Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6330)

Vierailija
4541/6330 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme sopineet kaveriporukan kanssa että menemme uutena vuotena läheiselle mäelle ampumaan raketteja, mutta tulin kipeäksi pari päivää ennen ja olin kotona kuumeeessa. Näin kavereitani viikko möhemmin ja kerroin katselleeni raketteja ikkunasta. Yksi alkoi rähjätä ja vaatia että maksan osani raketeista jotka he ostivat, kun olin kuitenkin katsonut niitä.

Vierailija
4542/6330 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni suuttui kun emme jakaneet polttopuita sukulaisille kun pihaltamme kaadettiin puita. Saimme oikein listankaikista joille polttopuuta olisi pitänyt antaa. Meidän talomme lämmitetään puilla, joten sille  puulle on oikea tarve, monilla sukulaisilla on takka vain koristeena tai tarvivat puuta saunan lämmitykseen. Niin, vielä se että asumme 200 km päässä näistä sukulaisista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4543/6330 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni veti herneen nenään kun hommattiin ilmalämpöpumppu. On kuulemma itsekästä ostaa jotain niin kallista samalla kun kaveri laskee ruokaostoksilla riittääkö rahat jauhelihaan.

Vierailija
4544/6330 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

No ei aikuiset peru sovittuja juttuja päänsäryn vuoksi vaan ottavat buranan ja hoitavat homman. Olet itsekäs kun ajattelet ettei ystävällesi ole aikataululla väliä.

Ja sinä et taida ymmärtää että esim migreenissä ei hoideta mitään asiaa, oli lääke otettu tai ei, perehdy paremmin päänsärkyihin kun olet itse niin itsekäs ettet anna mitään armoa sairaalle ihmiselle

Vierailija
4545/6330 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hauska ketju. Kerran. Mulle suututtiin kun en käyttänyt munakello, vaikka täydellistä tuli ilmankin. Hirveää huutoa, yritin kovasti olla nauramatta ja cool.

Vierailija
4546/6330 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä etten ole tyytyväinen tämän hetkiseen elämäntilanteeseen. Ei ole kenenkään asia kertoa mihin kukakin saa olla tyytyväinen. Aivan en arvosta kotona nyhjäämistä ja ajan tuhlaamista. Miksi siis olisin tyytyväinen elämääni tai itseeni tällaisena, kuin nyt olen ja kuinka elän. Eivät nämä mielensäpahoittajat itsekään tyytyisi tähän tilanteeseen tai näihin vaihtoehtoihin.

Vierailija
4547/6330 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex suuttui, kun siivosin ja tiskasin ja yksi viinilasi rikkoutui vahingossa (siis hänen kämpässään). Pahoittelin ja lupasin ostaa uuden, mutta hän suuttui aivan silmittömästi ja piti monta päivää mykkäkoulua päälle.

Vierailija
4548/6330 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme sopineet vierailusta ja laitoin valmiiksi lämpimän ruuan ja petipaikan sekä olin ostanut iltaa varten herkkuja yms. Soitin hänelle ja kysyin mihin aikaan hän suurin piirtein perillä, piti ulkoiluttaa koirat ja halusin varmistaa että olen kotona kun hän saapuu. Kaverini veti herneen nokkaan tästä kyselystä ja ilmoitti että kääntyy takaisin kotiinsa kun pitää olla niin tarkka aikataulu. 

Vierailija
4549/6330 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhempani suuttuivat aikoinaan kun heillä ollessani maksoin yhden laskun läppärilläni. Olisi pitänyt pitää oikeuksistani kiinni ja vaatia palvelua. Tämä olisi tietenkin tarkoittanut jonottamista tuntikausia arkipäivänä konttorissa.

Maksaa mahdollisesti myös monen euron palvelumaksut.

Vierailija
4550/6330 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni oli alkoholisti ja äitini sisko, kummitätini, on aivan varma että olen samanlainen kuin isäni ja etsii aina todisteita että ryyppään salaa. Voin ottaa lasillisen viiniä tai siiderin seurassa, mutta pärjään ilmankin.

Kummini perheineen oli sitten meillä yöpymässä sukujuhlien vuoksi. Menin suihkuun ja huuhtelen aina lopuksi hiukset laimennetulla omenaviinietikalla. Käyttämäni etikka on lasipullossa ja siinä on metallinen kierrekorkki, joten avatessani pullon tätini hihkui oven takaa että hän kuuli kun avasin kossupullon!!! Avasin oven, kaadoin tarvisemani määrän etikkaa kulhoon, annoin pullon tädilleni, käskin maistamaan "kossuani" ja suljin oven. Kun pääsin suihkusta tätini oli pakkaamassa tavaroitaan ja ilmoitti lähtevänsä hotelliin nukkumaan. Näimme seuraavana päivänä, eikä hän suostunut puhumaan minulle. Terveisiä tädille Suonenjoelle, eipä haittaa jos joku tunnistaa. 

Vierailija
4551/6330 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle suututtiin kun en lopettanut työtäni talouspäällikkönä  ja muuttanut takaisin kotikuntaan hoitamaan palkatta isoäitiäni, joka ei enää pärjännyt yksin kotonaan. Oli sitten minun syytäni että hän joutui vanhainkotiin, jossa jopa viihtyi, kunnes sydän ei enää jaksanut. 

Olin silloin lapseton ja naimaton, suvun mielestä vanhapiika, joka ei tee mitään tärkeää ja olisi joutanut istumaan seuraneitinä. Olin kylläkin ollut silloin jo 4v suhteessa ja olin perustanut yhteisen kodin mieheni kanssa + häistä oli sovittu, mutta korona sotki suunnitelmat. Nyt kun olen naimisissa ja lapsi tulossa, niin yhtäkkiä olen paljon arvostetumpi kuin "pelkästään" hyvin palkatussa työssä ollessani.

Vierailija
4552/6330 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe ensin ällistyi ja sitten suuttui kun tapasin ihanan miehen, muutimme yhteen ja perustimme perheen toiselle paikkakunnalle. Ihmettelin miksi ilmapiiri oli aina vähän kireä kun vierailimme lapsuuden kodissani, varsinkin jos oli enemmän perhettä paikalla. Lopulta siskoni kertoi, että vanhempani olivat suunnitelleet vuosia, että minä kuopuksena jään kotiin hoitamaan vanhempiani kun he eivät enää pärjää itsekseen. 

Vierailija
4553/6330 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äidilleni riitti suuttumiseen pelkkä olemassaoloni. Ehkä siksi on tehnyt mieli tappaa itsensä jo nuoresta pitäen.

Voi, se olisi ihan turha kuolema! Älä rankaise itseäsi äitisi suuttumuksen tai sanojen takia. Arvosta sen sijaan itseäsi ja sitä, että olet olemassa niistä huolimatta. Osoita olevasi äitisi suuttumuksen yläpuolella, ole oman onnesi seppä ja oman elämäsi sankari!

Meillä on vain tämä yksi elämä, älä anna kenenkään pilata omaasi. Tee tarvittaessa pesäero negatiivisiin ihmisiin ja vaali suhdetta hyvää mieltä tuoviin. Osoita myös itse olevasi erilainen kuin äitisi.

Voi, jos voisin halata sinua!

Vierailija
4554/6330 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle voi suuttua kukaan,kun en ole tekemisissä ihmisten kanssa. Sukulaisista muutaman kans vain watsupissa.

Vierailija
4555/6330 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisen lapsen äiti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äidilleni riitti suuttumiseen pelkkä olemassaoloni. Ehkä siksi on tehnyt mieli tappaa itsensä jo nuoresta pitäen.

Voi, se olisi ihan turha kuolema! Älä rankaise itseäsi äitisi suuttumuksen tai sanojen takia. Arvosta sen sijaan itseäsi ja sitä, että olet olemassa niistä huolimatta. Osoita olevasi äitisi suuttumuksen yläpuolella, ole oman onnesi seppä ja oman elämäsi sankari!

Meillä on vain tämä yksi elämä, älä anna kenenkään pilata omaasi. Tee tarvittaessa pesäero negatiivisiin ihmisiin ja vaali suhdetta hyvää mieltä tuoviin. Osoita myös itse olevasi erilainen kuin äitisi.

Voi, jos voisin halata sinua!

juuri näin,itse en ole tekemisissä negatiivisten kanssa ja minun hyvää oloa ei kukaan äksy vie;)

Vierailija
4556/6330 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni aikuinen poika (yli 40v) veti herneen nenäänsä kun soitin surunvalittelusoiton hänen isänsä kuoleman takia ja satuin puhelun yhteydessä mainitsemaan jotain omien vanhempieni kuolemista. 

Vierailija
4557/6330 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedänpähän nyt että pippurit ei ole ok.

Keittoihin yleensä laitetaan kokonaisia maustepippureita ei mustapippureita.

Vierailija
4558/6330 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein niin, että istuin kuskin paikalla hiljaa enkä lähtenyt ajamaan. Aikansa pitivät puhetta, mutta sitten huomasivat ettei auto liiku. Kysyivät syytä, Sanoin, että tiedätte kyllä. No rupesi vyöt meneen kiinni.

Vierailija
4559/6330 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostu siivoamaan miesystävän äidin kotona viikonloppuisin eli viikonloppuisin sinne pitäisi varta vasten lähteä tekemään suursiivousta.

Vierailija
4560/6330 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seisoin paikallani ja kännykkää tuijottava kävelijä käveli päin ja vika oli minussa ja se minulle myös kerrottiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme