Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6330)

Vierailija
4641/6330 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan isolla parkkipaikalla joku auto peruutteli ja jäi sitten odottamaan siihen poikittain. Ymmärsin niin, että kuski oli lähdössä parkkipaikalta pois ja odotteli, että me sisääntulijat löydetään ruutumme. Ajoin ensimmäiseen tyhjään ruutuun. 

Kun tulin autosta ulos, kuului hirvittävä kiroilu ja huutaminen. Se oli tämä vanhemman sorttinen naisihminen, joka siinä oli sählännyt autonsa kanssa. Hän oli saanut kyllä parkkiruudun ja oli ottamassa pullopussejaan autosta ja huusi samalla, miten törkeästi olin vienyt häneltä paikan. Hän kun oli kuulemma varannut sen itselleen. 

Mammalla lienee ollut krapula-aamu. Ehkä se päivä siitä parani, kun sai lisää keppanaa. 

Vierailija
4642/6330 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä kissanhiekkapussin avaamiseen kannattaa käyttää eri saksia kuin makaronipaketinnavaamiseen.Kissanhiekka ei ole elintarvike,eikä hygieeeninen tuote.

En omista kahtia saksia eivätkä sakset koske hiekkaan vaan pussiin.  

Sakset voi pestä. :D Sehän on vaan pelkkää puhdasta hiekkaa ennen kissankäyttöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4643/6330 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieraisin saunassa.

Vierailija
4644/6330 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin kaverini kanssa kävelyllä ja vastaan tuli kaksi pyöräilijää he olivat n 50v miehiä ja väistimme heitä ja menimme ojan puolelle ja he huusivat meille että senkin idiootit pois tieltä vaikka olimme ojan pientareella.

Vierailija
4645/6330 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan asuin kerrostalossa ja viereisessä rapussa oli ns tukiasuntoja. Siellä asui noin 30vuotias todella lihava nainen jolla oli aina saparot päässä ja  selässä reppu josta kurkisti nalle . Hyvin silmiinpistävä ja erikoinen tapaus siis, mutta vaikutti aluksi harmittomalta. Kunnes..

Olin bussipysäkillä ja tämä nainen tuli sinne,kysyi missä rollaattorini on ja kun kerroin ettei minulla ole suuttui että sinä olet vanha, pitää olla! Olin 40vuotias.

Sidoin pihalla kengännauhoja kun joku alkoi repiä hiuksista, minulla oli letti ja tämä nainen ei tykännyt siitä vaan yllätyshyökkäsi avaamaan lettiäni kovakouraisesti

Minä en ollut ainoa joka tätä koki, vaan naapurilleni jolla oli  pieni poikavauva raivosi kun naapuri ei antanut ottaa vauvaa syliin. Koetti ottaa väkisin.  Vähän tuon jälkeen kuulin, miten olettavasti sosiaalityöntekijä selitti naiselle pihalla ettei ihmisiin saa koskea tms. Nainen alkoi väittää vastaan huutaen niin että kortteli kaikui. Pian sen jälkeen muutti pois,varmaan johonkin laitokseen.

Mutta tämä on Vauva-lehti.

Sun pitäisi olla ET-lehden palstalla kertomassa noita juttujas...

Vierailija
4646/6330 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus 70-luvulla, noin 18vuotiaana, pokasin likan ja mentiin sen luo Puotilaan. Se ois halunnu nussii, mut mul oli ahdas esinahka (tuli vasta tuolloin asia tietoisuuteeni) ja mulkkuun sattui kun sen työnsi tyttöön (16v).

Itsepintasesti yritin, mut ei onnistunu.

Likka luuli et vika oli hänessä - ei todellakaan ollu: tosi nätti - ja puras kovaa mua huulesta.

Häivyin vaivihkaa aamuyöstä. Kyllä harmitti mutta aloinkin sitten ottaa selvää ao. vaivasta. No ympärileikkaushan se.

Se on sit jo pidempi juttu se.

Onneksi nykypäivänä ei tarvitse koko nahkaa poistaa. Poikani kävi leikkauksessa tästä asiasta siksi teidän.

Vierailija
4647/6330 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi että en juo alkoholia.

Minulle on myös suututtu monta kertaa siitä, etten juo alkoholia. Kaikkein pahin on ollut äitini, joka jaksaa nalkuttaa joka kerta, miten en "ymmärrä hyvien tapojen päälle", kun en juo alkoholia aterialla. Hänen mielestään esim. viinin juominen on "eurooppalaista", siis hienoa.

Itse olen asunut eri puolilla Eurooppaa, ja tiedän, että alkoholin juomiseen tai juomattomuuteen suhtaudutaan kohteliaasti joka paikassa - se on todellakin jokaisen oma asia. Moni "eurooppalainen" juo esim. kivennäisvettä viinin sijaan.

Vierailija
4648/6330 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini suuttui minulle siitä, etten halunnut ottaa reikiä korviini. Hänellä ja sisarellani on reiät, ja he käyttävät niihin sopivia korviksia. Itse en välitä korviksista lainkaan, ja olen sanonut sen monta kertaa. Aina sama rähinä:  - Kyllä sinullakin pitäisi olla reiät korvissa, kun minulla ja Annillakin on. :)

Vierailija
4649/6330 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42-vuotias nainen, haluan keskittyä uraan, vaurastumiseen, fitness- tyyppiseen kuntoiluun ilman kisoja ja kansainvälisiin hyväntekeväisyysprojekteihin. En ole kiinnostunut seksistä tai perheen perustamisesta. Sekä sukulaiset että muutamat miehet ovat suuttuneet minulle "hyvä nainen menee hukkaan" ja "tuhlaat elämäsi", kun en ole halunnut lähteä treffeille jonkun kanssa.

Vierailija
4650/6330 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin seurustella baarissa tapaamani mukavan miehen kanssa. Tyttökaverini suuttui, kun kerroin asiasta hänelle, koska hän ei ollut mukana todistamassa meidän ensitapaamistamme. Haukkui minut, koska olin mennyt iskemään miehen hänen selkänsä takana! 

No voi kauheeta... en ollut tajunnut, että tein väärin notkuessani baarissa ilman häntä!

Vierailija
4651/6330 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi että en juo alkoholia.

Minulle on myös suututtu monta kertaa siitä, etten juo alkoholia. Kaikkein pahin on ollut äitini, joka jaksaa nalkuttaa joka kerta, miten en "ymmärrä hyvien tapojen päälle", kun en juo alkoholia aterialla. Hänen mielestään esim. viinin juominen on "eurooppalaista", siis hienoa.

Itse olen asunut eri puolilla Eurooppaa, ja tiedän, että alkoholin juomiseen tai juomattomuuteen suhtaudutaan kohteliaasti joka paikassa - se on todellakin jokaisen oma asia. Moni "eurooppalainen" juo esim. kivennäisvettä viinin sijaan.

Äitisi ikäluokan ranskalaisista esmes monella on maksakirroosi vaikka eivät ole koskaan olleet humalassa.

Vierailija
4652/6330 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sopinut, että otan kavereiden vauvan (ikää 5 kk) yön yli hoitoon että pääsevät viettämään kahdestaan laatuaikaa.

Sovittuna ajankohtana olimme koko perhe koronassa enkä olisi todellakaan jaksanut hoitaa pientä vauvaa. Sain puhelimessa kuulla hirveät itkuraivarit, kun he eivät heidän suunnitelma meni pilalle.  Tämä taphtui  huhtikuussa 2020, jolloin korona oli pahimmillaan.

Vierailija
4653/6330 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen vaimoni suuttui suhteemme alkuaikoina minulle siitä, kun kerroin, että kävimme kaverini kanssa lapsina kerran pieremässä kaverin nukkuvan pikkuveljen naamaan. Minä, aikuinen mies, sain kuulla kunniani lapsena tekemästäni pierujekusta.

En ole tämän jälkeen uskaltanut pierrä vaimoni naamaan.

Vierailija
4654/6330 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan asuin kerrostalossa ja viereisessä rapussa oli ns tukiasuntoja. Siellä asui noin 30vuotias todella lihava nainen jolla oli aina saparot päässä ja  selässä reppu josta kurkisti nalle . Hyvin silmiinpistävä ja erikoinen tapaus siis, mutta vaikutti aluksi harmittomalta. Kunnes..

Olin bussipysäkillä ja tämä nainen tuli sinne,kysyi missä rollaattorini on ja kun kerroin ettei minulla ole suuttui että sinä olet vanha, pitää olla! Olin 40vuotias.

Sidoin pihalla kengännauhoja kun joku alkoi repiä hiuksista, minulla oli letti ja tämä nainen ei tykännyt siitä vaan yllätyshyökkäsi avaamaan lettiäni kovakouraisesti

Minä en ollut ainoa joka tätä koki, vaan naapurilleni jolla oli  pieni poikavauva raivosi kun naapuri ei antanut ottaa vauvaa syliin. Koetti ottaa väkisin.  Vähän tuon jälkeen kuulin, miten olettavasti sosiaalityöntekijä selitti naiselle pihalla ettei ihmisiin saa koskea tms. Nainen alkoi väittää vastaan huutaen niin että kortteli kaikui. Pian sen jälkeen muutti pois,varmaan johonkin laitokseen.

Mutta tämä on Vauva-lehti.

Sun pitäisi olla ET-lehden palstalla kertomassa noita juttujas...

No oletko sinä sitten vauva?

- eri

Vierailija
4655/6330 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin seurustella baarissa tapaamani mukavan miehen kanssa. Tyttökaverini suuttui, kun kerroin asiasta hänelle, koska hän ei ollut mukana todistamassa meidän ensitapaamistamme. Haukkui minut, koska olin mennyt iskemään miehen hänen selkänsä takana! 

No voi kauheeta... en ollut tajunnut, että tein väärin notkuessani baarissa ilman häntä!

Onkohan kaverisi sellainen, joka tykkää naittaa ihmisiä toisilleen ja napata itselleen kunnian onnistuneista parituksista?

Vierailija
4656/6330 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No varmaan kun kaveri pyysi lainaamaan nappikuulokkeitani. Sanoin että en todellakaan anna niitä kenellekään lainaksi, että nehän tungetaan syvälle korviin. Ei toisten vaikkuja kiitos. Kaveri suuttui ja alkoi haukkumaan hygieniafriikiksi.

Näitä vanhoja aloituksia kaivetaan taas esiin. Tämäkin 2019. Onko järkee ?

Vierailija
4657/6330 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

entiset naiset joista on aikaa semmoset 30 vuotta..

ne on täytyny olla parempia kuin nykyinen

jotku asiat on ajattomia näemmä

Vierailija
4658/6330 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No varmaan kun kaveri pyysi lainaamaan nappikuulokkeitani. Sanoin että en todellakaan anna niitä kenellekään lainaksi, että nehän tungetaan syvälle korviin. Ei toisten vaikkuja kiitos. Kaveri suuttui ja alkoi haukkumaan hygieniafriikiksi.

Näitä vanhoja aloituksia kaivetaan taas esiin. Tämäkin 2019. Onko järkee ?

Pitäisiköhän tästä suuttua, hmm, pistetään mietintään. Kai se on parempi kaivaa vanha ja toimiva ketju kuin aina perustaa uusia samalla aiheella?

Vierailija
4659/6330 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri saanut keskenmenon, en kerennyt kaverille vielä kertoa. Nähtiin kahvilla ja hän kysyi raskaudesta. Kerroin ilman itkuja mutta haikeana keskenmenosta ja hän tokaisi "aina sinä vain puhut raskaudesta, nähää seuraava kerran kun osaat puhua jostain muusta."

Enkä edes hieronut raskautta hänen naamaan, sillä tiesin hänen suvussa olevan geenivirhe (eka raskaus päättyy keskenmenoon.)

Vierailija
4660/6330 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika pelottava kokemus sinulle ja naapurille. Tuo nainen saattoi kyllä olla myös kehitysvammainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän