Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6335)

Vierailija
2941/6335 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin suurehkon velan (vuokratakuu) hieman etuajassa. Olisi pitänyt maksaa ajallaan eli kuukausi myöhemmin. Kaveri mökötti koko illan sen takia.

Vierailija
2942/6335 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yk si ystävä sai kauhean kohtauksen - syyttä, minun mielestäni. Oli toisen ystäväni synttärit tulossa. Hänen kanssaan kehiteltiin juhlia, kunnes TÄMÄ ystävä ilmoitti, että haluaa tulla mukaan. Itse asiassa ehdotti, että etkot hänen luonaan, hän laittaa ja tarjoaa.

No, kokoonnuttiin sinne kolmestaan, boolia, pientä suolasta yms - sitten paikalliseen bailaamaan. Tosi hauska ilta minulla ja synttärisankarilla, flaksi kävi, tanssia sai, seuraa riitti. TÄMÄ ystävä sai raivarin, kyseli miksi ihmeessä hän tuhlasi rahaa ihmiseen, jota tuskin tuntee...yms. mielestäni naurettavaa. Olihan hän itse ehdottanut niin. Alunperinhän minä ja synttis oltais menty kahdestaan, kunpa oltaiskin!!!

Tästä sain kuulla vinoiluja pitkään, kuinka hän ei saa tulla porukkaan yms.

En halunnut pikkuhiljaa tavata ollenkaan moista tuuliviiriä... harmi, kun tosi lämmin ystävyys katkesi moiseen.

Eli jätitte hänet ulkopuoliseksi kun teillä kahdella oli hauskaa? Ei ihme että suuttui, kun järjesti kivan illan ja te vietitte sitä kuitenkin kahdestaan. Aika törkeästi tehty ystävälle.

Ei jätetty yksin!

Meitä haettiin koko ajan tanssimaan, häntä ei. Ei toi kai ollu meidän syy???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2943/6335 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapuriimme muutti perhe jonka tytär oli saman niminen kuin meidän silloin 10v tytär. Tytöt olivat saman ikäinen ja nimi oli melko yleinen sen ikäisillä tytöillä. Kun tyttäremne sai nimen niin se oli minun ja miehen mielestä ainoa oikea nimi tytölle koska hän oli jotenkin niin nimensä kaltainen. Se sitten tuli meille vanhenmille vasta myöhemmin tietoon, että kuinka yleinen nimi on tytön ikäluokassa mutta kuitenkin nimi oli meistä ainoa oikea nimi tytölle. Ei tullut mielernkään antaa toista nimeä tytölle vain siksi, että joku voisi suuttua meille kun meidän lapsella on sama nimi kuin heidän lapsella mutta jostain syystä naapurin rouva oli hirveän vihainen ajatuksesta, että tytöt joutuvat samalle luokalle koulussa ja heidän tytölle tulee vaikeuksia jos hänellä on luokallasn kaima. Naapurien tyttö meni sitten samaan kouluun meidän tytön kanssa mutta rinnakkaisluokalle tämän kanssa.

Eikä olisi ollut vaivalloista samassakaan luokassa erotella tyttöjä jollain lailla, tyyliin "Anna S." ja "Anna T." Minunkin luokallani oli kaksi Katjaa, eikä se häirinnyt ketään.

Mun luokallani opettaja kutsui joitakin lapsia heidän toisella etunimellä sekaantumisen välttämiseksi. Lasten luvalla tietysti. Toimi oikein hyvin. Tästä on tosin paljon aikaa, en ole kuullut että tätä tehtäisi enää.

Vierailija
2944/6335 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdin terassille ja lainasin miehen pyörää, kysyin lukkoa ja mies "Ei siihen ole, ei tuota romua kukaan vie!" No, kun sitten tein kotiin lähtöä pyörä oli poissa ja piti tulla taksilla kotiin. Mies koetti rähjätä minulle vaikka itsehän oli väittänyt kivenkovaan, ettei kukaan  pyörää tulisi varastamaan!

Tuskin sitä myyntimielessä vietiinkään, joku toinen viihteellä olija ei jaksanut kävellä ja otti lukitsemattoman pyörän.

Vierailija
2945/6335 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle suututtiin kun en mennyt kaukaisen sukulaisen häihin. Olin nähynyt tämän sukulaisen viimeeksi  kun olimme lapsia joten ihmettelin kutsua muutenkin. Naisen äiti sitten alkoi pommittamaan minua ja äitiäni siitä miksi en ole tulossa ja yritti saada äitini pakottamaan minut paikalle. Syykin selvisi lopulta. Nuo olivat kuulleet että olin antanut pikkuveljelleni häälahjaksi kymmenen tuhatta euroa ensi-asunnon ostoa varten ja he luulivat että antaisin heille, lähes ventovieraille, samanlaisen lahjan jos he saisivat minut pakotettua paikalle. Ja ei todellakaan olla mitään rikkaita.

Vierailija
2946/6335 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain geometrian kokeesta arvosanan 10. Kaveri suuttui arvosanasta, kun en ollut tehnyt kurssilla laskareita.

Vierailija
2947/6335 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kuumeessa ja hain saikkua lääkäristä. Soitin pomolle lääkärikäynnin jälkeen, että kolme päivää saikkua, oli tiistai. Pomo kysyi, että oletko vielä perjantaina saikulla? Sanoin, että en tiedä, riippuu olenko vielä perjantaina kuumeessa. Huusi puhelimeen niin kovaa kun pystyi: Miten tässä voi kukaan suunnitella työvuoroja, kun herra ei saa päätettyä tuleeko hän töihin vai ei! Haukkui puhelimessa myös vanhempani, en tiedä miksi ja löi luurin korvaan. Vieläkin harmittaa etten osannut viedä asiaa liittoon. Olin niin nuori, etten tajunnut kuinka sairasta tuo on.

Vierailija
2948/6335 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin nuori, isäni suuttui joskus siitä kun itkin ja käski lopettaa pillittämisen. Tervettä tunteiden käsittelyä...

Niin tuttua. Myös minun isä teki tätä. Veljelleni karjui ja raivosi oikein kunnolla että lopettaa itkemisen koska miehet ei itke.

Vierailija
2949/6335 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorin perunoita ja päätin heittää pari mätää perunaa biojätteeseen.

Mies raivostui silmittömästi ja haukkui valehtelijaksi.Kun en kertonut moista pikkuasiaa hänelle.Olisi vissiin pitänyt heittää mädät perunat myös mukaan kattilaan kiehumaan.

Vierailija
2950/6335 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso suuttuu,kun kyselen jotain.Sitten,jos en kysy mitään,niin hän suuttuu kun en kysy mitään. :0

Vierailija
2951/6335 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri suuttui kun teimme itse terassiremontin, emmekä palkanneet ketään avuksi. 

Vierailija
2952/6335 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin yhden tyypin fb-kuvasta. Ystäväni joka on riidoissa tämän tyypin kanssa suuttui mulle, kun tykkään tyypin paskoista kvuista (se kuva oli kyllä hien) :D Sanoin sille, että älä oo sen kanssa fb-kamu, jos noin risoo. Meillä siis sama harrastusjengi.

Vierailija
2953/6335 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle suuttui iäkäs naapuri ihan huutamiseen ja rähisimeseen saakka kun en ollut tullut normaaliin aikaan töistä kotiin. Me siis asumme samassa kerroksessa hissittömässä kerrostalossa ja jos olen töistä tullessa sattunut samaan aikaan rouvan kanssa rappuun niin olen roudannut hänen pyykkinsä/ostoksensa/ym. hänen ovelleen ettei vanhus joudu itsensä lisäksi kampeamaan kamojaan useampaa kerrosta. Oli joutunut yli tunnin odottamaan rapussa ostostensa kanssa ja pakasteet olivat kuulemma nyt pilalla. Mitään sopimuksia tai lupauksia ei välillämme koskaan ole ollut mutta oli ilmeisesti on seuraillut mihin aikoihin yleensä tulen kotiin. Ennustan että hänen tulevaisuudessaan tulee olemaan paljon pilaantuneita pakasteita..

Vierailija
2954/6335 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on n.5 kuukauden ikäiset kaksoset ja teen töitä kotona. Siskoni mielestä hänen 4 ja 6- vuotiaat poikansa olisivat menneet samalla,suuttui kun en suostunut ja hän joutui maksamaan päivähoidosta. Älkää ihmiset tyrkyttäkö lapsianne muille. Teille he ovat rakkaita, muille raskaita.

Vierailija
2955/6335 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on n.5 kuukauden ikäiset kaksoset ja teen töitä kotona. Siskoni mielestä hänen 4 ja 6- vuotiaat poikansa olisivat menneet samalla,suuttui kun en suostunut ja hän joutui maksamaan päivähoidosta. Älkää ihmiset tyrkyttäkö lapsianne muille. Teille he ovat rakkaita, muille raskaita.

Kokeilepa vastavuoroisesti tarjota kaksosiasi hänelle hoitoon, siinähän ne samalla menee, vaikka kesälomalla.

Vierailija
2956/6335 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppi oli melkoinen aiheetta suuttuja.

Suuttui, kun tytär tuli raskaaksi 24-vuotiaana, kun tytär meni naimisiin lapsen isän (minun) kanssa hänen kielteisestä kannastaan huolimatta, kun lapsi oli allerginen koiralle, kun tarjosi raakaa kanaa ja emme antaneet lapsen syödä sitä. Naimisiin menosta seurasi puolen vuoden hiljaisuus, vaikka menimme vaatimattomasti maistraatissa vain todistajien läsnäollessa.

Allergialle lapsi ei voi mitään ja raaka kana on terveysriski. Anoppisi on/oli(?) rehellisesti sanottuna kamala ihminen.

Vierailija
2957/6335 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siinä mielessä ymmärrettävää, että olimme tuolloin pieniä lapsia mutta outo suuttuminen joka tapauksessa:

Keskustelin silloisen kaverin kanssa päikkärin pihalla tykkäämistämme asioista. Sanoin, että tykkään tosi paljon Pokemonista. Silloin hän suuttui kamalasti ja sanoi että pelkästään pojat tykkää Pokemonista ja tytöt ei saa katsoa sitä ollenkaan. Uhkaili tietysti sillä klassisella "en oo sun kaveri jos tykkäät" ja hätääntyneenä sanoin että no en tietenkään tykkää Pokemonista.

En vieläkään ymmärrä mikä sitä noin kovasti risoi siinä.

Vierailija
2958/6335 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja eräs ystäväni olimme raskaana samaan aikaan. Hänen vauvana laskettu aika oli 2 viikkoa ennen minun laskettua aikaani. Kuitenkin kävi niin, että minun vauvani syntyi kuukauden etuajassa ja hänen vauvansa 2 viikkoa yliaikaisena. Hän suuttui jo siitä, että minun lapseni syntyi ensin vaikka hänellä oli laskettu aika ennen minua. Lopullinen niitti hänelle oli se, että minun lapseni oli poika ja hänen lapsensa oli tyttö. Silloin selvisi, että hän oli toivonut, että meidän kummankin lapset olisivat olleet samaa sukupuolta että heistä olisi tullut automaattisesti toistensa parhaat ystävät. Olimmehan me äiditkin ystäväni mielestä toistemne parhaat ystävät. Hänen mukaansa tyttö ja poika eivät voi olla toistensa parhaat ystävät joten hän lopetti yhteydenpidon minuun eikä halunnut olla enää ystäväni. Tästä on pian 10 vuotta enkä ole kuullut hänestä sen jälkeen enää mitään. Kaiken lisäksi hän oli sitä mieltä, että jos oli tarkoitus, että toinen meistä saa pojan ja toinen tytön, niin hänen olisi pitänyt olla se, joka saa pojan, koska hänellä oli ennestään 2 tyttöä ja minulla oli ennestään 1 poika.

Vierailija
2959/6335 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä raivostui minulle suunnattomasti, kun ei voinutkaan järjestää häntä ilmaiseksi asumaan puolisoni sukulaisen asuntoon, joka siis oli myynnissä. Hän haukkui minut pystyyn ja katkaisi välit. Siihen loppui lähes 20 vuotta kestänyt ystävyys. Kuulin vasta myöhemmin, että ystävällä oli paljon mt-ongelmia ja luottotiedot olivat menneet.

Olin käymässä ystäväni luona. Hän opiskeli ulkomailla ja esitteli asuntoaan asuntolassa. Siellä oli yhteiskeittiö ja yksi ystäväni kämppisten kavereista oli syömässä paahtoleipää keittiössä. Tämä ihminen veti kauheat kilarit, kun hänen mielestään tuijotimme hänen syömistään. Hän siis leikkasi paahtoleivästä palan pois kalorien takia, kuulma.

Olin treffeillä miehen kanssa, jonka olin pari kertaa tavannut. Katselimme eri suuntiin maisemia ja mies kommentoi taivaansävyjä. Hän puhui sinisen sävyistä ja minä taas näin omassa suunnassani violettia ja punertavaa, joten totesin, että täällä puolella näkyy taas niitä sävyjä. Siitä jätkä suuttui ja haukkui minut alistavaksi narsistiksi. Hän älysi olla nolo, kun paikalla olleen vanhemman parin mies kommentoi jotakin, että saahan sitä nyt eri puolilla näyttää erilaiselta. 

Ex suuttui minulle, kun olin keittämässä kananmunia väärässä kattilassa. Asuimme silloin yhdessä ja meillä oli kaksi aivan samanlaista kattilaa, ne olivat identtiset. Olin näistä kahdesta valinnut väärän ja siitä ex mesosi puolisen tuntia, jona aikana keitin kananmunat, tein salaatin, söin ja tiskasin. Suhde loppui pian sen jälkeen ja muutin pois toiseen kaupunkiin. Sitä ennen sama ex raivostui, kun pakkailin tavaroitani ja olin ottamassa hänen mielestään väärän kummilusikan. Hän huusi ihan hirveästi asiasta. Sanoin, että kyllä minä oman lusikkani tunnen ja käänsin sen toisin päin, jossa oli kaiverrus, jossa luki nimeni ja syntymäpäiväni. Sen jälkeen oli hiljaista poikaa. Hän muisti kyllä syyttää minua muuton jälkeen siitä, että olin varastanut hänen lasinsa, jotka olivat kammottavat ja osaksi hajalla. Huusi onneksi vain puhelimessa, jolloin oli helppo sanoa, etten ottaisi niitä missään nimessä, että ole hyvä ja etsi ihan itse kotisi kaapit läpi. Olivat varmaan löytyneet, kun siitä antisankarista ei enää kuulunut. 

Vierailija
2960/6335 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummilapsen vanhemmat suuttui verisesti siitä että emme päässeet lapsen 3-vuotissynttäreille koska meillä oli ulkomaanmatka varattuna.

Meidän pöyristyttävän itsekästä toimintaa lieventää ehkä, että he eivät olleet aiemmin juhlineet lapsen syntymäpäivää ollenkaan, joten emme osanneet odottaa kutsua. Lisäksi oli koulujen loma-aika joten lapsiperheen meidän ainoa mahdollisuus matkustaa.

Eivät puhuneet meille kuukausikaupalla ja lähettivät ilkeän kirjeen jossa haukkuivat meitä itsekkäiksi ja vaativat muuttamaan matkapäiviä.

Välit eivät ole vielä vuosienkaan päästä palautuneet normaaleiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi