Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6330)

Vierailija
4281/6330 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverini hermostui kun näytin läppäriltä Iltalehden sivuilta yhden uutisen kun olin kirjautuneena sivuille, niin että etunimeni näkyi oikeassa ylänurkassa. Olen kuulemma maailman itsekkäin ihminen kun iltiksen sivuillakin pitää olla oma nimi näkyvissä koko ajan.

Vierailija
4282/6330 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sukulainen mökötti perheineen minulle kaksi vuotta, kun olin "tuijottanut vihamielisesti" tarjottavia juhlissa. En ollut edes tietoinen mököttämisestä ennen kuin äitini kertoi asiasta.

Samainen perhe ei voinut tuon takia tulla sisarukseni valmistujaisiin, koska "eivät kestäneet" olla samassa tilassa minun kanssa.

Se porukka on hieman... No omalaatuinen. Nykyään pelaamme kilahdusbingoa, että mistä he keksivät seuraavaksi suuttua ja kenelle 😂 Se tuntuu hyvin sattumanvaraiselta käytökseltä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4283/6330 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on isokokoinen koira, joka kävelee ihan rauhallisesti vierelläni lenkillä. Aina välillä huomaa kun ihmisiä ärsyttää koirani, tuijottaa sitä todella ilkeästi kun kävellään ohi, kerran sitä kutsuttiin otukseksi. Ihan puhdasrotuinen kaunis koira ja alle vuoden ikäinen eli pentu vielä.

Minusta ainakin sinun koirasi kuulostaa ihanalta!

Vierailija
4284/6330 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskon ex tuohtui mulle kerran siitä, kun mulla oli liian puhtaat Conversen tennarit :D 

Vierailija
4285/6330 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskeytetty yhdyntä (olen mies).

Vierailija
4286/6330 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuolinen sukulainen suuttui siitä, että minä noudatin lakia. Mies luulee olevansa puolijumala (kaiken arvostelun yläpuolella) joten hän suuttuu lähes joka kerta, kun hänelle sanotaan, että homma X tehdään nyt tavalla Y, koska laki / asetus / määräys / direktiivi Z käskee toimimaan juuri näin.

Mies on luultavasti narsisti. Seinähullu ja henkisesti epäkypsä (5-vuotiaan tasolla) hän ainakin on, koska kapinoi jatkuvasti yhteiskunnan pelisääntöjä vastaan.

Vierailija
4287/6330 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran erään naisen kanssa oftuli puheeksi etunimet ja minä kerroin, että minulla on 3 etunimeä. Hän suuttui jostain syystä valtavasti ja alkoi karjumaan, että ei voi olla Suomessa kenelläkään kuin 2 etunimeä ja että kaikilla ihmisillä on juuri 2 etunimeä. Minä sitten selitin, että Suomen nimilain mukaan lapselle voi antaa 3 etunimeä, mutta että joillakin ihmisillä on vain 1 etunimi. Hän sitten huusi ja raivosi, että etunimiä on kaikilla aina 2. Silloin vielä siis sai lapselle antaa korkeintaan 3 etunimeä, nythän niitä saa antaa 4.

Kaikenmoisia juntteja.. Minun sedälläni oli sitä paitsi 5 nimeä. Vuonna 1945 syntyneille sai antaa viisi nimeä. :)

Vierailija
4288/6330 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähipiiriimme kuuluva ihminen suuttui, kun ei menty jouluaattona käymään. Mitään tällaista ei oltu sovittu. Meinasi tulla silmille linjoja pitkin ja kävi vielä asunnossamme joulupäivänä riehumassa.

Onko vaikeaa ymmärtää, että osa ihmisistä haluaa viettää joulun oman perheen kesken.

Onko vaikea ymmärtää että hän on mahdollisesti yksinäinen ja/tai mielenterveysongelmainen?

Vierailija
4289/6330 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rupateltiin naapurin kanssa niitä näitä, ja juttu kääntyi jouluruokiin. Suuttui koska meillä ei ollut kinkkua ollenkaan, kuulemma kuuluu ehdottomasti joulupöytään kun on se sanontakin että kinkku on juhlapöydän kunkku.

Aika outoa, mutta varmaan juuri tätä ihmisryhmää, joka on aina tottunut menemään samalla kaavalla eri tilanteissa koko elämänsä ja kun pitäisi joulupöydässä syödä lammasta kinkun sijaan, niin reaktio on tuollainen.

Vierailija
4290/6330 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni, olkoon vaikka Maija, on totinen ja usein keskustelemme hänen kanssaan syvällisiä asioita. Ollessani hänen luonaan, yritän usein kannatella häntä hänen murheissaan, joista hän minulle kertoo. No. Kerran sitten tapasin toisen ystäväni, Mirjan, S-marketin edessä. Mirja on hyvin huumorintajuinen ja heittää vitsejä vähän joka väliin. Nauroimme Mirjan kanssa mahat kippurassa jollekin hänen jutulleen, johon vastasin toisella huumoripläjäyksellä - ja nauroimme lisää. Maija sattui kulkemaan meidän ohitsemme juuri silloin. Myöhemmin, ollessani Maijan luona, hän erittäin suuttuneena ja mustasukkaisen sävyisessä keskustelussa ärisi minulle, "mikset ole koskaan minun kanssani tuollainen"! Eiköhän kommunikaatio ole aina vastavuoroista 😂

Ehkä Maija on masentunut ja haluaisi pitää hauskaa mutta ei pysty siihen masennuksen takia. Tässä kohtaa tulee tietysti se ongelma, että masentuneella kestää usein todella pitkään, että oppii jälleen nauramaan ja iloitsemaan asioista. 

Viimeisen lauseesi on kovin vahingoniloinen. Toivottavasti ymmärrät, että jotkut tarvitsevat opettelua siihen, kuinka iloitaan. Sekin on ihan yleistä, että monen kodissa ei koskaan ole naurettu eli henkilö ei ole koskaan oppinut naurun "alkeita".

Vierailija
4291/6330 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran on suuttunut ystäväksi luulemani nainen.

Hänellä oli ollut jonkun aikaa kamala tapa haukkua kaikkia muita "ystäviä", kavereita ja tuttuja mitä inhottavimmin eli taisi olla itselläänkin silloin meneillää joku kriisi.

No kerran sitten alkoi kuin tuulesta temmattuna haukkua yhteistä tuttavaamme "kaikille jakajaksi" ja miesten nielijäksi ja ihan kaameaksi huoraksi.

Totuus oli se, että tämä yhteinen tuttavamme oli, kuten tiesin hyvin,  oli jo seurustellut jonkin aikaa nykyisen miehensä kanssa, mutta pitivät matalaa profiilia, mutta tiesin varmuudella, että hänellä ei ollut muita "kierroksessa", ei silloin eikä ollut ollut aiemminkaan.

Hän oli kuitenkin tavattoman viehättävä ihminen, ei vain ulkoisesti vaan myös ihmisenä ja kyllä miehet häntä huokaillen katselivatkin.

Kun sitten puolustin tätä yhteistä tuttavaa ja sanoin, että on todella ikävä, että puhuu noin halveksivasti muutenkin ihmisistä niin alkoi kimittää, että olen vaan olevani hänen yläpuolellaan eikä hän ole tottunut siihen, että häntä ojennetaan ja että tähän asti oli pitänyt minua "kuin siskonaan" ja nyt sitten on ystävyys loppu.

Ja niin olikin.

Ei silti, en kaipaa tätä naista ollenkaan tuttavapiireihini, sillä hänellä ei ollut kuin halveksivia kommentteja ihan kaikkeen.

Tuon yllä kerrotun episodin jälkeen hän katkaisi välinsä minuun ja moneen, joiden kanssa minulla oli yhteyttä ja kulkee pitkin kyliä ja kujia ja puolestaan kertoo minusta idioottimaisia juttujaan.

Varmaan jotkut uskovatkin mutta enpä välitä, sillä moni on huomannut vuosien kuluessa minkälainen myrkkymarja tuo nainen on ja ovat tulleet kertomaan minulle nyttemmin, että häpeävät, että uskoivat alussa tämän "totuudet" niin yhteisestä tutustamme kuin minustakin...

Vierailija
4292/6330 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri suuttui kun kerroin olevani raskaana. Suuttumisen tarkempi syy oli se että olin harrastanut seksiä ja hän ei. Kaveri katkeroitui asiasta ja alkoi valittaa omasta rumuudestaan ja kelpaamattomuudestaan ja muuttui tpsi passiivisagressiiviseksi. Olin tiennyt että lapsi muuttaa ihmissuhteita, mutta mielestäni tämä syy oli jo naurettava

Vierailija
4293/6330 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin odottamassa paikallisjunaa, ja kyykkypissalta pusikosta lähti vähän elämää nähneemmän oloinen nainen kävelemään kohti. Kysyi sitten hieman sammaltaen, että koskas seuraavan junan pitäisi tulla. Vastasin totuudenmukaisesti: "Kahden minuutin päästä", ja tämä oman elämänsä tuksu kilahti karjahtelemaan jotain sekavaa kunnioituksen puutteesta ja yllättävän nopealla liikkeellä läiskäisi minua avokämmenellä naamalle. Kun vähän kauempana oleva seurueensa alkoi metelin saattelemana tulla kohti, katsoin parhaaksi liueta paikalta.

4294/6330 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli 24-vuotiaana munasarjat täynnä isoja kystia. Suurin oli halkaisijaltaan  12 cm. Naislääkäri tiuski minulle vihaisesti että kystia tulee ainoastaan siitä kun syö e-pillereitä epäsäännöllisesti. En syönyt e-pillereitä ja sanoinkin sen mutta nainen ei uskonut. Hän vaan hoki että ihan omaa syytäsi että olet nämä kystat saanut, ja kun hän runnoi ja paineli minua liioitellun kovakouraisesti niin että huusin kivusta, lääkäri tiuski että ihan oikein sinulle että sattuu. En nähnyt häntä enää, mutta hän olisi varmaan ollut tyytyväinen kun olisi kuullut että munasarjani jouduttiin poistamaan enkä pysynyt koskaan saamaan biologisia lapsia. ( Off topic, mutta sain lapsen 36-vuotiaana luovutetulla munasolulla <3 ) 

Vierailija
4295/6330 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies suuttui minulle, kun ei kuullut, toivottivatko vanhempani minulle hyvää joulua. Meillä ovat lapset kipeinä (ovat muuten edelleen, ja itsekin tulin sairaaksi) joten kävimme vain pikaisesti ovella kääntymässä ja miehen kanssa eri aikaan, kun jäin suustani kiinni siskon kanssa hetkeksi.

Olisi varmaan pitänyt kaikkien karjua kitapurjeet lepattaen jouluntoivotukset?

Vierailija
4296/6330 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on isokokoinen koira, joka kävelee ihan rauhallisesti vierelläni lenkillä. Aina välillä huomaa kun ihmisiä ärsyttää koirani, tuijottaa sitä todella ilkeästi kun kävellään ohi, kerran sitä kutsuttiin otukseksi. Ihan puhdasrotuinen kaunis koira ja alle vuoden ikäinen eli pentu vielä.

Minusta ainakin sinun koirasi kuulostaa ihanalta!

Minulle vieras mies kilahti, että ne koirankakat pitää kerätä pois. Olin juuri parhaillaan pussi kourassa poimimassa pökäleitä, kun tämä maailmaa mullistava keksintö karjaistiin.

Vierailija
4297/6330 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä miespuolinen henkilö teen YouTube-videoita ja eräs henkilö on lähettänyt lähes jokaisen videon kommenttikenttään todella kannustavan viestin, jossa hän kehui esimerkiksi kuinka hyviä videoita teen ja kuinka vaikutan hänestä todella ihanalta ihmisiseltä, jolla on selvästi mahtava huumorintaju ja joka olisi varmasti hyvä tuntea. Kerroin vaimolleni, että kuinka olen saanut noita kannustavia viestejä ja kuinka minulle on tullut niistä hyvä mieli. Kerroin myös siitä, että olin vastannut tuolle henkilölle ja kiittänyt noista viesteistä ja kuinka hyvä minulle tuli niistä. Vaimoni sitten suuttui tuolle kommentoijalle hänen viesteistään, että hän ei olisi sellaisia saanut lähettää ja minulle siitä, että en olisi saanut vastata niihin. Syytä hän ei ole suostunut kertomaan vaikka tästä on jo melkein vuosi, mutta ilmeisesti se liittyy siihen, että tuo henkilö on kehitysvammainen.

Vierailija
4298/6330 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei koske minua vaan vanhempiani, mutta en kykene ymmärtämään ajattelua tässä. 

Seitsemänkymppisillä vanhemmillani on eräs perheystävä, jonka isäni on tuntenut lapsesta saakka. He eivät pidä yhteyttä jatkuvasti, mutta ystävyys on niin vanhaa, että he ikään kuin jatkavat tavatessaan aina siitä mihin jäätiin.

Tämän ystävän hyvin iäkkäät vanhemmat kuolivat molemmat lyhyen ajan sisään. Tämä ystävä ei ollut soittanut ja ilmoittanut asiasta vanhemmilleni, vaan he saivat tietää jotain muuta kautta. Vanhempani tiesivät ystävän vanhemmat, mutta eivät olleet tekemisissä heidän kanssaan. 

Vanhempani loukkaantuivat tästä niin paljon, että he päättivät olla kutsumatta tätä vanhaa ystävää eräisiin isoihin juhliin. Kuolemantapauksista oli kulunut kutsujen lähettämisen hetkellä vain parisen kuukautta. Yritin sanoa vanhemmille, että ystävällä on tällä hetkellä  ymmärrettävästä syystä aika paljon sydämellään, ja todennäköisesti myös runsaasti käytännön asioita järjestettävänä, ja että ei ehkä kannata vetää mitään johtopäätöksiä, mutta vanhempani eivät nähneet asiaa näin.

Heidän mielestään oli siis sen arvoista katkaista vuosikymmenien ystävyys sen vuoksi, että heille ei ilmoitettu henkilökohtaisesti sellaisten ihmisten poismenosta, joiden kanssa he eivät edes olleet tekemisissä. 

Vierailija
4299/6330 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi sukulainen mökötti perheineen minulle kaksi vuotta, kun olin "tuijottanut vihamielisesti" tarjottavia juhlissa. En ollut edes tietoinen mököttämisestä ennen kuin äitini kertoi asiasta.

Samainen perhe ei voinut tuon takia tulla sisarukseni valmistujaisiin, koska "eivät kestäneet" olla samassa tilassa minun kanssa.

Se porukka on hieman... No omalaatuinen. Nykyään pelaamme kilahdusbingoa, että mistä he keksivät seuraavaksi suuttua ja kenelle 😂 Se tuntuu hyvin sattumanvaraiselta käytökseltä!

Minulle kilahti yksi työkaveri myös siitä että olin kuulemma "tuijottanut" häntä vihamielisesti. Olin ihan että mitä! Hän hyökkäsi verbaalisesti tosissaan päälleni ja oli ihan raivoissaan "tapahtuneesta" Mikään ei auttanut, ei mikään puolustautuminen, ei mikään. Tämän jälkeen tämä eukko vihasi minua kuin ruttoa. Vaihdoin sitten eri työpaikkaan mutta kuulin jälkeenpäin että tämä samainen akka oli saanut varoituksen ja sen jälkeen potkut kun oli pahoinpidellyt vammaisia potilaita.

Vierailija
4300/6330 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan nyyttäreihin ilmoitin tuovani itseni ja hyviä vitsejä. Siitä tuli verinen loukkaantuminen, koska se oli kuulemma pilkkaa.