Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6330)

Vierailija
4881/6330 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuin seksikkääksi/Kauniiksi

Vierailija
4882/6330 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-avokki veti kilarit, kun 10 minuuttia ennen sovittua lähtöhetkeä aloin soittaa pianoa. Oikeasti siis ainoa lähtövalmistelu, mitä minun tarvitsi enää tehdä oli panna kengät jalkaan. Itse hän oli sellainen neuroottinen listoja laativa hermokimppu, joka hoosasi jokaista pikkuasiaa loputtomiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4883/6330 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti suuttui kun hän ei saanut minua innostettua mukaan pyramidihuijaukseen, siis sellaiseen kosmetiikkatuotteita myyvään.

Vierailija
4884/6330 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tulossa kotia ja samaan aikaan naapuri oli juuri tullut edelläni ja ajoi vastaantulevan kaistalle aikomuksenaan peruuttaa pihaansa. Peruutusvalotkaan ei ollut vielä syttyneet, kun pysähdyin odottamaan hänen pysäköintiään, hän huomasi minut vasta siinä vaiheessa kun oli jo kääntänyt auton pihatien suuntaiseksi. Menin omalle pihalle ja tämä rupeaa huutamaan ja haukkumaan v.. ääliöksi. Kerroin hänelle hänen olevan väärässä. 1/2 vuoteen ei ole edes katsonut päin. Olihan sitä voinut ajaa omaa kaistaa ja toivoa ettei se puusilmä käännä kylkeen.

Vierailija
4885/6330 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nötkötti kirjoitti:

Hiljattain työpaikan ruokalassa, minulla oli omat eväät mukana ja laitoin ruoan muoviastiassa mikroon, reaktio oli välitön. (Huutaen!!)"Ei ruokaa saa kuumentaa muoviastiassa!"

"Entä sitten?"

"Mutta ruokaan joutuu mikromuovia, joka on haitallista ihmisille"

"Ja mitä eroa on sillä, että ruokaa säilytetään ja pakastetaan muoviastioissa?"

Keskustelu aiheesta päättyi siihen, kun toinen osapuoli ei osannut vastata viimeiseen kommenttiini.

Edelleen minä lämmitän ruokan muoviastioissa, mutta enää minua ei moitita siitä.

Mikromuovia :D

Vierailija
4886/6330 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä suuttui kun jouluna kuuntelin poppia makkarissa. Ei ole kuulemma tarpeeksi arvokasta. Ja häiritsi sitä paitsi kaunareiden katsomista.

Vierailija
4887/6330 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävimme reissussa "ystävän" kanssa. Leikillisesti juttelin hänelle "laittelet huulipunaa koska miehiä on lähettyvillä" ja muuta samantapaista. Ystävä vain naureskeli ja näytti tyytyväiseltä. Lähdimme bussilla kotimatkalle kun ystävä sai hirveä raivarin ja huusi "miten olen koko matkan ajan nälvinyt häntä". Järkytyin huudosta ja pyysin tietenkin anteeksi , miksei ollut sanonut mitään minulle. Toinen karjui ja jankkasi jolloin minäkin korotin ääneni. Loppumatkan ajan ystävä oli yllättävän iloinen ja koetti jutella , eipä huvittanut. Ei koskaan enää.

En nyt tiedä onko niin outoa suuttua, kun toinen kuittailee jatkuvasti ulkonäöstä.

Aikuinen ihminen osaa sanoa jos toisen "leikittely" ei ole mielestään oikein , eikä saa uhmaikäisen raivareita myöhemmin. Minulla ollut myös myös kokemuksia kun ei uskalleta sanoa ettei joku asia miellytä. Nämä on passiivis-aggressiivisia.

Aikuisella ihmisellä on myös tilannetajua ja ymmärrystä, ettei tuollainen hassunhauska "leikittely" ole oikeasti hauskaa. Varsinkin, jos se on jatkuvaa.

Vierailija
4888/6330 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä suuttui siitä, että minulle jää vieraista kielistä satunnaisia sanoja muistiin. Puutarhaharrastukseen liittyen olen selaillut monia sivustoja ja oppinut lempikukkieni nimiä eri kielillä. Mainitsin ystävälleni oppineeni näiden kukkien nimiä muutamalla itäeurooppalaisella kielellä. Selvästi näki, että hän otti asiasta tosi pahasti itseensä. Sitten hän alkoi kiukkuisesti kuulustella kukkien nimiä minulta, vaikka tuskin itse osasi niitä, että olisi voinut varmistaa puhuinko totta. Taidostani ei ole mitään käytännön hyötyä. Lähinnä se on nippelitietoa omaksi iloksi. Ystävä pitää itseään hyvin kielitaitoisena, koska on asunut nuorena Lontoossa, enkä epäile hänen englannintaitoaan. Siltä pohjalta tuntui oudolta, että minä en saisi osata yhtään vieraita kieliä.

Vierailija
4889/6330 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle suoritettiin nivusleikkaus selkäydinpuudutuksessa. Anestesialääkäri suoritti puudutuksen, ja koko alakeho oli aivan tunnoton. Nopean leikkauksen jälkeen hoitajat pyrkivät siirtämään minut kuljetusalustalle, mutta ennen kuin kerkesivät, olin jo omin voimin siirtynyt. Anestesialääkäri katsoi minua hölmistyneenä ja poistui sitten päätään pudistellen paikalta.

Alakeho oli edelleen täysin tunnoton. En vieläkään tiedä, mitä oli tapahtunut.

Vierailija
4890/6330 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi neitokainen suuttui, kun tiedustelin, että onko hänellä suhde avomieheni kanssa?

Olin kuulemma ahdistellut häntä moisella kysymyksellä ja aiheuttanut mielipahaa.

Teki asiasta (eli viestistä) rikosilmoituksen.

Oli hieman koomista asiaa selvittää poliisin kanssa. Lupasin olla lähestymättä tätä naista jatkossa. Vankilaan en ihme kyllä joutunut...

Ja kyllä - heillä oli suhde😁

Vierailija
4891/6330 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen suuttui kun pyysin ettei laskisi koiraansa nuuskimaan minun koiraa.

Vierailija
4892/6330 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usado kirjoitti:

Minulle suoritettiin nivusleikkaus selkäydinpuudutuksessa. Anestesialääkäri suoritti puudutuksen, ja koko alakeho oli aivan tunnoton. Nopean leikkauksen jälkeen hoitajat pyrkivät siirtämään minut kuljetusalustalle, mutta ennen kuin kerkesivät, olin jo omin voimin siirtynyt. Anestesialääkäri katsoi minua hölmistyneenä ja poistui sitten päätään pudistellen paikalta.

Alakeho oli edelleen täysin tunnoton. En vieläkään tiedä, mitä oli tapahtunut.

Anteeksi, vastasin väärään kysymykseen, mitä minulle on tapahtunut, kun olisi pitänyt vasta, mistä minulle on suututtu.

Vierailija
4893/6330 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ensimmäisellä ulkomaanmatkalla Bulgariassa 15-vuotiaana porukoiden ja ehkä noin parinkymmenen tutun tutun kanssa. Eräs pariskunta ei osannut mitään kieliä, mutta kyllähän sitä piti kauppaa silti päästä tekemään rihkamakauppiaan kanssa. Tämä taas ei puhunut kuin bulgariaa ja saksaa, eikä edes englantia.

Pariskunta oli kuullut minun opiskelevan saksaa ja ajattelivat että minä osaan hoitaa kaupanteon. Kyllä, olinhan tuossa vaiheessa käynyt jo kolmella ensimmäisellä saksan tunnillani koskaan, osasin peräti sanoa Mein Name ist nönnönnöö, luetellaa numerot ja pronominit. Enkä muutenkaan arkana ja ujona lapsena uskaltaisi ulkomaalaiselle vanhalle ukolle mitään puhua.

Pariskunta suuttui. Ei se vain halunnut auttaa, vaikka kuulemma saksan kielitaitokin löytyy.

Vierailija
4894/6330 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-kaveri suuttui, kun käytän voita leivän päälle ja ruoanlaitossa. Kesken kävelyn hän käänsi minulle selkänsä ja lähti menemään. Ei ole tavattu sen jälkeen.

Vierailija
4895/6330 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin pysäkillä paikallisbussia ja samaan aikaan pysäkille saapui eräs lievästi humalainen vanhempi herra, joka alkoi vääntämään small-talkia tyyliin päivän säästä ja jotain muita omia asioitaan, joihin itse vastailin vain lyhyesti jotai "Joo, hmm, se on sellaista..". Bussin saapuessa pysäkille annoin tämän herran nousta ensin bussiin ja hän jäi heti etuosaan istumaan, kun itse menin takaosaan ja laitoin kuulokkeet korville. Yhtäkkiä tämä herra kääntää katseen minun päin ja karjaisee, että "eikö seura kelpaa, hä?!? ". Sain hämmennykseltäni vastattua jotain, että "sori ny, mutta mulla on täs ny omat juttuni kesken" ja jatkoin musiikin kuuntelua. Jäätiin sitten samalla pysäkillä pois ja tämä äijä vielä mulkaisee minua vihaisesti. Oli varmaan hänelle kova pettymys, kun ei saanut minusta viihdyttäjää bussimatkan ajaksi :D

Vierailija
4896/6330 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein etätöitä kotona makuuhuoneessa olevan työpisteen äärellä. Mies oli vapaalla. Hän sanoi veljensä lapsineen tulevan iltapäivällä kylään. 

Vähän ajan kuluttua istuin etäpalaverissa kuulokkeet päässä suljetun oven takana. Yhtäkkiä kuulen voimakasta koputusta. En reagoi siihen, sillä ajattelen mieheni olevan sisällä. Koputus vain voimistuu, jolloin joudun keskeyttämään kokouksen ja lähtemään ovelle. 

Oven takana on mieheni veli lapsineen. Sanon heille tyyliin 'moi, mulla on tuolla etäkokous koneella auki.' Samassa kuulen mieheni tulevan sisään takaovesta - hän on ollut ulkona. Lähden takaisin kokoukseen, jossa pomo ja työkaverit vaikuttavat vähän tympääntyneiltä keskeytyksen johdosta. 

Illalla mies kertoo veljensä loukkaantuneen käytöksestäni ja suorastaan suuttuneen siitä. Olen kuulemma ollut äärimmäisen epäkohtelias kun laitoin heidät odottamaan oven takana. Lisäksi tilannetta pahentaa kuulemma se, että en 'tervehtinyt heitä kunnolla' ja läksin tilanteesta nopeasti pois. Asetan kuulemma heidän 'lapsensa kasvatuksen vaaraan olemalla noudattamatta hyviä käytöstapoja'.

Tässä vaiheessa haukoin henkeäni. Totesin miehelle, että minä en ole vastuussa veljen lapsen tapakasvatuksesta. Ja että he saapuivat hetkellä jolloin olin keskellä kokousta - siis töissä.  Lähteäkseni avaamaan heille ovea, jouduin keskeyttämään kokouksen kaikkien osalta, ja että olisiko minun pitänyt siinä vielä alkaa heille kahveja keittämään ja sanoa vain tiimilleni  että nyt saatte odottaa? 

Mielestäni on uskomatonta, että joku katsoo oikeudekseen antaa tällä tavalla 'palautetta' aikuisen ihmisen käytöksestä. Varsinkin kun kyseessä on vielä käly, ja palaute annetaan puolisolle ilman että tultaisiin kertomaan se asianosaiselle itselleen.  

Miehelläni on usein paha tapa kutsua omia kavereitaan kylään, ja lähteä itse sitten jonnekin pihalle. Joudun sitten kyttäämään ovea ja usein vielä soittelemaan miehelle, että voitko tulla sisään, vieraasi ovat täällä. Miehen veljellä puolestaan on  usein tapana loukkaantua verisesti pikkujutuista jotka useimmat ohittavat olankohautuksella, ja sitten jäädä hautomaan niitä joskus jopa vuosiksi.

Vierailija
4897/6330 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi neitokainen suuttui, kun tiedustelin, että onko hänellä suhde avomieheni kanssa?

Olin kuulemma ahdistellut häntä moisella kysymyksellä ja aiheuttanut mielipahaa.

Teki asiasta (eli viestistä) rikosilmoituksen.

Oli hieman koomista asiaa selvittää poliisin kanssa. Lupasin olla lähestymättä tätä naista jatkossa. Vankilaan en ihme kyllä joutunut...

Ja kyllä - heillä oli suhde😁

Jos tämä on totta niin jo oli kyllä neitokainen. 😂

Vierailija
4898/6330 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni, joka keksi aina syitä ottaa "yliotetta" minusta ja muista naisista, suuttui kerran kun saavuin hänelle käymään enkä tervehtinyt kunnolla ovella. Olisi kuulemma pitänyt keskeyttää puhumani puhelu, halata ja pussata häntä. Kysyin, miksi et ole koskaan sanonut tätä odotustasi mulle ja mites kaikki ne muut kerrat kun on puolin ja toisin vaan kävelty sisään ja moikattu.

Pian hän olikin exä. 

Vierailija
4899/6330 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs mies sai tietää, että olen homomies ja sanoi minulle sitten, että asia on hänelle ok kunhan en rupea häntä lähentelemään tai iskemään sillä hän on hetero. Minä sanoin ihan asiallisesti, että minä en hänen hyväksyntäänsä kaipaa ja että vaikka olenkin homo, niin en kuolaa, yritä iskeä saati mene lähentelemään jokaista vastaan tulevaa miestä. Hän sitten raivostui ja kysyi, että onko hänessä sitten jotain vikaa kun en tee niin? Minä vain sanoin, että ei ole mutta emme me homot edelleenkään ole kiinnostuneita kaikista mahdollisista miehistä mutta hän ei sitten ymmärtänyt että miksi? Hän ei halunnut minun kähmivän itseään, mutta loukkaantui kun sai tietää, että en haluakaan tehdä niin?

Joko hän oikeasti luuli, että homot yrittävät iskeä jokaista vastaantulevaa miestä, tai sitten hän ajatteli olevansa niin hottis, että jokaisen homon pitäisi yrittää iskeä häntä. Oli kummin tahansa, hän ei ole aivan sinut oman seksuaalisuutensa kanssa. Ei homoutta tarvitse pelätä, mutta ei mainostaakaan, kuten ei heterouttakaan.

Miksi heteroista ei luulla samaa?

Voi sentään.. tällein ystävällisenä ja höpötteleväisenä naisena voi kauhistella sitä väärinkäsitysten määrää. Juttelet ihan normaalisti uuden tuttavuuden kanssa jossain juhlissa, ja yhtäkkiä hän sitten ilmoittaa olevansa muuten varattu. No kiva, niin olen minäkin, yritän vaan tässä olla sosiaalinen. Tunnelma muuttuu saman tien todella kiusalliseksi ja etsin muuta juttuseuraa.

Vierailija
4900/6330 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin muuttoapuna. Vatsatauti alkoi kesken muuton ja jouduin lähtemään kotiin sairastamaan. Kaveri suuttui ja mökötti kun en voinut olla mukana kuin puolet muutosta. Olisi varmaan pitänyt nostella muuttolaatikoita sonnat housuissa ja kovissa vatsakivuissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan