Oudoin asia mistä teille on suututtu?
Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.
On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D
Kommentit (6335)
Terhakka Pippa kirjoitti:
^ Imuroidaan 1-4 kertaa viikossa.
No jo on aikamoista intoilua. Ei parhaimmillaan vähintään joka toinen päivä. Meillä imuroidaan kun tarve on eikä aina silloinkaan eikä ole vielä pölyyn kuoltu tai tukehduttu.
Meillä voisi huoletta imuroida päivittäin, aina on pölyä. Teen välillä perussiivouksia, mutta syy on paikassa ja talotekniikassa. Olen vieläpä ammattisiivooja, joten tiedän kuinka hyvä siivous tehdään.
Joskus imuroidaan lähes joka päivä: vaikka miten pyyhkii koirien tassuja ja lapset jättäisivät kenkänsä aina eteiseen (eivät todellakaan) niin kesäisin sitä hiekkaa on joka paikassa jos esim eteistä ei imuroi lähes joka päivä. Luulitko tosiaankin että imuroimme joka kerta koko talon?
Vierailija kirjoitti:
Olemme yrittäneet mieheni kanssa kohta vuoden päivät tuloksetta lasta. Nyt kesällä meillä viimein tärppäsi. Kärsin valitettavasti pahasta alkuraskauden pahoinvoinnista ja huimauksesta. Lisäksi emme ole kertoneet raskaudesta vielä juuri kenellekään emmekä haluakaan kertoa vielä tässä vaiheessa. Ystävälleni järjestettiin tässä joku aika sitten ylläripolttarit ja ilmoitin etten pääse osallistumaan. Polttari iltana laitoin ystävälleni viestin jossa pahoittelin etten päässyt osallistumaan (kerroin hänelle myös syyn) ja toivotin kivaa iltaa. Laitoin viestiin myös että treffataan myöhemmin kahdestaan polttareiden jälkeen ja istutaan iltaa. Ystäväni vastasi takaisin loukkaantuneena koska en osallistunut polttareihin, kuulemma raskaus ei ole syy. Tuossa porukassa käytetään muutenkin alkoholia reilusti, eikä itseäni ole enää vuosiin kiinnostanut viinalla läträäminen. Nyt sitten ystävä ei vastaa enää viesteihin. En vaan ymmärrä koska itse en olisi suuttunut jos ystävä ei olisi päässyt minun polttareihin oli syy mikä tahansa. (En siis ole itse naimisissa). Harmittaa koko tilanne mutta eikait tässä voi muutakuin odottaa että ystävä ehkä jossain kohtaa ”leppyy”. En aio itse kuitenkaan enää hänelle viestitellä koska en koe tehneeni mitään väärää.
Tuo kaveri on idiootti, mutta oli myös sinultakin hiukan huono hetki kertoa raskaudestasi toisen polttaripäivänä. Olisit mieluummin kertonut pari päivää ennemmin tai jälkeen, koska samana päivänä kertomisesta tulee helposti fiilis, että yrität viedä huomion itseesi toisen tärkeänä päivänä.
Oli niin pahanmakuista etten niellyt. Äijä sai kauheat kilarit.
Vierailija kirjoitti:
Oli niin pahanmakuista etten niellyt. Äijä sai kauheat kilarit.
Sika
Kun lukee koko ketjun putkeen, huomaa hauskasti miten jotkut trollit vain keksivät samankaltaisia tarinoita. Tässä ketjussa on ”siitäkös se riemu repesi” -trolli.
Minulle on suututtu monta kertaa siitä että olen nuoren näköinen. On kuitenkin jo ikää. (sitten alkaa toitotus miten vanha olenkaan jne. )
pahin on jos joku kehuu, niin heti joku lyttää työyhteisössä. kateutta?
Olen tehnyt jo monta vuotta itse osan joululahjoista ja esim kylään mennessä otan mukaan jonkun itse leipomani herkun. Teen hilloja, kuusenkerkkäsiirappia, kakkuja, pipareita ja makeisia, jokaiseen purkkiin ja pussiin teen etiketin jossa on tarkat tiedot aineksista. Olen varhaiseläkkeellä reuman vuoksi, joten aikaa tekemiseen on.
