Oudoin asia mistä teille on suututtu?
Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.
On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D
Kommentit (6330)
Vierailija kirjoitti:
No eivätkö suutu edes siitä, ettet koskaan ole yhteydessä? ;) :D
Siis tähän olin vastaamassa (älkää nyt suuttuko mulle mokastani! :D :D :D)
"Ei mulle voi suuttua kukaan,kun en ole tekemisissä ihmisten kanssa. Sukulaisista muutaman kans vain watsupissa."
Työkaverini loukkaantui verisesti minulle kun en alkanut hänen kanssaan salaiseen seksisuhteeseen.
Olen sinkku ja hän avoliitossa.
Vierailija kirjoitti:
En suostu siivoamaan miesystävän äidin kotona viikonloppuisin eli viikonloppuisin sinne pitäisi varta vasten lähteä tekemään suursiivousta.
Ei tosiaan kuulu ilmainen piikominen sinulle mitenkään. Siivotkoon äiti ja poika yhdessä tai hankkikoot ammattisiivoojat, joiden palveluista saa kotitalousvähennyksen. Lokkimaista toimintaa miesystävältäsi.
Tästä tarinasta tuli mieleen eräs nainen, joka kävi minulla aikoinaan hieronnassa! :D
Tuo asiakas oli nimittäin nähnyt unta, että hänen miehensä oli pettänyt häntä minun kanssani. ;) :D
Oli selvästi oikeasti epäluuloinen ja mustasukkainen tullessaan seuraavan kerran hierontaan - selkeästi halusi testata myös minua, että mitä minä sanon tai miten ragoin, kun hän kertoo tästä unestaan.
No, minähän tietysti vakuutin, että en todellakaan ole edes ikinä nähnyt hänen miestään, enkä siten tunnistaisi edes, jos jossain vastaan tulisi!
- Uskoi, vaikka ehkä hieman pitkin hampain kuitenkin... :O :D :D
... Kaikkia sitä... Huh! :O :/
Tänään en osaa mitään - siis tämä oli tarina, josta oma mielleyhtymäni:
"Ex-vaimo aikoinaan suuttui mulle siitä, että hänen unessaan minä olin kuulemma pettänyt häntä. Olin kyllä hämmentynyt tuosta tunteenpurkauksesta. Onneksi hän jälkeenpäin kuitenkin käsitti sen, ettei hänen unella ollut mitään tekemistä todellisuuden kanssa."
Olin exän kanssa Aasiassa, jossa oli paljon yhteisiä tuttuja. (Suurin osa heistä asui jossain päin Aasiaa töiden takia ja sen takia söivät aasialaista ruokaa päivittäin.)
Menimme ravintolaan ja ruoka oli aivan stnan tulista. Kaikki muut kestivät sen, vain vähän niiskuttamalla, mutta mulla vuosivat silmät ja nenä ihan kunnolla. Menin ensimmäisen ja toisen kerran niistämään vessaan, mutta loppuillasta en jaksanut enää hyppiä pöydästä pois vain pyyhkiäkseni naamaa (huom. en siis niistänyt äänekkäästi pöydässä.)
Exä suuttui. Hänen mielestään käyttäydyin huonosti ruokapöydässä. Onneksi muut puolustivat minua. Erosimme parin kuukauden kuluessa.
No läheinen suuttui kun en päässyt hänen juhliin, koska olin kuumeessa.
Ei tajunnut että olin varta vasten käynyt kampaajalla, ostanut uuden mekon ja kengät.
Mutta pahin oli se ettei hän tiennyt mitä tekee lihanpalalle, en voinut sanoa anna koirille.
Nyt hän leikkii mykkää kolmatte vuotta. On maailman negatiivisin persoona.
Sukulaiseni suuttui, kun olin kieltäytynyt toteuttamasta hänen vaatimuksia tietystä lapsimäärästä. Suurimman osan serkuistani hän saanut suostumaan vaatimuksiin, mutta ei mua. Karma iski sukulaiseeni muistisairauden muodossa.
Kaverini suuttui kun tein itse taikinen pizzan pohjaa varten enkä käyttänyt kaupan pakastepohjia.
Nostetaan niin ei tarvitse tehdä uutta.
Vierailija kirjoitti:
Yksi mies lähetti puhelimeeni viestin, jossa piti näkyä jotain hänen mielestään hienoja erikoisia hymiöitä. Minun vanhassa puhelin-raasussani ne hymiöt näkyivät pilkkuina, sulkuina ja niin edelleen joten pahoittelin miehelle etten saanut viestiä näkymään varmaan niin kuin hän oli tarkoittanut. Mies sai raivarin ja kutsui minua mm. kivikautiseksi ho roksi :D
Joka naisen toivepoikaystävä.
Tästä on jo vuosia, mutta meidän naapuri suuttui minulle ja lopulta koko perheelle kun menin lukion kesälomalla töihin, enkä ollut naapurille lastenvahtina. Meni kuulemma paljon rahaa turhaan kun piti maksaa tarhamaksuja.
Tein pyydettäessä aamupalaa. Kun ei sitten voinut kiukutella siitä, että ei ollut aamupalaa tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Ei tajunnut että olin varta vasten käynyt kampaajalla, ostanut uuden mekon ja kengät.
Mutta pahin oli se ettei hän tiennyt mitä tekee lihanpalalle, en voinut sanoa anna koirille.
Miten tämä on saanut yläpeukkuja kun tästä ei ota mitään selvää. Mikä ihmeen lihapala? Kenen koirat? Miksi kirjoittaja kävi kampaajalla sairaana jos ei edes ollut menossa juhliin (ei kai kampausta monta päivää etukäteen tehdä)? Tosi sekava kirjoitus.
Pyysin kaverilta kuivaa käsipyyhettä, vessassa roikkui niin märkä etten saanut käsiä kuivaksi.
Minun oli tarkoitus aikoinaan pitää suuret yhdistetyt tuparit ja 18v synttärit. Sairastuin kuitenkin angiinaan pari päivää ennen juhlia. Muut ystävät ottivat asian hyvin "pidät bileet kun paranet" mutta yksi ihminen luuli, että valehtelen ja ilmestyi lopulta kurkkimaan ikkunasta (eka kerros) kun kuvitteli että meillä on bileet käynnissä, mutta en vain halunnut häntä mukaan ja valehtelin olevani sairas. Säikähdin kamalasti kun raahustin aamutakissa keittiöön ottaamaan lääkettä ja ikkunassa oli naama kiinni!
Tällä ihmisellä oli vielä jostain syystä siiderit mukana ja jäi siihen parvekkeelleni juoman siideriä sekä polttamaan tupakkaa. Mutta kun pidin ne tuparit ja myöhästyneet 18v bileet myöhemmin niin ei tullut.
Joo on ollut jo kauan entinen ystävä.
En suostunut ottamaan serkkuani asumaan meidän kerrostaloasuntoomme. Hän erosi ja vaati muuttaa meille kolmen ison koiransa kanssa kunnes asunto löytyy. Meillä kaksi lasta ja eläin allergiaa.. Hän tekee yötyötä. Olin itsekäs kusipää... Kyseessä hieman määräilevän puoleinen tapaus muutoinkin. Komentelee kuin kotonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä on saanut yläpeukkuja kun tästä ei ota mitään selvää. Mikä ihmeen lihapala? Kenen koirat? Miksi kirjoittaja kävi kampaajalla sairaana jos ei edes ollut menossa juhliin (ei kai kampausta monta päivää etukäteen tehdä)? Tosi sekava kirjoitus.
Muutaman kerran luettuani taisin ymmärtää: Kirjoittaja oli valmistautunut menemään läheisen juhliin, oli siis hankkinut uudet vaatteet ja kengät, ja oli käynyt kampaajalla varmaankin värjäyttämässä ja leikkauttamassa tukan kuosiin - aika monihan niin tekee. Ei siis varsinaisesti teetä kampausta, vaan noi perusjutut. Ja sitten olikin äkillisesti sairastunut juuri ennen läheisen juhlia, eikä päässytkään sinne, ilmeisesti juuri edellisenä päivänä. Ja tämä läheinen suuttui siitä, ja purki suuttumustaan kirjoittajalle mm. valittamalla siitä, että mihin nyt sitten laittaa sen pihvin ("lihanpala") jonka oli varannut kirjoittajalle tarjottavaksi. Kirjoittaja oli kohteliaasti niellyt mielipiteensä ("Kuule syötä vaikka "naapurin koirille" jos et muuta keksi!"). Läheinen kuvitteli, että kirjoittaja ei edes halunnut osallistua hänen juhliinsa, vaikka kirjoittaja oli nähnyt suuren vaivan osallistumisen eteen (ne uudet vaatteet ja kampaamokäyntikin).
Että vaati hieman ajattelua, mutta kyllä se aukesi.
Olin sopinut treffit ystäväni kanssa oltais käyty illalla syömässä. Sit muistin että meillä onkin miehen (ex) kanssa hääpäivä ja peruin kaverini kanssa tapaamisen ja kun mies kuuli hääpäivänä että olin ylipäätään sopinut sille päivälle mitään muuta, hän suuttui silmittömästi ja ilmoitti ettei me olla menossa yhtään minnekään syömään kun ei tuon enempää meidän hääpäivä mulle merkitse.
- toki mä olin silloin, ja olen edelleenkin aivan varma että miehellä ei ollut mitään järjestettynä etukäteen. (Ei hän ikinä sellaisia tehnyt. Jos vei mut synttäri-illalliselle niin itse sain pöydän varata ja järkätä lapset hoitoon, hän kyllä maksoi.)
Sitä aikaisempina vuosina me ei oltu kumpikaan oikein muistettu hääpäiviämme, molemmilta oli mennyt moinen juhlapäivä ihan ohi ja usein vasta illalla jompi kumpi huomasi että "tänään oli hääpäivä, onnea meille".
Tuota taustaa vasten tuo raivostuminen oli suorastaan naurettavaa.
Toki tuo myös jäi meidän viimeiseksi hääpäiväksi.
No eivätkö suutu edes siitä, ettet koskaan ole yhteydessä? ;) :D