Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6335)

Vierailija
2921/6335 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soitin vahingossa väärään numeroon. Ukko vastasi ja pahoittelin heti häiriötä ja pyysin anteeksi ja toivottelin kuulemiit.

Mies huuti hetkistä ja rupesi tivaamaan tietojani ja että mistä olen saanut hänen salaisen numeronsa ja uhkasi raskaalla poliisitutkinnalla.

Selitin virhenäppäilyä mutta ukkeli huusi kuin palosireeni ja tivasi mistä olen saanut hänen salaisen numeronsa ja oikeusjuttuja olisi kuulemma tulossa.

Ei mennyt väärä numero kaaliin. Lopetin puhelun.

Poliiseja olen odottanut yli 20 vuotta...

Ajattelin jo pahoitella, että soitit mun papalle, mutta ei varmaan jos tästä on jo 20 vuotta. Jotkut vanhat ukkelit ovat sairaalloisen vainoharhaisia omista puhelin/osoitetiedoistaan.

Jotkut salaisen puhelinnumeron haltijat ei tajua, että se on vain random numerosarja, jonka kuka vain voi umpimähkään näpytellä. Ei siinä ole toimintoa, joka kysyisi "tunnussanan" ennenkuin puhelu yhdistetään. Olen kokenut myös tällaisen, tiukkasi moneen kertaan että mistä/keneltä olen numeron saanut.

Samanlainen kokemus myös minulla.

Vierailija
2922/6335 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salava kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olin nuori, isäni suuttui joskus siitä kun itkin ja käski lopettaa pillittämisen. Tervettä tunteiden käsittelyä...

Tästä tuli mieleen, kun mun isä joskus suuttu mulle, kun keuhkoputkentulehduksessa yskin :D huus vaan "VOITKO NYT SAATANA OLLA YSKIMÄTTÄ!!"

Minun isäni hermostui, kun minulla oli aikoinaan aikaan paha poskiontelotulehdus ja jouduin niistämään jatkuvasti. Ensin kysyi "voitko lopettaa tuon niiskutuksen ja niistää kunnolla" ja sitten "onko pakko niistää ihan koko ajan?" Kun sitten kysyin aina siitä lähtien, "anteeksi, saisinko niistää", hän suuttui taas ja käski minua lopettamaan vinoilun.

Ja itkemisestä hänkin suuttui aina. Ei ihan tervettä ei...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2923/6335 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan meinattiin jäädä suojatiellä kääntyvän autoilijan alle. Äijä avasi oven ja alkoi karjumaan ettei pitäisi tahallaan kävellä alle.. Oli sen verran nopea kaasuttamaan pois etten ehtinyt potkaista auton kylkeen.

Vierailija
2924/6335 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuriimme muutti perhe jonka tytär oli saman niminen kuin meidän silloin 10v tytär. Tytöt olivat saman ikäinen ja nimi oli melko yleinen sen ikäisillä tytöillä. Kun tyttäremne sai nimen niin se oli minun ja miehen mielestä ainoa oikea nimi tytölle koska hän oli jotenkin niin nimensä kaltainen. Se sitten tuli meille vanhenmille vasta myöhemmin tietoon, että kuinka yleinen nimi on tytön ikäluokassa mutta kuitenkin nimi oli meistä ainoa oikea nimi tytölle. Ei tullut mielernkään antaa toista nimeä tytölle vain siksi, että joku voisi suuttua meille kun meidän lapsella on sama nimi kuin heidän lapsella mutta jostain syystä naapurin rouva oli hirveän vihainen ajatuksesta, että tytöt joutuvat samalle luokalle koulussa ja heidän tytölle tulee vaikeuksia jos hänellä on luokallasn kaima. Naapurien tyttö meni sitten samaan kouluun meidän tytön kanssa mutta rinnakkaisluokalle tämän kanssa.

Vierailija
2925/6335 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aina ollu isä todellinen kontrolliftiikki ja kun muutin kotoa pois ollessani 19, hän yritti päteä silloinkin ja monesti tämän jälkeen. Hän suuttui helvetisti kun käytin häntä ja äitiä kaupassa ja ostin samalla itselleni ruokatarvikkeita. Tästä on vuosi aikaa (olen nyt 25). Suuttui siitä kun rahaa meni liikaa. Tosiaan meni viikon ruokiin ym yhteensä huimat 18 euroa. Hän lähti naama punaisena kassajonosta ja meni mököttämään autoon. Mulla olisi mennyt enemmän mutta hän oli vaihtanut mun juhlamokka kahvipaketin halpaan kahviin vaivihkaa mun huomaamatta. Kuulemma yksin eläjä ei saa käyttää ruokaan kuin maksimissaan 5-10 euroa viikossa. Yritti sitten sitä että hän alkaisi käydä mulle kaupassa ettei menisi rahaa. En suostunut. Hän ei tän jälkeen puhunut mulle kuukauteen :D kyllä vieläkin yrittää välillä päteä, mutta pidän pintani.

Sairasta isältäsi

Vierailija
2926/6335 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin töissä yhden servetin, jonka päälle asettelin kahvin kanssa tarjoiltavat pullat työkavereille firman kahvitauolla. Kirjanpitäjä tuli huutamaan minulle täysin raivostuneena tosi kovaan ääneen että ne servietit oli tarkoitettu firman hallituksen kokoukseen. ( kaapissa oli useita paketteja servettejä ) Firmassa oli kolme naista jotka vuorollaan huusivat täysin merkityksettömistä asioista. Tuo kerta vei kyllä voiton hulluudessaan.

Vierailija
2927/6335 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapuriimme muutti perhe jonka tytär oli saman niminen kuin meidän silloin 10v tytär. Tytöt olivat saman ikäinen ja nimi oli melko yleinen sen ikäisillä tytöillä. Kun tyttäremne sai nimen niin se oli minun ja miehen mielestä ainoa oikea nimi tytölle koska hän oli jotenkin niin nimensä kaltainen. Se sitten tuli meille vanhenmille vasta myöhemmin tietoon, että kuinka yleinen nimi on tytön ikäluokassa mutta kuitenkin nimi oli meistä ainoa oikea nimi tytölle. Ei tullut mielernkään antaa toista nimeä tytölle vain siksi, että joku voisi suuttua meille kun meidän lapsella on sama nimi kuin heidän lapsella mutta jostain syystä naapurin rouva oli hirveän vihainen ajatuksesta, että tytöt joutuvat samalle luokalle koulussa ja heidän tytölle tulee vaikeuksia jos hänellä on luokallasn kaima. Naapurien tyttö meni sitten samaan kouluun meidän tytön kanssa mutta rinnakkaisluokalle tämän kanssa.

Eikä olisi ollut vaivalloista samassakaan luokassa erotella tyttöjä jollain lailla, tyyliin "Anna S." ja "Anna T." Minunkin luokallani oli kaksi Katjaa, eikä se häirinnyt ketään.

Vierailija
2928/6335 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni suuttui minulle kerran kun lainasin kurjastosta ja luin hänen mielestään liikaa kirjoja. Isä itsekin lainasi ja luki kirjaston kirjoja mutta hänen mielestään minun olisi pitänyt olla enemmän ulkona. Kai hän olisi halunnut, että olisin ollut mahdollisimman paljon poissa silmistä. Hän kun ei oikein hyväksynyt syntymääni. Olin vahinkolapsi ja isän mielestä äidin olisi pitänyt teettää abortti kun selvisi, että äiti odottas minua mutta äiti ei halunnut tehdä niin. Isän mielestä perheessä oli jo tarpeeksi lapsia koska ennen minua oli syntynyt 4 lasta.

Vierailija
2929/6335 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni suuttui kun Suomi hävisi MM-finaalissa Slovakialle joskus 2000-luvun alussa. Näin jo kasvojen väristä kun peli loppui, että kohta tapahtuu. Istuin olohuoneessa kuuntelemassa musiikkia kuulokkeet korvilla, kun isä yhtäkkiä nappasi ne päästäni ja heitti seinään, sen jälkeen potki nurin kaikki huonekalut. Väitti, että olin hymyillyt niin, että hermot meni. Isä syytteli aina perheen naisia tunteilusta, vaikka ei pystynyt pitämään omia tunteitaan ikinä kurissa. Ei koko elinaikanaan tajunnut vihankin olevan tunne. Kuoli äkillisesti aivoinfarktiin alle 50 v, ei ole ikävä.

Vierailija
2930/6335 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on suutyunut siitä, kun käyn kuntosalilla (herraskaista) ja vietän aikaa retkeillen miesystäväni kanssa. Olen 48v nainen.

Vierailija
2931/6335 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäni suuttui minulle kerran kun lainasin kurjastosta ja luin hänen mielestään liikaa kirjoja. Isä itsekin lainasi ja luki kirjaston kirjoja mutta hänen mielestään minun olisi pitänyt olla enemmän ulkona. Kai hän olisi halunnut, että olisin ollut mahdollisimman paljon poissa silmistä. Hän kun ei oikein hyväksynyt syntymääni. Olin vahinkolapsi ja isän mielestä äidin olisi pitänyt teettää abortti kun selvisi, että äiti odottas minua mutta äiti ei halunnut tehdä niin. Isän mielestä perheessä oli jo tarpeeksi lapsia koska ennen minua oli syntynyt 4 lasta.

Minkälainen vanhempi kertoo lapselle tämän olleen vahinko ja ei-toivottu???!!! Olen pahoillani puolestasi. Isäsi on ääliö.

Vierailija
2932/6335 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ystävä sai kauhean kohtauksen - syyttä, minun mielestäni. Oli toisen ystäväni synttärit tulossa. Hänen kanssaan kehiteltiin juhlia, kunnes TÄMÄ ystävä ilmoitti, että haluaa tulla mukaan. Itse asiassa ehdotti, että etkot hänen luonaan, hän laittaa ja tarjoaa.

No, kokoonnuttiin sinne kolmestaan, boolia, pientä suolasta yms - sitten paikalliseen bailaamaan. Tosi hauska ilta minulla ja synttärisankarilla, flaksi kävi, tanssia sai, seuraa riitti. TÄMÄ ystävä sai raivarin, kyseli miksi ihmeessä hän tuhlasi rahaa ihmiseen, jota tuskin tuntee...yms. mielestäni naurettavaa. Olihan hän itse ehdottanut niin. Alunperinhän minä ja synttis oltais menty kahdestaan, kunpa oltaiskin!!!

Tästä sain kuulla vinoiluja pitkään, kuinka hän ei saa tulla porukkaan yms.

En halunnut pikkuhiljaa tavata ollenkaan moista tuuliviiriä... harmi, kun tosi lämmin ystävyys katkesi moiseen.

Vierailija
2933/6335 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi ystävä sai kauhean kohtauksen - syyttä, minun mielestäni. Oli toisen ystäväni synttärit tulossa. Hänen kanssaan kehiteltiin juhlia, kunnes TÄMÄ ystävä ilmoitti, että haluaa tulla mukaan. Itse asiassa ehdotti, että etkot hänen luonaan, hän laittaa ja tarjoaa.

No, kokoonnuttiin sinne kolmestaan, boolia, pientä suolasta yms - sitten paikalliseen bailaamaan. Tosi hauska ilta minulla ja synttärisankarilla, flaksi kävi, tanssia sai, seuraa riitti. TÄMÄ ystävä sai raivarin, kyseli miksi ihmeessä hän tuhlasi rahaa ihmiseen, jota tuskin tuntee...yms. mielestäni naurettavaa. Olihan hän itse ehdottanut niin. Alunperinhän minä ja synttis oltais menty kahdestaan, kunpa oltaiskin!!!

Tästä sain kuulla vinoiluja pitkään, kuinka hän ei saa tulla porukkaan yms.

En halunnut pikkuhiljaa tavata ollenkaan moista tuuliviiriä... harmi, kun tosi lämmin ystävyys katkesi moiseen.

Eli jätitte hänet ulkopuoliseksi kun teillä kahdella oli hauskaa? Ei ihme että suuttui, kun järjesti kivan illan ja te vietitte sitä kuitenkin kahdestaan. Aika törkeästi tehty ystävälle.

Vierailija
2934/6335 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on suuttunut, kun en käy isälleni kertomassa, kuinka paha ihminen tämä on. Vanhemmat erosivat ollessani 4v.

Vierailija
2935/6335 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri suuttui, kun en tullu hänen luokseen pihatalkoisiin vaan menin oman serkkuni sekä mieheni serkun ylioppilasjuhliin.

Oman serkun juhlat olisi kai vielä sulattanut, mutta ei voinut ymmärtää, että miehen serkunkin juhliin piti vielä mennä.

Minulle kaveri suuttui, kun en lähtenyt hänen kaverikseen jakamaan hänen vapaaehtoisesti talkoilla jakamakseen ottamia urheiluseuran lehtiä, johon seuraan en edes kuulu. Kerroin lukevani mieluummin kokeisiin, jotka minulla oli seuraavana päivänä.

Vierailija
2936/6335 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajoin kaupungissa paikasta A paikkaan B, sinne pääsi kahta eri reittiä, jotka olivat molemmat samanpituisia. Valitsin mieheni mielestä väärän reitin, niin mieheni suuttui niin silmittömästi että hakkasi minut. Kuulemma ihmismäärä ahdisti kun ajoin keskustan läheisyydessä. Sairasta!!!

Helmi mieheksi. Todellinen alfa, älä päästä hänestä.

Vierailija
2937/6335 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Kerran ala-asteikäisenä 90-luvulla kirppiksellä rikoin maljakon (vahingossa), kun laitoin sinne sellaisen keinokukan takaisin, että jotenkin se vaan kaatui pöydälle. Olin siellä faijan kanssa, kun hän suuttui siitä ihan hirveästi, kun joutui 50mk eli n. 8,5€ maksamaan turhasta. Olisin kyllä maksanut sen itsekin, mutta ei ollut lompakkoa mukana. Mun mittapuun mukaan toi 50mk ei edes silloinkaan ollut mikään älyttömän suuri summa, joten siihen nähden aiheutunut suuttumus oli mun mielestä ylimitoitettua.

Kyllä 90-luvulla 50 markkaa oli todella iso raha, varsinkin kirpparilla. Ihmekään että suuttui.

90-luvulla 50 markkaa oli mun koko illan budjetti ravintolaan keskiviikkoiltana opiskelijana. Yksiön (tosi pienen) vuokra oli 1000 markkaa kuussa ja sitä ennen puolikas kimppakämpän (kolmio) vuokrasta 800 markkaa.

Melkein voit verrata nykyhetkeen niin että 50 markkaa = 50 euroa, noin ostovoiman ja harmituksen näkökulmasta.

Ja täytyy myös muistaa, että tavaran arvo oli erilainen kuin nykyisin. Vielä 90-luvun alussa äiti ompeli vaatteeni, koska valmisvaatteet olivat niin kalliita. Samoin tusinatuotteina ei tehty astioitakaan, kuten nykyisin.

Mulle tuli tästä mieleen pienempi serkkuni, joka oli säästänyt rahaa Tiimariin.Minulta putosi tuo joulukoristepallo, missä lumihiutaleet lensi kaupungin yllä, kun sitä heilautti. Koetin käydä illalla vielä polkupyörällä ostamassa samanlaisen uuden, mutta ne olivat jo loppuneet. Voi sitä harmia ja sudenkyyneleitä pienellä serkulla. Taisin itse olla yläaste ikäinen ja hän on 6 vuotta minua nuorempi. Siitä jäi itselle muisto, että toiselle jokin esine voi olla mieleinen ja rahaa on säätetty sen saamiseksi, vaikka se ei ole kovin kallis. Toiselle se ei merkitse yhtä paljon. Tuli vain mieleen, ei aivan suoraan liittynyt aiheeseen.

Suomen pankin rahamuseon rahanarvon muuntimen mukaan 50 mk vuodelta 1990 vastaa nykyrahassa 13,45 € ja vuonna 1999 vastaava summa vastaa 11,57 €.

Vierailija
2938/6335 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aviomies alkoi kitisemään (nalkuttamaan) kun veskiin oli ilmestynyt uusi hammasharja, viddu mikä äijä!

Tosi lapsellinen ja ahdasmielinen äijä, pitäähän rakastajasikin huolehtia suuhygienistaan teillä vieraillessaan.

Vierailija
2939/6335 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle suuttui ystävä, kun ajoimme pyörällä töihin ja ohitin hänet. Ajoin hänen mielestään liian kovaa. Mökötti tästä hyvästä kaksi kuukautta. Ikää on 44 v.

Vierailija
2940/6335 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi oli melkoinen aiheetta suuttuja.

Suuttui, kun tytär tuli raskaaksi 24-vuotiaana, kun tytär meni naimisiin lapsen isän (minun) kanssa hänen kielteisestä kannastaan huolimatta, kun lapsi oli allerginen koiralle, kun tarjosi raakaa kanaa ja emme antaneet lapsen syödä sitä. Naimisiin menosta seurasi puolen vuoden hiljaisuus, vaikka menimme vaatimattomasti maistraatissa vain todistajien läsnäollessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä