Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6330)

Vierailija
4621/6330 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapuri suuttui kun ajoi autonsa ruutuuni ja kävin sanomassa että häipyy. Ei kuulemma väliä mihin ruutuun laittaa.

Panen paremmaksi. Naapuri sekä hänen vieraansa loukkaantui kun menin kohteliaasti kysymään ovatko he mahdollisesti pysäköineet minun  autokatospaikalle. Olivat,voivottelivat mihin he nyt pysäköivät.

Vierailija
4622/6330 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni veti herneen nenään kun hommattiin ilmalämpöpumppu. On kuulemma itsekästä ostaa jotain niin kallista samalla kun kaveri laskee ruokaostoksilla riittääkö rahat jauhelihaan.

Kun ostaa ilmalämpöpumpun voi ostaa paistia tai filettä. Olen lämmittänyt  10v. Ilmalämpöpumpulla. Sähkölaskut pienentyneet reilusti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4623/6330 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olimme sopineet kaveriporukan kanssa että menemme uutena vuotena läheiselle mäelle ampumaan raketteja, mutta tulin kipeäksi pari päivää ennen ja olin kotona kuumeeessa. Näin kavereitani viikko möhemmin ja kerroin katselleeni raketteja ikkunasta. Yksi alkoi rähjätä ja vaatia että maksan osani raketeista jotka he ostivat, kun olin kuitenkin katsonut niitä.

OLisit sanonut, että en kun katsoin just niitä toisia raketteja mitä siltä mäeltä ammuttiin, pistin oikein kämmenen vasemman silmän kohdalle etten vain näkisi teidän raketteja.

Tästä tuli mieleen kun eräät ystäväni kävivät 80-luvulla yhden ukon telkkari"museossa".

Museo oli miehen liiterissä.

Eräällä ystävälläni oli koira mukana  ja museomies otti koirastakin pääsylipun hinnan todeten, että katseleehan se koirakin!

Niin...mitähän tuohon nyt olisi voinut sanoa.

Vierailija
4624/6330 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olimme miehen kanssa kahdestaan reissussa ja Vatikaanissa törmäsimme oppaan johdolla kulkeneeseen  porukkaan jota moikkasimme ja hymyillen totesin miehelle että nyt tuli ekat suomalaiset vastaan tällä reissulla.  Vähän myöhemmin kuin katselimme paikkoja yksi siitä porukasta tuli juttelemaan ja kysyi missä loppu seurueemme ja oppaamme on ja vastasin että olemme kahdestaan ja ihan omatoimi lomalla. Tämä papparainen hermostui ja alkoi vaatia että kerromme keiden kanssa matkustamme. Huomasin että vartijat alkoivat jo kiinnittää meihin huomiota, mutt onneksi porukan opas huomasi tilenteen ja tuli parin muun ihmisen kanssa ja veti hänet pois.

Olisiko tämä papparainen voinut kuvitella, että te yritätte änkeytyä opastettuun kierrokseen ilmaiseksi? Jotkut ovat niin itsekkäitä, että jos huomaavat ulkopuolisia maksetussa jutussa, alkavat heti vaatia alennuksia itselleen. 

Minusta vaikuttaa siltä, että tuo papparainen hermostui sen takia kun ap ja hänen miehensä olivat omatoimireissulla. Monia vain opastetuille valmismatkoille ja -kierroksille uskaltaville ottaa koville se, että toiset uskaltavat matkustaa itsenäisesti ilman kädestä kiinnipitelevää opasta ja valmiita palveluita.

Vierailija
4625/6330 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupassa joku ihan tuntematon ihminen suuttui minulle kun otin koriini laktoositonta maitoa ja sanoi, että "Et osta sitä tai se ei riitä minulle, joka en voi laktoosipitoista maitoa juoda". Minä sanoin, että minulla on laktoosi-intoleranssi ja siksi käytän laktoositonta maitoa. Hän sitten suuttui vielä enemmän ja sanoi, että "Ei ole, se on minun tauti". Just joo, maailmassa on miljoonia ihmisiä joilla on sama vaiva ja hän ilmeisesti luulee, että vain hänellä oli se.

Olen lukenut tämän saman tarinan aiemminkin täältä

Vierailija
4626/6330 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pesin liikaa pyykkiä kun sitä ei ollut enää pyykkikorissa.Mies 47 v

Meillä Tuleva X anoppi tuli arkisin hyvinkäältä junalla ja linjaautolla vantaalle pesemään puhtaita pyykkejä. Haki pojan kesken päivän tarhasta ettei tutustu muihin. kone pyöri kaiket päivät.(poika kertoi) Menihän se rikki ennätysajassa. oli haukkunut minua naapureille kuinka hän joutuu tekemään kaiken. Naapurit ei vain uskoneet. Tärkein. Pyykin pesu kuului minulle koska vaimo Ei osannut käyttää koneita. Tuleva X vaimo kertoi että kotona isä pesi pyykit koska äiti ei osannut käyttää koneita.

Vierailija
4627/6330 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kaveri kysyi voisiko tulla yöpymään luokseni, koska hänellä oli asiointia kaupungissa jossa asuin ja tarvitsi yöpaikkaa. Sanoin että toki, mutta minulla on samaisena viikonloppuna kaverini lapsen nimiäiset johon aioin osallistua. Eli minulla itselläni on menoa mutta voin antaa avaimet jolloin hän itse pääsee kulkemaan miten haluaa. No viikonloppu koitti ja olin tekemässä lähtöä niin kaveri suuttui kunnolla kun en ollutkaan lähdössä hänen kanssaan kaupungille. Siis ihan huusi päin naamaa. Silloin mietin hetken että onko tämä tuntemani ihminen ihan terve, minusta tein aikaisemmin selväksi hänelle että minulla menoa on ja halusin vain auttaa häntä antamalla majapaikan.

Lapsellistahan tuo oli ja jälkeenpäin pyysikin anteeksi.

Vierailija
4628/6330 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin taannoin vapaaehtoisena eräässä kahvilassa töissä. Olin joutunut ottamaan lapseni mukaan hoito-ongelmien vuoksi. Eikös hän sitten erehtynyt ryntäämään keittiöön, jossa toinen rouva pesi astioita. Rouva koki, että nyt oli todella vakava lähellä piti -tilanne, vaikka lapsi oli naisesta ja koireista lähes metrin päässä. Lähinnä hän vain "tupsahti" yht äkkiä keittiöön. Nainen alkoi huutaa, että tämä ei voi jatkua näin ja tällainen toiminta on käsittämätöntä ynnä muuta maksumiehiin liittyvää. Ei tässäkään vielä mitään, mutta olin hyvin hämmentynyt ja tulin hymyilleeksi omasta mielestäni ystävällisesti, kun kuuntelin hänen huutoaan. Hän sähisi noin 30 sentin päässä naamastani, että mitä minä hymyilen, kuinka kehtaan hymyillä ja nyt vähän vakavampaa naamaa esiin. Alkoi jo epäilyttää, että seuraavaksi hän käy kurkkuun kiinni, niin raivoissaan hän oli. Ja kaikki nyt tämän lapsen keittiöön ilmestymisen johdosta. En ole itsekään sitä mieltä, että on ok juosta keittiössä, mutta sellaista voi vahingossa lapsen kanssa käydä. Päätin, että vapaaehtoistyöni saa jäädä siihen ja jatkossa käytän aikani kotona perheeni hyväksi.

Vierailija
4629/6330 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olimme sopineet kaveriporukan kanssa että menemme uutena vuotena läheiselle mäelle ampumaan raketteja, mutta tulin kipeäksi pari päivää ennen ja olin kotona kuumeeessa. Näin kavereitani viikko möhemmin ja kerroin katselleeni raketteja ikkunasta. Yksi alkoi rähjätä ja vaatia että maksan osani raketeista jotka he ostivat, kun olin kuitenkin katsonut niitä.

OLisit sanonut, että en kun katsoin just niitä toisia raketteja mitä siltä mäeltä ammuttiin, pistin oikein kämmenen vasemman silmän kohdalle etten vain näkisi teidän raketteja.

Tästä tuli mieleen kun eräät ystäväni kävivät 80-luvulla yhden ukon telkkari"museossa".

Museo oli miehen liiterissä.

Eräällä ystävälläni oli koira mukana  ja museomies otti koirastakin pääsylipun hinnan todeten, että katseleehan se koirakin!

Niin...mitähän tuohon nyt olisi voinut sanoa.

Itse olisin jättänyt menemättä koko museoon.

Vierailija
4630/6330 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni suuttui minulle silmittömästi, kun näin hänet suutelemassa ex-vaimoaan. Typeryyksissäni annoin tämän anteeksi, vaikka hän ei edes anteeksipyyntöä anellut.

Viikon päästä hän jätti minut kännissä ja raivopäissään, koska ei kuulemma jaksanut ikuisuuksia katsoa tuommosta turhanpäiväistä suremista ja itkeskelyä. 

Aiemmin hän suuttui aivan mielettömästi siitä, kun näin hänen kirjottelevan jollekin naiselle pusu- ja sydänhymiöitä. Tiedättehän, kun Messengerissä laittaa sydämen ja ruutu leijailee niitä täys? No kuulemma kyttäämällä kyttäsin hänen yksityisasioita, vaikka vain hänen viereen saapuessani näin tämän sydämienleijailun.

Olen ollut eron jälkeen onnellisempi kuin koskaan.

Vierailija
4631/6330 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinen avomieheni, nykyinen eksä, suuttui kerran aivan valtavasti, kun en huomannut tarjota hänelle toista kahdesta viimeisestä purkkapalasta vaan söin ne itse. Sai ensin karmean raivokohtauksen ja sitten mökötti pari päivää.

Huvittavinta asiassa oli, että itse oli seurusteluaikanamme pitänyt useampaa tyttöystävää, ja jäi siitä kiinni vasta, kun asuimme jo yhdessä. En saanut raivaria enkä mököttänyt vaan annoin anteeksi, kun toinen niin "aidosti" katui ja pyyteli anteeksi ja tiedän, että pettämistä oli myöhemminkin, niistä ei vaan jäänyt kiinni. Mutta tietysti joko purkkapala on paljon tärkeämpi.

Vierailija
4632/6330 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten nuorempana vedin työn ohella iltakursseja. Kerran kun olin ottamassa kopioita kurssia varten oppilaitoksen toimistossa, edelläni kopioimassa ollut vakituinen, jo iäkkäämpi naisopettaja sai totaalisen raivarin. Olin muka huokaillut jonossa seisoessani ja siten pilannut hänen kopiointinsa. Eukolla oli vaikeuksia onnistua kopioinneissaan, yritti suurentaa tms.ja kun ei onnistunut, purki raivonsa minuun ja sekosi aivan totaalisesti. Huusi kovaan ääneen minuuttikaupalla ja haukkui minut pataluhaksi, vaikka olin vain erehtynyt seisomaan jonossa enkä todellakaan ollut huokaillut.

Toimiston työntekijä ei reagoinut mitenkään, oli kuin ei olisi nähnyt eikä kuullut mitään. Minä sitten vain kuuntelin raivoamista itku kurkussa, kunnes sain otettua omat kopioni. Jatkossa välttelin koko ihmistä. Surkuhupaisaa oli, että kyseessä oli omalla alallaan arvostettu opettaja ja paikallinen "pikku kuuluisuus", mutta jolla oli ainakin tuon tapauksen perusteella ilmeisesti mt-ongelmia tai p...sa noussut päähän.

Vierailija
4633/6330 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri oli kylässä ja suuttui kun avasin kissahiekkapussin samoilla saksilla kuin makaronipussin. En kuulemma ymmärrä elintarvikehygieniasta mitään eikä ikinä söisi meillä.

