannut hänen joulun. Syy tähän haukkumiseen oli se että aikuiset lapsemme päättivät viettää joulun minun luona eikä exän ja exän uuden naisen kanssa. Lapset on sanoneet että eivät siedä exän uutta naista joten ei ihme etteivät halua exän luo jouluksi. 

Vierailija
5246/6330 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni oli tulossa kylään ja minun piti hakea hänet mieheni kanssa pikkukaupungin rautatieasemalta. Oli helteinen päivä, oltiin käyty kaupassa täydentämässä ruokavarastoa ja ruokakassit olivat auton takakontissa. Junaa ei alkanut kuulua. Tarkistin netistä aikatauluja ja kävi ilmi, että ystäväni oli ilmoittanut minulle väärän saapumisajan. Mieheni suuttui minulle, sillä minun olisi kuulemma pitänyt tarkistaa annettu aika eikä luottaa siihen, mitä hieman hössö ystäväni oli kertonut. Nyt oltiin kuumassa autossa, ruuat takakontissa ja junan tuloon puolituntia. 

Etkö sitten soittanut ystävälle, kun ei alkanut kuulumaan hänestä asemalla? (jos tapahtui siis kännyköiden aikaan) Kyllä minäkin olisin jo vähän hermostunut tossa tilanteessa kun toista ei näy eikä kuulu ja kun tietää et ystävä hössö, jonka sanomiset yms voi mennä niin ja näin. Eikö niitä ruokia olisi voinut viedä välillä kotiin, jos kotiin ei ole pitkä matka..? Pahoitteliko ystävä sentään et oli itse sanonut väärän saapumisajan teille? 

Vierailija
5247/6330 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli mökkiviikonloppu, ihanat ilmat, ruoat ja kaikki. Ystävän mies päätti koko vkl pelata jotain kännykkäpeliä eikä juuri seurustellut meidän kanssa. mieheni tietenkin odotti häntä seurakseen. Hädintuskin illalla tuli syömään. Mainitisin tästä  hänelle myöhemmin että me vähän pahotimme mielemme kun et tullutkaan seurustelemaan. Tämä suuttui tästä huomautuksesta niin, ettei voi enää olla meidän kaveri.

Vierailija
5248/6330 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle suututtiin siitä, että olin mukamas juorunnut tutun asioita eteenpäin ja vielä sellaisille ihmisille joita en edes tunne. 

Minullekin suututtiin vähän samantapaisesta asiasta. Oltiin vielä nuoria ja silloinen kaveri suuttui minulle, että olen puhunut hänen isoveljestään ja isoveljen tyttöystävästä pahaa. En ollut koskaan edes tavannut tätä isoveljeä. Kerran olin ohi mennen nähnyt, mutta en edes jutellut hänen kanssaan. Tyttöystävään olin joskus törmännyt kaverin kanssa ja muutaman sanan vaihtanut. Olin kuulemma sitten puhunut näiden täysin tuntemattomien ihmisten asioista muille ja vieläpä pahaa. Minä joka juuri ja juuri olin tietoinen edes heidän olemassa olostaan. 

Ystävyys loppui sitten siihen. Harmi kyllä toinen kaveri uskoi nämä toisen kaverin väitteet ja sekin kaveruus sitten loppui.

Vierailija
5249/6330 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne luuli, että tarkoitat heidän näyttävän kuvatuksilta tai kuvottavilta.

Vierailija
5250/6330 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätin poikaystäväni pussailemassa toisen lyylin kanssa. Kun kysyin "mitä sä teet", niin välittömästi tuli aika pahasti turpaan. Reaktio karmii vielä vuosikymmenienkin jälkeen. 

Vierailija
5251/6330 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns hienommassa ravintolassa oksensin ruoan - lautaselle.

Pöydässä oli noin 10-12 hlöä.

Ruoasta löytyi tonnjörckin häpykarvoja.

Koko ravintola suljettiin ja terveystarkastajat tekivät tehtäväänsä pari-kolme vuotta.

Nysse taas yrittää suom.en.ä.nke.ytyä.

En ikinä mene. Naamakin ällöttää.

Paras mainos on kokemusmaine. 

Vierailija
5252/6330 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että tästä sais enää puhuu.

Ruokamyrkytyksiä montakymmentä.

Vierailija
5253/6330 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sanoin pelkääväni ystävääni kun on kännissä, ja siksi en halua juovan luonani.

Vierailija
5254/6330 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä 90-luvulla 50 markkaa oli todella iso raha, varsinkin kirpparilla. Ihmekään että suuttui.

90-luvulla 50 markkaa oli mun koko illan budjetti ravintolaan keskiviikkoiltana opiskelijana. Yksiön (tosi pienen) vuokra oli 1000 markkaa kuussa ja sitä ennen puolikas kimppakämpän (kolmio) vuokrasta 800 markkaa.

Melkein voit verrata nykyhetkeen niin

No höpö höpö.Mä kun lähdin ysärillä baariin niin 3-500 meni helposti,Oli iso kaksio vuokrakämppä saunalla tyttöystävän kanssa ja se oli 2400 markkaa kuussa.Hyvin riitti rahat silloin kun kävi  duunissa.Nykyään kaikki menee kaikenmaailman veroihin,paljon vaikeempaa nykyään kuin ysärillä.50 nyt oli taskuraha jo silloin.

Vuoden 1990 50 mk on nykyrahassa reilut 15 € ja vuoden 1998

kun MINÄ lähdin ysäril baariin, niin 50 mk riitti oikein hyvin koko illaksi sekä vieläpä bussilippuun. Mutta olinkin kehäkolmosen ulkopuolella.

Vierailija
5255/6330 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä 90-luvulla 50 markkaa oli todella iso raha, varsinkin kirpparilla. Ihmekään että suuttui.

90-luvulla 50 markkaa oli mun koko illan budjetti ravintolaan keskiviikkoiltana opiskelijana. Yksiön (tosi pienen) vuokra oli 1000 markkaa kuussa ja sitä ennen puolikas kimppakämpän (kolmio) vuokrasta 800 markkaa.

Melkein voit verrata nykyhetkeen niin

No höpö höpö.Mä kun lähdin ysärillä baariin niin 3-500 meni helposti,Oli iso kaksio vuokrakämppä saunalla tyttöystävän kanssa ja se oli 2400 markkaa kuussa.Hyvin riitti rahat silloin kun kävi  duunissa.Nykyään kaikki menee kaikenmaailman veroihin,paljon vaikeempaa nykyään kuin ysärillä.50 nyt oli taskuraha jo silloin.

Vuoden 1990 50 mk on nykyrahassa reilut 15 € ja vuoden 1998

kun MINÄ lähdin ysäril baariin, niin 50 mk riitti oikein hyvin koko illaksi sekä vieläpä bussilippuun. Mutta olinkin kehäkolmosen ulkopuolella.

Vierailija
5256/6330 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurini suuttui kun maalasin omassa kodissani tyttöni huoneesta yhden seinän pinkiksi. Olimme muuttaneet puoli vuotta aikaisemmin ostamaamme rivarin pätkään ja luulimme ystävystyneemme hänen kanssaan. Naapuri hermostui tästä maalaamisesta ja hoki vain ettei noin voi tehdä kun meni kotiinsa. 

Seuraavana päivänä isännöitsijä soitti meille ja nauroi puhelimessa että tämä naapuri oli soittanut ja kertonut että uusi vuokralainen pilaa kämppänsä maalaamalla sopimattomilla väreillä. Selvisi että kyseessä oli paikallinen, vuokralla asuva, naapuri kyttääjä, joka suuttui lopullisesti kun tajusi ettei voi määräillä meitä tai uhkailla häädöllä kun omistamme asuntomme.

Vierailija
5257/6330 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on suututtu monta kertaa ihan arjen tilanteissa, suurimmaksi osaksi aivan tuntemattomien ihmisten taholta.

90-luvun lopulla juuri ajokortin saaneena kävin äitini puolesta Citymarketissa ja minä onneton huolimattomana menin pikakassalle missä sai olla oliko se nyt max 10 tuotetta. Olin latonut jo hihnan täyteen kun vanhempi kassatäti tiuskaisi vihaisena että en voi tulla tähän, tämä on pikkassa. Nöyränä ja pelästyneenä pyytelin anteeksi ja keräsin ostokseni takaisin kärryyn. Takanani jonottaneet muutamat ihmiset sättivät myös minua kun kävelin ohi ja pyysin anteeksi. Yksikin henkilö sanoi tuhahti että noin nuori tyttö mutta ei näe pikakassa kylttiä. 

välillä miettiny että provosoiko tämä kiltti ulkonäkö

Vierailija
5258/6330 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilleni oli suututtu kun hän ei moikannut kaupungilla vastaan tullutta tuttuaan. Tämä tuttu oli kuulemma yrittänyt moikata mutta unohti että kaverini on sokea ja veti herneen nenuun kun toinen ei huomannut käden heiluttelua. Suuttui sitten minulle kun huomautin ettei hän näe mitään.

Vierailija
5259/6330 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Kerran ala-asteikäisenä 90-luvulla kirppiksellä rikoin maljakon (vahingossa), kun laitoin sinne sellaisen keinokukan takaisin, että jotenkin se vaan kaatui pöydälle. Olin siellä faijan kanssa, kun hän suuttui siitä ihan hirveästi, kun joutui 50mk eli n. 8,5€ maksamaan turhasta. Olisin kyllä maksanut sen itsekin, mutta ei ollut lompakkoa mukana. Mun mittapuun mukaan toi 50mk ei edes silloinkaan ollut mikään älyttömän suuri summa, joten siihen nähden aiheutunut suuttumus oli mun mielestä ylimitoitettua.

Vai että 8,5 € on sama kuin 50 markkaa markka-aikaan? :D

No, rahanarvomuuntimella vuoden 1995 50mk on 11,91€. Että ei se nyt hirveästi heitä.

Pystyn ymmärtämään isän suuttumuksen, mutta en sitä, jos ei pyytänyt anteeksi. Vahinkoja tapahtuu aina ja kaikille. 

Vierailija
5260/6330 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies suuttui kun oltiin reissussa ja mulle iski sappikivikohtaus ja olin tosi kipeenä. Kai mä sit pilasin miehen reissun.