Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6330)

Vierailija
4241/6330 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle suuttui joskus eräs vanhempi rouva bussissa, kun pidin lääketiedeteemaista huumoripaitaa päällä. Paidasta erotti kuka tahansa, että ei ollut aito lääkärin paita, joskin siinä oli pieni punainen risti, mutta kissankokoisilla kirjaimilla huumoripitoinen teksti. Tämän rouvan mielestä narkomaanit ripustautuisivat epätoivoissaan kaulaani anelemaan apua ja minä olisin heitä röyhkeästi huijannut. Aikani sitä kuuntelin ja sanoin, että eivätköhän narkomaanitkin tajua hakea päivystyksestä apua jos se tilanne tulee. Kuulemma lentävät sieltä heti pihalle. Möykän jatkuessa kivahdin, että nyt rouvalle hyvää päivänjatkoa, pidän paitaa jatkossakin.

Samainen rouva on sittemmin käskenyt esim. Bussia odottavia ihmisiä riviin, koska kännykät säteilevät.

Vierailija
4242/6330 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käräytin oudosti käyttäytyvän puolison feikkiprofiililla. Halusi heti lähteä tutustumaan vieraaseen naiseen treffeillä. Kuulemma sain mitä tilasin kun paljastin, että käry kävi. Loukkaantui verisesti. Kävi ilmi että sutinoita oli ollut enemmänkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4243/6330 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollessamme puolisoni kanssa elokuvissa, söimme samalla leffateatterista ostettuja popcorneja pahvi-astioista (eivät edes rapise). Kun tämä "taide-elokuva" oli ohi, takanamme istunut vanhempi, tyylikkäästi pukeutunut rouva haukkui meidät täysin. Hän ei kuulemma voi ymmärtää, miten joku voi syödä leffassa jotain. Se häiritsi hänen leffan katsomistaan kuulemma kohtuuttomasti. Jos hän saisi päättää, meille annettaisiin ikuinen porttikielto elokuviin.

Ymmärtän tuota rouvaa. Me mieheni ja minä emme tykkää myös leffassa syöjistä. Äänä ja hajuja ( pop corn) niistä syntyy ja ne häiritsevät.

Siksi käymme tosi harvoin. Siinäpä vinkkiä jotta olis joskus syömisvapaa katsomisnautinto tarjolla, niin sellaiseen vois mennä,

Vierailija
4244/6330 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalleni palkattiin kiireapulainen yhdelle osastolle.

Sieltä työkaveri kertoi, että kiireapulainen lähtee samantien johonkin ei-kiireelliseen leikkaukseen.

Sanoin, että itse en uskaltaisi koeajalla sellaista tehdä ja vielä tilanteessa, jossa työt olivat pahasti ruuhkautuneet ja hänet siksi palkattu. Olisi parempi odottaa vähän aikaa.

Koko tuo osasto suuttui minulle eikä auttanut, vaikka kerroin tarkoittaneeni hyvää, että hän huomaisi olla varovainen tilanteessa.

Hänet irtisanottiin sitten koeajalla.

Minua epäiltiin jopa jotenkin syylliseksi, vaikken liittynyt asiaan mitenkään.

Aasin voi aina taluttaa lähteelle, mutta sitä ei voi pakottaa juomaan.

Vierailija
4245/6330 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein meillä kotona ruokaa ja otin siitä osan sivuun ennenkuin lisäsin loput ainekset, koska siihen kuului mukaan ainesosia jolle olen allerginen. Eli syön samaa ruokaa kuin perheeni, mutta teen oman annokseni ilman mm. tomaattia, pähkinöitä ja paria maustetta. Naapuri oli meillä jotain lainaamassa ja hän ihmetteli miksi niin teen ja kertoessani syyn hän ilmoitti allergiani olevan vain päässäni ja turhaa hienostelua. Kun mieheni sanoi että asia on ihan vakavasti otettava ja voin saada pahimmillaan sairaalahoitoa vaativan kohtauksen, niin tämä naapuri vain käveli ulos. Laitoin kyllä muistiin että hänen luonaan en syö yhtään mitään, jos kylässä käydään.

Vierailija
4246/6330 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosien ystävyyssuhde päättyi siihen, että olen kertonut hänen asioitaan jollekin, muttei suostuta kertomaan että kenelle tai puhumaan asiasta.

Kesti vuosia, että en nähnyt enää painajaisia tai miettinyt tapahtunutta.

Olen muutenkin kuulemma todella manipuloiva ihminen.

Noh, olen nykyään päässyt jo asian yli ja toivon tälle ihmiselle vain kaikkea hyvää

Vierailija
4247/6330 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetin jouluksi lahjoja.

Saaja laittoi s postia ja vihamielisen viestin.

Kyseessä instassa ihminen jolle olen saanut lähettää pr tuotteita testiin.

Aina on kelvannut tuotteet. Nyt kun oli jouluntoivotukset mukana se aiheutti näemmä pahanmielen.

En ymmärrä!

ai jotain sinun firman logolla varustettuja mainostuotteita? Onhan tuo vähän vähemmän miellyttävä lahja. Joku mainosteksti näyttävällä paikalla.

Vierailija
4248/6330 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme kaverin kanssa kokeilemassa uutta reseptiä, kokkailimme aina silloin tällöin yhdessä. Kaverini katsoi ohjetta youtubesta ja kertoi minulle kuinka paljon mitäkin tarvitaan ja minä mittailin. Sitten kun ruoka-aineita piti hämmentää wokkipannulla, niin  kaverini sai yhtäkkiä hepulin kun hämmensin ruokaa puulastalla ja ohjeessa oli mainittu silikonilasta... 

Vierailija
4249/6330 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen kun paketoin joku vuosi joululahjoja ja sain kuulla kunniani kun paketin naruista muodotui tasasivuinen risti, piti laittaa narut niin että rusetti jää kummaltakin sivulta vähän laitaan, muuten tulee mieleen arkun päällä oleva risti. Tänä vuonna laitan tuolle valittajalle pelkän ruusukkeen paketin nurkkaan. 

Vierailija
4250/6330 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatiin kaveripariskunnan kanssa lapset parin viikon säteellä toisistaan. Meidät pyydettiin tuon vauvan kummeiksi. Ennen kuin kutsuttiin vieraat vauvamme nimiäisiin, odotettiin että kaverit saavat sovittua ristiäispäivän jottei ne osuisi päällekkäinja pääsisimme heidän juhliin.

No juhlapäivät sovittiin eri viikonlopuille. Lähempänä juhlia ristiäisiä jouduttiin siirtämään, olikohan sairauden takia. Uuden ristiäispäivän valitsivat meidän nimiäisten kanssa samalle päivälle. Tässä vaiheessa vieraat oli siis jo kutsuttu nimiäisiin ja juhlavalmistelut tehty. Ilmoitettiin ettemme valitettavasti pääse ristiäisiin koska meillä on oman lapsen nimiäiset silloin.

Kaveripariskunta suuttui kun jätimme kummilapsemme ristiäiset välistä. Mehän olisimme voineet siirtää oman lapsemme nimiäisiä, jotta pääsisimme paikalle. Lopulta meillä meni kavereihin tämän johdosta välit kokonaan koska me emme ymmärtäneet kuinka huonosti olemme käyttäytyneet.

Vierailija
4251/6330 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on toisessa maassa asuva nettiystävä ja chattaillaan hänen kanssaan päivittäin, videopuhellaan, whatsappeillaan jne.

Hän linkkasi minulle pari päivää sitten twitter linkin Screamista(siis se elokuva) jonka avasin mutta en kommentoinut mitenkään. En tiennyt kuuluuko kommentoida vai ei, koska hän vain linkkasi sen ilman mitään kommenttia esim "uusi scream teaseri" tms.

Suuttui siitä sitten verisesti koska en kommentoinut sitä mitenkään. Sanoin siihen sitten että hän on monesti jättänyt kommentoimatta minun juttujani, jolloin suuttui vielä enemmän jostain syystä.

Vierailija
4252/6330 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että kyselin kuulumisia

Halusin olla ystävä. Ei sitten

Vierailija
4253/6330 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupateltiin naapurin kanssa niitä näitä, ja juttu kääntyi jouluruokiin. Suuttui koska meillä ei ollut kinkkua ollenkaan, kuulemma kuuluu ehdottomasti joulupöytään kun on se sanontakin että kinkku on juhlapöydän kunkku.

Vierailija
4254/6330 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs henkilö kysyi minulta, että ovatko 4 veljeäni minun isoveljiäni vai pikkuveljiäni ja kerroin, että 2 on isoveljiä ja 2 pikkuveljeä. Hän sitten jostain syystä suuttui kun en ollutkaan esikoinen tai kuopus vaan keskimmäinen veli.

Vierailija
4255/6330 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks äijänkäppänä suuttu kun ei saanu kahmia kaikkia karkkia itselleen kun kaupan kassalla oli tarjolla karkki per asiakas. Ihan hirvee äijä, huusi kun hyeena sille kassaraukalle.

Vierailija
4256/6330 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni 55v. suuttuu kun tytär ei vieläkään osta hänelle joululahjaa, vaikka tytär on jo 20v. Minusta outoa käytöstä suuttua tuollaisesta ja vieläpä minulle eli äidille, aivan kuin olisi delegoinut kasvatuksen minulle. Itse mietin näin että tytär kypsyessään sitten ostaa vanhemmilleenkin ne joululahjat, enkä näe sitä ainakaan raivaamisen aiheena. Kyllä niitä joululahjoja itse kukin tarpeeksi saa muutenkin.

Vierailija
4257/6330 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ystävästäni oli kerrottu perättömiä juoruja. Ja juorun kuulijat olivat hänelle vihaisia niistä asioista joita hän siis ei ollut tehnyt.

Vierailija
4258/6330 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että kyselin kuulumisia

Halusin olla ystävä. Ei sitten

Samoja kokemuksia minullakin.

Vierailija
4259/6330 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani moittivat minua, kun en vastannut puhelimeen jouluaattoiltana(!) varttia vaille yhdeksältä. Pitäisi heidän mukaansa aina vastata, koska heillä saattaa olla huonoja uutisia, esim. että joku on kuollut! Totesin, että en voi vastata puhelimeen lapsia nukuttaessani, koska lapset heräävät siihen. Rehellisesti sanottuna vanhempani ovat sen verran raskaita ja rajattomia ihmisiä, ettei paljoa huvita kuulla heidän "huonoja uutisiaan" aattoillan ratoksi. Onneksi välimatkaa on yli 500 km.

Vierailija
4260/6330 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran ystävästäni oli kerrottu perättömiä juoruja. Ja juorun kuulijat olivat hänelle vihaisia niistä asioista joita hän siis ei ollut tehnyt.

No tuo on hirveää mutta valitettavan yleistä.