4634/6330 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs tuntemani aikuinen henkilö tuli pilkkaamaan minua ja miestäni. Hän lässytti jotain, että "Lälälälää, teidät laitetaan pussauskoppiin ja teille tulee vauva". Minä katsoin häntä ja sanoin, että "Yleensä tuollaisia juttuja kuulee jonkun 8-vuotiaan mutta ei enää aikuisen suusta". Hän sitten suuttui ihan kamalasti, alkoi huutamaan että soittaa poliisille ja että kun hänen poikaystävä kuulee, että mitä minä sanoin, niin tämä tulee lyömään minua ja lähti itkien pois paikalta. Hän tosin on lievästi kehitysvammainen, mutta kyllä sellaisenkin pitäisi ymmärtää, että ei parisuhteessa ole mitään pilkkaamisen aihetta ja että ketään ei ainakaan saa uhkailla väkivallalla. Kaiken lisäksi hän itsekin oli ainakin omien sanojensa mukaan parisuhteessa, koska hänellä oli muka poikaystävä.

Miksi tälle tullut alapeukkuja, onko muka ok seota ja uhkailla jos toinen huomauttaa lapsellisuudesta? Vai johtuuko siitä että oli vammainen, niiltäkö pitää vaan niellä kaikki paska sen takia et ovat erilaisia?

Vierailija
4635/6330 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella erikoinen kommentti.Päänsärky voi olla niin kovaa ettei särkylääke auta. Päänsärky täytyy ottaa vakavasti,sillä se voi johtua esim aivoverwnvuodosta ym.Sairaana ei kannata mennä muualle kuin lääkäriin,jos on tarvis.Esim migreeni on vaikea seuralainen

Vierailija
4636/6330 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä kissanhiekkapussin avaamiseen kannattaa käyttää eri saksia kuin makaronipaketinnavaamiseen.Kissanhiekka ei ole elintarvike,eikä hygieeeninen tuote.

Vierailija
4637/6330 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan asuin kerrostalossa ja viereisessä rapussa oli ns tukiasuntoja. Siellä asui noin 30vuotias todella lihava nainen jolla oli aina saparot päässä ja  selässä reppu josta kurkisti nalle . Hyvin silmiinpistävä ja erikoinen tapaus siis, mutta vaikutti aluksi harmittomalta. Kunnes..

Olin bussipysäkillä ja tämä nainen tuli sinne,kysyi missä rollaattorini on ja kun kerroin ettei minulla ole suuttui että sinä olet vanha, pitää olla! Olin 40vuotias.

Sidoin pihalla kengännauhoja kun joku alkoi repiä hiuksista, minulla oli letti ja tämä nainen ei tykännyt siitä vaan yllätyshyökkäsi avaamaan lettiäni kovakouraisesti

Minä en ollut ainoa joka tätä koki, vaan naapurilleni jolla oli  pieni poikavauva raivosi kun naapuri ei antanut ottaa vauvaa syliin. Koetti ottaa väkisin.  Vähän tuon jälkeen kuulin, miten olettavasti sosiaalityöntekijä selitti naiselle pihalla ettei ihmisiin saa koskea tms. Nainen alkoi väittää vastaan huutaen niin että kortteli kaikui. Pian sen jälkeen muutti pois,varmaan johonkin laitokseen.

Vierailija
4638/6330 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä kissanhiekkapussin avaamiseen kannattaa käyttää eri saksia kuin makaronipaketinnavaamiseen.Kissanhiekka ei ole elintarvike,eikä hygieeeninen tuote.

En omista kahtia saksia eivätkä sakset koske hiekkaan vaan pussiin.  

Vierailija
4639/6330 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En omista kahtia saksia eivätkä sakset koske hiekkaan vaan pussiin.  

Makaronit myös keitetään ja sakset voi pestä.

Vierailija
4640/6330 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mtongelmaiselta.Monet ikävät ihmiset on suosittuja pomojen ym keskuudessa,jota kovin ihmettelen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä