Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6330)

Vierailija
4601/6330 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti "en päässyt juhliin ja juhlakalu suuttui"  ei ole mitenkään outo syy suuttua, koska tässä ketjussa n. 10% viesteistä käsittelee tätä aihepiiriä. Eli kyseessä on kohtalaisen yleinen syy suuttumiselle.

Monella palstalaisella on näköjään todella ymmärtämättömiä ja lapsellisia juhlakaluja kavereinaan. Luulisi aikuisten ihmisten ymmärtävän, jos joku ei sairastumisen vuoksi pääsekään juuri heidän juhliinsa. Ihme tärkeilijöitä.

Minulle on käynyt samoin, mutta olen sen verran yksinkertainen, etten ole tajunnut suuttua toisen sairastumisesta. Olen vain harmitellut kaverin huonoa tuuria ja toivotellut hänelle pikaista paranemista.

Vierailija
4602/6330 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuntemani naisihminen järjesti häät samalle lauantaille kun oli koulujen päättäjäiset. Useampi sukulainen, tuttu ja muu kutsuttu sanoivat ettei se ole hyvä hääpäivä kun on paljon muitakin juhlia, mutta morsian piti päänsä.  Tuloksena oli häät joihin moni ei päässyt ollenkaan ja osa vieraista kävi vain kääntymässä ja meni sitten seuraaviin juhliin. Morsian katkoi välit yli 20 ihmiseen jotka mieluummin juhlivat oman lapsen ylioppilaaksi pääsemistä tai muuta valmistumista kuin tämän morsiammen kolmansia häitä koko päivän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4603/6330 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euro otettiin käyttöön 1.1.1999 vuosikymmenen valmistelujen jälkeen. Ensimmäiset kolme vuotta se oli "näkymätön" rahayksikkö, jota käytettiin vain kirjanpidossa ja sähköisissä maksuissa. Kolikot ja setelit otettiin käyttöön 1.1.2002, jolloin 12 EU-maassa alkoi historian suurin käteisrahayksikön vaihtaminen.

Vierailija
4604/6330 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päihdekuntoutuksessa yksi lääkeriippuvainen neitokainen valitteli ruokailussa saavansa viimeisen lääkkeensä sinä päivänä, kun lähtee pois laitoksesta. Olin äimänä, että sehän on sama, kun alkoholiriippuvainen lähtisi katkolta kun puhaltaa nollat. Ei katkaisuhoitoa monestikaan aloiteta ennen kuin puhaltaa nollat. Sanoin, että mennään porukalla reklamoimaan asiasta henkilökunnalle, että pitäähän hänen saada totutella selvään päähänsä turvatuissa oloissa.

Neiti rupes huutamaan: "Älä kommentoi asioita, joista et tiedä yhtään mitään!". Vastasin: "Tiedän sen minkä kerrot. Älä yhteisessä ruokailussa ota esille asioita, joita et halua kommentoitavan!"

Tuli huutamaan kun minulla oli tiskivuoro siihenkin, että olen patologinen. Seuraavassa ryhmäkeskustelussa pissikset(=laumasielut, jotka eivät osaa käydä pissallakaan ilman toistensa lupaa) oli kertoneet ohjaajalle, joka järjesti äänestyksen siitä, kommentoinko ärsyttävästi ja ärsyttävyydestä sain rangaistukseksi lumitöitä.

Kaltaiseni autisti ei voinut mitenkään tietää, että hän ei halunnut asiaansa ratkaistavan parhain päin, vaan olisi halunnut sitä vain kauhisteltavan sekä hänen päätään siliteltävän, kun hän palaa viikon päästä laitokseen välittömästi retkahdettuaan.

Teit ihan oikein. Outoa että henkilökunta reagoi asiaan huonosti.

Vierailija
4605/6330 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudoin asia tähän mennessä mistä mulle on suututtu on että kuulemma vein toisen yövuorot.

Oltiin toivottu samat vuorot ja vain toinen ne sai.

Kyllä aikuiset ihmiset osaavat olla lapsellisia.

4606/6330 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisen lapsen äiti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äidilleni riitti suuttumiseen pelkkä olemassaoloni. Ehkä siksi on tehnyt mieli tappaa itsensä jo nuoresta pitäen.

Voi, se olisi ihan turha kuolema! Älä rankaise itseäsi äitisi suuttumuksen tai sanojen takia. Arvosta sen sijaan itseäsi ja sitä, että olet olemassa niistä huolimatta. Osoita olevasi äitisi suuttumuksen yläpuolella, ole oman onnesi seppä ja oman elämäsi sankari!

