Oudoin asia mistä teille on suututtu?
Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.
On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D
Kommentit (6330)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suututtu on monet kerrat siitä jos antaa naisille kehuja. Just eilenkin kaupassa menin kuiskaamaan eräälle noin 25-30 vuotiaalle naiselle, että sulla on hirveän hyvän näkönen pylly. Ja siitä suututtiin, luulisi että ihmiset olis tyytyväisiä, jos saa kaupassa käydessä tuntemattomilta kehuja.
Kyllä itsekin ihmettelin, kun eräs arviolta kuuskymppinen mies totesi kassaneidille, että tällä on kivannäköisiä tissit, että niitä olisi mukava puristella. Tyttö ei lämmennyt vaan totesi olevansa töissä, siihen mies lisäsi, mutta vapaa-ajalla olisi mukava puristella. Tyttö ei lämmennyt siihenkään. Ihme hiekkap.llu ja tiukkis.
Ei naisten rinnat ole yleisiä leluja, joita keskenkasvuiset saisi hipelöidä. Menkää äitinne luo, jos maito loppui
Riippuu, kuka kysyy ja kuuskymppinen, saattoi olla ylikin ei ole keskenkasvuisen ja hänen äitinsä on todennäköisesti kuollut, joten. . .
Vierailija kirjoitti:
Mies suuttui kun oltiin reissussa ja mulle iski sappikivikohtaus ja olin tosi kipeenä. Kai mä sit pilasin miehen reissun.
Jätä se sika!
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli mökkiviikonloppu, ihanat ilmat, ruoat ja kaikki. Ystävän mies päätti koko vkl pelata jotain kännykkäpeliä eikä juuri seurustellut meidän kanssa. mieheni tietenkin odotti häntä seurakseen. Hädintuskin illalla tuli syömään. Mainitisin tästä hänelle myöhemmin että me vähän pahotimme mielemme kun et tullutkaan seurustelemaan. Tämä suuttui tästä huomautuksesta niin, ettei voi enää olla meidän kaveri.
Teillä kävi sentään hyvä tuuri.
Pomoni suuttui kun minulle tarjottiin töitä kilpailevasta firmasta. Minun vikanihan se oli tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli lauantaina nimpparit ja ostin kaksi mutakakkua vieraille. Toinen kakku meni,toisesta jäi hieman. Maanantaina tulikin yllättäen yksi kaveri vielä ja tarjosin sen avatun mutakakun puolikkaan jääkaapista (ne säilytetään ennen sulattamista pakastimessa mutta ei saa pakastaa uudestaan) hänelle kahvin kanssa.
Laittoi sitten myöhemmin viestiä että hänellä on ripuli ja maha kipeä,syytti tarjottavia. Sai kohtauksen kun kuuli ettå oli saanut "vanhaa" mutakakkua.
Nyt on pakko kysyä että oliko niitä vieraita ihan muutenvain vai oliko heidät kutsuttu asioikseen nimipäiviä juhlimaan? En nimittäin ole koskaan kuullut että kukaan oikeasti juhlisi nimipäiviä 😅
Mulle suututtiin ihan vasta kun olen ollut työttömänä nyt hetken kun työpaikka meni konkurssiin, enkä useista hakemuksista huolimatta ole toistaiseksi saanut työpaikkaa. Sanoin, että vaikka raha nyt onkin kovin tiukalla tilanteen vuoksi ja se tietysti harmittaa, en ole ottanut suurempaa stressiä koska uskon vakaasti paikan löytymiseen.
Kuulemma pitäisi stressata enemmän ja kertoo laiskuudesta, ettei revi tukkaa päästään sen takia että ei stressaa RIITTÄVÄSTI :D Suuttujana toinen työtön, joka itse tuli irtisanotuksi jatkuvan myöhästelyn takia.
Minun pitäisi kuulemma pelätä koiria ja kissoja koska olen allerginen. Tuttuni suuttuui kun silitin pienen hetken kaverini koiraa kun tapasimme kävelyllä, sain kuulla etten ole oikeasti allerginen kun päästin eläimen niin lähelle ja jopa katson eläinvideoita netistä.
Siskoni, joka ei ole pitänyt minuun mitään yhteyttä yli kolmeen vuoteen, oli kuullut äidiltämme minun ja mieheni lomasuunnitelmista.Hän lähetti minulle pitkän tekstarin jossa haukkui minut ja syytti, että olen muka varastanut hänen ideansa. Kyseessä on siis vaellus reissu ulkomailla. En tiennyt, että hän on haaveillut samankaltaisesta reissusta, koska hän ei ole koskaan maininnut siitä sanallakaan kun olimme vielä tekemisissä, eikä ollut edes koskaan kiinnostunut vaelluksesta. Hän on vakaasti sitä mieltä, että lähden tälle reissulle vain hänen kiusakseen ja todistaakseni, että olen häntä parempi.
Totuus ja rehellisyys suututtavat tässä valheellisesti elävät yleensä aina.
Viranomaiset ovat suuttuneet monta kertaa rehellisyydestä ja samoin myös heidän valheidensa paljastaminen johti heidät raivon valtaan.
Siinä meni heiltä työpaikat ja saivat myös varoituksen törkeistä teoistaan.
Näin ei oikeusvaltion viranomaisilta pitäisi toimintaan kuulua ja toimia mutta se minkä olivat aina tehneet oli paljastuksena heille liikaa.
Kerran suuttui poliisi kun jouduimme putkaan syyttä. Alaikäisenä uhkailivat meitä ja sitten kun paljastui heidän laiton ja lain vastainen pidätys pakottivat allekirjoittamaan paperin joka pelasti heidät pinteestä. Syyksi he halusivat juopumuksen. Ei sekään pitänyt paikkansa ja jouduin talvella ilman rahaa poistumaan aamu kuudelta pakkaseen Tikkurilaan jossa jouduin pummaammaan rahaa jotta sain ostettua bussilipun. Näin ollen voin sanoa maan tapa ei ole muuttunut nykyisinkään ja toiminta on edelleen mielivaltaista.
Väärässä paikassa väärään aikaan johti siihen putkareissuun. Ei kerennyt olee paikalla kuin pari minuuttia eikä syytä kyselty eikä sanottu meille. Kotiin oli matkaa minuutti tien toiselle puolelle.
Myöhemmin saimme kuulla mitä siellä oli tapahtunut. Koululla oli rikottu ikkuna. Näin syyttömyys olettama ei viranomaisten toimia estä. Tosin heidän osaaminen on muutenkin ollut aina sekavaa koko poliisi kunnassa. Mielivaltaista toimintaa johtoa myöten.
Kaksinkertaisen rangaistuksen saaminen on yksi esimerkki lisää. Se on laissa kielletty muttei se poliisia kiinnosta. Oikeus oli ihmeissään heidän osaamisen tasosta ja joutui kysymään sieltä mistä minua syytetään. Ei mistään oli vastaus poliisilta. Miksi syytetty on sitten oikeudessa kysyttiin minulta. Sanoin kaksinkertaisen rangaistuksen takia. Sakko rangaistus + ajokielto määräämättömäksi ajaksi. Oikeus totesin sen lain vastaiseksi ja pelkkä sakko jonka olin maksanut riitti, ei ollut yhtään sakkoa ollut viiteen vuoteen muutenkaan. Näin Suomessa.
Kolmas tapaus.
Törkeä petos. Asian osaisena jouduin poliisin todistajan asemaan.
Menin oikeuteen ja syyttäjä ei ollut saanut syytettä vastaajalle. Vastaaja oli istunut linnassa siinä välissä muista syistä ja syyttäjä ei tavoittanut häntä.
Ei näköjään löydä henkilöitä edes vankilasta jonne vastaavista oli tuomittu. Oikeutta ei sitten saanut ketään syyttäjän mokien takia. Ei ihme miksi asiat ovat Suomessa päin helvettiä kun viranomaiset koulutettuina idiootteina on saaneet töitä valtiolta ja eivät pysty sitä virkaakaan hoitamaan ilman haittaa muille.
Maan ongelmana on rakenteellinen syrjintä ja huonot viranomaiset johtoa myöten. Etulinjassa rajalla olisi heille oikea paikka toimia ilman palkkaa.
Pomo: "Onko sulla mitään työn alla nyt. Olis tää eräs XXX homma, joka pitäis ottaa työstettäväksi."
Minä: "Ei tässä mitään. Tätä edellistä vielä puunaan mutta täähän on ruokkikseen mennessä valmis joten tottakai voi aloittaa sen jo tänään"
Kyse oli siis tehtävistä joihin oli varattu useampi viikko.
Pomo (vihaisena): *Mumisee*, "On se kumma kun ei työ kelpaa vaikka siitä maksetaan."
Kaverini soitti ja kysyi olenko kotona, vastasin olevani, mutta etätöissä ja kokous alkamassa tunnin päästä. Kaveri tuli, laitoin kahvit ja juteltiin. Sanoin sitten että minulla alkaa se mainitsemani palavari, että nyt on pakko mennä koneelle. Kaverini lähti ovi paukkuen, kun minulla yllättäen oli se kokous, eikä ollut enempää aikaa miettiä mikä kynsilakan väri tai meikkivoide onkaan paras.
Törmäsin kaupungilla työkaveriini vapaapäiväni. Olin laittanut itseäni pikkaisen koska olin menossa tapaamaan kavereitani pitkästä aikaa. Työkaverini veti herneen nenuun kun minulla oli meikkiä, hiukset laitettu kauniisti ja auki(!) ja koruja. Minun pitää hänen mielestään aina edustaa työpaikkaani ja muistaa sairaanhoitajan työn hygienia vaatimukset!!!
Mulle suututtiin kun sanoin sananvapaudesta kiihkolla raivoavalle tutulleni että sama sanavapaus koskee kaikkia muitakin eikä vain häntä ja hänen mielipiteitään.
Mun ystävä suuttui, kun jouduin perumaan hänen ja perheensä yökyläilyn meillä massiivisen vesivahingon vuoksi. Jouduimme itsekin lähtemään tuolloin kiireellä evakkoon, mutta se ei ilmeisesti ollut ystävälle edes lieventävä asianhaara.
Jossain määrin "pöpö kammoinen" ystäväni suuttui eikä enää syö ltai juo luonani mitään kun näki että otin astiakaapista kupin johon kaadoin kahvia enkä pessyt tai edes huuhdellut kuppia ennenkuin otin sen käyttöön. Siis pesty, puhdas, paikalleen laitettu kahvikuppi olisi pitänyt pestä uudelleen ennenkuin hän voi juoda siitä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle suututtiin kun sanoin sananvapaudesta kiihkolla raivoavalle tutulleni että sama sanavapaus koskee kaikkia muitakin eikä vain häntä ja hänen mielipiteitään.
Näiltä usein myös unohtuu että sananvapaus ja vastuu sanomisistaan eivät sulje toisiaan pois. Kannattaa siis kahteen kertaan miettiä mitä sanoo ja missä.
Vaimo oli nähnyt unta, jossa petin häntä. Herättyään oli vihainen ja vaati minua pyytämään anteeksi.
Anoppini suuttui kun otin buranaa karmeisiin menkkakipuihin. Naisen on kärsittävä ihmisten syntien vuoksi...
Minulla todettiin syyhypunkki ja koko perhe piti hoitaa samaan aikaan, vaikka olisivat oireettomia. Mieheni suuttui ja kieltäytyi. Yritti tehdä myyräntyötä hoitoprosessia vastaan koko ajan sabotoimalla siivousta ja pyykkäystä ja lääkkeenkäyttöä.
Ei naisten rinnat ole yleisiä leluja, joita keskenkasvuiset saisi hipelöidä. Menkää äitinne luo, jos maito loppui