Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6330)

Vierailija
5261/6330 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä suuttui aina jostain ihan todella pienestä. Siis se riita saattoi alkaa vaikka siitä että unohdin ostaa voita. Sitten käytiin koko ilta taas kaikki suhteen ongelmakohdat läpi. Sitten kun vihdoin erosin siitä niin sanoi että halusi erota ja sen takia oli niin kylmä että minä eroaisin siitä. Kunnon vässykkä.

Vierailija
5262/6330 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko uusi tuttavuus suuttui kun keskusteltuamme lapsuudesta ja siihen liittyvistä asioista hänelle selvisi että sain lapsena katsoa kauhu jne lapsilta kiellettyjä elokuvia. Minkäänlaisia painajaisia en niistä koskaan nähnyt eikä ne jättäneet mitään traumojakaan ja ihan normaali minusta kasvoi.

Haukkui kuitenkin vanhempani maanrakoon ja siinä samalla minutkin että olen joku piilevä hullu joka odottaa räjähtämistä.

Omassa lähipiirissä oli tosi paljon vanhempia silloin aikoinaan jotka antoivat lastensa katsoa elokuvia ikärajoista huolimatta, kunhan niissä ei ollut seksiä ja jos oli niin ei paljoa ja mitään rajuja kohtauksia. 

Muistan kerrankin kun olin kaverilla yökylässä (oltiin 10v) ja mietittiin mikä elokuva katsottaisiin. Kaverin omista vhs videoista (latenelokuvia, hänen omassa huoneessaan) ei mikään meitä sillä hetkellä kiinnostanut joten mentiin olkakriin etsimään sieltä katsottavaa ja hänen vanhempansa ehdottivat Poltergeist - elokuvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5263/6330 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen veli ja hänen vaimonsa ovat ammattiloukkaantujia. Etenkin miehen veli viettää paljon aikaa erilaisten kaunojen vatvomiseen ja suoranaiseen vaalimiseen.

Yksi viimeisimmistä tapauksista oli se, kun heille syntyi toinen lapsi. Muutamaa päivää myöhemmin mieheni meni vauvaa katsomaan. Minä en päässyt tuolloin mukaan, sillä olin lähdössä seuraavana päivänä matkalle, ja minulla oli matkavalmisteluja tekemättä. Mies osti vauvalle ja tämän isosisarukselle lahjat, joiden valitsemiseen minäkin osallistuin. Lisäksi  kirjoitimme hyvin kauniin kortin, jossa oli molempien nimet alla. Olin lisäksi sanonut tuovani vauvalle lahjan reissusta, ja tulevani käymään rotinoiden kanssa kunhan palaan kotiin. 

Kun mies oli sitten kylässä veljensä luona, hän laittoi minulle viestiä, jossa kertoi veljensä ja tämän vaimon loukkaantuneen, kun en ollut onnitellut heitä tai sanonut mitään. En siis huom. ollut nähnyt heitä lapsen syntymän

Olisi ollut ihan kohteliasta käydä visiitillä. En ihmettele, että loukkaantuivat. 

Vierailija
5264/6330 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihe Vapaalla joku minulle tuntematon kirjoittaja siitä, että minulla on pörssisähkö.

Vierailija
5265/6330 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä viesti.

Vierailija
5266/6330 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sovittu että hakisin naisystäväni hänen työpaikaltaan kello 15. Viittä vaille soi puhelin. Näin että hän soittaa enkä vastannut koska olin jo melkein perillä. Siitä seurasi uskomaton huuto ja raivoaminen ja ajattelin että jos tämä toistuu niin se on siinä. Kerran heitin jotain huumoria, en edes muista mitä ja samanlainen raivokohtaus. Oltiin muuttamassa pääkaupunkiseudulle, hän oli saanut mieleisensä työpaikan. Kerran sitten sanoin että minä jään tänne. Hän ensin ihmetteli miksi. Sanoin että en siedä moisia raivareita ilman syytä enkä luota häneen enää. En tykkää kiukuttelemisesta, en riitelemisestä enkä varsinkaan huutamisesta.  Se masentaa minua  ja ajattelen että puolisoni ei kunnioita minua yhtään. Tämän sanoin heti alussa nykyiselle kumppanilleni ja hän ilmeisesti otti asian todesta.

Vierailija
5267/6330 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No varmaan kun kaveri pyysi lainaamaan nappikuulokkeitani. Sanoin että en todellakaan anna niitä kenellekään lainaksi, että nehän tungetaan syvälle korviin. Ei toisten vaikkuja kiitos. Kaveri suuttui ja alkoi haukkumaan hygieniafriikiksi.