Olimme sitten sukutapaamisessa ja satuin kävelemään keittiöön, jossa pari sukulaista oli juttelemassa. Kuulin kun kälyni Mari (ei oikea nimi) kertoi isoäidilleni että varmaan tänä jouluna tulee taas Minnalta (ei oikea nimeni) epämääräisiä purkkeja, joiden sisältöä saa arvailla ja jotka voi sitten heittää roskiin kun ei viitsi antaa kenellekään syötäväksi. Peruutin hiljaa ulos, isoäitini näki, mutta ei sanonut mitään.
Seuraavana jouluna kyselin sisarusteni lapsilta lahjatoiveita ja ostin sitten lahjat Prismasta ja vastaavista. Rahat sain kun myin "epäilyttävät keitokseni" joulutorilla, annoin maistiaisia niin kauppa kävi.
Välipäivinä tuli sitten lapsilta kiitokset lahjoista ja myöhemin sain isoäidiltäni kuulla että mm. kälyni oli suuttunut, kun en viitsinyt nähdä vaivaa lahjojen eteen tänä vuonna vaan ostin valmista. Isoäiti oli kyllä tyytyväinen normaalia suurempaan herkkulahjaansa.
Kuusenkerkkäsiirappi on ihanaa! Jotkut aina haastaa riitaa, teki mitä tahansa.
Tästä asiasta ei ole sanottu minulle mitään ääneen, mutta olen monet kerrat huomannut liikuntapaikkojen pukuhuoneissa, kuinka vanhemmat naiset tuijottavat häijysti, jos pidän pyyhettä tai vaatetta polvieni välissä, kun en halua laskea niitä käsistä millekään likaiselle pinnalle, mutta teen käsillä välillä jotain muuta. En saa tavasta mitään tyydytystä enkä itse pidä sitä seksuaalisena toimintana, vaikka joskus laitan vaatemytyn reisien väliin, mutta naisten ilmeistä voisi päätellä niiden kuvittelevan jotakin sellaista. En siis istu vaan seison ja samalla pidän pyyhettä tai vaatetta kiinni jaloilla polvien välissä. Täysin normaali tapa omasta mielestäni estää pyyhettä tai vaatetta likaantumasta, mutta kylläpä on tullut häijyjä mulkoiluja sen takia.
Totesin uuden kotini keittiössä, etten kauheasti pidä yhdestä säilytysratkaisusta, joka siis oli edellisen asukkaan valitsema. Kaveri hermostui, että ”tuollainenhan maksaa monta sataa, kyllä se on ihan hyvä”! Ja oli kireä koko loppuvierailun. Ehkä tuohon kanavoitui jotain muutakin, tai sitten hänellä on samanlainen omassa keittiössään ja on hänelle sydämen asia.
Kaveri oli loukkaantunut kun en ollut tullut hänelle kaapista erikseen, vaan hän sai kuulla asiasta muilta. Selvennyksenä voin sanoa, että vaikka suuntautumiseni ei ole mikään salaisuus tai asia jota häpeäisin, en kuitenkaan ole koskaan tullut kenellekään varsinaisesti kaapista, koska en koe moiselle tarvetta. Tähän asti olen tuonut asian ilmi vain jos se on liittynyt keskusteluun jollain tapaa. En tiedä mitä kaverini sillä tiedolla olisi tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Harrastan valokuvausta. Kerran sanoin kuvattaville (pariskunta ja lapsi) sovitussa kuvaustilanteessa omasta mielestä small talkina, että näytättepä kuvauksellisilta. En antanut ohjeita, enkä "vuodattanut" kehuja enempää, totesin vain. Suuttuivat että oksat pois. Sitä paitsi kuvauksellisuus, vaikka yhä oli hyvä valo jne. meni siinä ärhentelyssä. En tänäkään päivänä tajua, mistä se reagointi.
Jos pariskunta tai toinen kuuli että "kuvottavilta" =D.
Se, että en edes tiedä mistä minua haukutaan...
Nyt tätä on tullut lisää...
Sanotaan vain, että sun kanssa en puhu... siis oma serkku...
Sanotaan vain, että sun kanssa en tee mitään... toinen oma serkku...
Laitan eston kaikkiin sulta tuleviin viesteihin... veli...
Jne... en ymmärrä laisinkaan kun en ole tehnyt näille ihmisille yhtään mitään pahaa...
Mikä voisi olla selitys sillä tämä ei ole kivaa - tämä on todella surkeeta...
Vierailija kirjoitti:
Se, että en edes tiedä mistä minua haukutaan...
Nyt tätä on tullut lisää...
Sanotaan vain, että sun kanssa en puhu... siis oma serkku...
Sanotaan vain, että sun kanssa en tee mitään... toinen oma serkku...
Laitan eston kaikkiin sulta tuleviin viesteihin... veli...
Jne... en ymmärrä laisinkaan kun en ole tehnyt näille ihmisille yhtään mitään pahaa...
Mikä voisi olla selitys sillä tämä ei ole kivaa - tämä on todella surkeeta...
Ootko koittanu kysyä syytä tähän? Tietysti voi olla hankalaa jos on estot päällä etkä missään näe heitä livenä. Todennäköisesti joku on selän takana puhunu jotain pahaa susta ja sut on sit yksimielisesti todettu syylliseks. Kertoo kyllä omasta mielestä paljon tällaisista ihmisistä jotka toimivat tuolla tavalla edes kysymättä asianomaiselta mitään, erityisesti omat lähiomaiset.
Pistäisin kyllä sitten itsekin välit poikki tuollaisiin ihmisiin jos en heiltä mitään selitystä asiaan saisi, olkoot sitten "paremmat ihmiset" keskenään. Oon nykyään niin kyllästynyt ihmisten paskanjauhantaan ja draamailuun ettei yhtään kiinnosta väkisin miellyttää ketään.
Vierailija kirjoitti:
Käymme mieheni kanssa about vuorotellen kaupassa. Tänään mieheni suuttui kun olin kirjoittanut kauppalappuun "KARKEA merisuola, EI hieno merisuola". Kyllä hän kuulemma osaa kaupassa käydä ja kohtelen häntä kuin lasta.
Taustaa sen verran että noin kolme vuotta olemme yhdessä asuneet, enkä ole vielä kertaakaan saanut karkeaa merisuolaa sillä että olen kirjoittanut kauppalappuun "Karkea merisuola".
Mun mies suuttuu joka kerta kun itse tuo kaupasta väärän tuotteen ja mainitsen siitä - en siis itse suutu vaan mainitsen että ehkä muistaisi sitten seuraavalla kerralla oikein tai edes muistaisi lukea listan tarkemmin koska kirjoitan juuri tuolllaisia kuin edellinen, usein vielä tarkemmin. Esim. "omena ida red x2 (jos ei ole niitä niin ei omenia). Ja sit mies tuo kaks royal galaa ja sanon nätisti että pliis ei näiitä seuraavalla kerralla ja suuttuu että kun *kaikki menee pieleen". Jos lukisi sen listan niin ongelmia ei olisi. Jos kysytte miksen ite käy jos.on noi tarkkaa niin mulla ei ole ajokorttia ja meillä.on taapero nii n koronan ta kia on ollut järkevämpää että mies käy...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peruskoulussa rinnakkaisluokalla ollut poika suuttui minulle siitä, että meillä oli samat etunimet. Olemme syntyneet sana vuonna ja tämä nimi vain sattui olemaan tuolloin muodissa, oliko se nyt neljänneksi suosituin pojan nimi syntymävuonnamme. Hän myös haukkui vanhempiani matkijoiksi koska he olivat antaneet minulle saman etunimen kun hänen vanhempansa olivat antaneet hänelle. Minun vanhempani ja hänen vanhempansa eivät tunteneet toisiaan ollenkaan ja vaikka he olisivatkin tunteneet toisensa, niin hänen vanhempiaan olisi siinä voinut matkimisesta syyttää. Minä nimittäin synnyin alkuvuodesta kun hän syntyi loppuvuodesta ja minulle oli siis annettu nimi nimi jo ennen kuin hän oli vielä edes syntynyt. Hänen mielestään oli kuitenkin väärin, että samalla luokka-asteella on ksksi saman nimistä poikaa vaikka emme edes olleet samalla luokalla.
60-luvulla luvulla ois moni poika saanu vetää kilarit, kun yhdellä luokalla saattoi suunnilleen puolet pojista olla Jari-nimisiä ja toinen puoli Juha-nimisiä. Sama juttu tyttöjen nimissä.
90-luvulla serkkuni vauhkosi siitä että olen tarkoituksella antanut lapselleni nimen Aleksi, se kun on hänen poikansa nimi. No, kun 2005 saatiin eka lapsi, poika, vaimo halusi ehdottomasti antaa sille nimeksi Aleksi. Hmm..
Vierailija kirjoitti:
Asuin ulkomailla irlannissa ja oli jenkkiläinen kämppis, jonka kanssa tultiin hyvin toimeen, oltiin kavereita, mikä harvinaista tommosissa kimppakämpissä.
Sitten yhtenä iltana sillä vaan naksahti? Oltiin keittiössä ja osoitin yhtä työtasolla olevaa ruokapakkausta, en muista mitä, ja kysyin vaan että kenen se oli. Tää alkoi samantien rähjätä että älä koske hänen tavaroihinsa, olen muka aina tutkimassa hänen tavaroitaan jne. Ei TODELLAKAAN pitänyt paikkaansa.
Jotenkin tuntui vaan kiihtyvän ja alkoi vaatia että minun on maksettava eräs lasku, joka maksettiin vuorotellen ja oli SEN vuoro mutta pokkana vaan kielsi että ei ole hänen vuoronsa vaan mun. Olin niin tyrmistynyt tämmösestä käytöksen muutoksesta etten osannut sanoa oikeen mitään, mutta päästyäni omiin oloihini suutuin itsekin. Oli muutenkin murhetta elämässä: Stressaava työ enkä pitänyt siitä talosta enkä asuinalueesta, tulvi yli. Lähetin siis vuokraisännälle viestiä että tahdon muuttaa ja niin teinkin.
Vielä ennen muuttoa tää kämppis oli ihan ymmällä että miten mä nyt noin kun vaan yks lasku olis tarvinnut maksaa? Mutta sitten alkoi syyttää mua ja yritti panetella vuokraisännälle etten saisi takuutani takaisin, mutta turhaan.
Vielä jälkeenkin siltä tuli viestiä että minun on ostettava sille viinipullo, olen sen kuulemma velkaa, ja kerran oli illalla puhelimeni ollessa kiinni tullut siltä 12 viestiä jotka poistin lukematta. Tuli vielä viesti vastaajaankin missä vaati että mun on "heti otettava yhteyttä" häneen mutten ottanut. Sitten hiljeni.
Aika tyrmistyttävä tapaus. Oli mulla ennenkin ollut paskoja ja hulluja kämppiksiä mutta niissä se on ilmennyt heti tai melkein heti. Tommonen muodonmuutos oli outo...
Hulluja kämppiksiä on itsellänikin ollut useampia kun asuin Lontoossa kimppakämpässä kymmenen vuotta.
Hulluin oli mukavalta vaikuttanut mies n. 30v. Suuttui minulle kun olin siirtänyt toiseen paikkaan hänen siivousämpäriin dumppaamansa henkarit. Siis en tiedä miten kuvitteli että lattiat mopataan jos hän alkaa säilyttää henkareitaan ämpärissä? Tämä ei kuitenkaan ollut hulluin tapaus vaan eräs aamu hän ilmestyi keittiöön ja vaati kaikki paikalle (meitä oli yhteensä kuusi) ja alkoi huutamaan että kuka o n pyyhkinyt hänen hammasharjalla p-nsä, siinä on pskaa! Me oltiin kaikki ihan silmät ymmyrkäisinä eikä todellakaan kukaan meistä muista kämppiksistä oltu mitään hulluja eli ei ollut meidän tekosia. Myöhemmin y ksi kämppis mainitsi että hullu mies oli eronnut riitaisasti tyttöystävästään edellisenä iltana ja satavarmasti se tyttis oli kostoksi liannut hammasharjan. Kukaan meistä ei uskaltanut tästä mainita miehelle joka onneksi muutti pian pois.
Vierailija kirjoitti:
Nuoruudessa..eräs ystävä suuttui minulle kun täytin 18 ennen häntä :D
No kamala miten ikävä temppu😂 Jos olisit ollut tosi ystävä ja ajatellut miltä hänestä tuntuu, kai olisit voinut olla täyttämättä?
Asiakas suuttui minulle kun erään tuotteen kanssa oli toimitusvaikeuksia :-D