Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6330)

Vierailija
5221/6330 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain 40-vuotis häälahjaksi kauniin sormuksen joka sopi kihla- ja vihkisormuksieni kaveriksi samaan sormeen, kaikki ovat suht kapeita. Vanhempi tätini suuttui kun minulla oli nimettömässä kolme sormusta kahden sijaan.

3 on ihan normaali määrä. Mullakin on. Suvun tapa.

Kihlasormus, vihkisormus ja lapsisormus. 

Vierailija
5222/6330 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukaverit suuttui kun pärjäsin koulussa hyvin ja olin poikien suosiossa. Alkoivat kiusata ja tärvellä omaisuuttani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5223/6330 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulukaverit suuttui kun pärjäsin koulussa hyvin ja olin poikien suosiossa. Alkoivat kiusata ja tärvellä omaisuuttani.

Minulla vähän samanlaista. Tykkäsin kirjoittaa ja piirtää, ja sain molemmista taidoista kehuja. Opettaja kiitteli aina luokan edessä aineitani ja sain kirjoittaa joulujuhlanäytelmämme kutosluokalla. Ainevihkoni löytyi jossain kohtaa pulpetistani revittynä. Syyllinen ei koskaan selvinnyt, mutta epäilen kahta tyttöä, jotka alkoivat noihin aikoihin härnätä minua ihan jatkuvasti ja tulivat aina viereeni nälvimään, kun piirsin jotain: "Mikä ton pitäisi olla, ai koira? Näyttää enemmän sohvalta", "Et sä oikeesti edes osaa piirtää" jne.

Vierailija
5224/6330 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on keittiössä koristeeni iso-isoisäni samovaari, reilusti yli 100-vuotias kapistus. Tätini päätti että olen itäisen naapurimaan kannattaja kun en suostu laittamaan samovaaria metallinkeräykseen. Hän piti sellaista itku-raivo mekkalaa että ihana naapurini tuli soittamaan ovikelloa ja kysyi mikä on hätänä.

Tuo vika lause 😂😂😂 ei hele, mä NIIN näen tuon mielessäni 😂😂😂

Vierailija
5225/6330 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on laktoosi-intoleranssi ja lähipiirissäni se tiedetään, kerran eräs ystäväni kuitenkin päätti että se on vain korvieni välissä ja haen vain huomiota. kerran sitten teki tietämättäni normaaliin maitoon ruokaa. istuin sen jälkeen tuntikausia hänen vessassaan ripuloimassa koska vatsani meni ihan sekaisin ja hän suuttui siitä minulle.

Vierailija
5226/6330 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle suututtiin kun puolustin itseäni.

Vierailija
5227/6330 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ystävä" suuttui, kun en kutsunut useammin kylään. En ehtinyt, kun kävi itse kutsumatta kerran viikossa ja itse en vain jaksa tavata ketään kovin usein.  Ei ollut nähtävästi oppinut minua tuntemaan 20 vuoden aikana. Irtisanoi ystävyyden viittaamalla siihen kun en kutsunut häntä useammin kylään??? Tuntui kuin ei olisi välittänyt kuunnellut minua eikä oppia tuntemaan. 

Vierailija
5228/6330 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin sisareni kanssa yllättäen itsenäisyyspäivän konsertissa. Konsertin jälkeen hän tuli hetkeksi vielä kylään. Tarjouduin lämmittämään meille pitsaa pakasteesta. Sisareni suuttui, kun eihän pitsa ole itsenäisyyspäivään sopivaa tarjottavaa. Yllätysvieraille pitää olla näköjään juhlapäivän hengen mukaiset tarjoilut.

Mä nyt vähän kyseenalaistan voiko tällaista sanoa suuttumiseksi? Joku sisarus valittaa että eikö ole muuta kun pitsaa niin vaikuttaa lähinnä lapselliselta eikä suuttuneelta. Vai lähtikö hän ovet paukkuen ja ette puhuneet vuoteen?

Vierailija
5229/6330 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapasin aamulla autoni jäisiä laseja ja naapuri hermostui ääneen ja tulin pihalla huutamaan siitä. Meillä on vain autokatos, ei tallia ja kun kysyin naapurilta voinko sitten säilyttää autoani hänen lämpimässä autotallissaan, niin suuttui vielä enemmän. Ja lämppäri on, mutta ei se sulata takalaseja.

Vierailija
5230/6330 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs kaveri on erittäin nuuka mitä tulee raha asioihin ja se välillä vähän saa porukan välejä kireiksi, enkä ihmettele. Muun muassa kerran pyysi iltamyöhällä autokyytiä naapuri kylälle. Suutahti kun pyysin kymppiä bensoista ja vaivan palkasta, kuulemma tuolla 20km(/suunta, eli minulle yhteensä 40km) matkalla ei bensaa kulu edes vitosen edestä.  :-) On kyllä muutenkin malliesimerkki ihmisestä joka milloin mitäkin palvelusta tai tavaran lainausta on vailla, mutta koskaan ei mikään saisi maksaa mitään.

Hyi kamala, minä olin tällainen nuorena. Ilman muuta oletin, että minua palveltaisiin ilmaiseksi.

Onneksi aivoihini menevä kusilinja  sakkautui ja nykyään olen  hyvin tarkka, että maksan kavereille palvelusta, kuskaamisesta,  tavaroiden lainasta ...jne. erittäin reilusti.

Jopa niin, että pientä nujakkaakin meinaa tulla, kun työnnän rahoja tai lounasseteleitä auttajan taskuun:

"Ei tarvitse maksaa, viime kerrallakin annoit ihan liikaa!"

"Eikun otat nyt tai työnnän nämä rahat yöllä postiluukustasi".

" Etpäs!".

"Juupas".

"No perr,..mutta seuraavalla kerralla et kyllä maksa.".

"Maksanpas...".

Vierailija
5231/6330 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain 40-vuotis häälahjaksi kauniin sormuksen joka sopi kihla- ja vihkisormuksieni kaveriksi samaan sormeen, kaikki ovat suht kapeita. Vanhempi tätini suuttui kun minulla oli nimettömässä kolme sormusta kahden sijaan.

Minulle suututtiin kun sukulaiseni oli päättänyt ettei ruskeatukkainen ja -silmäinen voi pitää sinisiä koruja tai vaatteita. Sain mieheltäni Diana-sormuksen ja siihen sopivat korvikset sinisafiireilla ja laitoin ne sukujuhliin. Tämä sukulainen jaksoi paapattaa asiasta 3 tuntia, kunnes joku käski hänen lopettaa.

Kateellinen aivan selvästi :D 

Vierailija
5232/6330 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku nainen suuttui, kun totesin, että en lyö naisia. Olen kuulemma kuvottava. Siksi, että en löisi naista. Eikä toi edes ole vitsi. Kummallinen maailma.

No olisit...

Vierailija
5233/6330 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen veli ja hänen vaimonsa ovat ammattiloukkaantujia. Etenkin miehen veli viettää paljon aikaa erilaisten kaunojen vatvomiseen ja suoranaiseen vaalimiseen.

Yksi viimeisimmistä tapauksista oli se, kun heille syntyi toinen lapsi. Muutamaa päivää myöhemmin mieheni meni vauvaa katsomaan. Minä en päässyt tuolloin mukaan, sillä olin lähdössä seuraavana päivänä matkalle, ja minulla oli matkavalmisteluja tekemättä. Mies osti vauvalle ja tämän isosisarukselle lahjat, joiden valitsemiseen minäkin osallistuin. Lisäksi  kirjoitimme hyvin kauniin kortin, jossa oli molempien nimet alla. Olin lisäksi sanonut tuovani vauvalle lahjan reissusta, ja tulevani käymään rotinoiden kanssa kunhan palaan kotiin. 

Kun mies oli sitten kylässä veljensä luona, hän laittoi minulle viestiä, jossa kertoi veljensä ja tämän vaimon loukkaantuneen, kun en ollut onnitellut heitä tai sanonut mitään. En siis huom. ollut nähnyt heitä lapsen syntymän jälkeen lainkaan.

Kortti,  lupaus ulkomailta tuodusta lahjasta, sekä ruokalahjasta ei siis ollut riittävä muistaminen. 

Meni maku koko touhusta ja teki mieli jättää lahjat ostamatta. 

Vierailija
5234/6330 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle suututtiin siitä, että en tehnyt kolmatta lasta ja tästä ei siis suuttunut mieheni, hänkään ei halunnut kolmatta kuten en minäkään. Asiasta suuttui siskoni ja  vanhempamme. Siskosta olisi ollut niin kivaa, että olisi samanikäiset serkut ja vanhempien mielesrä  minun nyt vaan pitäisi vielä tehdä yksi, viis minun halustani.

Onneksi ikä on jo yli  lapsenteon.

Vierailija
5235/6330 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri loukkaantui kun en lähtenyt työkavereitten 4 vrk lomareissulle ulkomaille. Pilasin kuulema työpaikan yhteishenkeä. Olin kyllä osallistunut matkan rahankeruuseen arpoja ostamalla ja arpajaisvoittoja vuorollani tuomalla, yhtä paljon kuin muutkin. Omasta mielestäni olin reilu kun osallistuin rahankeruuseen, vaikken matkalle mukaan aikonutkaan. Jurputus loppui vasta, kun pomo puuttui asiaan, vapaa-ajalla tehtävät reissut on vapaaehtoisia.

Vierailija
5236/6330 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen allerginen hyasinteille ja kun kaverini toi minulle sellaisen kiellosta huolimatta, niin jouduin laittamaan sen terassille. Kaverini suuttui kun hyasintti ei ollut pöydällä kahvittelun ajan. 

Vierailija
5237/6330 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen allerginen hyasinteille ja kun kaverini toi minulle sellaisen kiellosta huolimatta, niin jouduin laittamaan sen terassille. Kaverini suuttui kun hyasintti ei ollut pöydällä kahvittelun ajan. 

Minulle suututtiin kun annoin hyasintin eteenpäin samasta syystä. En tehnyt edes asiasta mitäännumeroa. En vain voi pitää niitä kotonani.

Vierailija
5238/6330 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmitin mikrossavjääkaapista otetun joulukinkun palasen muiden jouluruokien kanssa, enkä syönyt sitä kylmänä niin kuin mieheni peheellä oli tapana. Mies sai hepulin ja huusi että kaikki haisee pahalle sen vuoksi ja hänen perheensä vain myötäili. Oli viimeinen joulu sen ukon kanssa, tuo oli vain yksi esimerkki karjumisista. 

Vierailija
5239/6330 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inttikaveri suuttui, kun sain armeija-aikana ylennyksen ja hän ei, vaikka oli itse varma siitä, koska setänsä oli armeijan palkkalistoilla. Tämä tapahtui reilua viikkoa ennen kotiutumista eikä hän puhunut minulle mitään ennen armeijan loppumista. Senkään jälkeen emme ole nähneet.

Vierailija
5240/6330 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin asiakkaalta kelakorttia, apteekissa. Hänellä ei kuulemma ole sitä kun asuu ulkomailla ja olisihan minun se pitänyt tietää. Hirveät kilarit ja haukkumiset.