Oudoin asia mistä teille on suututtu?
Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.
On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D
Kommentit (6330)
Jaahas, väärää nappulaa tuli painettua. Piti laitaa lainaa eikä vastaa 🙄 Noh. Liittyy siis siihen naisen maalausjälkeen tämä ja löysin jo sen mihin piti kommentoida. Enkä saa tätä poistettua täältä.
Muistan nuoruudestani, että noin 24 markkaa meni ruokakauppaan kun kuusihenkinen perheemme osti päivän ruuat. Siinä olikin todella runsas ostosmäärä. Oli maidot ja makkarat, juustot, lihat. Eli 50 markkaa oli todella iso raha tuohon aikaan.
Yläasteella ystäväni oli jostain asiasta eri mieltä kanssani, en enää muista, mistä. Hän kailotti kovaan ääneen, miten tämä juttu tulisi tehdä, koska hänen suunnitelmansa oli parempi kuin minun. Sanoin, että hän voi tehdä omalla tavallaan ja minä omallani, mutta hän vaati, että minun on toimittava kuten hän. Sanoin, ettei hän voi määräillä minua, johon hän voitonriemuisena kiljui, että hänellä on oikeus mielipiteeseensä. Kun sanoin, että niin minullakin, purskahti ystäväni itkemään ja juoksi pois. Tämän episodin jälkeen välit eivät korjautuneet vasn ystäväni kyräili minua ja antoi "pahaa silmää" koko peruskoulun loppuun.
Tämä ei ehkä ollut oudoin syy, josta minulle on suututtu, mutta joka tapauksessa oudoin syy, jonka takia välit ovat menneet.
Olin käymässä vanhemmillani ja tarjottiin ruokaa tuttuun tapaan. Kun äitini toi maidot pöytään ja aloin juomaan niin maistui pilaantuneelle ja vaikka oli arvaamaton ja purkissa vielä päivämäärää jäljellä. Katsoin jääkaapin lämpötilaa niin siellä oli jopa 12 astetta lämpöä. Jostain syystä äitini suuttui tästä kun kerroin että jääkaapissa tulisi olla maksimissaan 6 astetta lämmintä
Oudoin sekä samalla sairain asia mistä mulle on suututtu on se, kun en suostunut lopettamaan puhelua äitini kanssa jotta taksikuskin olisi ollut helpompi viedä mut syrjäkujalle ra*****vaksi. Hyppäsin Ikean kassien kanssa äidiltäni erään helsinkiläisen taksiyhtiön taksiin. Kuljettajana oli +50v. suomalainen ukko. Istuin takapenkille ja juttelin äitini kanssa sovitusti siihen saakka että pääsen kotiin. Kuski alkoi matkan aikana hermostumaan ja käski vihaisena lopettamaan puhelun moneen otteeseen. Kieltäydyin asiasta ja vaadin pysäyttämään taksin. Sen sijaan hän puolessa välissä matkaa kaartoikin teollisuusalueelle ja koitti repiä puhelinta käsistäni siinä onnistumatta. Äitini kuuli kaiken ja ilmoitti soittavansa poliisille samalla kun kuvailin mihin taksi on matkalla. Sanoin kuskille että kaikki nauhoitetaan ja virkavalta on tulossa. Tämän kuultuaan kuski kaartoi ylinopeutta takaisin päätielle,pysäytti auton ja alkoi hakkaamaan ja raapimaan penkkejä ja kojelautaa sekä huutamaan "älä tuhoa mun taksia, mitä sä teet!?Älä revi niitä nahkapenkkejä!!". Se siis itse hajotti autoaan ja huusi mua lopettamaan. Sitten se käski mut ulos autosta ja oli lähtemässä pois mun kamat takakontissa. Kun aloin kuvaamaan auton rekkaria, se avasi hutlarin niin nopeasti kuin pystyi ja juosten heitti mun kamat tielle ja kaasutti pois. Tein asiasta ilmoituksen joka ei kuitenkaan koskaan johtanut mihinkään. Yhtiöltä ei kuulemma löytynyt tietoja koko ajosta eikä heillä ole sen näköistä kuskia. Olkaa naiset varovaisia.