Hoh hoh... minulle ei sentään ole suututtu kun olen vaatinut itselleni kaikki tarvittavat suojavarusteet työpaikallani, hitsauskypärät ja maskit ym. Alkuun otin omat varusteet kotipajalta kunnes hommasivat. Jotkut käyttää joitain ns. yhteisiä varusteita mutta itsellä on ollut jo vuosikymmenet ihan omat henkilökohtaiset varusteet. Olen pyytänyt myös omia henkilökohtaisia kaappeja työpaikan verstaalle mutta eivät ole hommanneet. No, minä kävelen hakemaan maskin ja hanskat talon toisesta päästä sama se, saanhan siitä palkan. Olen maalaispoika enkä bakteerikammoinen mielestäni mutta joku toisen hielle haiseva maski tai kuulonsuojaimet...

Vierailija
5268/6330 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on suututtu monta kertaa ihan arjen tilanteissa, suurimmaksi osaksi aivan tuntemattomien ihmisten taholta.

välillä miettiny että provosoiko tämä kiltti ulkonäkö

Samoja kokemuksia ihan tuntemattomista ja ihan samaan lopputulokseenkin tullut, että kiltti tai nuori tms ulkonäkö vaikuttaa sekä sukupuoli. Jotkut kai kuvittelevat että tuonnäköinen ei laita vastaan ja siihen voi purkaa pahan olonsa helposti. Olenkin mm. huutanut herkästi takaisin, useammankin kerran ja aivan tuntemattomille vanhemmille miehille. Muutenkin tosi moni suuttunut ollut jostain syystä miespuolinen, mikä lie heitä ärsyttää.

Vierailija
5269/6330 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulainen suuttui kun meillä on suht edullinen kiinteähintainen sähkösoppari, vesi-ilma-lämpöpumppu ja lisäksi varaava takka, joten tämä pakkaskeli ei vaikutttanut kovin paljoa meidän lämmityskuluihimme. Tämä sukulainen otti aikanaan pörssisähkön ja on nyt taas helisemässä laskujen kanssa, talossaan on suora sähkölämmitys, mutta myös takka, ja kun tarjosimme polttopuita ilmaiseksi, niin saimme vain huudot vastaukseksi että olemme vain ilkkumassa hänelle kun hänellä on vaikeaa.

Vierailija
5270/6330 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä viesti.

Mulle suututtiin kun vaihdoin kaistaa autolla - enkä kenenkään eteen edes mennyt.

Takana oleva autoilija suuttui ja ajoi ihan puskuriin kiinni - ihme hippi.

Vierailija
5271/6330 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisessä työpaikassa kaupungin hallinnossa tapahtunutta.

Työkaveri: Minä en osaa käyttää Facebookista tätä ominaisuutta. Se pitäisi selvittää, että saadaan somemarkkinointia tehtyä.

Minä: Minä voin auttaa Facebookin kanssa.

Työkaveri, katsoo halveksuen pitkin nenäänsä: Siis luuletko sinä, että minä en osaa käyttää Facebookia?!

Ei puhunut minulle mitään enää sillä viikolla.

🤷

Vierailija
5272/6330 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini suuttui minulle ja piti mykkäkoulua useamman viikon kun satuin häpäisemään hänet käytökselläni. Tämä tapahtui kun parikymppisenä olin baarissa ja siellä minut pahoinpideltiin tajuttomaksi ja laukkuni ryöstettiin samalla. Kun soitin äidilleni ja kerroin asiasta hän löi luurin korvaan ja huusi että häpeää minua. Isä sitten soitteli minulle useamman kerran ja vaati pyytämään äidiltä anteeksi. En itse ymmärtänyt mitä olin tehnyt väärin enkä vieläkään ymmärrä. 

OT mutta minun narsisti-isäni tekisi ihan samoin tällaisessa tapauksessa. Syy? Olen saattanut hänet huonoon valoon, ja nyt kylillä puhutaan,että Teppo ei osaa kasvattaa tytärtään, kun se silleen mentiin ryöstämään ja pahoinpitelemään. Varmaan se Teppo on päästänyt tyttärensä puolialasti johonkin baariin, jossa on miehiä, ja se tyttö - nainen kun on, ne on tyh'miä - sitten itse jotenkin provosoi tämän hyökkäyksen. Oli liian lyhyt hame tai joi liikaa. Eikö se Teppo ole kasvattanut ja opettanut tytärtään oikein, ihan tässä naapurin lehmätkin myötähäpeästä muuttuvat pinkeiksi.

Siis kukaanhan ei oikeasti ajattele noin muualla kuin Teppo-isän päässä ja Teppo-isälle on tyttären henkeä tärkeämpää oma status quo ja julkisuuskuva kotikylillä.

Vierailija
5273/6330 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä näitä mies trolleja lainkaan. Suuttuvat, kun sanoo heille, että ei saa koskea ja poistuvat tilanteesta vihapäissään, kun ei saanut koskea sitä tissiä ym. Mikä näitä miehiä vaivaa? Onko alapäässä jotain pahasti vialla tai enemmän siellä yläpäässä, kun mikään muu ei toimi, tai siis mikään ei toimi lainkaan näillä eräillä miehillä? Onko viina tai joku muu vienyt aivot täysin tai järjen käytön? Miksi miehet siis eräät trollit suuttuvat? Joidenkin miesten kehitys jäänyt lapsen aivojen kehitys tasolle,  ehkä 5-vuotiaan tasolle, kun ensimmäisen kerran tunnistetaan toisen sukupuoli elimet ja jatkaa samaa rataa? Miksi eräät miehet eivät kehity lainkaan koskaan? Ja suuttuvat naisille, kun ei saa koskea? 

Toki mies trolli ja lapsen kehityksen tasolla mies poistaa tämän, kuinkas muuten. Hah, hah. 

Vierailija
5274/6330 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, tämä on tuttua! Puoliso suuttuu, kun minä loukkaannun, kun hän loukkaa. Lyöminenkään ei oikeasti satu vaan minä esitän.

JUOKSE.

Vierailija
5275/6330 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä viimepäivinä eräät valittelivat pakkasta ja kysyivät mikä keli meillä on täällä ulkomailla. Siitä suututtiin, kun täällä oli paljon lämpimämpää. Ei voi kuin päätä puistella.

Vierailija
5276/6330 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä suuttui kun en ottanut hänen koiraansa hoitoon vaikka lähipiirin muita koiria hoidan mielelläni.

Tämän kyseisen ystävän koira on saksanpaimenkoira ja käytökseltään ihan hirveä, kun näkee muun koiran jossakin niin kamala louskutus ja vetäminen, koirapuistoon ei voi viedä koska käy toisiin koiriin kiinni, haukkuu polkupyörät, haukkuu sateenvarjoa kantavat ihmiset, yksin jäädessään tuhoaa paikkoja, varastaa ruokaa pöydästä, jos kieltää niin saattaa toisinaan murista ja toisinaan nappasta hampaillaan ilmaa ikäänkuin varoitukseksi.

(Lähipiirissä on toinenkin saku joka on käytökseltään aivan ihana, joten en tässä lyttää rotua mitenkään).

Vierailija
5277/6330 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sukulainen suuttui kun kysyin voisinko auttaa häntä kun tiesin ettei näillä pakkasilla pääse astman takia kauppaan kun ei omista autoa eikä pysty kävelemään pitkiä matkoja pakkasessa. Hän huusi puhelimessa että onko minulla hauskaa kun hän kärsii kylmästä ja minä vain ylpeilen autollani ja sulki linjan. Oli sitten myöhemmin haukkunut minut muille kun en tullut kyyditsemään häntä.

Vierailija
5278/6330 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen sisko suuttui mulle, kun mun synnytys meni liian hyvin. Saatiin terve pieni vauva, synnytin ilman kipulääkkeitä ja ilman miestä, koska ei ehtinyt paikalle. Ei tullut mitään jälkiseuraamuksia ja voin hyvin heti synnytyksen jälkeen. Se oli kuulemma ensisynnyttäjän hyvää tuuria että kaikki meni hyvin. "Odotapas vaan kun teette toisen, sit ei varmaan olekaan niin helppoa." Joo, ei tullut kummia hänestä meidän lapselle. Ja valitettavasti toinenkin lapsi syntyi ihan yhtä hyvin. Voi sitä närkästyksen määrää.

Vierailija
5279/6330 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverilleni oli suututtu kun hän ei moikannut kaupungilla vastaan tullutta tuttuaan. Tämä tuttu oli kuulemma yrittänyt moikata mutta unohti että kaverini on sokea ja veti herneen nenuun kun toinen ei huomannut käden heiluttelua. Suuttui sitten minulle kun huomautin ettei hän näe mitään.

Mulle tiuski kaveri joskus että en moikannut kun hän ajoi autolla vastaan ja minä olin jalankulkija. Siis en edes tiennyt mikä auto sillä oli silloin enkä huomannut koko tilannetta.

Vierailija
5280/6330 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli lauantaina nimpparit ja ostin kaksi mutakakkua vieraille. Toinen kakku meni,toisesta jäi hieman. Maanantaina tulikin  yllättäen yksi kaveri vielä ja tarjosin sen avatun mutakakun puolikkaan jääkaapista (ne säilytetään ennen sulattamista pakastimessa mutta ei saa pakastaa uudestaan) hänelle kahvin kanssa. 

Laittoi sitten myöhemmin viestiä että hänellä on ripuli ja maha kipeä,syytti tarjottavia. Sai kohtauksen kun kuuli ettå oli saanut "vanhaa" mutakakkua.