Meillä on vain tämä yksi elämä, älä anna kenenkään pilata omaasi. Tee tarvittaessa pesäero negatiivisiin ihmisiin ja vaali suhdetta hyvää mieltä tuoviin. Osoita myös itse olevasi erilainen kuin äitisi.

Voi, jos voisin halata sinua!

Ihana ihminen.

Nostin itseni äitini tekojen yläpuolelle.

-eri-

Vierailija
4607/6330 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri suuttui kun ajoi autonsa ruutuuni ja kävin sanomassa että häipyy. Ei kuulemma väliä mihin ruutuun laittaa.

Vierailija
4608/6330 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkkasin kommunismia !

Vierailija
4609/6330 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin serkun kanssa joskus teineinä keskustassa, muistaakseni elokuvissa käyty. Sitten sen jälkeen kun olin kotiin lähdössä, hän olikin siinä luulossa että olen tulossa heille yökylään. Sellaista ei ollut sovittu sillä kertaa, vaikka aika usein toistemme luona silloin yökyläiltiin. Mulla oli jotain muuta jo sovittuna seuraavalle päivälle ja en voinut lähteä hänen luokseen kauas maaseudulle yöksi. Serkku suuttui tästä aivan kauheasti! Lähti menemään sanaakaan sanomatta, vaikka kiltisti ilmoitin että en valitettavasti nyt pääse. Ei pitänyt yhteyttä moneen kuukauteen sen jälkeen muhun, vaikka oltiin läheisiä. Tuntuu että sen jälkeen ei enää ylipäätään välit lämmenneet yhtä läheisiksi mitä olivat tätä kohtausta ennen, oltiin ihan parhaita kavereita.

Vierailija
4610/6330 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vedin hillittömät kilarit, kun mies toi väärää leipää kaupasta. Jälkeenpäin ajateltuna olin kyllä kohtuuton, koska tarkoitus oli hyvä, vaikka väärin menikin. Lisäksi kauppaan on alle kilometrin matka! Joskus vaan mieli, hormonit, kuu tai mikä lie on erittäin epäedullisessa positiossa...

Tuleva X vaimoni lähetti minut kaupoille piiitkän listan kanssa. tulin "kotiin"muutaman muovikassin kanssa. purettiin kasseista ruokaostokset ja muut tavarat. Hän alkoi yht äkkiä raivota että en ollut ostanut Hammastikkuja! Kerroin tämän oikeudessa kun hän kertoi ostaneensa aina ruokatarvikkeet.

Vierailija
4611/6330 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jatkuvasti jotain vaativat ihmiset".

Tuli mieleen, että oletko käyttänyt hyväksi noita ihmisiä? Olisiko sinun vuorosi olla antajana?

Noin kirjoitelee hyväksikäyttäjät. Olin ilmeisesti turhan auttavainen luonne. Hyvä ystäväni sanoi kerran jutun lomassa hyväxkäytetyx. Otin opikseni niin sain reilusti omaa aikaa.

Vierailija
4612/6330 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävälläni on joku ongelma sen suhteen, että olen ollut mieheni kanssa yhdessä yli 10 vuotta mutta meillä on omat asunnot emmekä ole naimisissa. Eikä kukaan ole uskonnollinen.

Ostin ok:n hiljattain ja hänen käytöksensä on eskaloitunut siihen että hän suu vaahdossa vauhkoaa että sinkku ostaa perhe-asunnon.  Ja hänen mielestään olen sinkku koska olemme pitäneet omat asunnot  eikä minua ole kiinnostanut mennä naimisiin.

Tuttava(olevinaan kaveri) oli ollut vihainen tyttöystävälleni leirintäalueella kun hän oli vielä minun  kassani vaikka oltiin seurusteltu vasta muutama vuosi. Hänen naisystävät lähtivät kun oppivat tuntemaan.

Vierailija
4613/6330 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs Ylen naispuolinen toimittaja jota en ollut koskaan ennen tavannut, tuli huutamaan ja uhkailemaan minua julkisella paikalla. Hän tietenkin erehtyi henkilöstä, mitään muuta selitystä en keksinyt. Menin niin hämilleni, että en osannut muuta kuin tuijottaa kauhistuneena. Hän olisi varmaan lyönyt, jos vierellä ei olisi ollut muita ihmisiä. Vasta jälkikäteen joku kertoi minulle kuka tuo suuruus oli ollut. Mitä lie asiaan mahtoi liittyä. Muistan tapauksen aina kun tuon toimittajan nimi vilahtaa jossakin.

Toimittajat jotain itseään täynnä olevia öykkäreitä? Sain vapaaliput Etupenkkiin nyrkkeilymatsiin töölön kisahalliin. kohta tuli joku nyrkkeilyselostaja käskien, menkääs pojat muualle hän istuu tähän. Meidät pelasti takana istunut Eelis Ask. Hän pomppasi pystyyn kuin vieteri. Sanoi "selostajalle, nämä on komisarioiden paikat,hän on ne järjestänyt. painu helvettiin, Jälkeenpäin selvisi kuinka arvokkaat paika ne oli.

Vierailija
4614/6330 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minulta ei saanutkaan käännösapua suomesta englanniksi.

Olin silloin kipeänä ja perheessä muitakin terveyshuolia

Vierailija
4615/6330 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuntemani aikuinen henkilö tuli pilkkaamaan minua ja miestäni. Hän lässytti jotain, että "Lälälälää, teidät laitetaan pussauskoppiin ja teille tulee vauva". Minä katsoin häntä ja sanoin, että "Yleensä tuollaisia juttuja kuulee jonkun 8-vuotiaan mutta ei enää aikuisen suusta". Hän sitten suuttui ihan kamalasti, alkoi huutamaan että soittaa poliisille ja että kun hänen poikaystävä kuulee, että mitä minä sanoin, niin tämä tulee lyömään minua ja lähti itkien pois paikalta. Hän tosin on lievästi kehitysvammainen, mutta kyllä sellaisenkin pitäisi ymmärtää, että ei parisuhteessa ole mitään pilkkaamisen aihetta ja että ketään ei ainakaan saa uhkailla väkivallalla. Kaiken lisäksi hän itsekin oli ainakin omien sanojensa mukaan parisuhteessa, koska hänellä oli muka poikaystävä.

Vierailija
4616/6330 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän palstan modet ovat suuttuneet minulle, kun rohkenen kirjoittaa tänne. Toisaalta, eihän se mikään outo asia ole. Minä kun en osaa sallittujen mielipiteiden ja sanojen listaa.

Vierailija
4617/6330 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa joku ihan tuntematon ihminen suuttui minulle kun otin koriini laktoositonta maitoa ja sanoi, että "Et osta sitä tai se ei riitä minulle, joka en voi laktoosipitoista maitoa juoda". Minä sanoin, että minulla on laktoosi-intoleranssi ja siksi käytän laktoositonta maitoa. Hän sitten suuttui vielä enemmän ja sanoi, että "Ei ole, se on minun tauti". Just joo, maailmassa on miljoonia ihmisiä joilla on sama vaiva ja hän ilmeisesti luulee, että vain hänellä oli se.

Vierailija
4618/6330 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaaduin ja mursin kyynärvarren molemmat luut, jouduin leikkaukseen ja kipsi kouraan ja vielä oikea käsi, joten olin aika pulassa kotitöiden kanssa. Siskoni suuttui kun hänelle selvisi etten pysty tekemään jouluksi sukumme perinteisiä joulukarkkeja ja jälkiruokaa, huusi puhelimessa että pilasin joulun kun ne puuttuivat. Asumme molemmat omissa kodeissamme perheinemme ja hän on saanut ihan samat reseptit mummultamme, ei vain viitsi itse tehdä niitä. Siskoni ei edes kysynyt tarvinko apua mihinkään, onneksi sain palkattua siivoojan ja mieheni sai hoidettua jouluruuat yms. töidensä ohella.

Suku On pahin.Nim: Ikäviä Kokemuksia omista sisaruksista.

Vierailija
4619/6330 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini ilmeisesti suutahti, kun kommentoin hänen innostusta ostaa omakotitalo. Joitain 1960 - 1970 - lukuisia useammalla makuuhuoneella. Hän ei ole ikinä asunut omakotitalossa, eikä osaa raksahommiakaan. Varmaan hänen isänsä olisi saanut talkkarin pestin.

Vierailija
4620/6330 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lähdössä töihin klo 7 pintaan aamulla. Silloin vielä kaveri laittoi viestiä, että minun pitäisi heti mennä apuun, koska hän oli lukinnut itsensä juoppobaarijatkoporukan kanssa parvekkeelleen. Sanoin, että en nyt millään ehdi koska olin juuri töihin lähdössä. Alkoi jäätävä huuto ja sättiminen. Kun sanoin, että pitää soittaa huoltomies tai vaikka palokunta apuun, alkoi järkyttävä pommitus/ setviminen viesteillä. Kuulemma on oikein jos jään itse joskus jumiin samalla tavalla. Vainoamista kesti muistaakseni muutaman päivän, mistä olin aika sokissa. Laittoi sen jälkeen välit poikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän