Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6330)

Vierailija
4201/6330 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entinen kaveri suuttui, kun en päässyt hänen synttäreille. Juhlat olisi ollut kotipaikkakunnallani 100 kilsan päässä ja mä en saanut lapsille hoitajaa. Tämä kaveri kyllä kaikille väitti, että olin ollut kyseisissä juhlissa ja pettänyt miestäni, ihmetteli vielä kun kukaan ei häntä uskonut.

Vierailija
4202/6330 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun X naisystävä raivostui autossa kun radiosta tuli iskelmä. Sopivasti lihava. Minusta se oli ja on Hauska.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4203/6330 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exä suuttui mulle kun en suostunut kantamaan autosta asuntoon hänen kaljasalkkuaan, enkä siis itse juonut ollenkaan silloin. Hän kiukutteli kun pieni lapsi monta tuntia. 🤯

Minun exä suuttui, uhriutui ja kiukutteli, kun en jaksanut lähteä huonossa säässä ja väsyneenä kotoa hakemaan hänelle kaljaa. Kostona kieltäytyi tuomasta minulle paria, kun seuraavan kerran oli menossa hakemaan itselleen.

Miesten järkevyys ja hillitty tunnemaailma taas huipussaan.

Ei se mikään miesten ongelma ole, ihan vain sinun exäsi.

Vierailija
4204/6330 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin exän kanssa tulossa taksilla kotiin jostain illanvietosta. Kun kaarretaan pihaan, mulla on jo kortti valmiina kourassa ja oon suurinpiirtein keskellä maksutapahtumaa, kun exä yhtäkkiä keskeyttää ja vaatii, että hän haluaa maksaa.

Saman tien kun päästiin sisälle ja ovi sulkeutui, hän vetää kauheat raivarit siitä kun "joutui maksamaan" :D

Vierailija
4205/6330 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni suuttui minulle siitä kun poikani kuoli ja sovin exäni kanssa pojan hautajaisiin liittyviä asioita ja puhuimme puhelimessa useamman kerran heti pojan kuoleman jälkeen. Poika siis oli exäni ja minun. Surun murtamina puhuimme koska tiesimme ettei kukaan muu voisi tuota tuskaa jakaa. Olen edelleen yhdessä mieheni kanssa mutta miltei joka päivä tuo asia mieltäni painaa.

Vierailija
4206/6330 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ollut hämmästynyt ilme kolme päivää aikaisemmin, mikä tarkoittaa että halveksuin keskustelukumppaniani.

Vierailija
4207/6330 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseksuaalisuuteni / se etten halua seksiä koskaan, kenenkään kanssa.

Vierailija
4208/6330 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illanistujaiset ja ruokana oli mm. tartarpihvi, pariskunnan rouva kysyi mitä meidän kissa syö. Raakaruokaa ja tänään juhlapäivä kun sai tartarpihvin toki ilman höysteitä. Emäntä alkoi huutamaan että he ei syö eläintenruokaa ja lähtivät kotiin. Ovat ennenkin käyneet kylässä ja melkein kaikkea olemme syöneet.

Vierailija
4209/6330 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittikuvioissa useampi kuin yksi mies suuttunut, kun kerron (profiilissani jo) että velana (vapaaehtoisesti lapseton) etsin lapsetonta miestä.

Kunnon raivareita tullut joillakin. 

Vierailija
4210/6330 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle entinen ystäväni suuttui mm. siitä, että sain yliopistossa ensimmäisten viikkojen aikana kavereita, joiden kanssa vietin myös vapaa-aikaani. Kuulemma olen epäaito ja pinnallinen ystävä, koska kukaan ei voi parissa viikossa ystävystyä oikeasti, että minä vain esitän olevani ystävä.

Kerran hän valitteli minulle, että kun hänen uusi koiransa ei suostu nukkumaan omassa pedissään vasn tahtoo nukkua matolla. Kysyin sitten, että miksei koira saa nukkua matolla jos se tahtoo. Olen kuulemma idiootti kun en ymmärrä, että koirahan vilustuu siinä ja sitten se voi kuolla, että haluanko minä hänen koiransa kuolevan.

Kertoi kerran omiin opintoihinsa liittyvästä asiasta x. Minä totesin, että on mielenkiintoinen aihe, meilläkin oli eri alan opinnoissa sivuttu aavistuksen samaa ja vaikutti mielenkiintoiselta. Hän sitten hermostui, että miksi minun täytyy esittää tietäväni aina kaikesta kaikki, että hän tietää tästä aiheesta enemmän koska se on hänen pääaineensa, etten oikeasti tiedä mitään ja hän sentään joutuu näkemään vaivaa opinnoissaan.

Syystäkin entinen kaveri

"Et saa sanoa tietäväsi minun aiheestani" on tosiaan erikoista. Kerroin kerran aiheesta X, jota oli käsitelty opinnoissani. Työkaveri suuttui, koska eräs hänen alansa opettaja on aiheessa asiantuntija. Ei siis työkaveri itse mutta selvästi loukkaantui. On se väärin että eri aloilla voi käsitellä samoja asioita.

4211/6330 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nötkötti kirjoitti:

Nötkötti kirjoitti:

Vanhin veljeni

pyysi tulemaan järjestämäänsä juhliin yhden päivän varoitusajalla ja suuttui siitä, kun minulla oli tärkeä sovittu meno samalle päivälle. Kyseinen veli on ollut minuun yhteydessä, edellisen kerran tämän vuoden tammikuussa, tosin se ei haittaa yhtään, koska hän on hyvin vaikea ihminen, silloin kun hän ei saa tahtoaan läpi.

Lapsuudessani äitini suuttui minulle, kun edellä mainittu isoveli peruutti autolla pyörän päälle. Eihän se voinut tietenkään olla isoveljeni syytä, ettei hän tarkistanut, onko auton takana mitään. Syy oli ainoastaan minussa, kun jätin pyörän auton taakse.

Auto oli vielä sellaisessa paikassa, että oli käytännössä mahdotonta olla huomaamatta, sen takana olevaa pyörää.

Tuosta sun täytyy keskustella psykiatrin kanssa. Trauma on valtava.

Vierailija
4212/6330 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin jouluksi lahjoja.

Saaja laittoi s postia ja vihamielisen viestin.

Kyseessä instassa ihminen jolle olen saanut lähettää pr tuotteita testiin.

Aina on kelvannut tuotteet. Nyt kun oli jouluntoivotukset mukana se aiheutti näemmä pahanmielen.

En ymmärrä!

Vierailija
4213/6330 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä suuttui kun istagramissa käsittelemätön pehmolelukuvani sai enemmän tykkäyksiä kuin hänen tosi paljon käsittelemä auringonlaskukuvansa jonka hän oli postannut omaan instaansa.

Kuvani sai noin parisataa tykkäystä, hänen kuvansa noin 50.

Vierailija
4214/6330 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs joulu suunnittelin pikkujouluja kolmenkympin alkupäässä olevalle naisporukalle. Kaikille sopi laivareissu. Olin ajatellut että menemme Ruotsiin päin iltalaivalla Turusta, emme käy maissa (mielestäni se aika on niin lyhyt että se on ahdistavaa kellon kyttäystä), söisimme vasta seuraavana päivänä itsemme ähkyyn buffetissa ettei väsymys iske heti alkumetreillä, ja näkisimme paljon viihdyttäviä artisteja, kun on sentään kerran vuodessa pikkujoulut.

Porukassa on eräs joka haluaa aina, että muut tekevät kuten hän haluaa. Olen miljoona kertaa vuosien varrella joustanut hänen mielensä mukaan, ja niin ovat muutkin.

Tällä kertaa hän halusi lähteä Helsingistä Viroon päivälaivalla, syödä buffassa ähkyt alkuillasta, käydä maissa ja eikä mitään artisteja tarvita. Toisin sanoen olisimme tylsistyneet kuoliaiksi ja nukahtaneet jo alkuillasta. Se on ihan OK tavallisella laivareissulla, mutta pikkujoulujen kuuluisi mielestäni olla erilaiset. 2/3 porukasta oli hänen kanssaan samaa mieltä. 1/3 oli sitten minun mieltäni.

Pohdin asiaa pari päivää. Tulin siihen tulokseen, että on parempi että menemme eri laivoille, koska halusimme pikkujouluilta ihan eri asioita. Mielestäni ei ole kivaa joutua maksamaan asioista jotka eivät ole omaan mieleen. Ehdotin siis kaikille, että kukin menee sille laivalle mikä tuntuu mieluisimmalta. Että voimme sitten seuraavana vuonna juhlia kaikki yhdessä ja näin saada juuri haluamamme pikkujoulut.

Käytin viestissä pehmittäviä hymiöitä ja sanoin että on ihan OK että haluamme eri asioita, olimme eri elämänvaiheissa jne. Yritin tosissani että kaikille jäisi hyvä mieli.

Päällepäsmäri suuttui ja syytteli kuinka olen epäreilu jne. He eivät koskaan menneet sille laivareissulle eivätkä viettäneet muutenkaan yhteistä pikkujoulua. En tänä päivänäkään ymmärrä mikä päätöksessäni oli niin kamalaa? Jossain vaiheessa syyttelyä sitten totesin väliin, että hei mä olen ennen kyllä taipunut sinun tahtoosi, mutta nyt haluan tehdä oman pääni mukaan. Sen jälkeen alkoikin sitten yhä kestävä radiohiljaisuus ja tapaamme lähinnä yhteisten tuttujen järjestämissä pirskeissä. Ilmeisesti kukaan ei ollut koskaan asettanut hänelle rajoja.

Et tainnut huomata, että tässä sinä olit se, jonka pään mukaan olisi pitänyt tehdä. Enemmistö kannatti sitä toista suunnitelmaa, johon sinä et halunnut taipua. Sinulle oli tärkeämpää oman pääsi mukainen reissu kuin yhteinen pikkujoulu koko porukalla.

Vierailija
4215/6330 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssäni ihan loistava onnistuminen, kun sain tehtyä ihan valtavan suuret kaupat asiakkaan kanssa.

Esihenkilöäni (joka oikein klassinen voimakkaan narsistinen persoona) ärsytti silminnähden onnistumiseni, koska en ollut hänen suosikkinsa, vaan ehkä vähän just se jota hän ei arvostanut.

Hänen kaltaisille sairaille rikkinäisille ihmisille on sietämätöntä jos muiden ihmisten loistavat onnistumiset, he eivät kertakaikkiaan siedä sitä että joku muu timisä saa kunnian.

Samantapainen case tapahtui erään kolleganikin kohdalla, naispuoleinen pomomme sivuutti täysin tämän onnistumiset.

Vierailija
4216/6330 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävä suuttui kun istagramissa käsittelemätön pehmolelukuvani sai enemmän tykkäyksiä kuin hänen tosi paljon käsittelemä auringonlaskukuvansa jonka hän oli postannut omaan instaansa.

Kuvani sai noin parisataa tykkäystä, hänen kuvansa noin 50.

Ehkä olen jo liian vanha tähän, mutta oletteko te oikeasti näin lapsellisia ja huonolla itsetunnoll varustettuja että julkaisujen tykkäysten määrisyä suututaan tai joku luulee että toinen suuttuu kun toisen jutuista "tykätään" enemmän. Voi hyvänen aika, hankikaa elämä älkääkä vertailko noin tyhjänpäiväisiä asioita.

Vierailija
4217/6330 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsen soittoharrastuksessa opettaja haukkui lapsen jonkun toisen lapsen nimellä ja tekemisien vuoksi. Me molemmat jotenkin jäädyimme siinä tilanteessa. Minä tunsin liikaa myötähäpeää sanoakseni, että opettaja mäkättää nyt väärälle lapselle.

Kotimatkalla lapsi puhui asiasta ja minä sanoin, että aikuisilla voi tulla TIA-kohtauksia tai muita sairauskohtauksia, jolloin he ovat sekaisin ja eivät ymmärrä että puhuvat täysin väärille ihmisille väärästä asiasta.

Vierailija
4218/6330 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ruokakaupassa ja käytin maskia. Yksi n 60 v mies tuli siihen huutamaan ja valittamaan minulle siitä maskista :0

Vierailija
4219/6330 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa hedelmäosastolla tuli vastaan homeinen appelsiini ja kun siinä lähellä oli myyjä järjestämässä muita hedelmiä niin sanoin siitä hänelle. Myyjä kiitti huomiosta ja nappasi sen appelsiinin pois. Jäin siihen keräämään muta hedelmiä pussiin kun vanhempi mies tuli valittamaan puolihuutoa että miksi kiusaan myyjää mädillä hedelmillä?!? 

Vierailija
4220/6330 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kaupasta laktoositonta maitoa kun luokseni tuli lähemmäs 60-vuotias nainen, joka alkoi huutamaan minulle, että en saa laktoositonta maitoa ostaa, koska se on hänen maitoaan koska hänellä on se tauti että hän ei voi tavallista maitoa juoda. Kaikkien muiden pitää hänen mukaansa laktoosipitoista maitoa juoda koska kenelläkään muulla ei tautia, että täytyy juoda laktoositonta maitoa. Minä sanoin ihmeissäni, että laktoosi-intoreranssi on erittäin yleinen vaiva ja että minullakin on se. Sitten siinä ohi kulkenut mieskin sanoi, että hänelläkin on laktoosi-intoranssi. Nainen sitten huusi ja raivosi, että se on hänen tauti eikä sitä ole kenelläkään muulla ja lähti itkien pois paikalta.