Kuka oikeasti katsoo Summit Suomi ohjelmaa?
Eihän siinä tapahdu oikein mitään ja raha vähenee koko ajan kun joku pudotetaan pois kisasta. Kaikenlaista lässytyshuttua ohjelma täynnä. Tylsä ohjelma mielestäni.
Kommentit (17)
Veikkaan, että tuosta ohjelmasta tehdään paljon parodiasketsejä.
Tiedän yhden ja hänkin katsoo siksi että siellä kilpailee joku hänen kaverinsa.
Minä katson. Tykkään katsoa kauniita maisemia. En tiennyt, että Norjassa on niin hienoja vuoria. Hyvää matkailumainontaa tämä on.
Kyllä tätä yhden kauden on katsonut, mutta en kyllä odota uutta kautta.
Mukavan rauhallista menoa kiireisen arjen keskellä.
Katsoin 2 jaksoa, ei kiinnostanut enempää,
Mistä päättelet ettei siinä muka tapahdu mitään, ellet itse sitä katso?
Vierailija kirjoitti:
Mistä päättelet ettei siinä muka tapahdu mitään, ellet itse sitä katso?
No pari osaa olen katsonut. Paljon puhetta vaan ei oikein mitään toimintaa.
En tiedä, kyseinen ohjelmaformaatti ei ole koskaan kiinnostanut yhtään.
Minä olen katsonut kun luulin että on oikeasti kovuutta vaativia reittejä ja tehtäviä. Pettymys ollut kyllä, se juonitteleminen, jatkuvat tilitykset ja toisten pudottaminen äänestämällä. Maisemat on upeat ja kesällä noihin maisemiin suuntaan itsekin, mutta tätä ohjelmaa ei tarvitse tällaisenaan tehdä toista kautta.
Katsoin pari jaksoa, petyin kun olikin juonitteluohjelma.
Nyt haku käynnissä seuraavaan summit suomeen. En ymmärrä miksi mainitaan suomi kun norjassa kuvataan. Ihan hyvin jossain lapissa vois noi juonittelukuviot hoitaa.
Norjan maisemien takia sitä katsonkin, koska siellä on puolet minusta.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen katsonut kun luulin että on oikeasti kovuutta vaativia reittejä ja tehtäviä. Pettymys ollut kyllä, se juonitteleminen, jatkuvat tilitykset ja toisten pudottaminen äänestämällä. Maisemat on upeat ja kesällä noihin maisemiin suuntaan itsekin, mutta tätä ohjelmaa ei tarvitse tällaisenaan tehdä toista kautta.
Ihanko meinasit olla koko kesän?
Niin pitkäveteinen, että kesken jäi.
Miksi yhdellä kanavalla ei tunnu olevan muita ohjelmia kuin Miehenpuolikkaat- ohjelma ja Family Guy- ohjelma? En katso näitä koskaan. Enkä 90 päivää morsiammena- ohjelmaa ym. vastaavia amerikkalaisia paskaohjelmia.
Tai ylipäätään mitään suomi realityä.
Suorastaan ala-arvoista, että ohjelmaa mainostetiin 150 000 euron voittopotilla, jota ei voi kuitenkaan tuossa suuruudessa voittaa. Olisin arvostanut enemmän, jos olisi mainostettu vaikka 30 000 euron voittopotilla, joka on ja pysyy sen suuruisena ja jonka voittaja kuittaa itselleen, kävi kisassa muuten miten kävi.