Sivut

Kommentit (2998)

Vierailija

Yksi ystävä sai kauhean kohtauksen - syyttä, minun mielestäni. Oli toisen ystäväni synttärit tulossa. Hänen kanssaan kehiteltiin juhlia, kunnes TÄMÄ ystävä ilmoitti, että haluaa tulla mukaan. Itse asiassa ehdotti, että etkot hänen luonaan, hän laittaa ja tarjoaa.
No, kokoonnuttiin sinne kolmestaan, boolia, pientä suolasta yms - sitten paikalliseen bailaamaan. Tosi hauska ilta minulla ja synttärisankarilla, flaksi kävi, tanssia sai, seuraa riitti. TÄMÄ ystävä sai raivarin, kyseli miksi ihmeessä hän tuhlasi rahaa ihmiseen, jota tuskin tuntee...yms. mielestäni naurettavaa. Olihan hän itse ehdottanut niin. Alunperinhän minä ja synttis oltais menty kahdestaan, kunpa oltaiskin!!!

Tästä sain kuulla vinoiluja pitkään, kuinka hän ei saa tulla porukkaan yms.
En halunnut pikkuhiljaa tavata ollenkaan moista tuuliviiriä... harmi, kun tosi lämmin ystävyys katkesi moiseen.

• ylös 27
  • alas 6
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Yksi ystävä sai kauhean kohtauksen - syyttä, minun mielestäni. Oli toisen ystäväni synttärit tulossa. Hänen kanssaan kehiteltiin juhlia, kunnes TÄMÄ ystävä ilmoitti, että haluaa tulla mukaan. Itse asiassa ehdotti, että etkot hänen luonaan, hän laittaa ja tarjoaa.
No, kokoonnuttiin sinne kolmestaan, boolia, pientä suolasta yms - sitten paikalliseen bailaamaan. Tosi hauska ilta minulla ja synttärisankarilla, flaksi kävi, tanssia sai, seuraa riitti. TÄMÄ ystävä sai raivarin, kyseli miksi ihmeessä hän tuhlasi rahaa ihmiseen, jota tuskin tuntee...yms. mielestäni naurettavaa. Olihan hän itse ehdottanut niin. Alunperinhän minä ja synttis oltais menty kahdestaan, kunpa oltaiskin!!!

En halunnut pikkuhiljaa tavata ollenkaan moista tuuliviiriä... harmi, kun tosi lämmin ystävyys katkesi moiseen.

Eli jätitte hänet ulkopuoliseksi kun teillä kahdella oli hauskaa? Ei ihme että suuttui, kun järjesti kivan illan ja te vietitte sitä kuitenkin kahdestaan. Aika törkeästi tehty ystävälle.

• ylös 18
  • alas 20
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Äitini on suuttunut, kun en käy isälleni kertomassa, kuinka paha ihminen tämä on. Vanhemmat erosivat ollessani 4v.

• ylös 43
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kaveri suuttui, kun en tullu hänen luokseen pihatalkoisiin vaan menin oman serkkuni sekä mieheni serkun ylioppilasjuhliin.
Oman serkun juhlat olisi kai vielä sulattanut, mutta ei voinut ymmärtää, että miehen serkunkin juhliin piti vielä mennä.

Minulle kaveri suuttui, kun en lähtenyt hänen kaverikseen jakamaan hänen vapaaehtoisesti talkoilla jakamakseen ottamia urheiluseuran lehtiä, johon seuraan en edes kuulu. Kerroin lukevani mieluummin kokeisiin, jotka minulla oli seuraavana päivänä.

• ylös 55
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ajoin kaupungissa paikasta A paikkaan B, sinne pääsi kahta eri reittiä, jotka olivat molemmat samanpituisia. Valitsin mieheni mielestä väärän reitin, niin mieheni suuttui niin silmittömästi että hakkasi minut. Kuulemma ihmismäärä ahdisti kun ajoin keskustan läheisyydessä. Sairasta!!!

Helmi mieheksi. Todellinen alfa, älä päästä hänestä.

• ylös 19
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristiina xx kirjoitti:
Kerran ala-asteikäisenä 90-luvulla kirppiksellä rikoin maljakon (vahingossa), kun laitoin sinne sellaisen keinokukan takaisin, että jotenkin se vaan kaatui pöydälle. Olin siellä faijan kanssa, kun hän suuttui siitä ihan hirveästi, kun joutui 50mk eli n. 8,5€ maksamaan turhasta. Olisin kyllä maksanut sen itsekin, mutta ei ollut lompakkoa mukana. Mun mittapuun mukaan toi 50mk ei edes silloinkaan ollut mikään älyttömän suuri summa, joten siihen nähden aiheutunut suuttumus oli mun mielestä ylimitoitettua.