Sain lahjaksi AirFryerin ja onhan se helpompi kuin ei tarvi esilämmitystä eikä kesällä kuumenna keittiötä niin paljon kuin tavallinen uuni. Tein sillä sitten muffinsit kun kaverini tuli kylään poikakaverinsa kanssa ja tämä jätkä päätti sitten suuttua kun "en voinut leipoa niitä uunissa niinkuin normaalit ihmiset tekevät". Vouhotti sähkön kulutuksesta ja heitti oman mffininsa teatraalisesti roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut vaalivirkailijana muutamat edelliset ennakkovaalit, ja ette kuule tiedä miten vihaisia ja kiukkuisia ihmiset äänestäessä on.
On ollut henkilökohtaisesti minun vikani, että ennakkovaaleissa on sata ja yksi eri vaihetta ja että on niin monimutkaista. On minun vikani, kun sitä kotiin tullutta lappua ei tarvitakaan ja se on turhaan otettu mukaan. On minun vikani, että ulkona kontissa olevaa äänestyspaikka ei löydä. On minun vikani, että henkilö on tullut ajoissa ja joutui sitten odottamaan melkein tunnin että vaalikopit aukeaa.
On myös syytetty vaalivilpistä, haukuttu tyhmäksi kun en muuta työtä ole löytänyt ja on kuulemma myös verorahojen tuhlausta maksaa meille palkkiota moisesta turhasta työstä.
En enää ilmoittautunut kolmannen kerran noihin hommiin. Pitäkää tunkkinne ja maailman tärkeimmät äänenne. Ei kiin
Eihän siinä nyt mitään vaikeaa ole. Ota henkkarit mukaan ja kaikki selitetään paikan päällä.
Taksikuski raivostui kun sanoin "hei" enkä "päivää" ja kun istuin hänen viereensä enkä taakse.Alkoi raivota että " tavataan sanoa päivää ja mitä sinä siihen tulit!asiakas istuu taakse!"
Pelästyin niin että pompin kyynärsauvoineni ulos taksista ja juuri pysäkille tulleeseen bussiin kadun toiselle puolelle,vaikka repun ja sauvojen kanssa olisi ollut helpompaa päästä taksilla kotipihaan.Kun pääsin bussiin istumaan huomasin,kuinka se minulle huutanut taksikuski tuijotti kadun toiselta puolelta ja teki päällään "tule tänne"-elettä.Tuijotti ja heilutti päätään yhä kun bussi lähti liikkeelle.
Olin silloin arka 19v ja tapauksen jälkeen en vuosiin uskaltanut kulkea taksilla.
Kaveri suuttui ja kailotti suureen ääneen pilkallisesti koetanko olla minitisseineni seksikäs kun neuleen alta pilkotti vähän pitsistä liivitoppia
Serkkuni suuttui kun peruin risteilyn murtuneen nilkan takia
Suutari suuttui kun hinta-arvion kuultuani päätin että halvemmaksi tulisi ostaa uudet kengät
Exä suuttui kun en saanut rintojen imemisestä orgasmia
Tein joulukoristeeksi puupalloista kootun joulukuusen pöydälle, sain vihan niskaani kun olin kuulemma kopioinut Aarikan joulukuusen.
Eksä suuttui kun olin kuulemma salannut häneltä asioita. Olin puhunut siitä joka ilta viikon ajan, mutta hänellä ei ilmeisesti ollut kuulo päällä kertaakaan. Ja jääkaapin oveenkin olin jättänyt lapun!
Jos osaan samaa kuin toinenkin, se toinen on suuttunut minulle siitä.
Tai jos olen kiinnostunut samasta asiasta, se toinen suuttuu siitäkin.
Kannattaisi tajuta, ettei tässä maailmassa taida olla yhtäkään asiaa, josta voisi olla yksinoikeutetusti, ainoana ihmisenä kiinnostunut, tai osata jotain asiaa ainoana ihmisenä maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Minä vedin hillittömät kilarit, kun mies toi väärää leipää kaupasta. Jälkeenpäin ajateltuna olin kyllä kohtuuton, koska tarkoitus oli hyvä, vaikka väärin menikin. Lisäksi kauppaan on alle kilometrin matka! Joskus vaan mieli, hormonit, kuu tai mikä lie on erittäin epäedullisessa positiossa...
Oletko vaimoni? Olin nimittäin aikomassa kirjoittaa aivan vastaavan tarinan mutta miehen näkökulmasta... :D
Vierailija kirjoitti:
Teimme ison rempan ostamaamme vanhaan maalaistaloon ja kunnostutimme samalla siellä olevan varaavan takan ja leivinuunin; itse rakastan leivinuunia jossa on ihana tehdä ruokaa ja paistaa leipää talvisin samalla kun kotini pysyy lämpimänä. Tuttuni päätti suuttua ja haukkua koko talon, hänen mielestään "iso, tarpeeton ja ruma möhkäle" olisi pitänyt hakata lekalla kappaleiksi ja laittaa tilalle siro sisustustakka jos "haluaa leikkiä tulella sisätiloissa".
Tutullasi taitaa olla tapana leikkiä tulella ihmissuhteissa. Siinä helposti polttaa sillat takanaan.
Vierailija kirjoitti:
rehellisesti toden kertomisesta nykyään tuntuu suuttuvan kaikki. ihme nussukoita. jos totta puhuminen pahoittaa jonkun hiutaleen mielen, niin eipä paljon nappaa. mielensäpahoittajien vanhemmat ovat varmasti ylpeitä tissiposkisista lapsistaan. ja varsinkin isovanhemmat häpeävät silmät päästään.
Toden puhujalle ei löydy yösijaa. Ja viestintuoja ammutaan.
Nuo vanhat sanonnat pitää paikkansa vielä tänäkin päivänä.
Kaverin kanssa piti mennä lavatansseihin. En ollut tajunnut, että mulla oli seuraavana aamuna aikainen töihin meno ja sanoin etten nyt kyllä jaksa lähteä. Suuttui ja löi luurin korvaan.
Sama kaveri soitti just kun olin lasta nukuttamassa ja sanoin etten nyt ehdi jutella. Ei muuta kun taas luuria korvaan.
Appiukko suuttui kun anoppi oli ostanut väärää sokeria, Sirkkua. Kun olis pitänyt olla Pulmua.
Tämä sattui vuosia sitten sukulaisille joiden perheenjäsen menehtyi onnettomuuden jälkeen sairaalassa ja perhe oli viettänyt monta päivää hotellissa nukkuen ja ollen sairaalassa loukkaantuneen luona. Tieto tapahtuneesta kulki nopeasti heidän kotipaikkakunnalleen. Perheen palattua kotiin he olivat menneet ruokakauppaan, jossa oli tullut vastaan joku vanhempi sukulainen. Ei ollut tullut tämän sukulaisen suusta pahoitteluja tai surunvalitteluja vaan haukut kun perhe oli lähtenyt kauppaan vaikka oli suruaika! Perhe oli saanut kuulla vielä useamman sukulaisen kautta kuinka vihainen tämä mummeli oli ollut kun surevat uskalsivat liikkua julkisesti! Onneksi muut tajusivat että surressakin pitää syödä ja lähinnä ihmettelivät mummelin käytöstä.
se etten lähettänyt tarpeeksi tsemppiviestejä kaverilleni sairaalaan, joka virui ulkomaisessa sellaisessa jonkun kipeän kurkun takia. Muut kaverinsa soittelivat hänelle sentään joka päivä. Minä en soittanut, koska aiemmin keskusteluissamme oli tullut ilmi, että hän ei tykkää, jos koko ajan joku soittelee. Soitin kerran ja sanoin, että aina voit laittaa viestiä, jos koet olosi ykisnäiseksi ja kaipaat juttuseuraa. Ei laittanut viestiä ja sitten kaikki olikin minun vikani, että kun en tarpeeksi muistanut - verrattuna muihin kaverehin.
Totesin kyllä sitten itsekseni, että ihan voi tuollaisen kaverin päästää menemään, että ei vaan sovittu toisillemme.
Just itse maalasin kokonaisen ok-talon sisältä. Paneelikatot, paneeliseinät, seinät. Tein vesieristyksen purkamaani WC ja pakkeloin ja maalasin sen. Sekä kalustin putkimiehen käynnin jälkeen.
Kaikki vaatekaappien ja keittiönkaappien ovet tein uusiksi. Vanhat siis tuunasin.
Ihan yksin tämä kaikki. Parketit hoiti ammattilainen sekä sähköhommat.
Ja olen naisena toiminut monessa paikassa esimiehenä, kertaakaan ei ole irtisanottu vaan itse olen työpaikkaa vaihtanut. On pyydetty jäämään, enkä ole jäänyt koska nimenomaan osa miehistä on aliarvostanut naisen työtä ja aiheuttanut ongelmia sillä käytöksellään.
On vanhanaikainen ajattelutapa, ettei nainen osaa mitään. On vain miesten työt ja naisten työt. Up yours. Aina olen tehnyt miesten töitä ja fyysisesti raskaita sellaisia.