Näin nolosti minua ei ole koskaan jätetty. Eli minut on ghoustattu
Muutaman kuukauden vanha suhteen alku oli. Nimenomaan...oli. Tarkoitus oli matkustaa Rockfesteille huomenna ja olla koko viikonloppu siis "lemmenlomalla". Olen niin odottanut. Nyt mies ei ole vastannut koko viikolla mihinkään yhteydenottoihin. Pakko tässä on vaan myöntää totuus, että mut on dumpattu. Liput oli kalliitkin 3 päiväksi. Tämä on ihan naurettavaa ja itken samalla. Aikuisia ollaan, että ei edes mitään nuorten ihmisten sekoilua. En tiedä mitä tehdä.
N.51
Kommentit (19)
No onpa pöljää.
Kuitenkin; Sinuna laittautuisin oikein parhaimmilleni ja lähtisin festareille jonkun kaverin kanssa, tai yksin.
Pitäisin hauskaa, nauttisin kesästä ja vapaudesta. Etsisin jonkun kivan tyypin jonka kanssa hiprakassa pussailla.
T. Vapautta, sinkkuutta ja ensihuumaa kipeästi kaipaava 44 v.
Eihän hänelle ole sattunut mitään? Tai no, varmaan olet sulkenut sen vaihtoehdon jo pois..
Hitto miten törkeä äijä. Mutta älä jää surkuttelemaan! Onko sulla molempien liput vai vaan omat? Lähde ehdottomasti festareille joka tapauksessa, olit yksin tai seurassa, kyllä noista aina jotain seuraa löytyy! Toki kivempi jos löytyy valmiiksi tuttu kaveri, onko sellaista? Nyt pääasia, ettet anna tapahtuman masentaa, vaan sinne juhlimaan ja unohtamaan tuollaiset inhottavat tursakkeet!
No ei tässä auta kun ilmeisesti kerätä itsensä kasaan ja mennä etsimään sitä "festariheilaa".
Ap.
Miehellä on oma lippu, eli minulla on vain 1.
Ap.
Tai sitten miehelle on sattunut jotakin ja makaa vaikkapa sairaalassa henkitoreissaan..
Kai sä lähetit miehelle rahat niihin lippuihin ja olet lainannut muutenkin? Tämä kuulostaa nimittäin aika tutulta tämä ghoustaus tapaus.
Lähdet iloisena festareille pitämään hauskaa yksinäsi! Seuraa sieltä kyllä löytyy, samankaltaisia iloisia. Ehkä se mieskin on siellä jonkun toisen hoitonsa kanssa. Kenties luulee sinun luovuttaneen ja jääneen kotiin? Turha jäädä märehtimään varsinkin jos ei tullut taloudellisia tappioita.
Voi voi. Varmaan on kauheata tulla jätetyksi tuolla tavalla. Itse en tiedä miltä se tuntuu vaikka itse harrastan tuolla tavalla jättämistä kokoajan. Pitäisi varmaan lopettaa mutta vaikeata on muuttaa tapojaan.
T. Tissi-mirkku 19v
Hyvä, että ghostasi näin alkuun. On varmaan ghostannut kaikki eksänsä ja lapsensakkin. Sulla kävi tuuri, että vain 2kk heitit hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä on oma lippu, eli minulla on vain 1.
Ap.
Potkaiset munille kun näet festareilla. Ellei sitten käy niin hyvä tuuri että löydät jonkun uroksen ennen sitä, voit viimeisenä tekona laittaa ghostaajalle kuvan jossa suutelet tätä urosta. Ja sitten esto päälle.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että ghostasi näin alkuun. On varmaan ghostannut kaikki eksänsä ja lapsensakkin. Sulla kävi tuuri, että vain 2kk heitit hukkaan.
Niin ikävä juttu kuin onkin olen tästä samaa mieltä.
Ghostaaminen tuntuu todella inhottavalta. Minut ghostattiin kerran vuoden tapailua jälkeen. Muista, että kyse on sen toisen henkilön kypsymättömyydestä, kun ei kykene toiselle kertomaan, että haluaa lopettaa tapailun. Hyvä, että pääsit eroon typeryksestä.
Jos hän olikin varattu? Eli kaksois elämää. Tai sitten itse tai joku läheinen sairaalassa/kuollut.
Näetkö, onko ollut paikalla esim. whatsapissa? Onko aktiivisuutta somessa tai muuten? Eli onko elossa? Vai sairaalassa? Mutta kuulostaa kyllä pahasti siltä, että sut ghoustattiin. Ja kun se tehtiin just ennen festareita, se tarkoittaa vain yhtä asiaa: hän haluaa mennä sinne jonkun toisen kanssa (luultavasti entinen hoito tai joku muija, jota on salaa tapaillut sun ohella). Valitsi sitten sen toisen.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten miehelle on sattunut jotakin ja makaa vaikkapa sairaalassa henkitoreissaan..
Tai ehkä hän on joutunut ufosieppauksen tai chupacabran hyökkäyksen kohteeksi tai metsänpeittoon. Tai ex-vaimo on kidnapannut hänet. Tai hänet on ylöstemmattu. Tai...
Ihan oikeasti, ei ne koskaan missään sairaalassa ole.
Ap:lle suosittelen festareille menemistä ja uuden heilan etsimistä, vaikka vaikka kirveleekin torjutuksi tuleminen tällä hetkellä.
Mene yksin, niin ei mene liput hukkaan ja ota joku kaverisi mukaan.