Kyllä 90-luvulla 50 markkaa oli todella iso raha, varsinkin kirpparilla. Ihmekään että suuttui.

90-luvulla 50 markkaa oli mun koko illan budjetti ravintolaan keskiviikkoiltana opiskelijana. Yksiön (tosi pienen) vuokra oli 1000 markkaa kuussa ja sitä ennen puolikas kimppakämpän (kolmio) vuokrasta 800 markkaa.

Melkein voit verrata nykyhetkeen niin että 50 markkaa = 50 euroa, noin ostovoiman ja harmituksen näkökulmasta.

Ja täytyy myös muistaa, että tavaran arvo oli erilainen kuin nykyisin. Vielä 90-luvun alussa äiti ompeli vaatteeni, koska valmisvaatteet olivat niin kalliita. Samoin tusinatuotteina ei tehty astioitakaan, kuten nykyisin.

Mulle tuli tästä mieleen pienempi serkkuni, joka oli säästänyt rahaa Tiimariin.Minulta putosi tuo joulukoristepallo, missä lumihiutaleet lensi kaupungin yllä, kun sitä heilautti. Koetin käydä illalla vielä polkupyörällä ostamassa samanlaisen uuden, mutta ne olivat jo loppuneet. Voi sitä harmia ja sudenkyyneleitä pienellä serkulla. Taisin itse olla yläaste ikäinen ja hän on 6 vuotta minua nuorempi. Siitä jäi itselle muisto, että toiselle jokin esine voi olla mieleinen ja rahaa on säätetty sen saamiseksi, vaikka se ei ole kovin kallis. Toiselle se ei merkitse yhtä paljon. Tuli vain mieleen, ei aivan suoraan liittynyt aiheeseen.

Suomen pankin rahamuseon rahanarvon muuntimen mukaan 50 mk vuodelta 1990 vastaa nykyrahassa 13,45 € ja vuonna 1999 vastaava summa vastaa 11,57 €.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aviomies alkoi kitisemään (nalkuttamaan) kun veskiin oli ilmestynyt uusi hammasharja, viddu mikä äijä!

Tosi lapsellinen ja ahdasmielinen äijä, pitäähän rakastajasikin huolehtia suuhygienistaan teillä vieraillessaan.

Vierailija

Minulle suuttui ystävä, kun ajoimme pyörällä töihin ja ohitin hänet. Ajoin hänen mielestään liian kovaa. Mökötti tästä hyvästä kaksi kuukautta. Ikää on 44 v.

• ylös 41
  • alas 0
Vierailija

Anoppi oli melkoinen aiheetta suuttuja.

Suuttui, kun tytär tuli raskaaksi 24-vuotiaana, kun tytär meni naimisiin lapsen isän (minun) kanssa hänen kielteisestä kannastaan huolimatta, kun lapsi oli allerginen koiralle, kun tarjosi raakaa kanaa ja emme antaneet lapsen syödä sitä. Naimisiin menosta seurasi puolen vuoden hiljaisuus, vaikka menimme vaatimattomasti maistraatissa vain todistajien läsnäollessa.

• ylös 48
  • alas 1
Vierailija

Maksoin suurehkon velan (vuokratakuu) hieman etuajassa. Olisi pitänyt maksaa ajallaan eli kuukausi myöhemmin. Kaveri mökötti koko illan sen takia.

• ylös 25
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yk si ystävä sai kauhean kohtauksen - syyttä, minun mielestäni. Oli toisen ystäväni synttärit tulossa. Hänen kanssaan kehiteltiin juhlia, kunnes TÄMÄ ystävä ilmoitti, että haluaa tulla mukaan. Itse asiassa ehdotti, että etkot hänen luonaan, hän laittaa ja tarjoaa.

Eli jätitte hänet ulkopuoliseksi kun teillä kahdella oli hauskaa? Ei ihme että suuttui, kun järjesti kivan illan ja te vietitte sitä kuitenkin kahdestaan. Aika törkeästi tehty ystävälle.

Ei jätetty yksin!
Meitä haettiin koko ajan tanssimaan, häntä ei. Ei toi kai ollu meidän syy???

• ylös 26
  • alas 6
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapuriimme muutti perhe jonka tytär oli saman niminen kuin meidän silloin 10v tytär. Tytöt olivat saman ikäinen ja nimi oli melko yleinen sen ikäisillä tytöillä. Kun tyttäremne sai nimen niin se oli minun ja miehen mielestä ainoa oikea nimi tytölle koska hän oli jotenkin niin nimensä kaltainen. Se sitten tuli meille vanhenmille vasta myöhemmin tietoon, että kuinka yleinen nimi on tytön ikäluokassa mutta kuitenkin nimi oli meistä ainoa oikea nimi tytölle. Ei tullut mielernkään antaa toista nimeä tytölle vain siksi, että joku voisi suuttua meille kun meidän lapsella on sama nimi kuin heidän lapsella mutta jostain syystä naapurin rouva oli hirveän vihainen ajatuksesta, että tytöt joutuvat samalle luokalle koulussa ja heidän tytölle tulee vaikeuksia jos hänellä on luokallasn kaima. Naapurien tyttö meni sitten samaan kouluun meidän tytön kanssa mutta rinnakkaisluokalle tämän kanssa.

Eikä olisi ollut vaivalloista samassakaan luokassa erotella tyttöjä jollain lailla, tyyliin "Anna S." ja "Anna T." Minunkin luokallani oli kaksi Katjaa, eikä se häirinnyt ketään.

Mun luokallani opettaja kutsui joitakin lapsia heidän toisella etunimellä sekaantumisen välttämiseksi. Lasten luvalla tietysti. Toimi oikein hyvin. Tästä on tosin paljon aikaa, en ole kuullut että tätä tehtäisi enää.

• ylös 17
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lähdin terassille ja lainasin miehen pyörää, kysyin lukkoa ja mies "Ei siihen ole, ei tuota romua kukaan vie!" No, kun sitten tein kotiin lähtöä pyörä oli poissa ja piti tulla taksilla kotiin. Mies koetti rähjätä minulle vaikka itsehän oli väittänyt kivenkovaan, ettei kukaan  pyörää tulisi varastamaan!

Tuskin sitä myyntimielessä vietiinkään, joku toinen viihteellä olija ei jaksanut kävellä ja otti lukitsemattoman pyörän.

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

Minulle suututtiin kun en mennyt kaukaisen sukulaisen häihin. Olin nähynyt tämän sukulaisen viimeeksi  kun olimme lapsia joten ihmettelin kutsua muutenkin. Naisen äiti sitten alkoi pommittamaan minua ja äitiäni siitä miksi en ole tulossa ja yritti saada äitini pakottamaan minut paikalle. Syykin selvisi lopulta. Nuo olivat kuulleet että olin antanut pikkuveljelleni häälahjaksi kymmenen tuhatta euroa ensi-asunnon ostoa varten ja he luulivat että antaisin heille, lähes ventovieraille, samanlaisen lahjan jos he saisivat minut pakotettua paikalle. Ja ei todellakaan olla mitään rikkaita.

• ylös 69
  • alas 1
Vierailija

Sain geometrian kokeesta arvosanan 10. Kaveri suuttui arvosanasta, kun en ollut tehnyt kurssilla laskareita.

• ylös 28
  • alas 2
Vierailija

Olin kuumeessa ja hain saikkua lääkäristä. Soitin pomolle lääkärikäynnin jälkeen, että kolme päivää saikkua, oli tiistai. Pomo kysyi, että oletko vielä perjantaina saikulla? Sanoin, että en tiedä, riippuu olenko vielä perjantaina kuumeessa. Huusi puhelimeen niin kovaa kun pystyi: Miten tässä voi kukaan suunnitella työvuoroja, kun herra ei saa päätettyä tuleeko hän töihin vai ei! Haukkui puhelimessa myös vanhempani, en tiedä miksi ja löi luurin korvaan. Vieläkin harmittaa etten osannut viedä asiaa liittoon. Olin niin nuori, etten tajunnut kuinka sairasta tuo on.

• ylös 51
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kun olin nuori, isäni suuttui joskus siitä kun itkin ja käski lopettaa pillittämisen. Tervettä tunteiden käsittelyä...

Niin tuttua. Myös minun isä teki tätä. Veljelleni karjui ja raivosi oikein kunnolla että lopettaa itkemisen koska miehet ei itke.

• ylös 22
  • alas 0
Vierailija

Kuorin perunoita ja päätin heittää pari mätää perunaa biojätteeseen.
Mies raivostui silmittömästi ja haukkui valehtelijaksi.Kun en kertonut moista pikkuasiaa hänelle.Olisi vissiin pitänyt heittää mädät perunat myös mukaan kattilaan kiehumaan.

• ylös 34
  • alas 0
Vierailija

Puoliso suuttuu,kun kyselen jotain.Sitten,jos en kysy mitään,niin hän suuttuu kun en kysy mitään. :0

• ylös 24
  • alas 0

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.